We hebben een geweldige OS gehad, Geweldig WK voetbal. Talloze successen op EK´s en WK´s en dat wordt allemaal afgedaan in 100 minuten.quote:Vanuit NOS Studio Brasil: Het beste Sportjaar ooit
Zondag 28 december, 18.10-19.50 uur, NPO 1
2014 gaat de boeken in als het succesvolste Nederlandse sportjaar ooit. Niet eerder wonnen zó veel Nederlandse sporters een gouden medaille op de Olympische Spelen of bij wereldkampioenschappen. Maar vergeet ook de derde plaats bij het WK voetbal in Brazilië niet: Nederland stond afgelopen zomer op z’n kop. En keek massaal naar NOS Studio Brasil. Naar de huiskamer met Henry Schut, Hugo Borst en hun gasten van binnen en buiten de voetbalwereld. Met de ontspannen rondbanjerende teckel Messi. Die zelfs fanmail ontving.
Genoeg redenen dus om dit keer de traditionele sportjaarverslagen achterwege te laten en NOS
Studio Brasil nog één keer leven in te blazen (in een winterse setting, dat wel) voor een terugblik opeen uitzonderlijk sportjaar. De Belgische singer-songwriter Milow komt, de schaatstweeling Ronalden Michel Mulder spelen de ultieme spelletjesbattle, hoofdpersonen uit het sportnieuws komen langs en voetbaljournalist Henk Spaan geeft weer punten. Bovendien is er een exclusief
eindejaarsinterview met Arjen Robben. En teckel Messi…? Die loopt nog één keer onbekommerd
door de huiskamerstudio.
Winterspelen, gastquote:Op woensdag 10 december 2014 17:42 schreef pijltjegooien het volgende:
Gast, over welke OS heb jij het
Doei faalhaasquote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dat is meer een verkapte paralympische spelen. Alleen halfjes doen aan wintersporten.
Dit ja...quote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn mooiste sportmoment.
Cavaliers
GGMM
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, Henk Spaan geeft weer punten. Nou, als ik nog niet om was, ben ik dat nu wel.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:38 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben een geweldige OS gehad, Geweldig WK voetbal. Talloze successen op EK´s en WK´s en dat wordt allemaal afgedaan in 100 minuten.![]()
Vroeger had je nog een terugblik op het WK en OS apart los van de rest van de sport. Nu krijg je 100 minuten met weinig beelden en veel randzaken.. Onbegrijpelijke keuze van de NOS.
Ja, dat het hele Studio Brasil-circus weer wordt opgebouwd doet dat idd vermoeden.:')quote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Twiitch het volgende:
Zal wel minimaal 50 minuten langebaanschaatsen worden![]()
OMG DIT IS ZO WAARquote:Op woensdag 10 december 2014 18:15 schreef Sjemmert het volgende:
100 minuten is nog altijd langer dan jijzelf gesport heb dit jaar dikzak.
Ik zou hebben gelachen als je het ironisch had bedoeld. Nu is het alleen maar medelijden wat er in me op komt.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Dat is meer een verkapte paralympische spelen. Alleen halfjes doen aan wintersporten.
Verklaar je naderquote:Op woensdag 10 december 2014 18:13 schreef Twiitch het volgende:
Nederland heeft gedomineerd op een discipline waar alleen Nederland aan meedoet.
Te triest.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:15 schreef Sjemmert het volgende:
100 minuten is nog altijd langer dan jijzelf gesport heb dit jaar dikzak.
Je hebt nog geluk dat psv al jaren geen kampioen meer wordt, is dat het jaaroverzicht ook niet waardquote:Op donderdag 11 december 2014 03:28 schreef Szura het volgende:
100 minuten, waarvan 70 minuten studiopraat en terugblikinterviews. Zo rolt de NOS.
Joepie Schreuder doet een WK-kwisje met Robben en geeft zelf triomfantelijk antwoord met z'n kop in beeld. Dioontje en Erben gaan het hebben over die ge-ge-geweldige Spelen, het nieuwe wielrennen komt aan bod in een gesprek aan het strand met de immer sympathieke Terpstra en Boom. Andere sporten, die kent u niet, dus die jagen ze er in 3 minuten doorheen middels het 'overzicht wereldkampioenen'.
NOS
RedWhiteArmy1983. Mevrouw Van Zetten uit Tiel moet het ook kunnen begrijpen, dus sans rancune, nu een hele eerlijke vraag: Heb je zilver gewonnen? Of hebben we goud verloren?quote:
Zilver gewonnen of goud verloren, dat is de huiskamervraag van vandaag dames en heren! Maar WIJ als buitenstaanders hopen natuurlijk dat WIJ goud hebben! Ik ga nu iets heel geks zeggen: ik buig mijn hoofd zeer diep voor al deze formidabele, succesvolle sportmensen in 2014. Dat gekke sportjaar zit er op, we kunnen er een streep onder zetten [pakt pen of potlood]. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen! Senk joe!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
RedWhiteArmy1983. Mevrouw Van Zetten uit Tiel moet het ook kunnen begrijpen, dus sans rancune, nu een hele eerlijke vraag: Heb je zilver gewonnen? Of hebben we goud verloren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |