quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe hebt je dat opgelost?
[..]
Ik had hakken van 12 cm aan.
Op die leeftijd was ik 1.50 of zoquote:
Genoeg.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Thijs... wat deed jij tijdens je wiskunde huiswerk?
En ik altijd al een reuzinquote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op die leeftijd was ik 1.50 of zo. Ik ben echt een dwergje.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je de tekst ff naar mij knippen/plakken dan DM ik naar ado.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]Vind ik knap! Al mijn kleine vriendinnen dragen geen hakken hoger dan 8 cm omdat ze anders bijna voorover vallen
Of ze je uit kon lachen of niet.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn er. Geloof het of niet, maar ik heb mijne nooit gemeten totdat een ex dat ooit deed. Tot op de dag van vandaag vraag ik me nog af waarom ze dat wilde weten.
a2 +b2 = c2quote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg.
Ik weet de stelling van Piet nog!
Hoe lang ben je dan?quote:
Je weet dat zoiets als "een stap voorwaarts" non-existent is in de evolutietheorie? Als groter beter is, raad ik je aan even te bedenken waarom mamoeten uitgestorven zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noem het zelf liever 'een stap voorwaarts in de evolutie'.
De stelling van piet? Als je groter/breder lijkt dan de schoorsteen pas je er waarschijnlijk niet in?quote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg.
Ik weet de stelling van Piet nog!
ado is zelf ook niet langquote:
Geen idee, het is jaren geleden.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tot op de nanometer nauwkeurig?
quote:
Oh, in dat opzicht is alles in verhouding bij mijquote:Op maandag 8 december 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado is zelf ook niet lang![]()
Ooit seks gehad met n man boven de 2m en die had best n kleine piemel, dat was wel raar, want niet in verhouding
Om haar ruimtelijk inzicht te vergroten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn er. Geloof het of niet, maar ik heb mijne nooit gemeten totdat een ex dat ooit deed. Tot op de dag van vandaag vraag ik me nog af waarom ze dat wilde weten.
Je piemel is lekker dik?quote:Op maandag 8 december 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, in dat opzicht is alles in verhouding bij mij
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 8 december 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De stelling van piet? Als je groter/breder lijkt dan de schoorsteen pas je er waarschijnlijk niet in?
"Hij is wel klein."quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver. Ik lach hardopWat moeten de buren nu denken. Autist heeft plezier met zichzelf
Jij zegt zo vaak dat je een kleine piemel hebt, dat ik je niet meer geloof.quote:Op maandag 8 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver. Ik lach hardopWat moeten de buren nu denken. Autist heeft plezier met zichzelf
Net als dat jij maagd bent of op de celibaatleeftoer gaat?quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zegt zo vaak dat je een kleine piemel hebt, dat ik je niet meer geloof.
Wat denk je dan van de piemel van yats die al vaker heeft laten weten boven het Nederlands gemiddelde te zitten?quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik nu een periode zeg dat 'ie groot is wordt mijn pener weer gemiddeldquote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Celibaat ben ik sowieso.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als dat jij maagd bent of op de celibaatleeftoer gaat?
Ik weiger categorisch aan de piemel van yats te denken.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je dan van de piemel van yats die al vaker heeft laten weten boven het Nederlands gemiddelde te zitten?
Het valt te proberen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik nu een periode zeg dat 'ie groot is wordt mijn pener weer gemiddeld
Dat staat als een paal boven water, een rots in de branding, als ie er moet staan dan staat ie er...quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je dan van de piemel van yats die al vaker heeft laten weten boven het Nederlands gemiddelde te zitten?
quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Toen ik nog bij m'n ex was keek ik altijd op de klok hoe lang het deze keer geduurd had.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat doe ik wel, heb niet alle tijd van de wereld. Ik ga niet ergens te laat komen omdat ik nog lag te neuken.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op maandag 8 december 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Celibaat ben ik sowieso.
Niet 100% vrijwillig, maar toch
quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
[..]
"Hij is wel klein."
"Wacht maar, 's ochtends sla ik er de wekker mee uit."
Zijn ze toch nog ergens lang.quote:
Dan ben je dus niet groter dan mijquote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 1.60 zonder hakken. Echt dramatisch.
De mijne is gigantisch.quote:
ben je toch niet de kleinstequote:Op maandag 8 december 2014 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet groter dan mij
En wel aan die van art?quote:Op maandag 8 december 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Celibaat ben ik sowieso.
Niet 100% vrijwillig, maar toch
[..]
Ik weiger categorisch aan de piemel van yats te denken.
[..]
Het valt te proberen.
Ik ben te autistisch om dit correct te interpreteren ben ik bang.quote:
Weet ik. Mijn bil doet nog steeds pijn.quote:
Nou danquote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]De wekker stond aan haar kant van het bed
quote:
Ik begrijp het wel. Ik kan in ieder geval niet aan je piemel denken zonder ook aan je pratende kut te denken.quote:
Het was het waard toch?quote:Op maandag 8 december 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om dit correct te interpreteren ben ik bang.
[..]
Weet ik. Mijn bil doet nog steeds pijn.
Interessant om te bedenken of hij misschien omgekeerde psychologie toepast.quote:Op maandag 8 december 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om dit correct te interpreteren ben ik bang.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ik kan in ieder geval niet aan je piemel denken zonder ook aan je pratende kut te denken.
What has been seen ...quote:Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]Terwijl die toch alweer even weg is.
Ja hoor. Zou nog eens doen.quote:
Precies.quote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Interessant om te bedenken of hij misschien omgekeerde psychologie toepast.
En toch had het wel iets,dat kun je niet ontkennenquote:
Ik mis ietsquote:Op maandag 8 december 2014 21:19 schreef yats het volgende:
[..]
En toch had het wel iets,dat kun je niet ontkennen
Smooth die art. Slim bedacht ook en blijkbaar werkt het.quote:Op maandag 8 december 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Zou nog eens doen.
[..]
Precies.
Zodat als hij een meisje in bed heeft, schrikt ze van zijn grote piemel omdat ze een vingertje had verwacht.
Ik ook. En een deel van me zegt dat het misschien beter is om het niet te weten.quote:
Maar het andere deel wil het toch wel graagquote:Op maandag 8 december 2014 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. En een deel van me zegt dat het misschien beter is om het niet te weten.
Hehehequote:Op maandag 8 december 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor. Zou nog eens doen.
[..]
Precies.
Zodat als hij een meisje in bed heeft, schrikt ze van zijn grote piemel omdat ze een vingertje had verwacht.
Dat hij zijn ringbaardje tof vond.quote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar het andere deel wil het toch wel graag
Ja, mijn nieuwsgierigheid wint altijdquote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Komt het van Kaneel af? DOE HET NIET!quote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit maakt me niet minder nieuwsgierigquote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt het van Kaneel af? DOE HET NIET!
Ik voel me nu bezwaard om het aan een van je exen te vragen.quote:
Wees blij dat het enkel je baard isquote:Op maandag 8 december 2014 21:23 schreef yats het volgende:
Ik gok dat het over mijn baard ging. Moge die baard rusten in vrede.
Wat wil je weten of zien?quote:Op maandag 8 december 2014 21:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit maakt me niet minder nieuwsgierig
quote:Op maandag 8 december 2014 21:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat het enkel je baard is
Ehm….quote:
Je mag het mij ook vragen hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me nu bezwaard om het aan een van je exen te vragen.
De tuner van de SC is ook weer binnenquote:
Ik ben bang om antwoord te gevenquote:
Dit krijg ik niet strak met wat plamuur en polyester.quote:Op maandag 8 december 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De tuner van de SC is ook weer binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |