Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelenquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 14:29 schreef Jelia het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hij is nog samen met z'n rebound. Trying to be the perfect couple.
En maar afgeven op dat ik single ben.
Maar ondertussen zelf balen van z'n relatie![]()
Keuzes, keuzes
Haha nee heb ik meerdere malen gedaan.quote:Op maandag 8 december 2014 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom maak je het hem dan niet duidelijk? Of vindt je dat zielig?
ik heb met de vader van mn kinderen dus nog contact, maar vriendschap zou ik dat niet noemenquote:Op maandag 8 december 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb maar 1x geprobeerd vrienden te blijven. Eerst echt een flinke poos geen contact, daarna weer langzaam als vrienden geprobeerd aan elkaar te wennen
Maar dat lukte niet dus werd het gewoon toch weer meer dan datHet was ook gewoon nog niet over tussen ons
Het is 1 groot voordeel!quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen
Ja echt zwaar irritant is dat. En dan is stomme ex nog zacht uitgedrukt.quote:
Nee hoor.quote:
Als de hint dan niet duidelijk is dan is het een Royal Sad Bastard.quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Jelia het volgende:
[..]
Haha nee heb ik meerdere malen gedaan.
Laatste x zeer recent. Heb gezegd dat als het niet hierbij bleef ik alle gesprekken en seks verzoeken etc naar z'n vriendin zou sturen no matter what.
Wil best af en toe "hoi hoe is het"-praatje doen maar that's it.
Dus ben benieuwd. The game is ON
Zekerquote:
Vertel.quote:Op maandag 8 december 2014 14:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja echt zwaar irritant is dat. En dan is stomme ex nog zacht uitgedrukt.
[..]
Nee hoor.
Celibaatleef voor eeuwig ende altijd.quote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon verstokte vrijgezel zijn toch
ik doelde op de onderwerpen in t topic.quote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het toch nooit als je eenzaam bent?
Dat wisselt, soms wel en soms niet.quote:
Dat dan weer nietquote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Celibaatleef voor eeuwig ende altijd.
Ow oke. Misschien laterquote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doelde op de onderwerpen in t topic.
Misschien moet je dat dan ook niet doenquote:Op maandag 8 december 2014 14:31 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wil best af en toe "hoi hoe is het"-praatje doen maar that's it.
Dus ben benieuwd. The game is ON
Scheelt in kosten qua condoomsquote:Op maandag 8 december 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Celibaatleef voor eeuwig ende altijd.
Gewoon voor het zingen de kerk uit.quote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt in kosten qua condooms
Nee daar ben ik ook op terug gekomen bij hemquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan ook niet doen
Die gebruik je in een relatie op een gegeven moment niet meer. Althans, ik nietquote:Op maandag 8 december 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt in kosten qua condooms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |