ik wilde een van mn exen ook perse zien.quote:Op maandag 8 december 2014 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik nooit zo in. Ik denk dat mensen dan altijd zo veel uit handen geven en bij die ander leggen. Je kunt er ook prima zelf mee dealen. Wat ze verwachten te krijgen van die ander krijgen ze toch nooit
Dat ken ikquote:Op maandag 8 december 2014 14:14 schreef aeque het volgende:
Eentje is er bij mij ooit gestopt door jaloezie. Maar ja dat is ook gewoon een stomme ex.
Ik ookquote:Op maandag 8 december 2014 14:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben stomik moet nog vanalles doen
![]()
En ik zit hier te fokken
Ja oke, ik ging er vanuit dat er al een exit gesprek is geweestquote:Op maandag 8 december 2014 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wilde een van mn exen ook perse zien.
Dus ben ik onverwacht langs gegaan en dat werkte voor mij prima hoor. Ik had dat nodig en toen was het ook klaar. Gewoon merken dat het voor hem echt voorbij was hielp me al. Hij had me gedumpt via de telefoon en ik kon daar niet mee omgaan.![]()
Dus ja, het kan wel degelijk werken, voor mij in ieder geval.
Inderdaad. Heb tot nu toe met allen het goed uitgesproken. Zei het soms pas jaren later, maar merk toch dat dat het fijnste is uiteindelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wilde een van mn exen ook perse zien.
Dus ben ik onverwacht langs gegaan en dat werkte voor mij prima hoor. Ik had dat nodig en toen was het ook klaar. Gewoon merken dat het voor hem echt voorbij was hielp me al. Hij had me gedumpt via de telefoon en ik kon daar niet mee omgaan.![]()
Dus ja, het kan wel degelijk werken, voor mij in ieder geval.
dat heb ik gelukkig nooit gehad.quote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke, ik ging er vanuit dat er al een exit gesprek is geweest
Minstens 1x face to face bespreken waarom het over is heeft iedereen denk ik wel nodig
Maar vaak zie je daarna dat mensen maar vast blijven klampen aan nog iets nodig hebben van die ander voor ze het los kunnen laten
Was dus geen sprake van een exit gesprek idd, vandaar mijn postquote:Op maandag 8 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja oke, ik ging er vanuit dat er al een exit gesprek is geweest
Minstens 1x face to face bespreken waarom het over is heeft iedereen denk ik wel nodig
Maar vaak zie je daarna dat mensen maar vast blijven klampen aan nog iets nodig hebben van die ander voor ze het los kunnen laten
Pfff breek me de bek niet losquote:Op maandag 8 december 2014 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig nooit gehad.
Ik heb wel vriendjes gehad die heel erg bleven hangen nadat het over was. Best lastig om mee om te gaan.
voor mij is het vooral een gevoel dat ik moet hebben, praten terwijl ik niet vóel dat t klaar is voor hem, helpt bij mij ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 14:20 schreef Jelia het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb tot nu toe met allen het goed uitgesproken. Zei het soms pas jaren later, maar merk toch dat dat het fijnste is uiteindelijk.
Ik ga heus wel verder, maar onopgeloste vragen beantwoord krijgen is wel echt een goede afsluiting. Voor mij tenminste.
quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor mij is het vooral een gevoel dat ik moet hebben, praten terwijl ik niet vóel dat t klaar is voor hem, helpt bij mij ook niet.
Ik voelde toen ik hem nog een keer zag gewoon dat het echt over was voor hem en dat maakte dat ik het los kon laten.
dat heb ik niet gelukkig.quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
Pfff breek me de bek niet los![]()
Fakking 4 jaar verder maar krijg nog wekelijks apps.
Ok...Dat is wel lang inderdaad. Heb je zo'n indruk op hem gemaakt?quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
Feel kinda sad for him![]()
heb ik ook wel hoor. Alleen kan dat niet altijd.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben altijd gewoon voor helemaal geen contact meer als het over is
Anders word het zo messy
Ligt aan de situatie denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben altijd gewoon voor helemaal geen contact meer als het over is
Anders word het zo messy
Waarom maak je het hem dan niet duidelijk? Of vindt je dat zielig?quote:Op maandag 8 december 2014 14:23 schreef Jelia het volgende:
[..]
Feel kinda sad for him![]()
Blijkbaar. Hij is nog samen met z'n rebound. Trying to be the perfect couple.quote:Op maandag 8 december 2014 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ok...Dat is wel lang inderdaad. Heb je zo'n indruk op hem gemaakt?
Slecht Nederlands.quote:
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelenquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hij is nog samen met z'n rebound. Trying to be the perfect couple.
En maar afgeven op dat ik single ben.
Maar ondertussen zelf balen van z'n relatie![]()
Keuzes, keuzes
Haha nee heb ik meerdere malen gedaan.quote:Op maandag 8 december 2014 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom maak je het hem dan niet duidelijk? Of vindt je dat zielig?
ik heb met de vader van mn kinderen dus nog contact, maar vriendschap zou ik dat niet noemenquote:Op maandag 8 december 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb maar 1x geprobeerd vrienden te blijven. Eerst echt een flinke poos geen contact, daarna weer langzaam als vrienden geprobeerd aan elkaar te wennen
Maar dat lukte niet dus werd het gewoon toch weer meer dan datHet was ook gewoon nog niet over tussen ons
Het is 1 groot voordeel!quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen
Ja echt zwaar irritant is dat. En dan is stomme ex nog zacht uitgedrukt.quote:
Nee hoor.quote:
Als de hint dan niet duidelijk is dan is het een Royal Sad Bastard.quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Jelia het volgende:
[..]
Haha nee heb ik meerdere malen gedaan.
Laatste x zeer recent. Heb gezegd dat als het niet hierbij bleef ik alle gesprekken en seks verzoeken etc naar z'n vriendin zou sturen no matter what.
Wil best af en toe "hoi hoe is het"-praatje doen maar that's it.
Dus ben benieuwd. The game is ON
Zekerquote:
Vertel.quote:Op maandag 8 december 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja echt zwaar irritant is dat. En dan is stomme ex nog zacht uitgedrukt.
[..]
Nee hoor.
Celibaatleef voor eeuwig ende altijd.quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon verstokte vrijgezel zijn toch
ik doelde op de onderwerpen in t topic.quote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het toch nooit als je eenzaam bent?
Dat wisselt, soms wel en soms niet.quote:
Dat dan weer nietquote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Celibaatleef voor eeuwig ende altijd.
Ow oke. Misschien laterquote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doelde op de onderwerpen in t topic.
Misschien moet je dat dan ook niet doenquote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wil best af en toe "hoi hoe is het"-praatje doen maar that's it.
Dus ben benieuwd. The game is ON
Scheelt in kosten qua condoomsquote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Celibaatleef voor eeuwig ende altijd.
Gewoon voor het zingen de kerk uit.quote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt in kosten qua condooms
Nee daar ben ik ook op terug gekomen bij hemquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan ook niet doen
Die gebruik je in een relatie op een gegeven moment niet meer. Althans, ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt in kosten qua condooms
Why not?quote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
Vrijgezel zijn is niet echt een state of being die goed bij mij past...
Inderdaadquote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef yats het volgende:
[..]
Die gebruik je in een relatie op een gegeven moment niet meer. Althans, ik niet
Nee, daar had ik niet eens meer aan gedacht.quote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zij betaalde alle dates en uitstapjes voor je?
Gewoon de kerk niet inquote:Op maandag 8 december 2014 14:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon voor het zingen de kerk uit.
Natuurlijk niet. Maar had het even over daten.quote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef yats het volgende:
[..]
Niet slim.quote:Op maandag 8 december 2014 14:39 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Hallo mijn lieve medevrouwen!
Ik heb een kwestie die jullie vast zullen begrijpen. Het zit zo: ik ben 34 dus mijn eierstokken rammelen al een tijdje de baarmoeder uit. Nu heb ik GODDANK op de valreep toch nog een meneer gevonden en die heeft ook nog een kinderwens! Niks aan het handje, zou je zeggen, maar er is dus toch een piepklein dingetje: hij wil nog een jaar wachten voordat we gaan klussen aan de beeb. Nou, ik word er natuurlijk niet vruchtbaarder op, dus ben ik ondertussen maar vast stiekem gestopt met de pil. Want we zijn al een half jaar samen en ik weet zeker dat hij heus hartstikke blij is wanneer ik ineens blijk bevrucht. Heel af en toe speelt m’n geweten echter toch een pietsje op, dus ik vroeg me af of jullie vinden dat ik zoiets futiels misschien toch even met mijn spermabank vriend zou moeten overleggen.
Ik ben snel verliefd en vind het fijn. Tja als er niemand leuks voorbij komt is dat natuurlijk zo, maar om de een of andere reden kom ik altijd toffe mensen tegenquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben snel verliefd en vind het fijn. Tja als er niemand leuks voorbij komt is dat natuurlijk zo, maar om de een of andere reden kom ik altijd toffe mensen tegen
En gelukkig is het bijna altijd wederzijds
Er zijn genoeg dingen als vrijgezel niet mogelijk die je wel kunt in een relatie of semi-relatie.quote:
Flink sparen dus.quote:Op maandag 8 december 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, daar had ik niet eens meer aan gedacht.
Mijn God wat een kutstreek.quote:
Gewoon nooit meer vrouwen aanspreken.quote:
Je hebt een relatie nodig om gelukkig te zijn? Of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 8 december 2014 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben snel verliefd en vind het fijn. Tja als er niemand leuks voorbij komt is dat natuurlijk zo, maar om de een of andere reden kom ik altijd toffe mensen tegen
Zoals?quote:Op maandag 8 december 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen als vrijgezel niet mogelijk die je wel kunt in een relatie of semi-relatie.
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.quote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer vrouwen aanspreken.
Kuthoeren. Allemaal.
Huh? Zoals wat dan?quote:Op maandag 8 december 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen als vrijgezel niet mogelijk die je wel kunt in een relatie of semi-relatie.
Dit. Preach!quote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer vrouwen aanspreken.
Kuthoeren. Allemaal.
Nee dat is absoluut niet wat ik bedoel. Het overkomt me gewoon vaak. Ik val voor iemand, die ander ook voor mij. En dan is alles loveydoveyquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je hebt een relatie nodig om gelukkig te zijn? Of is dat niet wat je bedoelt?
Dat is dan weer een voordeel van een relatiequote:
In die fase gebruik ik ze welquote:Op maandag 8 december 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natuurlijk niet. Maar had het even over daten.
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zo ver kom ik nooit.quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.Als je echt geen kinderen wil moet je maar gewoon met condoom neuken.
Leugens, ik was indirect getuige.quote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zo ver kom ik nooit.
Vrouwen kunnen beter knuffelen dan mannen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor knuffelen wel een stuk fijner dan mannen, ja.
Niks mis mee vind ik.quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.Als je echt geen kinderen wil moet je maar gewoon met condoom neuken.
Ik vind van wel. Maar ik knuffel dan ook enkel met vrouwen, dus...quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen beter knuffelen dan mannen?
.. dus eigenlijk weet je het niet?quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar ik knuffel dan ook enkel met vrouwen, dus...
Beter durf ik niet te zeggen, maar het is zeker fijn. Lekker op de bank knuffelen met een vrouw die tegen/op je borstkas ligtquote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Smiecht. Een beetje fappen terwijl je mij hoort.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, ik was indirect getuige.
Ja. Nouja, het is fijner voor de man met een vrouw.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik stink?quote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smiecht. Een beetje fappen terwijl je mij hoort.
[..]
Ja. Nouja, het is fijner voor de man met een vrouw.
Mannen zijn steviger, harder, hoekiger. En vrouwen ruiken lekkerder.
Juist ja, terwijl loefje en koffie mij in de gaten houden zekerquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als jij ook met vrouwen knuffelt, dan hoor ik graag je mening over wie het beste knuffelt.quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
.. dus eigenlijk weet je het niet?
Ja.quote:
Geef maar toe dat je daar op kickt. Zag ik op je fetlife profielquote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist ja, terwijl loefje en koffie mij in de gaten houden zeker
Dat merk je niet met kleren aanquote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je vergeet hariger qua borst en baardgroei
Sommigen zijn niet hard en hoekig hoor. Maar dan betekent het dat ze eigenlijk naar de sportschool moeten.quote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon anders, het 1 niet echt fijner dan het ander vind ikquote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als jij ook met vrouwen knuffelt, dan hoor ik graag je mening over wie het beste knuffelt.
Mijn wat?quote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geef maar toe dat je daar op kickt. Zag ik op je fetlife profiel
Nee, herken ik ergens wel. Ik ben best hoekig.quote:Dat merk je niet met kleren aan
Is niet bepaald door geslacht maar door de persoonquote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als jij ook met vrouwen knuffelt, dan hoor ik graag je mening over wie het beste knuffelt.
Serieus, kun je echt zelf niks bedenken?quote:
Vrouwen zijn lekker zacht en voelen gewoon fijn. Plus zoals men zegt ruiken ze lekkerquote:Op maandag 8 december 2014 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is gewoon anders, het 1 niet echt fijner dan het ander vind ik
Niet perse hard of hoekig, maar over het algemeen harder en hoekiger dan vrouwen.quote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommigen zijn niet hard en hoekig hoor. Maar dan betekent het dat ze eigenlijk naar de sportschool moeten.
Ik ben 5 jaar relatie. Op m'n 16e eerste serieuze vriend. Nu 21. Dat je allebei zoveel verandert in die periode heb ik als positief ervaren. En als er einde aan komt zal ik er geen spijt van hebben itt blijkbaar veel mensen die seksuele vrijheid per se in hun jonge jaren willen ervaren.quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef artelligence het volgende:
Ik ben 3 jaar vrijgezel. Op m'n 24ste eerste serieuze vriendin. Daarna nog relatie van 2,5 jaar alles met elkaar. Vrijgezel zijn is best wel lekker hoor
Ook genoeg mannen die erg lekker ruiken hoorquote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lekker zacht en voelen gewoon fijn. Plus zoals men zegt ruiken ze lekker
Heb ik ook geen spijt van, ik vond het een mooie periode om samen met iemand mee te hebben gemaakt.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar relatie. Op m'n 16e eerste serieuze vriend. Nu 21. Dat je allebei zoveel verandert in die periode heb ik als positief ervaren. En als er einde aan komt zal ik er geen spijt van hebben itt blijkbaar veel mensen die seksuele vrijheid per se in hun jonge jaren willen ervaren.
True. Ze kan hem zo hard naaien als ze wil door deze kutstreek.quote:Op maandag 8 december 2014 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou echt rap wegwezen dan, kinderwens of niet
Oh, dat geloof ik zeker. Ik ruik zelf ook lekker en fris.quote:Op maandag 8 december 2014 15:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook genoeg mannen die erg lekker ruiken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |