Wat denk je dan van de piemel van yats die al vaker heeft laten weten boven het Nederlands gemiddelde te zitten?quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij zegt zo vaak dat je een kleine piemel hebt, dat ik je niet meer geloof.
Als ik nu een periode zeg dat 'ie groot is wordt mijn pener weer gemiddeldquote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Celibaat ben ik sowieso.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als dat jij maagd bent of op de celibaatleeftoer gaat?
Ik weiger categorisch aan de piemel van yats te denken.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je dan van de piemel van yats die al vaker heeft laten weten boven het Nederlands gemiddelde te zitten?
Het valt te proberen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als ik nu een periode zeg dat 'ie groot is wordt mijn pener weer gemiddeld
Dat staat als een paal boven water, een rots in de branding, als ie er moet staan dan staat ie er...quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je dan van de piemel van yats die al vaker heeft laten weten boven het Nederlands gemiddelde te zitten?
quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Toen ik nog bij m'n ex was keek ik altijd op de klok hoe lang het deze keer geduurd had.
quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat doe ik wel, heb niet alle tijd van de wereld. Ik ga niet ergens te laat komen omdat ik nog lag te neuken.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kusje erop?quote:Op maandag 8 december 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Celibaat ben ik sowieso.
Niet 100% vrijwillig, maar toch
quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
[..]
"Hij is wel klein."
"Wacht maar, 's ochtends sla ik er de wekker mee uit."
Zijn ze toch nog ergens lang.quote:
Dan ben je dus niet groter dan mijquote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 1.60 zonder hakken. Echt dramatisch.
De mijne is gigantisch.quote:
ben je toch niet de kleinstequote:Op maandag 8 december 2014 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet groter dan mij
En wel aan die van art?quote:Op maandag 8 december 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Celibaat ben ik sowieso.
Niet 100% vrijwillig, maar toch
[..]
Ik weiger categorisch aan de piemel van yats te denken.
[..]
Het valt te proberen.
Ik ben te autistisch om dit correct te interpreteren ben ik bang.quote:
Weet ik. Mijn bil doet nog steeds pijn.quote:
Nou danquote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]De wekker stond aan haar kant van het bed
quote:
Ik begrijp het wel. Ik kan in ieder geval niet aan je piemel denken zonder ook aan je pratende kut te denken.quote:
Het was het waard toch?quote:Op maandag 8 december 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om dit correct te interpreteren ben ik bang.
[..]
Weet ik. Mijn bil doet nog steeds pijn.
Interessant om te bedenken of hij misschien omgekeerde psychologie toepast.quote:Op maandag 8 december 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om dit correct te interpreteren ben ik bang.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ik kan in ieder geval niet aan je piemel denken zonder ook aan je pratende kut te denken.
What has been seen ...quote:Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]Terwijl die toch alweer even weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |