Dit soort mensen zijn ook iets slimmer, verzekeren de partijen onder zodat ze niet in 1 klap blut zijn als ze onderschept worden, het scheen dat Martha blut was na die vangst van 200 kilo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
http://www.panorama.nl/crimipedia/de-bende-van-janus-van-w
In de maanden voor het oprollen van de organisatie worden in Duitsland, Engeland en België meerdere partijen drugs onderschept waaronder 600 kilo amfetamine, 7150 kilo hasjiesj en 3000 kilo cocaïne.
Dat zijn partijen.
Leef je nog?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoorde de schoten. Hond sloeg aan zoals wel vaker bij het horen van vuurwerk. En de laatste dagen knallen ze er los met die bommetjes. Maar dit keer dus geen vuurwerk, maar een aanslag.
Bizar
Pfoe, dan komt het wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoorde de schoten. Hond sloeg aan zoals wel vaker bij het horen van vuurwerk. En de laatste dagen knallen ze er los met die bommetjes. Maar dit keer dus geen vuurwerk, maar een aanslag.
Bizar
Zo zo, nu komt het wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Bizar
Wow, dat scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Bizar
https://www.slachtofferhulp.nl/quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
Bizar
ja, ik ben gelukkig in ordequote:
live by the gun, die by the gunquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pfoe, dan komt het wel erg dichtbij.
Het had niet veel gescheelt of jij was er niet meer geweest. Respect. THUG LIFE !!!
dichterbij dan dit kan bijna nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo zo, nu komt het wel heel dichtbij.
Dank jequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
https://www.slachtofferhulp.nl/
Geintje natuurlijk, maar dan schrik je idd wel ff ja.
Het is al vanaf het begin de groep van hoes en ben tegenover de groep van martha. ben heeft 10 jaar gekregen, gwen is dood maar de vete gaat door, de dodenlijst is nog lang niet afgewerkt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Lijkt wel of die liquidaties de afgelopen paar jaar bijna allemaal zijn op die bende van Gwennette of mensen die connecties ermee hebben. Alleen die van de staatsliedenbuurt niet.
Voor de rest is het gewoon opruimen nu, niet echt een oorlog over en weer.
Ben benieuwd wanneer Amsterdam wordt ingelijfd bij Michoacan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het is al vanaf het begin de groep van hoes en ben tegenover de groep van martha. ben heeft 10 jaar gekregen, gwen is dood maar de vete gaat door, de dodenlijst is nog lang niet afgewerkt.
Het gerucht ging (volgens de nieuwe king) dat ziggy (de vriend van deze vrouw) die jonge mocro heeft laten liquideren omdat hij tegen hem aan botste in de club en geen excuses aanbood. erecodes hebben nooit echt bestaan met deze huidige generatie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er gaan verhalen dat deze vrouw 'gepraat' zou hebben en dat ze daarom doelbewust is gepakt, en niet omdat ze 'de vriendin van' is.
In dat wereldje zijn geweld, ripdeals, verraad en afstraffingen schering en inslag. Of je er nou rechtstreeks bij betrokken bent of zijdelings.
Alleen jammer dat haar dochtertje naast haar liep toen ze werd doodgeschoten. Maar erecodes bestaan niet onder de huidige generatie zware jongens.
Ik ben meer een type die wel een aanbetaling doet, meestal rond de 10%, maar zeker niet alles in één keer betaalt. Maar goed, de Colombianen waar ik mee werk zijn best relaxed. En we vertrouwen elkaar. Dat helpt ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit soort mensen zijn ook iets slimmer, verzekeren de partijen onder zodat ze niet in 1 klap blut zijn als ze onderschept worden, het scheen dat Martha blut was na die vangst van 200 kilo.
Wat is dit voor een mietje? Waar zijn de gangsters met klasse gebleven?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]RIP
[ afbeelding ]
De volgende.![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Advocaat Mark Teurlings, die de in Amstelveen doodgeschoten vrouw Luana Luz Xavier (34) zes jaar geleden als raadsman heeft bijgestaan, noemt de liquidatie „een drama”. Hij moet nu afzien van de aankoop van een Maserati. Hij moet nu genoegen nemen met een Jaguar.
Vadsig mannetje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]RIP
[ afbeelding ]
De volgende.![]()
Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef maily het volgende:
Luana .... zo heet de ene dochter van Mabel (ken je haar nog?) ook ....
Dit was inderdaad een belangrijk aandachtspunt bij de internationale gangsterconferentie 2014.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:21 schreef Geralt het volgende:
Ik snap het niet zo goed met dat over en weer vermoorden. Dat schiet toch niet op?
Ik bedoel je wilt de baas zijn en hebt een conflict met iemand anders zijn groep die dat ook wilt.
Spreek met 2 voltallige groepen ergens af in een weiland, trek een streep in het midden en geef Bram of Peter R een fluitje die het startsignaal mag geven en begin maar met schieten en dergelijke.
Last man standing en die groep is de onbetwiste baas van de onderwereld.
Probleem opgelost. Direct. In plaats van jaren lang voort laten slepen en kansen op dat onschuldige burgers per ongeluk dood geschoten worden of gewond raken.
Lijkt mij op zich een goed idee.
Ja, hij leeft nog en zij niet meer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef empa1010 het volgende:
Telegraaf heeft geen balkje bij haar? Wel bij hem... uiteraard.
O is dat het. Juist jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, hij leeft nog en zij niet meer.
Een soort nationaal slachtveld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:21 schreef Geralt het volgende:
Ik snap het niet zo goed met dat over en weer vermoorden. Dat schiet toch niet op?
Ik bedoel je wilt de baas zijn en hebt een conflict met iemand anders zijn groep die dat ook wilt.
Spreek met 2 voltallige groepen ergens af in een weiland, trek een streep in het midden en geef Bram of Peter R een fluitje die het startsignaal mag geven en begin maar met schieten en dergelijke.
Last man standing en die groep is de onbetwiste baas van de onderwereld.
Probleem opgelost. Direct. In plaats van jaren lang voort laten slepen en kansen op dat onschuldige burgers per ongeluk dood geschoten worden of gewond raken.
Lijkt mij op zich een goed idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |