Dit was inderdaad een belangrijk aandachtspunt bij de internationale gangsterconferentie 2014.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:21 schreef Geralt het volgende:
Ik snap het niet zo goed met dat over en weer vermoorden. Dat schiet toch niet op?
Ik bedoel je wilt de baas zijn en hebt een conflict met iemand anders zijn groep die dat ook wilt.
Spreek met 2 voltallige groepen ergens af in een weiland, trek een streep in het midden en geef Bram of Peter R een fluitje die het startsignaal mag geven en begin maar met schieten en dergelijke.
Last man standing en die groep is de onbetwiste baas van de onderwereld.
Probleem opgelost. Direct. In plaats van jaren lang voort laten slepen en kansen op dat onschuldige burgers per ongeluk dood geschoten worden of gewond raken.
Lijkt mij op zich een goed idee.
Ja, hij leeft nog en zij niet meer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef empa1010 het volgende:
Telegraaf heeft geen balkje bij haar? Wel bij hem... uiteraard.
O is dat het. Juist jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, hij leeft nog en zij niet meer.
Een soort nationaal slachtveld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:21 schreef Geralt het volgende:
Ik snap het niet zo goed met dat over en weer vermoorden. Dat schiet toch niet op?
Ik bedoel je wilt de baas zijn en hebt een conflict met iemand anders zijn groep die dat ook wilt.
Spreek met 2 voltallige groepen ergens af in een weiland, trek een streep in het midden en geef Bram of Peter R een fluitje die het startsignaal mag geven en begin maar met schieten en dergelijke.
Last man standing en die groep is de onbetwiste baas van de onderwereld.
Probleem opgelost. Direct. In plaats van jaren lang voort laten slepen en kansen op dat onschuldige burgers per ongeluk dood geschoten worden of gewond raken.
Lijkt mij op zich een goed idee.
Belchinezen op de tribunes .... brood en spelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een soort nationaal slachtveld.
Misschien wat tribunes er omheen...
Nu komt het wel echt dichtbij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef maily het volgende:
Luana .... zo heet de ene dochter van Mabel (ken je haar nog?) ook ....
Ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit was inderdaad een belangrijk aandachtspunt bij de internationale gangsterconferentie 2014.
Als je dat niet al was dan helpen de decemberavonden in Nederland wel mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
je moet wel ijskoud zijn om heel lafjes een vrouw in haar rug te schieten.
Alsof een man zich beter kan weren tegen een kogel dan een vrouw.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
Triest voor die vrouw maar ook voor die kinderen.. als mannen onderling elkaar af willen knallen dan moeten ze dat doen, maar van vrouwen blijf je af.. je moet wel ijskoud zijn om heel lafjes een vrouw in haar rug te schieten.
Als criminelen elkaar liquideren zal ik daar geen seconde om treuren. Vind een vrouw neerschieten gevoelsmatig erger.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsof een man zich beter kan weren tegen een kogel dan een vrouw.
Dus?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef maily het volgende:
Luana .... zo heet de ene dochter van Mabel (ken je haar nog?) ook ....
Zij was ook een crimineel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als criminelen elkaar liquideren zal ik daar geen seconde om treuren. Vind een vrouw neerschieten gevoelsmatig erger.
Want een vrouw kan geen crimineel zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als criminelen elkaar liquideren zal ik daar geen seconde om treuren. Vind een vrouw neerschieten gevoelsmatig erger.
Correct.. en of zij een crimineel was weet ik niet.. ze was een bekende van de politie maar wat zegt dat. Alleen haar partnerkeuze is wat dubieus, in die zin heb ik er wat minder medelijden mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zij was ook een crimineel.
Overigens geef ik je gelijk als het om een vechtpartij ging. Dan ben je als vrouw gewoon zwakker. Maar of je nou een man of een vrouw doodschiet, dat maakt natuurlijk niks uit qua lafheid.
Goede bijnaam voor een puta.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want een vrouw kan geen crimineel zijn?
Heb je iets gelezen over het mogelijke motief jegens Luana "boca grandzje" Xavier?
De score:quote:
Heetgebakerde mocro's die iets te vaak naar Scarface hebben gekekenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geeft aan wat voor kruimelaars het zijn, 200 kilo coke is natuurlijk geen peanuts, maar als 2 groepen daar al een enorme heisa van maken, dan heb je het dus niet over topcriminelen maar over loopjongens.
Volgens links hoor je die "moraal" gewoon te slikken en respect hebben voor die cultuur.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goeeeeed..... iemand vermoorden omdat ie tijdens een feest per ongeluk tegen je aanloopt en vervolgens geen excuses maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |