Op welk ilvl is dat? En dat van de rest van de raid ongeveer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:42 schreef TwyLight het volgende:
3/7hc
best lekkere dps op butcher
https://www.warcraftlogs.(...)hk/#type=damage-done
(Blupr ben ik)
ilvls staan erbij. Hij zit op 648.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Op welk ilvl is dat? En dat van de rest van de raid ongeveer?
Je weet dat je maar 3 crafted items kan dragen? Dus niet die alle 4quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:33 schreef GokuSsj3 het volgende:
Nu kan ik dus dankzij de vele garrisons straks een shoulder, legs, ring en neck maken.
Ja, las het net, dat is dan weer minder. Dank voor de infoquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je weet dat je maar 3 crafted items kan dragen? Dus niet die alle 4
Oke, bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 03:43 schreef Sapstengel het volgende:
Zou ik wel doen, maar kan ook in Draenor trouwens, die crates verzamelen. Je levelt daar ook een stuk sneller omdat het minder ver is tussen de digsites, in azeroth moet je soms echt te ver vliegen.
In Nagrand? Heb daar die talbuk genomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:06 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Oke, bedankt.
Heb jij die Battletank?
Hij bedoelt waarschijnlijk de Ultramarine Qiraji Battle Tankquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Nagrand? Heb daar die talbuk genomen.
Die jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de Ultramarine Qiraji Battle Tank
Dat wist ik helemaal niet! Ik heb ook maar 1 crafted item, maar had geen flauw idee dat dit een regel was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
Je weet dat je maar 3 crafted items kan dragen? Dus niet die alle 4
Dit was onze log van gisteren. Onze Spriest doet het een stuk slechter met zijn 16k en 652 ilvl. Maar hij is de raidleader en ben je ook met andere zaken bezig dan alleen dpsen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
ilvls staan erbij. Hij zit op 648.
Boomkin ilvl 647 doet ongeveer 20k. Dus op zich is mijn 16k met ilvl 636 dan nog niet eens zo slecht.
aww... wat zielig voor jequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:51 schreef Verbodsbord het volgende:
Shaman Ghostwolf glyph of speed generfedwerkt nu niet meer binnen.
Kut Blizzard.
Blijkbaar zo druk met raid leaden dat hij compleet vergeet dat hij ook nog 2 dots heeftquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Dit was onze log van gisteren. Onze Spriest doet het een stuk slechter met zijn 16k en 652 ilvl. Maar hij is de raidleader en ben je ook met andere zaken bezig dan alleen dpsen.
De best gegearde speler op Frostmane was gisteren een GMquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef TwyLight het volgende:
Als ik trouwens zie wat voor gear die gast nu heeft op z'n priest gok ik dat hij ook lekker alle gear naar zichzelf bedeeld. 7 heroic items, 660 itemlevel nu
Die raid die ik eerder linkte zat trouwens ook iemand van Immersion bijquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De best gegearde speler op Frostmane was gisteren een GMEen healer!
![]()
![]()
Dat valt wel mee. We gebruiken EPGP. Maar omdat we vaak 25+ speler bij ons hebben dropt er veel gear. En eerst zijn de raiders aan de beurt omdat we dat zo hebben afgesproken. En we hadden niet zoveel raiders met cloth (Tiro, Pyra en Heffe).quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef TwyLight het volgende:
Als ik trouwens zie wat voor gear die gast nu heeft op z'n priest gok ik dat hij ook lekker alle gear naar zichzelf bedeeld. 7 heroic items, 660 itemlevel nu
DKP is wat anders, daar kan ik nog wel inkomen dat mensen die vaker aanwezig zijn (in een guild setting) ook meer recht hebben op loot, maar automatisch voorang aan andere spelers omdat hun een "hogere rank" dan jij bent doe ik dus niet aan meequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef Omega het volgende:
Heb ik ook altijd een hekel aan, als je niet mag rollen op een item omdat je vorige keer niet bent mee geweest. Ik doe toch mee in deze raid waar dit item dropped
Rollen is sowieso achterlijk systeem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef Omega het volgende:
Heb ik ook altijd een hekel aan, als je niet mag rollen op een item omdat je vorige keer niet bent mee geweest. Ik doe toch mee in deze raid waar dit item dropped
Ik vind dus niet dat ze meer recht hebben. Maar in de guild waar ik raiden (tbc en wotlk) deden we inderdaad kijken naar wie wat had, en dus het meeste profijt ervan te hebben. Maar vaak komen op een raid vind ik geen reden voor rechten op items.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
DKP is wat anders, daar kan ik nog wel inkomen dat mensen die vaker aanwezig zijn (in een guild setting) ook meer recht hebben op loot, maar automatisch voorang aan andere spelers omdat hun een "hogere rank" dan jij bent doe ik dus niet aan mee
Je hebt er als guild meer aan dat een actieve raider het item krijgt dan iemand die 1 keer per 3-4 weken eens aan komt kakkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef Omega het volgende:
Maar vaak komen op een raid vind ik geen reden voor rechten op items.
Maar voor iemand 2 van de 3 keer per week komt maar grotere upgrade, ten opzichte van iemand die alle drie de keren komtquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt er als guild meer aan dat een actieve raider het item krijgt dan iemand die 1 keer per 3-4 weken eens aan komt kakken
hangt ook af van de situatie en de dropsquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik vind dus niet dat ze meer recht hebben. Maar in de guild waar ik raiden (tbc en wotlk) deden we inderdaad kijken naar wie wat had, en dus het meeste profijt ervan te hebben. Maar vaak komen op een raid vind ik geen reden voor rechten op items.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Common Sense inderdaad wel het beste loot systeem ALS het een guildrun is. En ja raidleader hakt uiteindelijk de knoop door indien nodig. En bij gelijkwaardige upgrades heeft natuurlijk degene die er altijd bij is een streepje voor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat is voor jullie dan een eerlijk lootsysteem? Je kan het nu bijv ook op personal loot zetten, ook in raid. Maar die items kan je niet traden en heb je kans dat je iets krijgt wat je al had of slechter is dan wat je hebt terwijl je toch net zoveel items krijgt raidwide als normaal.
De raiders doen hier lootcouncil (duh) waarbij de officers niet onderling de dingen verdelenen de casualraid heeft gewoon need before greed en iedereen is volgens mij 30+ dus dat gaat tot nu toe prima.
SK system gebruiken wij. Soort van dkp, het is eerlijk en iedereen heeft inzage op welke positie ze staan in de lijst. Ben je te laat op de raid zonder het te melden of niet voorbereid (geen flasks/pots etc) dan wordt je door onze RL naar beneden gehaald op de lijst. Loot uitgeven gaat ook snel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat is voor jullie dan een eerlijk lootsysteem? Je kan het nu bijv ook op personal loot zetten, ook in raid. Maar die items kan je niet traden en heb je kans dat je iets krijgt wat je al had of slechter is dan wat je hebt terwijl je toch net zoveel items krijgt raidwide als normaal.
De raiders doen hier lootcouncil (duh) waarbij de officers niet onderling de dingen verdelenen de casualraid heeft gewoon need before greed en iedereen is volgens mij 30+ dus dat gaat tot nu toe prima.
Vind dat altijd een wat raar systeem als je het met een guild groep doet. Dan kan iemand die voor de eerste keer meegaat in een jaar tijd zomaar 2 upgrades krijgen wat misschien een bump van 1 is in ilvl, alwaar iemand anders die er elke raid bij is het veel beter had kunnen gebruiken en het bij diegene een veel groter ilvl verschil zou zijn. Of word daar wel op gelet?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan zijn wij nog gewoon heel basic. Wie het nodig heeft voor zijn spec, die needGaat voor ons ook prima
Nee, daar wordt bij ons wel op gelet. Zo sociaal is ons groepje welquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vind dat altijd een wat raar systeem als je het met een guild groep doet. Dan kan iemand die voor de eerste keer meegaat in een jaar tijd zomaar 2 upgrades krijgen wat misschien een bump van 1 is in ilvl, alwaar iemand anders die er elke raid bij is het veel beter had kunnen gebruiken en het bij diegene een veel groter ilvl verschil zou zijn. Of word daar wel op gelet?
In vanilla beslisten de guild leaders wie wat kreeg en dat ging gebaseerd op activiteit in en buiten raids, attitude en huidige loot... Nooit echt problemen mee gehad..quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:51 schreef Isabeau het volgende:
In dat geval kan het wel werken jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nee, daar wordt bij ons wel op gelet. Zo sociaal is ons groepje welMaar deze groep is dan ook al jaren samen. Denk dat het idd bij andere guilds minder goed zou werken, zeker als je die "relatie" niet met elkaar hebt.
Als er altijd discussies ontstaan dan vind ik juist de volwassenheid missen. Als er geen duidelijke upgrade voor 1 van de 2 (of meerdere) is. Dan beslist de raidleader. En als je die niet vertrouwt dan moet je die vervangen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dkp systeem werkt voor ons het beste. Bij andere loot methodes ontstaan er altijd wel discussies en hierbij gewoon niet. Je kan zelf bepalen hoeveel je bied en hoe vaker jee mee gaat hoe meer kans op loot je hebt. Zo'n opzet is gewoon logisch en de enige groep die het daar vaak oneens mee is zijn de casuals die twee keer in de maand een keer mee gaan. Heb ik liever dat de Gear vooral gaat naar spelers die er vaak bij zijn en ook echt mee helpen aan progress. Gelukkig is iedereen bij ons vaste raid team volwassen genoeg om die logica ook in te zien.
Er ontstaan bij ons geen discussies. Maar zowat iedereen in de guild heeft wel eens nare ervaringen gehad in pugs of andere guilds waar ze andere methodes hanteerden, waar je ''verstand'' (?) voor nodig hebt. Ook bij ons DKP systeem hebben we best een gezond verstand. Het is bij ons een systeem waar echt nog nooit iemand een probleem mee heeft gehad ( inclusief uitzonderingsverhalen waar mensen met lagere DKP toch gewoon een item krijgen als diegene het meer nodig heeft..- heeft met vriendelijkheid in de guild te maken ), omdat het gewoon heel goed werkt. Iedereen mag een andere voorkeur hebben, maar om nou te zeggen dat onze methode meteen inhoud dat je geen gezond verstand erbij betrekt is nou ook weer niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:14 schreef Omega het volgende:
[..]
Als er altijd discussies ontstaan dan vind ik juist de volwassenheid missen. Als er geen duidelijke upgrade voor 1 van de 2 (of meerdere) is. Dan beslist de raidleader. En als je die niet vertrouwt dan moet je die vervangen.
Maar kan me inderdaad goed voorstellen dat bij sommige groepen, zelfs in Raids het wel nodig is om een bepaald systeem te gebruiken. Al vind ik dat het altijd een hulpmiddel moet zijn. En dat gezond verstand altijd de boventoon moet vormen.
Iemand die +5 ilvl bij een item krijgt alleen maar omdat hij geen enkele raid mist, tov +30 of meer voor iemand die bv vanwege werk maar 75% van de tijd er is. Dat snap ik dan niet.
Voor alle duidelijkheid, dat doe ik niet hoor. Zeker als zoals jij al aangeeft dat er wel gewoon gekeken wordt naar de situatie. En verder vind ik dat iedereen lekker moet verdelen hoe je het als groep lekker vind spelen. Dat is voor iedereen anders. Ik heb zelf ook nog geraid met DKP, maar daar waren dan weer meer discussies (vooral over iemand die minimaal upgrade toch wilde hebben met zijn verzamelde DKP) dan bij die andere guild waar het gewoon veel vriendelijker was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er ontstaan bij ons geen discussies. Maar zowat iedereen in de guild heeft wel eens nare ervaringen gehad in pugs of andere guilds waar ze andere methodes hanteerden, waar je ''verstand'' (?) voor nodig hebt. Ook bij ons DKP systeem hebben we best een gezond verstand. Het is bij ons een systeem waar echt nog nooit iemand een probleem mee heeft gehad ( inclusief uitzonderingsverhalen waar mensen met lagere DKP toch gewoon een item krijgen als diegene het meer nodig heeft..- heeft met vriendelijkheid in de guild te maken ), omdat het gewoon heel goed werkt. Iedereen mag een andere voorkeur hebben, maar om nou te zeggen dat onze methode meteen inhoud dat je geen gezond verstand erbij betrekt is nou ook weer niet helemaal waar.
Weet je zeker dat het een echte mail is, en geen nepperd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net een mail gekregen van Blizzard dat ik 10 dagen trial kan krijgen, maar als ik dat doet dan kan ik die 10 dagen nergens ontvangen.
Log in to your Battle.net account ->Select your World of Warcraft license->Click the “FREE 10-Days Trial” button on the right
Iemand enig idee hoe dit zit?
Heb je Wod al gekocht ?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Net een mail gekregen van Blizzard dat ik 10 dagen trial kan krijgen, maar als ik dat doet dan kan ik die 10 dagen nergens ontvangen.
Log in to your Battle.net account ->Select your World of Warcraft license->Click the “FREE 10-Days Trial” button on the right
Iemand enig idee hoe dit zit?
Ik heb de expansion inderdaad al gekocht, maar nog niet gespeeld.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Heb je Wod al gekocht ?
Dat soort acties zijn er altijd met een nieuwe xpac, ze zijn alleen enkel bedoeld om mensen een gratis proefje te geven van de expansion.
als je de expansion al gekocht hebt werkt die niet meer, je kan met die trial ook niet levelen
je xp gaat wel vooruit maar hij zal op level 90 met 99,99% blijven hangen.
https://eu.battle.net/sup(...)rds-of-draenor-trialquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik heb de expansion inderdaad al gekocht, maar nog niet gespeeld.
quote:Note: Starting the free trial on an account with an active subscription won't extend your game time.
Dit keer wel echt? Vanochtend was er nog een conflictje op MMO-champion in een topic waarbij mensen beweerden dat Method World first had, alleen hadden die lui niet door dat zowel Paragon als Method nog the butcher moesten killen.quote:
Domme gasten dan. Method had Butcher al 2 dagen geleden gekilled.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:13 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dit keer wel echt? Vanochtend was er nog een conflictje op MMO-champion in een topic waarbij mensen beweerden dat Method World first had, alleen hadden die lui niet door dat zowel Paragon als Method nog the butcher moesten killen.
Ja, ach, standaard fanboy haantjes gedrag topic hequote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Domme gasten dan. Method had Butcher al 2 dagen geleden gekilled.
Allemachtig wat een venijnquote:Op zondag 14 december 2014 10:00 schreef ufopiloot het volgende:
Zat pas op hun site te kijken. Dat de Guild Master even zegt dat je wel verplicht ben om real-life activiteiten op te geven om de eerste te kunnen zijn. Ik kan dus geen respect opbrengen voor die guilds, vol met uitkerings-trekkers, werklozen en eenzame studentjes.![]()
En de Guild Master zelf natuurlijk niet, die zit lekker te cashen met advertenties en subscribers en kan gewoon (zeer) goed verdienen door een beetje de hele dag zitten te WoWen. Dat is wel slim aangepakt, gewoon online uitbuiten van mensen
Alles valt te solo'en, t/m cata.quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben bezig met alle dungeons te solo'enHet het idee dat ik een groot aantal wel al had gedaan maar op een of andere manier had ik de achievement niet. Wel grappig dat de raids van Burning Crusade op lvl 96 (wat ik nu ben) gewoon te solo'en zijn
Alleen jammer dat er geen vendor bij de dungeons en raids staat, mijn bags zijn steeds vol
en de argent squire heeft een cooldown van 8 uur dat is dus ook niet echt handig.
Oh dan kan ik nog even voortquote:Op zondag 14 december 2014 23:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Alles valt te solo'en, t/m cata.
Mop raids kom je een aardig eind, duo is het geen prob.
Dat is echt onzin en dat je weet je zelf denk ik ook. Dat red je echt niet allemaal hoor met 2 weekjes vakantiequote:Op zondag 14 december 2014 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig wat een venijnDe meeste van die jongens (en meiden) werken/studeren gewoon en nemen vakantie op. Die gaan dan niet aan de Turkse Riviera bruin bakken, maar wow spelen omdat ze een kick krijgen van het world first zijn.
Zeker weten! Een goede guild leider is alles en maakt echt het verschil. En noem hem ook geen graaier, maar hij is wel de enige die financieel mooi profiteert van het succes van de guild waardoor hij in principe niet eens hoef te werken. De rest van de spelers nemen genoegen met de fame en maken daarnaast lekker hun studie af of genieten van een uitkeringquote:De top 3-5 van dit soort guilds hebben zo'n beetje alle beste spelers ter wereld verzameld (zeg maar dat hun slechtste speler onze beste speler is...) en de bepalende factor in de overwinning is leiderschap. Zeg maar zoals in voetbalEn goed leiderschap vereist ook respect en dat krijg je niet als je een beetje een domme graaier bent
In mijn raiding tijd (Vanilla/TBC/begin Wrath), werkte ik 32 uur in de week, had ik rond de 10 uur reistijd en stopte ik zo'n 50 uur in WoW. Hoezo niet mogelijk?quote:Op maandag 15 december 2014 08:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat is echt onzin en dat je weet je zelf denk ik ook. Dat red je echt niet allemaal hoor met 2 weekjes vakantie
Daarvoor moet je echt veel en véél meer tijd hebben, en niet alleen tijdens je vakantie, maar het hele jaar door. Zeker omdat de meeste spelers ook allemal ALLE achievement points hebben die er zijn, dat lukt je echt niet met een 9 tot 5 baan erbij, laat staan als je ook nog op jezelf woont. In WotLK zat ik ook als student volgas te spelen en stopte ik echt tientallen uren per week in de game. Dat lukt nu echt niet meer hoor met een normale baanMaar toen zat ik ook met 3 characters in de ‘Gearscore top 100’ ofzo van de hele realm :’)
Ik geef echt geen enkele neuk om achievements. Wat een lading bullcrap is dat. Gamen is sowieso redelijk zinloos, maar honderden uren stoppen in content die over het algemeen niet leuk is, puur zodat je een iets hoger cijfertje krijgt. Fucking hell, dan heb je echt e-peen-problemen.quote:Op maandag 15 december 2014 08:51 schreef ufopiloot het volgende:
Dat zegt niet zoveel, alleen in het weekend kun je al gemakkelijk 30+ uur halen.
En toen had je nog geen achievementsProbeer nu alles maar eens te halen, inclusief alle PvE + PvP achievements (dus ook Arena Master e.d.).
Ik ga in ieder geval mijn best doen om de afgelopen 3 jaar aan gemiste achievements een beetje in te halenWas toen ergens op 11,000 gestopt wat volgens mij 85-90% van alle achievements was. Nu sta ik ergens op een lousy 50% van alle achievements.
Ik lees nergens dat hij het over dodelijk saaie achievements had.quote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Als een groot gedeelte van de handelingen voor je zo'n nummertje hebt, zo verschrikkelijk dodelijk saai zijn, snap ik dat niet echt nee.
Dat heb ik in MoP ook een keer gehadquote:Op maandag 15 december 2014 14:50 schreef Knut het volgende:
Gisteren op brackenspore mijn bonusroll ingezet. Ik was heel erg happy dat er iets uitkwam. Tot ik doorhad dat die trinket die ik kreeg. Niet voor holy maar voor ret was...
Ik was bij heroics bezig geweest met een poging voor mijn offspec gear... slim.
Dinsdag op woensdagnacht.quote:
Ik ken niemand die mumble gebruikt. Nou ja, jij dusquote:Op maandag 15 december 2014 21:28 schreef pl4kkie het volgende:
Goddomme, al 2 uur aan het wachten op een healer voor Kargath hc maar omdat ze hem perse op mumble willen hebben. Zo niet insta kick en verder zoeken. Echt als iets een bagger programma is, is het mumble wel
Edit: nu zijn alle pugs vervangen voor guildies die alsnog online kwamen. gvd 2 uur voor jankut staan lamballen, geen boss of trash gekilled. Pfft
Oké tot over 2 maanden.quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hmm, heb een wow dipje denk ik, totaal geen zin meer. Gametime is nog 4 dagen, denk dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken na 7 jaar.
Wij gebruikte het tot gisteren. Weer terug naar Teamspeak nu. Mumble gaf idd problemen bij pugs die het niet wilde installeren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken niemand die mumble gebruikt. Nou ja, jij dus
Zeven jaar constant gespeeld? Ik heb in de loop der jaren zover dipjes. Bij mij zit er meestal wel een maand of vijf tussen, alleen Cata en tbc heb ik langer doorgespeeld.quote:Op maandag 15 december 2014 21:45 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hmm, heb een wow dipje denk ik, totaal geen zin meer. Gametime is nog 4 dagen, denk dat ik maar eens een andere hobby ga zoeken na 7 jaar.
Mijn guild gebruikt ook mumble. Had er daarvoor nog nooit van gehoord maar op zichzelf gewoon een prima programma. Gewoon een andere naam voor precies hetzelfde als TS of vent. Enige nadeel is inderdaad dat niemand die pug'ed het zal hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een stuk beter dan ventrillo, daar heb je altijd zoveel vertraging op.quote:
Pug Raids, niet dungeon.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
En waarvoor heb je dat nodig voor een pug dungeon?
Nja ik ben de "new" guy. Dus echt veel inbreng heb ik nog niet :p. Probeer het wel om ze over te krijgen naar TS3quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ventrilo is helemaal 2004 ja, TS3quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een stuk beter dan ventrillo, daar heb je altijd zoveel vertraging op.
Ik hoor soms mezelf nog praten via zijn speakers, als diegene vlak na mij zn push to talk in drukt.
Mijn voorkeur gaat uit naar teamspeak en mumble
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ventrilo is helemaal 2004 ja, TS3
Catchy liedjequote:Op dinsdag 16 december 2014 15:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet iemand toevallig welke addon deze gast gebruikt, het gaat om die boss abilities die linksboven langs lopen op die balk:
Ohja, skip de eerste minuut maar, dat is reclame
Ik vind zijn rotatie balkje daaronder ook wel handig, maar zal deel zijn van de zelfde add-on denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet iemand toevallig welke addon deze gast gebruikt, het gaat om die boss abilities die linksboven langs lopen op die balk:
Ohja, skip de eerste minuut maar, dat is reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |