Mijn God wat een kutstreek.quote:
Gewoon nooit meer vrouwen aanspreken.quote:
Je hebt een relatie nodig om gelukkig te zijn? Of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op maandag 8 december 2014 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben snel verliefd en vind het fijn. Tja als er niemand leuks voorbij komt is dat natuurlijk zo, maar om de een of andere reden kom ik altijd toffe mensen tegen
En gelukkig is het bijna altijd wederzijds
Zoals?quote:Op maandag 8 december 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen als vrijgezel niet mogelijk die je wel kunt in een relatie of semi-relatie.
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.quote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer vrouwen aanspreken.
Kuthoeren. Allemaal.
Huh? Zoals wat dan?quote:Op maandag 8 december 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen als vrijgezel niet mogelijk die je wel kunt in een relatie of semi-relatie.
Dit. Preach!quote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer vrouwen aanspreken.
Kuthoeren. Allemaal.
Nee dat is absoluut niet wat ik bedoel. Het overkomt me gewoon vaak. Ik val voor iemand, die ander ook voor mij. En dan is alles loveydoveyquote:Op maandag 8 december 2014 14:45 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je hebt een relatie nodig om gelukkig te zijn? Of is dat niet wat je bedoelt?
Dat is dan weer een voordeel van een relatiequote:
In die fase gebruik ik ze welquote:Op maandag 8 december 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Natuurlijk niet. Maar had het even over daten.
quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben snel verliefd en vind het fijn. Tja als er niemand leuks voorbij komt is dat natuurlijk zo, maar om de een of andere reden kom ik altijd toffe mensen tegen
En gelukkig is het bijna altijd wederzijds
Ik weet niet. Zo ver kom ik nooit.quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.Als je echt geen kinderen wil moet je maar gewoon met condoom neuken.
Leugens, ik was indirect getuige.quote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zo ver kom ik nooit.
Vrouwen kunnen beter knuffelen dan mannen?quote:Op maandag 8 december 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor knuffelen wel een stuk fijner dan mannen, ja.
Niks mis mee vind ik.quote:Op maandag 8 december 2014 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof mannen geen verantwoordelijkheid hebben bij de anticonceptie.Als je echt geen kinderen wil moet je maar gewoon met condoom neuken.
Ik vind van wel. Maar ik knuffel dan ook enkel met vrouwen, dus...quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen beter knuffelen dan mannen?
.. dus eigenlijk weet je het niet?quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar ik knuffel dan ook enkel met vrouwen, dus...
Beter durf ik niet te zeggen, maar het is zeker fijn. Lekker op de bank knuffelen met een vrouw die tegen/op je borstkas ligtquote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Smiecht. Een beetje fappen terwijl je mij hoort.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens, ik was indirect getuige.
Ja. Nouja, het is fijner voor de man met een vrouw.quote:Op maandag 8 december 2014 14:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik stink?quote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Smiecht. Een beetje fappen terwijl je mij hoort.
[..]
Ja. Nouja, het is fijner voor de man met een vrouw.
Mannen zijn steviger, harder, hoekiger. En vrouwen ruiken lekkerder.
Juist ja, terwijl loefje en koffie mij in de gaten houden zekerquote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als jij ook met vrouwen knuffelt, dan hoor ik graag je mening over wie het beste knuffelt.quote:Op maandag 8 december 2014 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
.. dus eigenlijk weet je het niet?
Ja.quote:
Geef maar toe dat je daar op kickt. Zag ik op je fetlife profielquote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Juist ja, terwijl loefje en koffie mij in de gaten houden zeker
Dat merk je niet met kleren aanquote:Op maandag 8 december 2014 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je vergeet hariger qua borst en baardgroei
Sommigen zijn niet hard en hoekig hoor. Maar dan betekent het dat ze eigenlijk naar de sportschool moeten.quote:Op maandag 8 december 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het is gewoon anders, het 1 niet echt fijner dan het ander vind ikquote:Op maandag 8 december 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als jij ook met vrouwen knuffelt, dan hoor ik graag je mening over wie het beste knuffelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |