ze hadden t al voorzichtig aangekondigd. Verstandig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:46 schreef borisz het volgende:
Overigens Ajax gaat de ArenA kopen met die CL-miljoenen. Dat zei Kees Jansma op basis van goede bronnen tijdens een gastcollege van de week.
Eigenlijk wel een positief bericht. Intwikkelingshulp en kunstgrasvelden brengen ze terug waar ze horen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:51 schreef borisz het volgende:
Zozo de hockeyers verliezen van India. Ja het ging nergens om, maar toch.
We doen er dan ook al jaren ontwikkelingshulp met nu Roelant Oltmans als TD en nu ook tijdelijk als bondscoach van het Indiase team.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik dacht dat India en Pakistan al jaren niets meer voorstelden op hockeygebied en dan verliezen juist nu onze mannen er van?
Jammer. Vooral de eerste helft was Liverpool magistraalquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef borisz het volgende:
Geen voetbal gezien.
Avondje campagneplannen gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En Marnix van Rij terug bij het CDA?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:11 schreef borisz het volgende:
Ha. Co Verdaas terug bij de PVDA. Nou ja op een onverkiesbare plek op de lijst van de EK, maar toch.
Ja, die staat op 10. Dus kans is aanwezig dat hij in de groene bankjes komt te zitten.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En Marnix van Rij terug bij het CDA?
Pff. Ik wil weer gewoon een ouderwets jaaroverzicht van Garmisch en het WK darten t/m de prijzen op het Sportgala. Al dat geneuzel erom heen.quote:Vanuit NOS Studio Brasil: Het beste Sportjaar ooit
Zondag 28 december, 18.10-19.50 uur, NPO 1
2014 gaat de boeken in als het succesvolste Nederlandse sportjaar ooit. Niet eerder wonnen zó veel
Nederlandse sporters een gouden medaille op de Olympische Spelen of bij wereldkampioenschappen.
Maar vergeet ook de derde plaats bij het WK voetbal in Brazilië niet: Nederland stondafgelopen zomer op z’n kop. En keek massaal naar NOS Studio Brasil. Naar de huiskamer
met Henry Schut, Hugo Borst en hun gasten van binnen en buiten de voetbalwereld. Met
de ontspannen rondbanjerende teckel Messi. Die zelfs fanmail ontving.
Genoeg redenen dus om dit keer de traditionele sportjaarverslagen achterwege te laten en NOS
Studio Brasil nog één keer leven in te blazen (in een winterse setting, dat wel) voor een terugblik op
een uitzonderlijk sportjaar. De Belgische singer-songwriter Milow komt, de schaatstweeling Ronald
en Michel Mulder spelen de ultieme spelletjesbattle, hoofdpersonen uit het sportnieuws komen
langs en voetbaljournalist Henk Spaan geeft weer punten. Bovendien is er een exclusief
eindejaarsinterview met Arjen Robben. En teckel Messi…? Die loopt nog één keer onbekommerd
door de huiskamerstudio.
quote:Op woensdag 10 december 2014 16:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, die staat op 10. Dus kans is aanwezig dat hij in de groene bankjes komt te zitten.
gewoon eerst jaaroverzicht en daarna gezellig daar nababbelen. En dan drie avonden. Een WK terugblik, De Spelen en de rest. Drie avonden goedkoop prachtige TV, elke avond nababbelen vanuit de studio en nog wat extra fragmenten oplepelen en dan vul je mooi de donkere dagenquote:Op woensdag 10 december 2014 16:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Pff. Ik wil weer gewoon een ouderwets jaaroverzicht van Garmisch en het WK darten t/m de prijzen op het Sportgala. Al dat geneuzel erom heen.
Het wordt dus één sessie van 100 minuten.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon eerst jaaroverzicht en daarna gezellig daar nababbelen. En dan drie avonden. Een WK terugblik, De Spelen en de rest. Drie avonden goedkoop prachtige TV, elke avond nababbelen vanuit de studio en nog wat extra fragmenten oplepelen en dan vul je mooi de donkere dagen
serieusquote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Het wordt dus één sessie van 100 minuten.
het WK heb je alleen al 100 minuten voor nodigquote:Op woensdag 10 december 2014 17:24 schreef borisz het volgende:
Ja.
Het sportjaar afdoen in 100 minuten
EN dat was Onno Hoes.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:51 schreef borisz het volgende:
Maar een KLB topic geopend. Moest het even kwijt. KLB / Sportjaar 2014 afdoen in 100 minuten
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Againzender het volgende:
terugkijkend op de afgelopen 36 uur ben ik eigenlijk best kwaad
goed, morgen vrij, vrijdag nog maar eens met mijn manager praten als het wat bezonken is. Misschien heeft hij dan ook even kunnen nadenken ik alle drukte.
niks mis meequote:Maar goed, Europa League![]()
ik laat het even bezinken, maar begin serieus aan sabotage te denken. Een rat die als eerste het schip verlaat, dat idee. NB, mijn manager is niet de rat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]neem morgen even lekker je rust
[..]
niks mis mee![]()
groot gelijk, dit is zeker niet de plekquote:Op woensdag 10 december 2014 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik laat het even bezinken, maar begin serieus aan sabotage te denken. Een rat die als eerste het schip verlaat, dat idee. NB, mijn manager is niet de rat.
Nou, dit schip zal de rat niet missen, en ik spring NIET van dit schip gvd.
Zo. punt. Verder ga ik niet hier.
ik ga het op een rijtje zetten. ik zou hier eerlijk gezegd drie maanden geleden over in de stress geschoten zijn. Nu ben ik gewoon kwaad. Ook fijn dat mn manager achter mij staat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
groot gelijk, dit is zeker niet de plek
zet morgen in alle rust gewoon alles op een rij (en op papier)
En gaarne ver komen in de EL, punten zijn belangrijkquote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga het op een rijtje zetten. ik zou hier eerlijk gezegd drie maanden geleden over in de stress geschoten zijn. Nu ben ik gewoon kwaad. Ook fijn dat mn manager achter mij staat.
Maar: EL
ik heb er weer weinig vertrouwen in, maar wie weetquote:Op woensdag 10 december 2014 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En gaarne ver komen in de EL, punten zijn belangrijk
dat is dus inderdaad wel de veranderingquote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef tong80 het volgende:
Drie maanden geleden had je er een fles wodka aan gewijd.
tsssss, beste Ajax van de afgelopen vier jaar aldus de baasquote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er weer weinig vertrouwen in, maar wie weet
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsssss, beste Ajax van de afgelopen vier jaar aldus de baas
Vertel dat Van Gaal nog eensquote:Op woensdag 10 december 2014 23:37 schreef Againzender het volgende:
Het Ajax onder Koeman was top! Veel jeugd enzo, lef, durf.
die heb ik al een tijdje niet gesprokenquote:
met beiden is het wel goed gekomen uiteindelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
die heb ik al een tijdje niet gesprokenaardige vent trouwens toen ik hem eens sprak bij een training.
maar botsende karakters die twee
dat valt niet te ontkennenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met beiden is het wel goed gekomen uiteindelijk
Ik heb Van Basten in jaren niet zo blij gezien als in zijn huidige rolquote:Op woensdag 10 december 2014 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat valt niet te ontkennen
Toen ik nog naast de Arena werkte waren de trainingen van de jeugd atijd zo leuk toen Van Basten en Van 't Schip trainer waren. Altijd groepjes Milan fans die naar die trainingen kwamen alleen voor Van Basten. En Van Basten altijd geduldig met ze op de foto, praatje maken. En dat laatste deed hij ook altijd met de oude garde van de Ajax supporters, gewoon even lekker ouwehoeren.
Ik mis Marco, maar hij moet lekker doen wat hij wilt, en dat kan hij prima volgens mij.
terecht ookquote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef tong80 het volgende:
Marco is op z'n plaats nu heb ik de indruk. Weg uit de schijnwerpers en weg van de stress.
Mooi dat spandoek in San Siro, dat er nog steeds hangt, 'Marco per sempre.'
zoals hij was na die trainingen met de jeugd; geen pers,alleen idolate Milan fans. Je zag hem stralen: eerst lekker met jonge gasten getraind, en dan nog even je oude fans die langs komenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb Van Basten in jaren niet zo blij gezien als in zijn huidige rolbij AZ hebben ze trouwens sowieso knap de rust hersteld.
voetbal in de pure vorm, lekker bezig zijn en daarna de echte liefhebbers.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals hij was na die trainingen met de jeugd; geen pers,alleen idolate Milan fans. Je zag hem stralen: eerst lekker met jonge gasten getraind, en dan nog even je oude fans die langs komen
en dat mis ik. je kan een hoop over de arena zeggen, maar in het begin trainde de jeugd achter de arena, en dat gaf wel een binding met het stadion. Het eerste trainde daar ook trouwens,maar dat viel buiten mijn lunchpauzequote:Op woensdag 10 december 2014 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voetbal in de pure vorm, lekker bezig zijn en daarna de echte liefhebbers.
ja ik weet met PSV niet anders dan dat er 'ver' van t stadion getraind wordtquote:Op donderdag 11 december 2014 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat mis ik. je kan een hoop over de arena zeggen, maar in het begin trainde de jeugd achter de arena, en dat gaf wel een binding met het stadion. Het eerste trainde daar ook trouwens,maar dat viel buiten mijn lunchpauze
Maar nu is het in het stadion of op de Toekomst.
Over De Meer zwijg ik maar, dat is echt een ander tijdperk. Maar mooi om meegemaakt te hebben
Ik heb het niet opgemeten, maar ik heb het tijdens de halve marathon afgelegd..quote:Op donderdag 11 december 2014 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja ik weet met PSV niet anders dan dat er 'ver' van t stadion getraind wordt
niet hierquote:
50 van de 300 is bij jou niet 1/6 de??quote:
Herman van der Zandtquote:Op donderdag 11 december 2014 10:00 schreef borisz het volgende:
SPT / Mart Smeets weg bij de Avondetappe
nog even koppigquote:Op donderdag 11 december 2014 09:53 schreef borisz het volgende:
Mevrouw van de rauwe voeding op radio 1.
Ah de docu Rauwer wordt nog eens herhaald.
precies mijn gedachtequote:
Misschien hier maar beter verder... Dat voetbal gelul vinden die 40+ dames mestal niets en het topic is te uniek om daar te gaan SC-en...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf onderscheid maken. Maar in europa idd iets minder.
En qua roken a horse fore a kingdome.
liep de politiek weer uit de hand?quote:
Zo ietsquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liep de politiek weer uit de hand?
nu alquote:
Ja. Er zijn geen onderwerpen meer voor volgende week.quote:
Je verwacht het niettwitter:fritswester twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 12:04:07Baay verlaat kamer definitief voor 50plus. Krol gevraagd nu te blijven. reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Er zijn geen onderwerpen meer voor volgende week.Stadhuis is maar met één ding bezig, de drie decentralisaties en daardoor zijn sommige onderwerpen doorgeschoven naar het voorjaar.
Je verwacht het niettwitter:fritswester twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 12:04:07Baay verlaat kamer definitief voor 50plus. Krol gevraagd nu te blijven. reageer retweet
alles is beter dan Frits Barend. Kan die man uit de media verdwijnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:24 schreef borisz het volgende:
Mart Smeets die de column van Frits over kan nemen.
Zo veel beter dan Fritsie Barend, die ik de laatste tijd wel betrap op veel fouten.
Bye Baayquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Er zijn geen onderwerpen meer voor volgende week.Stadhuis is maar met één ding bezig, de drie decentralisaties en daardoor zijn sommige onderwerpen doorgeschoven naar het voorjaar.
Lurling met de 1-2.quote:
Old soldiers never die borisz.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
We blijven stug doorposten hier. Ook al is het een trager tempo
met het stijgen van de leeftijd gaat alles wat tragerquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef tong80 het volgende:
AZ Ik moest na 5 jaar Hools, jou een bericht sturen. Hools is bijna dood. Maar geniet nog steeds van je berichten.
Mooi om terug te lezen AZ. Mooi om je op FB te zien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:05 schreef borisz het volgende:
We blijven stug doorposten hier. Ook al is het een trager tempo
er is maar 1 FOK!-er die ik real life ken, en daar kwam ik pas achter na 1 dag bij mijn huidige werkgeverquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi om terug te lezen AZ. Mooi om je op FB te zien.
Net te laat thuisquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:23 schreef Ole het volgende:
[..]
MUZ / Tong Genieten op NPO1. Brabant
Ok , maar er wordt dit jaar nog wel het een en ander afgerekend... Maffia moet toch ook de eindejaars cijfers presenteren ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:23 schreef Ole het volgende:
Ik kan weer veilig naar mijn stamkroeg nu de Neus is opgepakt
als het maar niet in mijn kroeg isquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok , maar er wordt dit jaar nog wel het een en ander afgerekend... Maffia moet toch ook de eindejaars cijfers presenteren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |