Jeeh Cygne! Fijn, lekker snel doorpakken dus!quote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Cygne het volgende:
We hebben een datum.![]()
13 januari naar de geneticus.
Goedemorgen! Hier ook dag 19, en het inbeelden kan weer beginnen hoorquote:Op maandag 15 december 2014 08:29 schreef Daui het volgende:
[..]
Aaaah dag 30. Wat kun jij goed wachten. Ik word al helemaal zenuwachtig. Dag 19 en nagels verdwijnen langzaam maar zeker
Hier dus extra lange batsmarathons.
Goedemorgen! En waar heb je al last vanquote:Op maandag 15 december 2014 09:43 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hier ook dag 19, en het inbeelden kan weer beginnen hoor![]()
Ik voel het vaak, een beetje vervelend gevoel in mijn bekken is het. Zo ook afgelopen zaterdag! Ja ik voelde me opgeblazen en ik voelde vanmorgen steekjes beneden, slaat he-le-maal nergens op, want er valt nog niks te voelen. Heeft misschien meer te maken met het griepje dat mij heeft gevonden dan met een bevruchte eicelquote:Op maandag 15 december 2014 09:49 schreef Daui het volgende:
[..]
Goedemorgen! En waar heb je al last van![]()
Hoe weet je wanneer je eisprong is of voel je dat? Als ik er over na ga denken voel ik van alles
Oh jagar! Drukte dus nog deze week! Maar daarna kan je lekker ontspannenquote:Op maandag 15 december 2014 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
stom he, kwaaltjes voelen?
Hier is mijn menstruatie bijna over, dus we kunnen weer aan de bak. Deze week is alleen heel erg druk, want vrijdag vliegen we voor 2 weken naar het zuiden voor kerst en zo, dus de was moet gewassen worden, het huis moet schoon, cadeautjes moeten ingepakt worden, etc. etc. Plus, al het werk moet klaar op het werk...
vakantie is het niet hoor, alleen maar familiebezoek. Volgens m'n apps springt het ei zaterdag of zondag al, dus deze proberen goed aan de slag te gaan...quote:Op maandag 15 december 2014 10:02 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Oh jagar! Drukte dus nog deze week! Maar daarna kan je lekker ontspannen. En, lekker op vakantie voor je ei! Zou leuk zijn als het dan raak is..!
Ja kwaaltjes voelen is verschrikkelijk
quote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Cygne het volgende:
We hebben een datum.![]()
13 januari naar de geneticus.
Jij hebt dat programma met Goedele gekeken?quote:Op maandag 15 december 2014 10:44 schreef Barreltje het volgende:
Gewoon in je nakie de was doen, opvouwen, stofzuigen etc
Dan komt het wel goed met dat batsen. .
(Wel even de gordijnen dicht doen..)
Dit is toch wel waar? Dan is de urine minder geconcentreerd?quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat het dan te verdund zou zijn haha :p verkeerd gedacht dus
Welke programma met Goedele?!quote:Op maandag 15 december 2014 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Jij hebt dat programma met Goedele gekeken?
Wat voel je? Heb jij wel een regelmatige cyclus van jezelf? (Sorry, maar ik vergeet dit echt heel de tijdquote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier dag 31... Nog niks te zien.. Ook niet op een test
Sex Academyquote:Op maandag 15 december 2014 12:59 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Welke programma met Goedele?!
Er zit wat variatie is.. Wel om en nabij de 30 dagen.quote:Op maandag 15 december 2014 13:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Wat voel je? Heb jij wel een regelmatige cyclus van jezelf? (Sorry, maar ik vergeet dit echt heel de tijd)
Neuh.. ik heb zelf een dirty mind..quote:Op maandag 15 december 2014 11:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Jij hebt dat programma met Goedele gekeken?
Welkom Zoequote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hallo![]()
Mijn man en ik hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt en besloten om voor een kindje te gaan! Mijn man heeft allemaal al wilde plannen over hoe we het appartement anders in kunnen richten om ruimte te maken voor een babykamer. Het zal passen en meten worden, maar het zou moeten lukken.
Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil genomen, dus het zal sowieso even afwachten worden hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen...
Halloquote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hallo![]()
Mijn man en ik hebben afgelopen weekend de knoop doorgehakt en besloten om voor een kindje te gaan! Mijn man heeft allemaal al wilde plannen over hoe we het appartement anders in kunnen richten om ruimte te maken voor een babykamer. Het zal passen en meten worden, maar het zou moeten lukken.
Ik heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil genomen, dus het zal sowieso even afwachten worden hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen...
Hoi Zoe! Welkomquote:Op maandag 15 december 2014 14:14 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hallo![]()
Ik kan dus heul niet goed wachten.... Maar heb geen keuze... heb een hele slome eierkoker.quote:Op maandag 15 december 2014 08:29 schreef Daui het volgende:
[..]
Aaaah dag 30. Wat kun jij goed wachten. Ik word al helemaal zenuwachtig. Dag 19 en nagels verdwijnen langzaam maar zeker
Hier dus extra lange batsmarathons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |