quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe hebt je dat opgelost?
[..]
Ik had hakken van 12 cm aan.
Op die leeftijd was ik 1.50 of zoquote:
Genoeg.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Thijs... wat deed jij tijdens je wiskunde huiswerk?
En ik altijd al een reuzinquote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op die leeftijd was ik 1.50 of zo. Ik ben echt een dwergje.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je de tekst ff naar mij knippen/plakken dan DM ik naar ado.
Oefening baart kunstquote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Californium het volgende:
[..]Vind ik knap! Al mijn kleine vriendinnen dragen geen hakken hoger dan 8 cm omdat ze anders bijna voorover vallen
Of ze je uit kon lachen of niet.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn er. Geloof het of niet, maar ik heb mijne nooit gemeten totdat een ex dat ooit deed. Tot op de dag van vandaag vraag ik me nog af waarom ze dat wilde weten.
a2 +b2 = c2quote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg.
Ik weet de stelling van Piet nog!
Hoe lang ben je dan?quote:
Je weet dat zoiets als "een stap voorwaarts" non-existent is in de evolutietheorie? Als groter beter is, raad ik je aan even te bedenken waarom mamoeten uitgestorven zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik noem het zelf liever 'een stap voorwaarts in de evolutie'.
De stelling van piet? Als je groter/breder lijkt dan de schoorsteen pas je er waarschijnlijk niet in?quote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg.
Ik weet de stelling van Piet nog!
ado is zelf ook niet langquote:
Geen idee, het is jaren geleden.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tot op de nanometer nauwkeurig?
quote:
Oh, in dat opzicht is alles in verhouding bij mijquote:Op maandag 8 december 2014 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado is zelf ook niet lang![]()
Ooit seks gehad met n man boven de 2m en die had best n kleine piemel, dat was wel raar, want niet in verhouding
Om haar ruimtelijk inzicht te vergroten.quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn er. Geloof het of niet, maar ik heb mijne nooit gemeten totdat een ex dat ooit deed. Tot op de dag van vandaag vraag ik me nog af waarom ze dat wilde weten.
Je piemel is lekker dik?quote:Op maandag 8 december 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, in dat opzicht is alles in verhouding bij mij
Zo ongeveer ja.quote:Op maandag 8 december 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De stelling van piet? Als je groter/breder lijkt dan de schoorsteen pas je er waarschijnlijk niet in?
"Hij is wel klein."quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver. Ik lach hardopWat moeten de buren nu denken. Autist heeft plezier met zichzelf
Jij zegt zo vaak dat je een kleine piemel hebt, dat ik je niet meer geloof.quote:Op maandag 8 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver. Ik lach hardopWat moeten de buren nu denken. Autist heeft plezier met zichzelf
Net als dat jij maagd bent of op de celibaatleeftoer gaat?quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zegt zo vaak dat je een kleine piemel hebt, dat ik je niet meer geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |