quote:Op donderdag 11 december 2014 21:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben al jaren volledig ingedekt voor een bevalling in het ziekenhuis incl eigen bijdrage dekking en 20uur luxe kraamzorg...
Ik heb mijn pakket aangepast voor 2015 waarbij ik dat niet meer volledig heb.
Wedden dat het snel raak is
Wat is luxe kraamzorg? Geven ze je dan voetmassage?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:05 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik ben al jaren volledig ingedekt voor een bevalling in het ziekenhuis incl eigen bijdrage dekking en 20uur luxe kraamzorg...
Ik heb mijn pakket aangepast voor 2015 waarbij ik dat niet meer volledig heb.
Wedden dat het snel raak is
Bij vgz.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik ben nu aan het kijken naar verzekeringen, zit te denken om naar FBTO over te stappen (zie andere topic). Waar had je die uitgebreide verzekering?
Hahaha ik moest het zelfs opzoekenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat is luxe kraamzorg? Geven ze je dan voetmassage?![]()
Voor alle dames bij wieop bezoek is gekomen
![]()
Ik had stiekem gehoopt op een streepjes storm
Hier zegt mijn ovulatie test en temperatuur nog steeds dat het nog niet zo ver is. Maar we batsen vrolijk verder. Bedje van zaad zei iemand ooit hier. En mijn nod is met kerst dus dan weet ik ieder geval wel dat ik mijn verdriet kan verdrinken
Wij gaan gewoon een datum tweeling bakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Daui het volgende:
[..]
Wat is luxe kraamzorg? Geven ze je dan voetmassage?![]()
Voor alle dames bij wieop bezoek is gekomen
![]()
Ik had stiekem gehoopt op een streepjes storm
Hier zegt mijn ovulatie test en temperatuur nog steeds dat het nog niet zo ver is. Maar we batsen vrolijk verder. Bedje van zaad zei iemand ooit hier. En mijn nod is met kerst dus dan weet ik ieder geval wel dat ik mijn verdriet kan verdrinken
Mijn NOD mag ook na 3 januari.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat heb je een lange cyclus. Hier ook ongesteld, en mijn NOD is 03 januari!
Maar vervolgens wel faken dat je aan de wijn zit (en je partner aan een glas water, wat moeten ze dáár dan weer van denken).quote:Op donderdag 11 december 2014 22:05 schreef Sara82 het volgende:
"Eerst even een frisje, heb superdorst!" (Het valt echt niemand op als je vervolgens aan de cola blijft zitten, onderschat nooit hoe oninteressant je drinkgewoontes zijn voor anderen.)
Datum tweelingquote:Op vrijdag 12 december 2014 01:50 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon een datum tweeling bakken
Ik had vandaag een hint van een 2e ovu streepjeMn lichaam is niet stuk!
Ik weet niet of ik nog op tijd ben voor een wijziging... Ik vind 26 december wel een mooie NODquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |