abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 22:34:50 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147530728
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat lijkt me een grote stap, vielen de reacties (of het uitblijven daarvan) mee?

Ik heb veel lieve reacties gehad maar ook wel opvallend wie er reageerden. Met name mensen van fok en mensen van vroeger (basisschool enzo). Mijn beste vrienden reageerden helemaal niet, misschien ook omdat ze het al weten. Maar voelt wel goed om het "geout" te hebben :)

quote:
Das ook verwarrend.. Misschien iets minder fanatiek? :o ;)

We waren misschien iets te enthousiast :') Was dan ook 9 dagen ongesteld geweest. Meestal valt het wel mee maar toch steeds een dag later bloedverlies.

Wat fijn dat je een reactie gehad hebt van de moeder van je jeugdliefde, hopelijk helpt dit in je verwerkingsproces! Ik denk dat het uitblijven van je menstruatie daar ook mee te maken heeft. Je lichaam en geest zijn zo met elkaar verbonden.

Zelf eigenlijk niks te melden, vandaag dag 13 en eisprong nog lang niet in zicht. Wel vervelend die lange cycli -O-

Cocci wat goed dat je op je strepen bent gaan staan, dat heeft goed geholpen! Hopelijk kan je zo weer wat positiever het nieuwe jaar in :*

Dat alcoholverhaal deed mij ook giebelen, vooral de sinas _O- Maar stippel heeft wel een punt, hoe moeilijker je er zelf over doet hoe verdachter het overkomt.
5 - 28 februari Thailand O+
pi_147532452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef mignonne het volgende:
En ik moest hardop lachen om dat sinas verhaal
ik ook :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147532851
I've spotted spotting *O* waarschijnlijk cyclus van 29 dagen dit keer als het morgen doorzet. Mijn nod wordt 8 januari en dat is een zinloze ronde want in mijn vruchtbare periode ben ik met mijn ouders op vakantie :')
pi_147535240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef Cassandra87 het volgende:
I've spotted spotting *O* waarschijnlijk cyclus van 29 dagen dit keer als het morgen doorzet. Mijn nod wordt 8 januari en dat is een zinloze ronde want in mijn vruchtbare periode ben ik met mijn ouders op vakantie :')
nou dat is een kleedje mee de skipiste op :p

Of gaat je partner niet mee?
Schudden voor gebruik
pi_147536822
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:28 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

nou dat is een kleedje mee de skipiste op :p

Of gaat je partner niet mee?
jawel. Eerder t strand ;)
pi_147538034
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 07:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

jawel. Eerder t strand ;)
warmer in je bloterik!

*O*
Schudden voor gebruik
pi_147540140
MaJo, ik had een tijd terug regelmatig wat bloedverlies na seks, blijk een gevoelig/dunner plekje te hebben van binnen (weet niet meer waar precies :P het heet ectropion). Bij mij komt en gaat het, na de uitslag heb ik er 1,5 jaar geen last van gehad, tot het in februari goed raak was. Was net ongesteld geweest en de bloeding erna was gewoon minstens net zo erg! Weer onderzoek, bleek nog steeds alleen dat plekje. Kreeg tijdje terug nog te horen dat het tijdens de zwangerschap weer op kan spelen, maar sinds die keer in februari weer geen last gehad! (Misschien zijn we nu wel iets minder fanatiek, haha)

Fijn dat er naar he geluisterd wordt Coccinelle! Hoop dat je gauw een echte kans krijgt!!

Verder :* voor iedereen die zich even niet goed voelt.
En succes voor iedereen op het wachtbankje, op naar de volgende strepen! (Nog gefeliciteerd GGirl, beeeetje laat :P)
  Moderator zaterdag 13 december 2014 @ 15:24:55 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147542946
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:55 schreef Gevalletje het volgende:
MaJo, ik had een tijd terug regelmatig wat bloedverlies na seks, blijk een gevoelig/dunner plekje te hebben van binnen (weet niet meer waar precies :P het heet ectropion). Bij mij komt en gaat het, na de uitslag heb ik er 1,5 jaar geen last van gehad, tot het in februari goed raak was. Was net ongesteld geweest en de bloeding erna was gewoon minstens net zo erg! Weer onderzoek, bleek nog steeds alleen dat plekje. Kreeg tijdje terug nog te horen dat het tijdens de zwangerschap weer op kan spelen, maar sinds die keer in februari weer geen last gehad! (Misschien zijn we nu wel iets minder fanatiek, haha)

Fijn dat er naar he geluisterd wordt Coccinelle! Hoop dat je gauw een echte kans krijgt!!

Verder :* voor iedereen die zich even niet goed voelt.
En succes voor iedereen op het wachtbankje, op naar de volgende strepen! (Nog gefeliciteerd GGirl, beeeetje laat :P)
ah dat zou bij mij ook wel kunnen ja! Had je dan ook een paar dagen bloedverlies of eenmalig? Misschien dat het bloeden bij mij een tijdje geleden zo verklaard kan worden!
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:30:54 #109
409579 LuDann
All the way
pi_147547225
Ik kom even juichen voor streepjes. *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een mooie streepjes! Gefeliciteerd voor een groot aantal dames! *ik zie mijn kansen deze maand al slinken, haha, het gemiddelde voor de komende 3 maanden is reeds bereikt

Ik was even weg.. Druk met stressen. Maar de hypotheek is rond, zo ook de verkoop van de huidige stek, dus hopelijk komt er weer wat lucht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de ego post :'(
Jeetje, wat heftig zeg. :{ Sterkte.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat heel goed hoor Cassandra, is toch even slikken zulk nieuws! Alleen dingen als 'wat als' heb je niks aan, omdat je dat gewoon niet kan weten.

Ik heb me zojuist 'geout' op Facebook met mijn ziekte (ME) en nu vind ik het heel spannend wat voor reacties er gaan komen. Of juist geen reacties, dat is nog pijnlijker -O-
Thumbs up voor je moed! Ik heb het op FB nooit echt geuit (ik heb EDS ipv ME, maar waar het onzichtbare ziektes betreft blijkt onbegrip een factor te zijn die altijd meespeelt) , maar dat komt meer omdat ik er ook mensen van studie/werk/eventuele toekomstige netwerken om aan werk te komen op heb zitten. Ik ben blij te lezen dat je positieve reacties gehad hebt. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:07 schreef Dottey het volgende:

Fb is sowieso de laatste tijd om te janken met de veranderingen die ik eerder negatief dan positief vind.
Ik denk er dan ook nog altijd hard over na om het stop te zetten, mja het is ook wel handig om te gluurburen bij mijn vrienden en vage kennissen...
Ik ''moet'' FB gebruiken voor mijn studie (zo'n 80 % is afkomstig van buiten Nederland), maar als dat niet het geval was geweest dan had ik het misschien ook al opgezegd. Mijn vriend heeft ook geen FB, hij heeft er net zo'n hekel aan als ik.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 06:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra, ik kan ook goed begrijpen dat je daar van schrikt en het er moeilijk mee hebt. En vind dat je een heel mooi gebaar hebt gemaakt met de brief en bloemen.

Hier een heftige dag achter de rug. De oom van mijn vriend is erg onverwacht overleden gisterenmorgen. Mijn vriend was even helemaal de weg kwijt, het was zijn "lievelings"oom. Veel te jong, 2 dochters van mijn leeftijd. Net opa geworden.
Kan het niet helemaal beseffen. En met mezelf heeft het ook wel wat gedaan.. Nu zou gaan werken, en mijn hoofd staat er helemaal niet naar..
Jeetje, wat naar... Gecondoleerd en ook veel sterkte gewenst.
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 00:12:58 #110
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147558731
Wat een rust vandaag hier :o

LuDann ik ben normaal ook niet zo van alles op Facebook zetten maar ik vond dit wel een mooie aanleiding (een blog van iemand met ME, die beschrijft wat dat met haar doet). Hierdoor was het ook wat ongedwongen en minder een groot statement. En als ik er anderen mee kan helpen ben ik al lang blij :)
pi_147566110
Idd rustig hier. Tis heerlijk weer buiten! Is iedereen de hort op? :)

Hier 1 dag voor NOD. (als ik t gemiddelde aanhou) Het misselijke is weg... Maar ik voel ook verder niks. Afwachten maar.. Morgen in ieder geval maar zorgen dat ik maandverband etc in mijn tas heb.. :{
pi_147566325
Wij krijgen zo visite :) En dan met 3 flatcoats de hort op haha.

Hier nog steeds geen eetlust :'( Gisteren een stukje boterkoek, een stukje chocola en 3 stukjes ravioli. Vanochtend een hele pannenkoek op, dat dan weer wel. Gezond is anders.. Maar buiten geen eetlust, ook totaal geen zin om te koken.
Omdat ik toch wat naar binnen moet krijgen eet ik maar wat er voor handen ligt.
pi_147575929
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

ah dat zou bij mij ook wel kunnen ja! Had je dan ook een paar dagen bloedverlies of eenmalig? Misschien dat het bloeden bij mij een tijdje geleden zo verklaard kan worden!
Eerste keer was het dan eenmalig maar een paar druppels en dat dan zo nu en dan. Tweede keer, in februari, was er kennelijk een wat groter vat stuk, bloedde toen behoorlijk. Was natuurlijk net vrijdagavond laat toen, dacht steeds "ohh valt vast mee, gaat zo weer over" en is ook paar keer minder geworden, maar dan begon het weer.. Uiteindelijk na het weekend bij de huisarts geweest die me aankeek en zei "daar mag je echt wel de HAP voor bellen hoor!". Volgens hem hadden ze dan mogelijk meteen dat vat in het aangrenzende ziekenhuis dichtgebrand *ril*. Is vanzelf gestopt, maar dat was dus wel na 5 dagen.. Huisarts wilde daarom toch opnieuw onderzoek, omdat het zo heftig was.
Normaal is een contactbloeding zoals ik het de eerste keer had, door dat plekje springt er bij mij eerder een adertje.

(Toen ik het voor de eerste keer na liet kijken ging ik naar een vervangende huisarts (van mij was zoals altijd op vakantie), die hoorde "contactbloeding" en begon meteen over SOA's. Wist niet precies meer wanneer vriend getest was, dus arts riep gelijk "nou, dan is het zéker een SOA hoor!!". Nou, die test was toch echt negatief!!)
pi_147577244
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

(Toen ik het voor de eerste keer na liet kijken ging ik naar een vervangende huisarts (van mij was zoals altijd op vakantie), die hoorde "contactbloeding" en begon meteen over SOA's. Wist niet precies meer wanneer vriend getest was, dus arts riep gelijk "nou, dan is het zéker een SOA hoor!!". Nou, die test was toch echt negatief!!)
Lekkere vervanger! }:|
  zondag 14 december 2014 @ 19:19:47 #115
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_147578459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:18 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Waarom zou je niet mogen drinken van te voren?
Ik dronk altijd gewoon normaal en de testen waren gewoon duidelijk hoor.

Fijn dat het beterderderder met je gaat :*
Ik dacht altijd dat dat het dan te verdund zou zijn haha :p verkeerd gedacht dus ;)
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 21:24:04 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147583945
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

Eerste keer was het dan eenmalig maar een paar druppels en dat dan zo nu en dan. Tweede keer, in februari, was er kennelijk een wat groter vat stuk, bloedde toen behoorlijk. Was natuurlijk net vrijdagavond laat toen, dacht steeds "ohh valt vast mee, gaat zo weer over" en is ook paar keer minder geworden, maar dan begon het weer.. Uiteindelijk na het weekend bij de huisarts geweest die me aankeek en zei "daar mag je echt wel de HAP voor bellen hoor!". Volgens hem hadden ze dan mogelijk meteen dat vat in het aangrenzende ziekenhuis dichtgebrand *ril*. Is vanzelf gestopt, maar dat was dus wel na 5 dagen.. Huisarts wilde daarom toch opnieuw onderzoek, omdat het zo heftig was.
Normaal is een contactbloeding zoals ik het de eerste keer had, door dat plekje springt er bij mij eerder een adertje.

Dat is dan wel een heftige bloeding als het 5 dagen aanhoudt! En dichtbranden klinkt niet bepaald prettig nee :X En lompe vervanger }:|

Vandaag gezellig met 3 vriendinnen naar de kerstmarkt in Aken geweest. Echt zo'n ouderwets gezellige meidendag O+ Ook nog wat leuke dingetjes aan overgehouden (2 glühweinmokken die precies matchen met mijn mokken van vorig jaar, een peperkoek en een zogenaamde "printen", de koek van Aken met kaneel. Erg lekker :9)
pi_147591309
We hebben een datum. *O*
13 januari naar de geneticus.
pi_147591584
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Cygne het volgende:
We hebben een datum. *O*
*O*

dat is de verjaardag van mijn man, nu al een goede dag dus O+
S. 2014
J. 2016
pi_147592221
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is dan wel een heftige bloeding als het 5 dagen aanhoudt! En dichtbranden klinkt niet bepaald prettig nee :X En lompe vervanger }:|

Vandaag gezellig met 3 vriendinnen naar de kerstmarkt in Aken geweest. Echt zo'n ouderwets gezellige meidendag O+ Ook nog wat leuke dingetjes aan overgehouden (2 glühweinmokken die precies matchen met mijn mokken van vorig jaar, een peperkoek en een zogenaamde "printen", de koek van Aken met kaneel. Erg lekker :9)
He daar ga ik dinsdag heen :P
Nooit geweest..nog tips? Haha!
pi_147592327
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 00:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

*O*

dat is de verjaardag van mijn man, nu al een goede dag dus O+
O+
pi_147593178
quote:
We hebben een datum. *O*
oh wat fijn! en best vlot allemaal O+
Schudden voor gebruik
pi_147593413
Wat fijn dat je een datum hebt Cygne!

Nog nieuws vandaag, gestreepte stoel?

Zit nu een paar dagen voor mijn eisprong (hoop ik, nu dag 26, vorige twee keer lh-piek op dag 30) dus de batsmarathon kan na een goede training eindelijk worden gestart! :9 *O* (bohboh, wat duurt dat wachten lang!)

Ben zo benieuwd of ik met oud-en-nieuw zwanger blijk...! Of keigezellig keihard aan de champagne! Alletwee de opties klinken top! * ^O^

*niet tegelijk of course :P
pi_147594016
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 06:35 schreef Sara82 het volgende:
Wat fijn dat je een datum hebt Cygne!

Nog nieuws vandaag, gestreepte stoel?

Zit nu een paar dagen voor mijn eisprong (hoop ik, nu dag 26, vorige twee keer lh-piek op dag 30) dus de batsmarathon kan na een goede training eindelijk worden gestart! :9 *O* (bohboh, wat duurt dat wachten lang!)

Ben zo benieuwd of ik met oud-en-nieuw zwanger blijk...! Of keigezellig keihard aan de champagne! Alletwee de opties klinken top! * ^O^

*niet tegelijk of course :P
Aaaah dag 30. Wat kun jij goed wachten. Ik word al helemaal zenuwachtig. Dag 19 en nagels verdwijnen langzaam maar zeker
Hier dus extra lange batsmarathons.
pi_147594029
Oh en Cygne beter van die afspraak! En je nieuwe baan! Dat wordt een goed nieuwjaar
pi_147594098
Fijn dat je die afspraak hebt Cygne!

Hier toch alweer snel bloed, dag 26 pas. Nouja, dan maar met kerst aan de slag O+
pi_147594751
quote:
We hebben een datum. *O*
Jeeh Cygne! Fijn, lekker snel doorpakken dus!
pi_147594784
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 08:29 schreef Daui het volgende:

[..]

Aaaah dag 30. Wat kun jij goed wachten. Ik word al helemaal zenuwachtig. Dag 19 en nagels verdwijnen langzaam maar zeker
Goedemorgen! Hier ook dag 19, en het inbeelden kan weer beginnen hoor :W 8)7
pi_147594882
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Goedemorgen! Hier ook dag 19, en het inbeelden kan weer beginnen hoor :W 8)7
Goedemorgen! En waar heb je al last van ;)
Hoe weet je wanneer je eisprong is of voel je dat? Als ik er over na ga denken voel ik van alles :)
pi_147595029
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 09:49 schreef Daui het volgende:

[..]

Goedemorgen! En waar heb je al last van ;)
Hoe weet je wanneer je eisprong is of voel je dat? Als ik er over na ga denken voel ik van alles :)
Ik voel het vaak, een beetje vervelend gevoel in mijn bekken is het. Zo ook afgelopen zaterdag! Ja ik voelde me opgeblazen en ik voelde vanmorgen steekjes beneden, slaat he-le-maal nergens op, want er valt nog niks te voelen. Heeft misschien meer te maken met het griepje dat mij heeft gevonden dan met een bevruchte eicel :9
pi_147595056
stom he, kwaaltjes voelen?

Hier is mijn menstruatie bijna over, dus we kunnen weer aan de bak. Deze week is alleen heel erg druk, want vrijdag vliegen we voor 2 weken naar het zuiden voor kerst en zo, dus de was moet gewassen worden, het huis moet schoon, cadeautjes moeten ingepakt worden, etc. etc. Plus, al het werk moet klaar op het werk...
pi_147595101
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
stom he, kwaaltjes voelen?

Hier is mijn menstruatie bijna over, dus we kunnen weer aan de bak. Deze week is alleen heel erg druk, want vrijdag vliegen we voor 2 weken naar het zuiden voor kerst en zo, dus de was moet gewassen worden, het huis moet schoon, cadeautjes moeten ingepakt worden, etc. etc. Plus, al het werk moet klaar op het werk...
Oh jagar! Drukte dus nog deze week! Maar daarna kan je lekker ontspannen :). En, lekker op vakantie voor je ei! Zou leuk zijn als het dan raak is..!

Ja kwaaltjes voelen is verschrikkelijk :')
pi_147595192
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:02 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Oh jagar! Drukte dus nog deze week! Maar daarna kan je lekker ontspannen :). En, lekker op vakantie voor je ei! Zou leuk zijn als het dan raak is..!

Ja kwaaltjes voelen is verschrikkelijk :')
vakantie is het niet hoor, alleen maar familiebezoek. Volgens m'n apps springt het ei zaterdag of zondag al, dus deze proberen goed aan de slag te gaan...

Het fijne is dat we weer thuiskomen een dag voor m'n NOD, wat betekent dat ik hopelijk veel afleiding heb van het kwaaltjes voelen...
  maandag 15 december 2014 @ 10:44:43 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147595759
Gewoon in je nakie de was doen, opvouwen, stofzuigen etc
Dan komt het wel goed met dat batsen. .
(Wel even de gordijnen dicht doen.. ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147596900
quote:
We hebben een datum. *O*
*O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147597318
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 10:44 schreef Barreltje het volgende:
Gewoon in je nakie de was doen, opvouwen, stofzuigen etc
Dan komt het wel goed met dat batsen. .
(Wel even de gordijnen dicht doen.. ;) )
Jij hebt dat programma met Goedele gekeken? :+
pi_147597339
Hier dag 31... Nog niks te zien.. Ook niet op een test
pi_147598541
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat dat het dan te verdund zou zijn haha :p verkeerd gedacht dus ;)
Dit is toch wel waar? Dan is de urine minder geconcentreerd?

@ Cygne.. Wat fijn dat er nu een afspraak vast staat!
pi_147598694
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Welke programma met Goedele?! :D
pi_147598712
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier dag 31... Nog niks te zien.. Ook niet op een test
Wat voel je? Heb jij wel een regelmatige cyclus van jezelf? (Sorry, maar ik vergeet dit echt heel de tijd :@ )
pi_147600710
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:59 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Welke programma met Goedele?! :D
Sex Academy
pi_147600844
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 13:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Wat voel je? Heb jij wel een regelmatige cyclus van jezelf? (Sorry, maar ik vergeet dit echt heel de tijd :@ )
Er zit wat variatie is.. Wel om en nabij de 30 dagen.

36, 34, 30, 33, 39, 12, 26, 33, 31 en 30.

Bij die van 12 en 26 had ik pillen, waardoor t waar waarschijnlijk zo raar liep.
  maandag 15 december 2014 @ 14:01:18 #142
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147601039
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Neuh.. ik heb zelf een dirty mind..
En daar blijft het bij, want ik ben niet zo goed in de uitvoering. .. :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 15 december 2014 @ 14:14:35 #143
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147601504
Hallo :W

Mijn man en ik hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt en besloten om voor een kindje te gaan! Mijn man heeft allemaal al wilde plannen over hoe we het appartement anders in kunnen richten om ruimte te maken voor een babykamer. Het zal passen en meten worden, maar het zou moeten lukken.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil genomen, dus het zal sowieso even afwachten worden hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_147602636
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Zoe_Hart het volgende:

Mijn man en ik hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt en besloten om voor een kindje te gaan! Mijn man heeft allemaal al wilde plannen over hoe we het appartement anders in kunnen richten om ruimte te maken voor een babykamer. Het zal passen en meten worden, maar het zou moeten lukken.

Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil genomen, dus het zal sowieso even afwachten worden hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen...
Welkom Zoe :W
  maandag 15 december 2014 @ 15:17:23 #145
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147603104
quote:

Hallo :W Welkom!

[ Bericht 1% gewijzigd door Stroopwafelmeisje op 15-12-2014 15:50:49 (lezen is moeilijk ) ]
pi_147603482
Welkom Zoe!
pi_147603946
Welkom Zoe!

Oh gestreeptestoel, dat is vervelend! Even afwachten dan maar :*
pi_147607239
quote:

Hoi Zoe! Welkom
pi_147607324
Welkom Zoe en wat goed Cygne van de datum! Iets om naar uit te kijken
pi_147611155
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 08:29 schreef Daui het volgende:

[..]

Ik kan dus heul niet goed wachten.... Maar heb geen keuze... heb een hele slome eierkoker.

Jammer van de negatieve test Stoel....

Welkom Zoë!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')