quote:Op donderdag 11 december 2014 21:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben al jaren volledig ingedekt voor een bevalling in het ziekenhuis incl eigen bijdrage dekking en 20uur luxe kraamzorg...
Ik heb mijn pakket aangepast voor 2015 waarbij ik dat niet meer volledig heb.
Wedden dat het snel raak is
Wat is luxe kraamzorg? Geven ze je dan voetmassage?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben al jaren volledig ingedekt voor een bevalling in het ziekenhuis incl eigen bijdrage dekking en 20uur luxe kraamzorg...
Ik heb mijn pakket aangepast voor 2015 waarbij ik dat niet meer volledig heb.
Wedden dat het snel raak is
Bij vgz.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben nu aan het kijken naar verzekeringen, zit te denken om naar FBTO over te stappen (zie andere topic). Waar had je die uitgebreide verzekering?
Hahaha ik moest het zelfs opzoekenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat is luxe kraamzorg? Geven ze je dan voetmassage?![]()
Voor alle dames bij wieop bezoek is gekomen
![]()
Ik had stiekem gehoopt op een streepjes storm
Hier zegt mijn ovulatie test en temperatuur nog steeds dat het nog niet zo ver is. Maar we batsen vrolijk verder. Bedje van zaad zei iemand ooit hier. En mijn nod is met kerst dus dan weet ik ieder geval wel dat ik mijn verdriet kan verdrinken
Wij gaan gewoon een datum tweeling bakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat is luxe kraamzorg? Geven ze je dan voetmassage?![]()
Voor alle dames bij wieop bezoek is gekomen
![]()
Ik had stiekem gehoopt op een streepjes storm
Hier zegt mijn ovulatie test en temperatuur nog steeds dat het nog niet zo ver is. Maar we batsen vrolijk verder. Bedje van zaad zei iemand ooit hier. En mijn nod is met kerst dus dan weet ik ieder geval wel dat ik mijn verdriet kan verdrinken
Mijn NOD mag ook na 3 januari.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat heb je een lange cyclus. Hier ook ongesteld, en mijn NOD is 03 januari!
Maar vervolgens wel faken dat je aan de wijn zit (en je partner aan een glas water, wat moeten ze dáár dan weer van denken).quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Sara82 het volgende:
"Eerst even een frisje, heb superdorst!" (Het valt echt niemand op als je vervolgens aan de cola blijft zitten, onderschat nooit hoe oninteressant je drinkgewoontes zijn voor anderen.)
Datum tweelingquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een datum tweeling bakken
Ik had vandaag een hint van een 2e ovu streepjeMn lichaam is niet stuk!
Ik weet niet of ik nog op tijd ben voor een wijziging... Ik vind 26 december wel een mooie NODquote:
Is gewoon gelukt!quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:53 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog op tijd ben voor een wijziging... Ik vind 26 december wel een mooie NOD
Idem hier, zonder alcohol gaat het niet sneller dus een glaasje wijn doe ik hier ook weer af en toequote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik drink voor mijn ei, na mijn ei niet meer. Was helemaal gestopt met drinken maar na bijna 6 maanden geen dubbele streep heb ik uit pure frustratie maar een glas wijn gepakt, en dat doe ik nog sporadisch, mits voor ei. Want zonder alcohol lukte t niet sneller ofzo
Goed bezig sproetjes!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Idem hier, zonder alcohol gaat het niet sneller dus een glaasje wijn doe ik hier ook weer af en toe
Hier als t goed is van t weekend mn ei, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om over staafjes te plassen dit keer haha! ik merk toch wel aan mn afscheiding (naar woord trouwens) dat ik rondom mijn eisprong zit. Ik vergeet ook telkens dat ik 2 uur niet mag drinken van te voren en heb dan zo weer een halve liter thee weggedronken haha
Merk wel dat ik beter in mn vel zit nu ik het allemaal gewoon los heb gelaten. Ben er niet meer zo (krampachtig) mee bezig en voel gewoon opgewekter, het afvallen gaat daardoor ook weer lekker dus die laatste 3-4kg zijn er hopelijk ook snel af!
In mijn oren klinkt dat alsof je normaal elke dag straalbezopen bentquote:Op donderdag 11 december 2014 20:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik denk dat ik dat inderdaad ga zeggen mignonne, dat ik graag minder wil drinken.
Waarom zou je niet mogen drinken van te voren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Idem hier, zonder alcohol gaat het niet sneller dus een glaasje wijn doe ik hier ook weer af en toe
Hier als t goed is van t weekend mn ei, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om over staafjes te plassen dit keer haha! ik merk toch wel aan mn afscheiding (naar woord trouwens) dat ik rondom mijn eisprong zit. Ik vergeet ook telkens dat ik 2 uur niet mag drinken van te voren en heb dan zo weer een halve liter thee weggedronken haha
Merk wel dat ik beter in mn vel zit nu ik het allemaal gewoon los heb gelaten zo na mn ongeluk. Ben er niet meer zo (krampachtig) mee bezig en voel gewoon opgewekter, het afvallen gaat daardoor ook weer lekker dus die laatste 3-4kg zijn er hopelijk ook snel af!
Wat jamner cocci!quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:46 schreef coccinelle het volgende:
Nou ik hoef niet meer te testen9 dagen na de eisprong gaat het al volledig mis.Terwijl mijn temperatuur zo hoopvol leek!
De allerlaatste poging om op mijn 26ste moeder te worden is bij deze mislukt.
Haha ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
In mijn oren klinkt dat alsof je normaal elke dag straalbezopen bent![]()
Gewoon niet te moeilijk over doen.
"Wat wil je drinken Jäger?"
"Doe mij maar een sinas."
"Oke."
en niet:
"Wat wil je drinken Jäger?"
"Euhm nou euhm kijk ik wil een beetje minder gaan drinken, zit aan de antibiotica, wil in een rechte lijn naar mijn slaapzak kunnen rijden met de auto en .... dus doe maar een .. euh ... sinas."
"Heb je wat te verbergen?"
Je kunt altijd nog zeggen dat je gewoon een sinas of wat anders fris wil en geen zin in drank heb. Mochten ze super achterdochtig zijn dat je geen 12 Jägermeister besteld.
Lieve Cocciquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:46 schreef coccinelle het volgende:
Nou ik hoef niet meer te testen9 dagen na de eisprong gaat het al volledig mis.Terwijl mijn temperatuur zo hoopvol leek!
joh, ik woon in een land waar alcohol een fortuin kost, dus na een wijntje ben ik al straalbezopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
In mijn oren klinkt dat alsof je normaal elke dag straalbezopen bent![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:46 schreef coccinelle het volgende:
De arts weigert om utrogestan voor te schrijven. Daar ben ik al 3 rondes voor aan het vechten. Ze is ervan overtuigd dat mijn luteale fase vanzelf langer wordt met clomid. Verder ook geen controles of afspraken. LF van 8 dagen, tjongejongequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:52 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat jamner cocci!
Gebruik je nu alleen chlomid en geen verdere controles? Je lf blijft zo kort. Ik zou er denk ik niet mee doorworstelen en overleggen of je ook utrogestan kunt krijgen voor na je eisprong
Nee, je hebt ook nog geen eerlijke kans gehad zo. Is jouw arts een gynacoloog bij een ziekenhuis?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef coccinelle het volgende:
[..]
De arts weigert om utrogestan voor te schrijven. Daar ben ik al 3 rondes voor aan het vechten. Ze is ervan overtuigd dat mijn luteale fase vanzelf langer wordt met clomid. Verder ook geen controles of afspraken. LF van 8 dagen, tjongejonge. Voor mijn gevoel hebben we ook nog geen een eerlijke kans gehad om zwanger te worden en we gaan nu ronde 9 in. De reden dat ze geen utrogestan wilde voorschrijven waren de bijwerkingen. Mij boeit dat niet. Ik heb al eens medicijnen gehad waarbij ik 30 kilo aankwam en niet eens hielp. Dan kunnen de bijwerkingen van de utro er ook nog wel bij. Als ik daarmee wél een goede kans op zwangerschap heb neem ik dat wel voor lief.
Ik ga nu ook verder onderzoek eisen (én utrogestan).
Goed dat je voor jezelf opkomt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef coccinelle het volgende:
Net een kwartier aan de telefoon gehangen met de verpleegkundige. Ik hoef zondag niet te beginnen met clomid, maar ik heb maandag een afspraak om te gaan starten met menopur of pregnyl
Dat lijkt me een grote stap, vielen de reacties (of het uitblijven daarvan) mee?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb me zojuist 'geout' op Facebook met mijn ziekte (ME) en nu vind ik het heel spannend wat voor reacties er gaan komen. Of juist geen reacties, dat is nog pijnlijker
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Cygne het volgende:
Joycie.![]()
Mijn lievelingsoom is in juli overleden, t doet veel met je.
Ik had vorige week weer een sollicitatie, via skype. Lang gesprek, ingewikkelde maar goede vragen en vandaag een bericht wanneer ik kon beginnen?
Das ook verwarrend.. Misschien iets minder fanatiek?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:01 schreef MaJo het volgende:
Ik had vandaag weer licht bloedverlies. Volgens mij is dit nu standaard de dag na het batsen![]()
Goed zo, meis 👍quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef coccinelle het volgende:
Net een kwartier aan de telefoon gehangen met de verpleegkundige. Ik hoef zondag niet te beginnen met clomid, maar ik heb maandag een afspraak om te gaan starten met menopur of pregnyl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |