Goeie!quote:
Je hebt het er maar druk mee om ongewenste gasten buiten te houden....als je nog een portier nodig hebt die eerst slaat en dan pas vragen stelt, dan hoor ik het wel.quote:
Ik ben gek op zeehondjes en ben geen lid van Greenpeace...quote:Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee om ongewenste gasten buiten te houden....als je nog een portier nodig hebt die eerst slaat en dan pas vragen stelt, dan hoor ik het wel.
Zo bont wordt het er ongetwijfeld niet gemaakt.quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Eska het volgende:
Oi, ik geloof dat ik m'n overwegingen om wellicht eens een kijkje te gaan nemen in dat betreffende topic meteen maar weer overboord gooi dan.
Heb ergens gelezen dat het een itempje was.quote:
Emancipatie is een recht!quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef sig000 het volgende:
Er worden nu ook vrouwen geliquideerd.
http://www.parool.nl/paro(...)-in-Amstelveen.dhtml
Amstelveen, daar wil je inderdaad niet dood gevonden worden.quote:Op maandag 8 december 2014 23:59 schreef sig000 het volgende:
Er worden nu ook vrouwen geliquideerd.
http://www.parool.nl/paro(...)-in-Amstelveen.dhtml
Cor en Gwenette vonden het anders niet zo'n probleem...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Amstelveen, daar wil je inderdaad niet dood gevonden worden.
Dit heeft allemaal weinig meer met eer te maken, killing in the name of...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben ouderwets en vind het een vreemde gedachte, toch een soort erecode op de helling.
Ik word er beetje treurig van, waar gaat het heen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heeft allemaal weinig meer met eer te maken, killing in the name of...
Ik heb daar wel ideeėn bij, maar die uit ik maar niet...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik word er beetje treurig van, waar gaat het heen?
Hij komt net binnen in De Nachtwacht...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
TH heeft er na een half jaar nu echt de brui aangegeven om te melden dat hij gaat slapen.
En waarom niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar wel ideeėn bij, maar die uit ik maar niet...
Onnavolgbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij komt net binnen in De Nachtwacht...
Grapjas....ik keek nog ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
Hij komt net binnen in De Nachtwacht...
Die van mij zijn verjaard.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet en public melden...
Gentleman...quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grapjas....ik keek nog ook.![]()
Ik ben trouwens die ene lurker. Netjes voor de deur Eska naar binnen aan het loodsen.
Dit is de SC en de Nachtwacht voor de diepe gedachtes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:36 schreef FANN het volgende:
Ik ga even bij de nachtwacht kijken, want als ik het goed begrepen heb is het hier gesloten
Ik heb geen diepe gedachtes op dit uurquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dit is de SC en de Nachtwacht voor de diepe gedachtes.
Ben snel tevreden Fann, als het maar klein beetje inhoud heeft.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen diepe gedachtes op dit uur
Ik ben leegquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben snel tevreden Fann, als het maar klein beetje inhoud heeft.
Ja, zo kan je het ook noemenquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Even helemaal leeg zijn is toch Zen?
Maar die kan je hier dan weer spuien toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:44 schreef sig000 het volgende:
Zelf heb ik daar erg veel moeite mee, mijn gedachtes staan nooit stil.
Herkenbaar. Maar wat FANN zegt, over je helemaal leeg voelen, herken ik net zo goed. Gek genoeg gaat dat bij mij zelfs vaak hand-in-hand.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:44 schreef sig000 het volgende:
Zelf heb ik daar erg veel moeite mee, mijn gedachtes staan nooit stil.
We worden al halve bejaarden genoemd in de nachtwachtquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef sig000 het volgende:
Het is wel een leuke uitlaatklep zo'n forum.
Ja... ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Eska het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar wat FANN zegt, over je helemaal leeg voelen, herken ik net zo goed. Gek genoeg gaat dat bij mij zelfs vaak hand-in-hand.
Het hoofd gaat maar door (en door, en door....), maar het wil dan vaak niet (meteen) echt ergens toe leiden of zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... ik weet wat je bedoeltingewikkeld om uit te leggen, maar zo zit dat...
psiesquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:52 schreef Eska het volgende:
[..]
Het hoofd gaat maar door (en door, en door....), maar het wil dan vaak niet (meteen) echt ergens toe leiden of zo.
(vreet vaak wel akelig veel energie)
Ga ik ff doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet Yanni effe luisteren...![]()
nou jah... je moet niks natuurlijk
Die methode heb ik idd ook een poos gehanteerd. Maar dat paste toch niet zo heel best in de structuur van het gezin hier.quote:
Hoe ziet jouw gezinnetje eruit Eska?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Die methode heb ik idd ook een poos gehanteerd. Maar dat paste toch niet zo heel best in de structuur van het gezin hier.
En ik ben inmiddels de vroege ochtenden toch ook wel gaan waarderen.(nooit kunnen vermoeden dat ik dąt ooit (vrijwillig) zou beweren
![]()
)
Wanneer het een mooie dag is dan doe ik een siėsta.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:59 schreef Eska het volgende:
[..]
Die methode heb ik idd ook een poos gehanteerd. Maar dat paste toch niet zo heel best in de structuur van het gezin hier.
En ik ben inmiddels de vroege ochtenden toch ook wel gaan waarderen.(nooit kunnen vermoeden dat ik dąt ooit (vrijwillig) zou beweren
![]()
)
Geen idee of ik dat al eens verteld hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw gezinnetje eruit Eska?
Als je het al een keer veteld hebt en ik ben het vergeten, dan excuses
Ah! drukke bende wel danquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Geen idee of ik dat al eens verteld hier.
We hebben 2 jongens; 16 jr en 11 jr.
Mja, ik heb ook wel m'n powernap (nodig) hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het een mooie dag is dan doe ik een siėsta.
Ik heb ruim 30 jaar training door rare werktijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook wel m'n powernap (nodig) hoor.
Die van 16 is verre van druk. Nooit geweest ook. Die van 11 compenseert dat wel. Altijd al gedaan ook.quote:
Oh, daar kun je dan wel lekker op terugvallen, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ruim 30 jaar training door rare werktijden.
Kan je nagaan als die 16 jaar is danquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:06 schreef Eska het volgende:
[..]
Die van 16 is verre van druk. Nooit geweest ook. Die van 11 compenseert dat wel. Altijd al gedaan ook.
Na ochtend dienst was ik altijd bijna dood. gelukkig kwam dan de middagdienst en mijn favoriet was de nacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:07 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, daar kun je dan wel lekker op terugvallen, ja.
Ik heb in het verleden wel onregelmatige diensten gedraaid (verpleging). Maar het omschakelen vond ik toch altijd wel lastig.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je nagaan als die 16 jaar is dankan je je vast voorbereiden
maar komt altijd
weer goed
als ze de 40 zijn gepasseerd![]()
Komt goed...quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:12 schreef Eska het volgende:
[..]Ja hoor, die gaat zijn eigen weg ook wel vinden.
Met wat sturing en zo.
pff, als hij de 40 is gepasseerd dan ben ik echt oud![]()
's Nachts werken was idd wel in een heel andere sfeer dan overdag. Veel rustiger, veel minder randzaken en zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na ochtend dienst was ik altijd bijna dood. gelukkig kwam dan de middagdienst en mijn favoriet was de nacht.
Al die dagdienst wijsneuzen opgedonderd.
Ik zat in ploeg van zo'n 25 mensen, dat scheelt nogal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:15 schreef Eska het volgende:
[..]
's Nachts werken was idd wel in een heel andere sfeer dan overdag. Veel rustiger, veel minder randzaken en zo.
Keerzijde was wel dat we 's nachts maar met z'n 2en waren, en als het dan niet lekker klikt dan kan zo'n nacht črg lang duren....
Nee. Draak van een flm.quote:
quote:
Oi, 25 mensen is véél!quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zat in ploeg van zo'n 25 mensen, dat scheelt nogal.
Ik was op einde van de nacht altijd het wakkerst.
Ik vond het een goeie filmquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Draak van een flm.
Maar het Kenaupark in Haarlem is wel goed.
Daar had ik nog een verhaaltje over geschreven.
Dat is lief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en na deze ga ik slapen..
moet ik eigenlijk in de nachwacht posten maar die is voor jou....
word je Zen van![]()
Wat een aangrijpend verhaal... ik heb mij muziek er voor uit gezet, want daar wordquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Draak van een flm.
Het was soms net apenkooi daar, elkaar met de hoge druk waterslang in de nek spuiten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Oi, 25 mensen is véél!Dan zou ik na afloop ook kei-wakker zijn, ja.
Truste Eskaquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:21 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat is lief.
Ik zit nu nog naar die van Demis te luisteren. Daarna klik ik deze aan.
Slaap lekker, FANN.
Indrukwekkend verhaal wel, golfer....quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Draak van een flm.
Ik probeer me nu een voorstelling te maken van de 'onverwachte dingen'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was soms net apenkooi daar, elkaar met de hoge druk waterslang in de nek spuiten.
In de oud papierbergen zoeken naar onverwachte dingen.
Oliebollen en kip bakken, brandalarm af
In grote bergen oud papier kom je de raarste dingen tegen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:32 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik probeer me nu een voorstelling te maken van de 'onverwachte dingen'.
Mja, dat zal idd wel. Ik zou niet snel op het idee komen om daar tussen te gaan zoeken, geloof ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
In grote bergen oud papier kom je de raarste dingen tegen.
Nachtdienst, alles draait, er waren zelfs gozers met hele handel in tijdschriften.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:40 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, dat zal idd wel. Ik zou niet snel op het idee komen om daar tussen te gaan zoeken, geloof ik.
(en ik vraag me meteen af of ik zelf niet dingen per ongeluk heb slingeren tussen m'n oud papier![]()
)
Oh echt? Dus het loonde ook werkelijk dan, om daar tussen te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nachtdienst, alles draait, er waren zelfs gozers met hele handel in tijdschriften.
Hoe onherkenbaar Eska....quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:59 schreef Eska het volgende:
![]()
)
Ik heb al jaren een heimelijke crush op Eska, maar ja....ten eerste zijn we beiden getrouwd en ten tweede zijn er tientallen anderen die ook om haar hand vechten, dus ik kijk wel van een afstandje toe en verleid haar af en toe muzikaal.quote:
Op een afstand is vaak leuker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 06:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een heimelijke crush op Eska, maar ja....ten eerste zijn we beiden getrouwd en ten tweede zijn er tientallen anderen die ook om haar hand vechten, dus ik kijk wel van een afstandje toe en verleid haar af en toe muzikaal.
Prometheus (I) (2012)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Alweer een weekje ofzo, maar hij is 40+ schijnbaar vergeten. Zal wel een complot zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 06:59 schreef sig000 het volgende:
*btw, stierenvechter is weer losgelaten.
Ik kom 'm soms spontaan weer tegen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alweer een weekje ofzo, maar hij is 40+ schijnbaar vergeten. Zal wel een complot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |