Dit keer wel echt? Vanochtend was er nog een conflictje op MMO-champion in een topic waarbij mensen beweerden dat Method World first had, alleen hadden die lui niet door dat zowel Paragon als Method nog the butcher moesten killen.quote:
Domme gasten dan. Method had Butcher al 2 dagen geleden gekilled.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dit keer wel echt? Vanochtend was er nog een conflictje op MMO-champion in een topic waarbij mensen beweerden dat Method World first had, alleen hadden die lui niet door dat zowel Paragon als Method nog the butcher moesten killen.
Ja, ach, standaard fanboy haantjes gedrag topic hequote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Domme gasten dan. Method had Butcher al 2 dagen geleden gekilled.
Allemachtig wat een venijnquote:Op zondag 14 december 2014 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Zat pas op hun site te kijken. Dat de Guild Master even zegt dat je wel verplicht ben om real-life activiteiten op te geven om de eerste te kunnen zijn. Ik kan dus geen respect opbrengen voor die guilds, vol met uitkerings-trekkers, werklozen en eenzame studentjes.![]()
En de Guild Master zelf natuurlijk niet, die zit lekker te cashen met advertenties en subscribers en kan gewoon (zeer) goed verdienen door een beetje de hele dag zitten te WoWen. Dat is wel slim aangepakt, gewoon online uitbuiten van mensen
Alles valt te solo'en, t/m cata.quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben bezig met alle dungeons te solo'enHet het idee dat ik een groot aantal wel al had gedaan maar op een of andere manier had ik de achievement niet. Wel grappig dat de raids van Burning Crusade op lvl 96 (wat ik nu ben) gewoon te solo'en zijn
Alleen jammer dat er geen vendor bij de dungeons en raids staat, mijn bags zijn steeds vol
en de argent squire heeft een cooldown van 8 uur dat is dus ook niet echt handig.
Oh dan kan ik nog even voortquote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Alles valt te solo'en, t/m cata.
Mop raids kom je een aardig eind, duo is het geen prob.
Dat is echt onzin en dat je weet je zelf denk ik ook. Dat red je echt niet allemaal hoor met 2 weekjes vakantiequote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig wat een venijnDe meeste van die jongens (en meiden) werken/studeren gewoon en nemen vakantie op. Die gaan dan niet aan de Turkse Riviera bruin bakken, maar wow spelen omdat ze een kick krijgen van het world first zijn.
Zeker weten! Een goede guild leider is alles en maakt echt het verschil. En noem hem ook geen graaier, maar hij is wel de enige die financieel mooi profiteert van het succes van de guild waardoor hij in principe niet eens hoef te werken. De rest van de spelers nemen genoegen met de fame en maken daarnaast lekker hun studie af of genieten van een uitkeringquote:De top 3-5 van dit soort guilds hebben zo'n beetje alle beste spelers ter wereld verzameld (zeg maar dat hun slechtste speler onze beste speler is...) en de bepalende factor in de overwinning is leiderschap. Zeg maar zoals in voetbalEn goed leiderschap vereist ook respect en dat krijg je niet als je een beetje een domme graaier bent
In mijn raiding tijd (Vanilla/TBC/begin Wrath), werkte ik 32 uur in de week, had ik rond de 10 uur reistijd en stopte ik zo'n 50 uur in WoW. Hoezo niet mogelijk?quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat is echt onzin en dat je weet je zelf denk ik ook. Dat red je echt niet allemaal hoor met 2 weekjes vakantie
Daarvoor moet je echt veel en véél meer tijd hebben, en niet alleen tijdens je vakantie, maar het hele jaar door. Zeker omdat de meeste spelers ook allemal ALLE achievement points hebben die er zijn, dat lukt je echt niet met een 9 tot 5 baan erbij, laat staan als je ook nog op jezelf woont. In WotLK zat ik ook als student volgas te spelen en stopte ik echt tientallen uren per week in de game. Dat lukt nu echt niet meer hoor met een normale baanMaar toen zat ik ook met 3 characters in de ‘Gearscore top 100’ ofzo van de hele realm :’)
Ik geef echt geen enkele neuk om achievements. Wat een lading bullcrap is dat. Gamen is sowieso redelijk zinloos, maar honderden uren stoppen in content die over het algemeen niet leuk is, puur zodat je een iets hoger cijfertje krijgt. Fucking hell, dan heb je echt e-peen-problemen.quote:Op maandag 15 december 2014 08:51 schreef ufopiloot het volgende:
Dat zegt niet zoveel, alleen in het weekend kun je al gemakkelijk 30+ uur halen.
En toen had je nog geen achievementsProbeer nu alles maar eens te halen, inclusief alle PvE + PvP achievements (dus ook Arena Master e.d.).
Ik ga in ieder geval mijn best doen om de afgelopen 3 jaar aan gemiste achievements een beetje in te halenWas toen ergens op 11,000 gestopt wat volgens mij 85-90% van alle achievements was. Nu sta ik ergens op een lousy 50% van alle achievements.
Ik lees nergens dat hij het over dodelijk saaie achievements had.quote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Als een groot gedeelte van de handelingen voor je zo'n nummertje hebt, zo verschrikkelijk dodelijk saai zijn, snap ik dat niet echt nee.
Dat heb ik in MoP ook een keer gehadquote:Op maandag 15 december 2014 14:50 schreef Knut het volgende:
Gisteren op brackenspore mijn bonusroll ingezet. Ik was heel erg happy dat er iets uitkwam. Tot ik doorhad dat die trinket die ik kreeg. Niet voor holy maar voor ret was...
Ik was bij heroics bezig geweest met een poging voor mijn offspec gear... slim.
Dinsdag op woensdagnacht.quote:
Ik ken niemand die mumble gebruikt. Nou ja, jij dusquote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef pl4kkie het volgende:
Goddomme, al 2 uur aan het wachten op een healer voor Kargath hc maar omdat ze hem perse op mumble willen hebben. Zo niet insta kick en verder zoeken. Echt als iets een bagger programma is, is het mumble wel
Edit: nu zijn alle pugs vervangen voor guildies die alsnog online kwamen. gvd 2 uur voor jankut staan lamballen, geen boss of trash gekilled. Pfft
Oké tot over 2 maanden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hmm, heb een wow dipje denk ik, totaal geen zin meer. Gametime is nog 4 dagen, denk dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken na 7 jaar.
Wij gebruikte het tot gisteren. Weer terug naar Teamspeak nu. Mumble gaf idd problemen bij pugs die het niet wilde installeren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken niemand die mumble gebruikt. Nou ja, jij dus
Zeven jaar constant gespeeld? Ik heb in de loop der jaren zover dipjes. Bij mij zit er meestal wel een maand of vijf tussen, alleen Cata en tbc heb ik langer doorgespeeld.quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hmm, heb een wow dipje denk ik, totaal geen zin meer. Gametime is nog 4 dagen, denk dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken na 7 jaar.
Mijn guild gebruikt ook mumble. Had er daarvoor nog nooit van gehoord maar op zichzelf gewoon een prima programma. Gewoon een andere naam voor precies hetzelfde als TS of vent. Enige nadeel is inderdaad dat niemand die pug'ed het zal hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een stuk beter dan ventrillo, daar heb je altijd zoveel vertraging op.quote:
Pug Raids, niet dungeon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
En waarvoor heb je dat nodig voor een pug dungeon?
Nja ik ben de "new" guy. Dus echt veel inbreng heb ik nog niet :p. Probeer het wel om ze over te krijgen naar TS3quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ventrilo is helemaal 2004 ja, TS3quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een stuk beter dan ventrillo, daar heb je altijd zoveel vertraging op.
Ik hoor soms mezelf nog praten via zijn speakers, als diegene vlak na mij zn push to talk in drukt.
Mijn voorkeur gaat uit naar teamspeak en mumble
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ventrilo is helemaal 2004 ja, TS3
Catchy liedjequote:Op dinsdag 16 december 2014 15:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet iemand toevallig welke addon deze gast gebruikt, het gaat om die boss abilities die linksboven langs lopen op die balk:
Ohja, skip de eerste minuut maar, dat is reclame
Ik vind zijn rotatie balkje daaronder ook wel handig, maar zal deel zijn van de zelfde add-on denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet iemand toevallig welke addon deze gast gebruikt, het gaat om die boss abilities die linksboven langs lopen op die balk:
Ohja, skip de eerste minuut maar, dat is reclame
Dat is de enige manier om de ilvl omhoog te krijgen. Experience is alleen level en rarity.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:12 schreef pl4kkie het volgende:
Waarom zijn er followers die niet omhoog gaan met ilvl doormiddel van xp gain?
Is het wel waard om hun in ilvl omhoog tedoen met die tokens die je krijgt uit salvage etc?
[ afbeelding ]
Ah op die fiets. Ik vond het al raar waarom ze niet in ilvl omgingen en ze geen xp erbij kregen omdat ik ergens had gelezen dat ze daarmee ook ilvl's kregen. Maargoed dat was dus een fabeltje xD.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:20 schreef Brutus.nl het volgende:
Van geen enkele follower gaat het itemlevel omhoog door het verdienen van experience. Dit gaat alleen met die tokens die je met missies kan verdienen en uit salvages kan halen.
De experience verdienen ze alleen om eerst naar level 100 te komen en daarna om epic te worden. Epic followers die op level 100 beginnen verdienen dus nooit experience.
Je kan haar ook gewoon missions met een 53% kans laten doen hoorquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:52 schreef Cliffy het volgende:
Damn.. ik wil die Fiona follower naar 100 voor in de herb garden maar ze is stuck @ 93, krijg geen enkele mission die ze kan soloen en in group missions voegt ze geen percentage toe en krijgt ze ook maar bar weinig xp
Ik heb ook wel vaak een mission voor haar level maar nooit met haar counterquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan haar ook gewoon missions met een 53% kans laten doen hoorEn dan is die mission weg uit je lijst en krijg je misschien iets terug wat weer 100% geeft. En vaak geven lvl 100 missions met heel veel xp meer xp dan een mission van haar eigen level.
Mumble is eigenlijk beter dan TS en zeker beter dan Ventrilo. Het is alleen minder gebruiksvriendelijk dan die twee. Maar goed, mensen zullen het domweg niet zo snel hebben omdat ze al zo gewend zijn aan TS of Ventrilo.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is in ieder geval een stuk beter dan ventrillo, daar heb je altijd zoveel vertraging op.
Ik hoor soms mezelf nog praten via zijn speakers, als diegene vlak na mij zn push to talk in drukt.
Mijn voorkeur gaat uit naar teamspeak en mumble
Ze zal er wel door levelen, alleen een beetje trager ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:59 schreef Cliffy het volgende:
Ik heb ook wel vaak een mission voor haar level maar nooit met haar counterEn aangezien ze bijna altijd failen gaan die levels ook wel pleuristraag..
Dit is nog het meest bijzonderequote:
oh wowquote:
butcher op heroic is nog best pittig hoor. Alle dps moet toch ZEKER boven 19k zitten anders haal je het gewoon niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Netjes
Wij gaan vanavond de 2e boss op heroic proberen met ons casual groepje![]()
En ik heb eindelijk mijn twee one-handers. Dus ik ga fury proberen!
Oh ja, als ik die dps niet haal dan stap ik er ook gewoon uit. De meeste hebben al wat betere gear dan ikquote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
butcher op heroic is nog best pittig hoor. Alle dps moet toch ZEKER boven 19k zitten anders haal je het gewoon niet.
Zoooo vaak al gewiped met pugs omdat raidleaders de te lage dps niet willen kicken en gewoon maar door blijven klooien met 15k dpsers....
vanavond maar imperator proberen om 7/7 normal te krijgen en dan ga ik ook weer met heroic verder.tot nu toe alleen kargath down.
Afgelopen weekend dus voor het eerst in jaren weer een dungeon gedaan. Zat op 11k DPSquote:Op woensdag 17 december 2014 11:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
butcher op heroic is nog best pittig hoor. Alle dps moet toch ZEKER boven 19k zitten anders haal je het gewoon niet.
Zoooo vaak al gewiped met pugs omdat raidleaders de te lage dps niet willen kicken en gewoon maar door blijven klooien met 15k dpsers....
vanavond maar imperator proberen om 7/7 normal te krijgen en dan ga ik ook weer met heroic verder.tot nu toe alleen kargath down.
Dan doe je het alsnog beter dan sommige met minder dan 10k. Gisteren ook in skyreach. 2 dps die minder dps deden dan de tank. Dan duurt een bossfight soms wel erg langquote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen weekend dus voor het eerst in jaren weer een dungeon gedaan. Zat op 11k DPS
Ja, dat maakt natuurlijk wel verschil. Gisteren door middel van een leather chest 615 iLvl bereikt op mijn hunter. Tijdens die dungeon was het 603 (ongeveer).quote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan doe je het alsnog beter dan sommige met minder dan 10k. Gisteren ook in skyreach. 2 dps die minder dps deden dan de tank. Kom ik aan met 30k op trash en 16-20k op bosses. In raids zit ik meestal steady op 17-18k en dan met 635 ilvl.
Dan heb je niks te klagen hoor :p. Welke spec speel je?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat maakt natuurlijk wel verschil. Gisteren door middel van een leather chest 615 iLvl bereikt op mijn hunter. Tijdens die dungeon was het 603 (ongeveer).
Da's geen criterium hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef pl4kkie het volgende:
Dan doe je het alsnog beter dan sommige met minder dan 10k. Gisteren ook in skyreach. 2 dps die minder dps deden dan de tank. Dan duurt een bossfight soms wel erg lang. Kom ik aan met 30k op trash en 16-20k op bosses. In raids zit ik meestal steady op 16-18k en dan met 635 ilvl.
Haha. Ja maar jouw vriend is ook een tank die echt alle ins en outs weet en hoogstwaarschijnlijk ook al flink wat goede gear verzameld heeft :p. Maargoed het was wel duidelijk denk ik dat het iig lagere dps was dan wat een gemiddeld persoon eruit kan halen zonder al teveel moeite.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's geen criterium hoorMijn vriend doet regelmatig 35k+ dps als tank.
BM4Lquote:Op woensdag 17 december 2014 12:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan heb je niks te klagen hoor :p. Welke spec speel je?
Op trash?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's geen criterium hoorMijn vriend doet regelmatig 35k+ dps als tank.
Trash DPS is neem ik aan nog steeds totaal niet relevantquote:Op woensdag 17 december 2014 12:53 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Op trash?
Ik deed laatst als guardian druid ook 50k dps. Maar dat was op een grote groep trash
Ja, absurd inderdaad hoeveel dps dat is. Helaas is dat nooit de dps die je haalt op een bossfight. Is ook niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef TwyLight het volgende:
Guardians AOE is
Ik heb in de pre-patch van WoD nog gauw een Druid van 1 naar 90 geleveled, als Guardian, en letterlijk niet meer gedaan dan thrash gespammed in elke dungeon en dan deed ik 10 keer zo veel dps als de rest
In geval van Guardian Druid hoef je ook niet rampage te gaan. Je hoeft slechts 1 ability te spammen om die dps zo hoog te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:22 schreef pl4kkie het volgende:
Op trash in raids slack ik altijd. Ik spaar m'n krachten voor boss fights :p. Ik zie niet het nut ervan in helemaal rampage te gaan op een trash pack om top dps te hebben.
GZquote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Blistering het volgende:
Laatste tentamen gehad, oftewel vakantie. Ik dacht even FL25HC doen, m'n derde run alleen. Ragnaros gekilled, wéér geen wapenCheck ik daarna m'n bag: Smoldering Egg of Millagazor
![]()
Fucking awesome!
Thonks!quote:
Dat is fijn de vakantie in gaanquote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Blistering het volgende:
Laatste tentamen gehad, oftewel vakantie. Ik dacht even FL25HC doen, m'n derde run alleen. Ragnaros gekilled, wéér geen wapenCheck ik daarna m'n bag: Smoldering Egg of Millagazor
![]()
Fucking awesome!
Dat is vast niet alledaags lijkt me zoquote:
Duurt precies 6 dagen om 36 work orders te doen. Ik open ze altijd vlak na reset zodat het telt voor m'n nieuwe conquest cap van de week en ik niet naar Ashran hoef voor 200 conquestquote:Op donderdag 18 december 2014 01:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dat is vast niet alledaags lijkt me zo
Ik heb mijn chest 5x gerolled voor ik had wat ik wilde. Daar had ik 3,5 chest voor kunnen maken, verkopen op AH en dan kopen wat ik precies hebben wilde.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:59 schreef Fipotje het volgende:
Mijn resto shaman is eindelijk 100. Nu heb ik de epic neck gemaakt maar gerolled met Versatility+Spirit.
Spirit ben ik wel blij mee maar die versatility niet echt, is het wel de gok waard om deze stats te re-rollen? ben bang dat rng me haat en straks 1000x met rerollen omdat spirit eraf gaat...
Moet het wel verkopen. Ik had dat kunnen doen met mijn gun, maar daar staan er een heleboel van op.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb mijn chest 5x gerolled voor ik had wat ik wilde. Daar had ik 3,5 chest voor kunnen maken, verkopen op AH en dan kopen wat ik precies hebben wilde.
Nou ja, wapens verkopen sowieso niet super hè. Chest, legs geven een groot voordeel en je kan maar 3 gemaakte stukken dragen. Dan is een wapen niet zo'n goede keus (er zijn veel betere wapens). Een neck doet het ook nog wel goed. Maar een wapen, neequote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Moet het wel verkopen. Ik had dat kunnen doen met mijn gun, maar daar staan er een heleboel van op.
Mwah, als hunter die niet raid, denk ik niet dat er veel beter te halen is dan de dubbel ge-upgrade engi gun.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, wapens verkopen sowieso niet super hè. Chest, legs geven een groot voordeel en je kan maar 3 gemaakte stukken dragen. Dan is een wapen niet zo'n goede keus (er zijn veel betere wapens). Een neck doet het ook nog wel goed. Maar een wapen, nee
Ik ga er maar een paar maken om aan gold te komen, want heb net 25k over de balk gegooidquote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ik craft nu gewoon offset items en verkoop die. Bracers, cloak, belt dat soort dingen die je vroeger met valor kocht. Die verkopen nog wel aardig, voor 7-10k.
Wat heb je gekocht dan dat 25k kostte?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga er maar een paar maken om aan gold te komen, want heb net 25k over de balk gegooid
Om verder niemand op de hoogte te brengen van mijn stupiditeit zal ik er verder niet over uitweidenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:02 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat heb je gekocht dan dat 25k kostte?
Nou ja, daar had ik er dan weer 15 van gekregen dus dat compenseert wel weer fijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Savage Blood? Die zijn echt nog steeds duur
Ach, we maken allemaal wel eens domme fouten toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om verder niemand op de hoogte te brengen van mijn stupiditeit zal ik er verder niet over uitweiden
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:20 schreef Cornelis83 het volgende:
Ach, we maken allemaal wel eens domme fouten toch?
Die zijn ook best lastig om te krijgen. Ik zit inmiddels op 6 uit 25quote:Op donderdag 18 december 2014 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Savage Blood? Die zijn echt nog steeds duur
Ik heb de barn op 3 characters dus krijg best wat nuquote:Op donderdag 18 december 2014 13:37 schreef Omega het volgende:
[..]
Die zijn ook best lastig om te krijgen. Ik zit inmiddels op 6 uit 25
Alleen craftgear.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:44 schreef pl4kkie het volgende:
Vraag: kan je ook gear secondary stats rerollen die je uit highmaul krijgt? Of kan je echt alleen maar de craft gear stats rerollen? Ik kan niet veel info erover vinden op de interwebz
Hmm, dan toch maar mm spec gaan. krijg alleen maar gear met crit ipv multistrikequote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om verder niemand op de hoogte te brengen van mijn stupiditeit zal ik er verder niet over uitweiden
Ik whisper een officer: I am the most retarded person in this guild!!quote:
Je rotaties oefenen? Dat het in je vingers zit?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:28 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat is het idee achter die Tanking dummy? Behalve dat als je er te lang bij staat je het niet overleeft? Dat je achter komt hoe lang het duurt voordat ie je dood maakt of zo?
Dat kan ook op een gewone dummy. Die tanking dummy slaat alleen terug. En hard ook. Zonder healer ben je binnen een halve minuut dood als je niet op tijd van die dummy vandaan loopt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je rotaties oefenen? Dat het in je vingers zit?
Gametime selling voor goud. Zeker afgekeken van WildStarquote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Notes voor 6.1 zijn er. Verkoopbare gametime tokens, blackrock foundry in februari, heirloom tab, nieuwe belf models enz
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Gametime selling voor goud. Zeker afgekeken van WildStar
Oh, dat wist ik niet. Wist alleen dat Wildstar het deed. nah ja, maakt mij niet uit verder. Eerst maar eens zien wat de stabiele prijs wordt voor gametime.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]alsof die game de eerste is daar mee. Andere spellen hebben dat al jaren zoals Eve Online etc.
All i can say is: eindelijk
Als mistweaver ben je ook aardig de pineut als het om gear krijgt, alles in highmaul heeft haste, mastery of versatility. Ik heb dus crit en multistrike nodig, wat maar op heel weinig gear zitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Hmm, dan toch maar mm spec gaan. krijg alleen maar gear met crit ipv multistrike
Mensen met weinig geld happy, want die kunnen 'gratis' wow spelen en mensen die te veel geld hebben happy want die kunnen gold kopen. Ach, ik kan er niet mee zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:08 schreef Sapstengel het volgende:
Wel makkelijk gold verdienen dan, of goedkoop gametime kopen, hoe je het bekijkt.
quote:We’re already working on the steps after that, and the quest line will continue in Patch 6.1, where the first-ever Legendary Follower (with suitably Legendary abilities) will be available to join your Garrison. If you’re a fan of collecting Followers but haven’t set out on the Legendary quest line, now is a good time to get started!
Toen ik dat las moest ik huilenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef Ainnir het volgende:
Deze staat er ook nog "The ability to send tweets from in game."
Start je wow wel op via battle.net?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:21 schreef Ainnir het volgende:
Ik kreeg net trouwens een minor patch en nu kan ik niet meer inloggen op EU realms, ze staan allemaal op incompatible. US realms werken wel gewoon. Server probleempje?
Ik heb mijn guild verlatenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef pl4kkie het volgende:
De tering, we hebben weer 2 healers nodig. De leaders gaan niet naar garrison om iemand te zoeken, nee gaan ze zitten zuchten en zeiken dat er niemand in premade group list zit. Onze guild leader zegt op mumble tegen de RL wat hij moet wisperen naar iemand, wat een luie hond is het. De GM zit constant te janken dat er geen core team is maar zelf actie ondernemen ho maar.
Mensen moeten perse signen op de website voordat hij ze mee wilt nemen. Al met al wordt het steeds meer een![]()
![]()
![]()
guild
Eindelijk aan de gang, 5 bosses down en 5 items geloot![]()
Yep, maar het is inmiddels opgelost. Het probleem was dat ik een US patch al had gekregen voordat de EU servers omgezet waren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Start je wow wel op via battle.net?
Hoi Khadgarquote:Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef Cornelis83 het volgende:
Mogelijk ook nog een legendary follower in 6.1:
[..]
Ben het er helemaal mee eens, heb in al die jaren dat ik speel nooit speciale mounts e.d. gekocht en alle gear die ik nodig had kon ik zelf maken. Daardoor is mijn gold opgelopen tot 300k. Als ik daar straks gametime voor kan kopen en geen ¤ meer hoef uit te geven, vind ik dat erg lekker!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]alsof die game de eerste is daar mee. Andere spellen hebben dat al jaren zoals Eve Online etc.
All i can say is: eindelijk
Je hebt, aantoonbaar gewoon erg weinig ervaring met raiding an sich. Raiding is meer dan hoge dps. Ik zeg niet dat je het niet kunt, maar er is geen bewijs voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:38 schreef TwyLight het volgende:
Wil wat meer PvE gaan doen deze expansion
Doe wat applies bij guilds met iets betere progression dan ikzelf (1 of 2 bosses op mythic, heb zelf 7/7 hc). Mag hopen dat een guild het beter doet dan een pug.
Laat ze logs zien, check hun logs (waar sommige van hun members veel slechter presteren dan ik doe) en word telkens afgewezen door "te weinig raid ervaring" en daarmee bedoelen ze te weinig vorige content niet te weinig huidige progression
Waarom is iets gedaan hebben 4 jaar geleden belangrijker dan huidige skill?Deed gewoon andere dingen in het spel, laat duidelijk doormiddel van logs zien dat de skill qua dps in iedere geval prima is
triest
Nu al 7/7 hc met alleen maar pugs neerhalen zegt toch wel redelijk wat. Dus bewijs is er weldegelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt, aantoonbaar gewoon erg weinig ervaring met raiding an sich. Raiding is meer dan hoge dps. Ik zeg niet dat je het niet kunt, maar er is geen bewijs voor.
Dat is geen langdurige ervaring met vele soorten mechanics.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nu al 7/7 hc met alleen maar pugs neerhalen zegt toch wel redelijk wat. Dus bewijs is er weldegelijk.
Tis eigenlijk net voetbalquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is geen langdurige ervaring met vele soorten mechanics.
Je begint meestal bij die guilds sowieso wel als trial. Maar heb er hier ook genoeg mensen uit zien vliegen terwijl ze wel enorm veel dps deden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef Cornelis83 het volgende:
Tis eigenlijk net voetbalJe kan in je thuis amateurclub misschien wel topscoorder zijn. Dat maakt je nog niet een volwaardige voetballer dat direct een contract mag gaan ondertekenen bij Bayern München
![]()
Maar goed, tis kort door de bocht, die vergelijking. @Twylight: Misschien kun je die guilds nog overtuigen door 1x vrijblijvend mee te mogen runnen als ze 1 man te kort komen of zo. Indien mogelijk en ze er voor open staan natuurlijk.
Pugs zeggen juist niet zoveel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nu al 7/7 hc met alleen maar pugs neerhalen zegt toch wel redelijk wat. Dus bewijs is er weldegelijk.
Ja, maar blijkbaar is trial al te hoog voor die guild of zo? Ik weet het fijne er ook niet van. Typisch vind ik het wel, maar goed, hun keuze natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je begint meestal bij die guilds sowieso wel als trial. Maar heb er hier ook genoeg mensen uit zien vliegen terwijl ze wel enorm veel dps deden.
Als we iedereen die zou applyen een trial zouden geven dan kan je wekelijks een extra 30 man raid runnen met alleen trials... Weet je wel hoeveel werk dat is, een trial?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef Brutus.nl het volgende:
Pugs zeggen inderdaad niet zoveel. Aan de andere kant is het allemaal een hoop onzin, nog nooit gehoord van een guild dat mensen afwees alleen op basis van te weinig ervaring. Als ze mensen zoeken kan je altijd een trial doen als je aan de gear-eisen voldoet en vaak ook als je dat niet doet.
Ze zoeken waarschijnlijk gewoon geen nieuwe mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |