SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Colly : "ik heb honger"
Patrick. : "Honger? Worst?"
Colly : "ja prima"
Patrick : "ja maar die kun je niet doorslikken"
Colly : "reken maar"
Ik zap![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 00:38 schreef ledn81 het volgende:
Colly : "ik heb honger"
Patrick. : "Honger? Worst?"
Colly : "ja prima"
Patrick : "ja maar die kun je niet doorslikken"
Colly : "reken maar"
Ik zapben naar de 360 gevlucht
![]()
Die kerstboom is wel strategisch weggezet. Op deze manier leveren de zonnepanelen ook snachts stroomHoezo, niet economisch ??
![]()
Die bolle heeft alle vrijheid en mag even gezellig avondje met de meiden in dat hok waar ze normaal niet komt omdat het te koud isquote:![]()
![]()
![]()
![]()
die bolle is nog op, het is 00:41... er hoeven zeker geen armbandjes meer gemaakt te wordenquote:Op maandag 8 december 2014 00:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die bolle heeft alle vrijheid en mag even gezellig avondje met de meiden in dat hok waar ze normaal niet komt omdat het te koud is![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Isa weg is mogen ze om mij alle muziekkanalen op die laptop wel weer uitzetten.quote:Op maandag 8 december 2014 00:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die bolle heeft alle vrijheid en mag even gezellig avondje met de meiden in dat hok waar ze normaal niet komt omdat het te koud is![]()
![]()
Die zijn erop gezet voor Isa en Lot. Maar mochten niet misbruikt worden.
Nou is het overduidelijk misbruikt, dan maar weer afsluiten.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 00:40 schreef Klapskaats het volgende:
Die kerstboom is wel strategisch weggezet. Op deze manier leveren de zonnepanelen ook snachts stroomHoezo, niet economisch ??
![]()
![]()
Je denkt na een drukke dag joh laat ik de streams eens aanknallen. Je hoort van alles en mag kijken naar gree rosbief en zure zult geweldig
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
LauB kruipt dus gewoon in bed bij Joey. Begeleid door Charlotte, die dan even de laptop meeneemt die naast Ivan lag.
Die zullen wel op YouTube gaan. Ze heeft leuke filmpjes van vanavond
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Idd lekker handig. Elk zonnestraaltje dat er in de winter nog is wordt nu geblocked door de kerstboomquote:![]()
![]()
![]()
Collie beweert dat ze de worst van Patrick kan doorslikken.quote:Op maandag 8 december 2014 00:44 schreef renevanlaaren het volgende:
Lees nog ff mee in bed dus lekker veel posten.bedankt alvast![]()
![]()
Tegen de Fles?quote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
lot: als hij inslaap valt kom je naar onsMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die XXL Frikandel ?quote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Collie beweert dat ze de worst van Patrick kan doorslikken.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Collie beweert dat ze de worst van PatrickPetteflat kan doorslikken.![]()
bedankt ehhhhhhquote:Op maandag 8 december 2014 00:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Collie beweert dat ze de worst van Patrick kan doorslikken.![]()
Wie ligt er in de gym?I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Nicolienquote:----------------------------
Thanks allemaal maar waarom??I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Gelukkig maar..quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Veel herrie vanavond in de loods en ze wilde graag slapen omdat ze erg moe wasquote:----------------------------
Sinterklaas feest is voorbij behalve op FOK blijkbaar ...... nog steeds sint en piet smileys
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kee thanks dus we mogen weer naar een tantra sessie van col en pat kinken geweldig
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 00:49 schreef puzziepie het volgende:
Sinterklaas feest is voorbij behalve op FOK blijkbaar ...... nog steeds sint en piet smileys![]()
![]()
![]()
![]()
Ja daar is actie, maar geen cameraquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 00:49 schreef kaya39 het volgende:
Kee thanks dus we mogen weer naar een tantra sessie van col en pat kinken geweldig
zal mark nog heel zijn![]()
![]()
Heeft ze zich in zijn bed geworpen?quote:Op maandag 8 december 2014 00:49 schreef truushangmat het volgende:
LauB weer zichzelf opdringen aan Joey..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die lag al een poos te slapen. Zal nu wel weer wakker zijnquote:Op maandag 8 december 2014 00:49 schreef truushangmat het volgende:
LauB weer zichzelf opdringen aan Joey..----------------------------
Fkes heeft vast zijn doppje in tweeën gebetenquote:![]()
Die heeft vast een natte spaarpot van die prijsverhogingquote:Op maandag 8 december 2014 00:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja die lag al een poos te slapen. Zal nu wel weer wakker zijnI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ik heb dus gemist wat hij blijkbaar tegen haar heeft gezegdquote:Op maandag 8 december 2014 00:51 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
nicole: ik schop hem in z'n klote. ik ben gewoon een nederlandse vrouw.. dat zeg je niet tegen mijMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lolquote:Op maandag 8 december 2014 00:52 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Die heeft vast een natte spaarpot van die prijsverhoging![]()
ik ook.. was de eerste zin die we te horen kregenquote:Op maandag 8 december 2014 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb dus gemist wat hij blijkbaar tegen haar heeft gezegd![]()
Dat gaat onnavolgbaar worden in die wijvenschuur no offense
* Contra principia negantem disputari non potest *
Laura: Lot is zoooo hetero.
Naomi: Ja?
Laura: Ja duhhhh----------------------------
Gaat daar straks ( of ooit) tussen die wijven ook nog mis,........
Nicole loopt zich weer te verdedigen over haar en Ivan en nu over Lot en LaafMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O nicole heeft ook al vrouwen gehad.
Gvd druk leven zeg alles al meegemaakt en gedaan
quote:Op maandag 8 december 2014 00:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Nicole zegt nu wel iets heel waars over Lot: "Je kan er nu gewoon nie omheen!"![]()
heeft ze in het begin ook gezegdquote:Op maandag 8 december 2014 00:55 schreef kaya39 het volgende:
O nicole heeft ook al vrouwen gehad.
Gvd druk leven zeg alles al meegemaakt en gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Neuj Dan moet je toch wel koffie en lunch meenemenquote:Op maandag 8 december 2014 00:55 schreef Raskolnikow het volgende:
Nicole zegt nu wel iets heel waars over Lot: "Je kan er nu gewoon nie omheen!"![]()
Naomi is keihard bedrogen .... waarom verbaasd me dit nu niet ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
De Toekan heeft het nest verlaten.. maar vast alleen voor toilet bezoek. Jopie blijft op de andere helft van het bed liggen![]()
Hoe is het mogelijk. Volgens mij zit Lot er niet bij----------------------------
Of LauB gaat naar kantoor, want ja dat kan ze niet missenquote:Op maandag 8 december 2014 00:57 schreef ledn81 het volgende:
De Toekan heeft het nest verlaten.. maar vast alleen voor toilet bezoek. Jopie blijft op de andere helft van het bed liggen
Je naam zou voorbij komen bij die kutwijven...![]()
![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
Die kan morgen gerust dood gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 00:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heeft ze in het begin ook gezegd
Alles al gedaan en meegemaakt.
Niks is nog nieuw
KutjeB zal der poes wel gaan wassenquote:Op maandag 8 december 2014 00:57 schreef ledn81 het volgende:
De Toekan heeft het nest verlaten.. maar vast alleen voor toilet bezoek. Jopie blijft op de andere helft van het bed liggen
Die gaan vast weer neuken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh. Lot zit er wel bij, zie ik nu----------------------------
Nu moet eigenlijk Gio binnenkomen om ze allemaal aan hun haar te trekken terwijl hij 'Tjoeki Lakkie Likkie' roept.![]()
Das best vroeg dood gaan danquote:Op maandag 8 december 2014 00:58 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Die kan morgen gerust dood gaan.
Alles al gedaan en meegemaakt.
Niks is nog nieuw![]()
Maar idd, dat waaif heeft alles meegemaakt
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die donkere vent? is geen lelijkerd dacht ikquote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef lorrie03 het volgende:
de ex van nicole komt... de meiden bereiden haar er op voor dat dat kut gaat worden met ivanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze zit in het donker. En ze onderbreekt niet steeds iedereen, maar ik zag ineens voortdurend daar een glas richting een mond gaanquote:
ja die donkere vent....niet mijn typequote:Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die donkere vent? is geen lelijkerd dacht ik![]()
Want ze kennen de ex van Nicole?quote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef lorrie03 het volgende:
de ex van nicole komt... de meiden bereiden haar er op voor dat dat kut gaat worden met ivanSneue wijven.
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ex? Meestal heeft het een reden dat iemand een ex is.quote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef lorrie03 het volgende:
de ex van nicole komt... de meiden bereiden haar er op voor dat dat kut gaat worden met ivan
Gezellig.I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Die heeft een flinke plas of een flinke poes om te wassenquote:Op maandag 8 december 2014 00:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KutjeB zal der poes wel gaan wassen
Die gaan vast weer neuken![]()
![]()
is nu haar beste vriendquote:Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ex? Meestal heeft het een reden dat iemand een ex is.
Gezellig.![]()
Ze kunnen nog steeds goed met elkaar overweg, is niet raar toch?quote:Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ex? Meestal heeft het een reden dat iemand een ex is.
Gezellig.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds goed met elkaar overweg, is niet raar toch?![]()
Ja dat had ik ooit ook een ex waarmee ik nog dikke maatjes was.quote:![]()
Tot hij een ander kreeg haha was het ineens voorbij.
Het zou een wonder zijn als die in haar eigen bed ging liggen,quote:Op maandag 8 december 2014 01:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die heeft een flinke plas of een flinke poes om te wassen
Maar alles kan
Mocht het niet zo zijn, dan is ze vast haar onderkant aan het schrobbenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Van binnen nou denk dat de meeste kerels niet verder dan de gang zijn geweestquote:Op maandag 8 december 2014 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Bij defensie kennen ze Nicole van binnen en van buiten.
Nicole vertelt net dat hij al een nieuwe vriendin heeft. maar die heeft er moeite mee, omdat Nicole en ex nog zo'n goede band hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 01:02 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ooit ook een ex waarmee ik nog dikke maatjes was.![]()
Tot hij een ander kreeg haha was het ineens voorbij.----------------------------
Nicole: "Nee, lieve schat, ik heb het over mensen zien sterven in Afghanistan, kinderen zien sterven..."
Lot: "Ja, dat snap ik allemaal wel, maar..."![]()
Ohh daar is Lot. De shit van Charlot is net zo erg als het zien van kinderen die vermoord worden in Afghanistan of verkracht worden----------------------------
Ja die van mij werd onder druk gezet zech maar.quote:Op maandag 8 december 2014 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nicole vertelt net dat hij al een nieuwe vriendin heeft. maar die heeft er moeite mee, omdat Nicole en ex nog zo'n goede band hebben
Maar ze zijn nog steeds samen en geloof wel happy
dat was denk ik toen ze een keer niet a la minuut een barbie kreeg van haar vader..... jeugdtraumaquote:Op maandag 8 december 2014 01:04 schreef Zeyina het volgende:
Ohh daar is Lot. De shit van Charlot is net zo erg als kinderen die vermoord worden in Afghanistan of verkracht worden![]()
Vergeet niet die lolliequote:Op maandag 8 december 2014 01:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat was denk ik toen ze een keer niet a la minuut een barbie kreeg van haar vader..... jeugdtrauma![]()
ja of een donker roze fiets in plaats van een licht rozequote:Op maandag 8 december 2014 01:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat was denk ik toen ze een keer niet a la minuut een barbie kreeg van haar vader..... jeugdtrauma
zo'n trauma's dat ze heeft moeten overlevenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Wat een irritante kakel die Naomi gatver komt geen zinnig woord uit en wil constant door iedereen heen praten!![]()
Waaaif aangeschoten bij de groene heksen, kan nooit goed voor dr aflopen.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
quote:![]()
Kijk maar uit dalijk steken ze ergens vingers in.
bikini's aan
chocoladevla erbij
en knokkenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ja maarja die zien toch alles verkeerdquote:Op maandag 8 december 2014 01:08 schreef truushangmat het volgende:
Naomi probeert iets over de livestreams te vertellen..![]()
Die streamers die filmpjes maken plakken alles verkeerd in elkaar. Klopt niks van vraag maar aan flesI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Wat ze eigenlijk?quote:Op maandag 8 december 2014 01:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Weer een poging van Naomi. En eindelijk!![]()
![]()
Daarom ga ik ook maar slapen. Zeyina neemt waar en die kan heel goed opnemen!quote:Op maandag 8 december 2014 01:11 schreef kaya39 het volgende:
Die streamers die filmpjes maken plkken alles verkeerd in elkaar. Klopt niks van vraag maar aan fles![]()
![]()
Slaap lekker Cossertjes![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar slapen. Zeyina neemt waar en die kan heel goed opnemen!![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar slapen. Zeyina neemt waar en die kan heel goed opnemen!![]()
![]()
![]()
naomi zegt dat de groene kamer altijd alles recht voor je raap zegt...
lot denkt datgeen stand houdt tussen ivan en nicole![]()
Lauwtje kan dat weer niet hebben en gelijk mannen afzeiken.quote:Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ik zit me rot te piekeren.quote:
O ja. Wat ze wel wilde zeggen is dat de mensen in de groen kamer. Super eerlijk zijn en recht voor de raap. Zoiets----------------------------
Momenteel staat hij op 3. Maar kan zo maar switchen naar 1quote:Op maandag 8 december 2014 01:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welke stream neem jij op nu ? Ook stream 1 denk ik ?![]()
Of even spieken op een anderen----------------------------
dat waaif lult
binnen defensie willen ze geen groepjes
een team een doelIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ze doet het zelf,quote:Op maandag 8 december 2014 01:07 schreef Rica het volgende:
Waaaif aangeschoten bij de groene heksen, kan nooit goed voor dr aflopen.
en ze zet zich wederom voor schut doordat ze zich verdedigt met allerlei geneuzel over zichzelf
jammer dat ze nu de boel aan het overschreeuwen is door zich te verdedigen op een best agressieve manier tegenover die wijven
Nicole is gewoon een laf wijf die zich laat kennen door in te gaan op Lot en laaf
Mensen kennis heeft ze niet echtMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:15 schreef Punkman het volgende:
Jezus, zelfs nu Isa weg is krijgt ze nog de schuld.
En Lotje doet alles goed.![]()
![]()
Bij alles wat Lot zegt moet je exact het omgekeerde horen. Dan klopt het precies wat ze zegt.FHRITP
Nu had Nicole ineens een heleboel moeite met Isabella. Ze liep altijd aan haar te kleven
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
THNX voor de tipquote:Op maandag 8 december 2014 01:15 schreef rico80 het volgende:
Bij alles wat Lot zegt moet je exact het omgekeerde horen. Dan klopt het precies wat ze zegt.
maar ik denk dat de meeste daar al achter zijnIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
om een reden die ze niet kan uitsprekenquote:Op maandag 8 december 2014 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu had Nicole ineens een heleboel moeite met Isabella. Ze liep altijd aan haar te kleven![]()
LaurA wordt pissig, omdat Nicole iedere keer vertelt dat ze steeds hoort dat ze in de roze kamer moet blijven----------------------------
Nou Lot nog.quote:Op maandag 8 december 2014 01:16 schreef bull1966 het volgende:
[..]
THNX voor de tip
maar ik denk dat de meeste daar al achter zijnFHRITP
En Lot is nog steeds jaloers op Isa.quote:Op maandag 8 december 2014 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu had Nicole ineens een heleboel moeite met Isabella. Ze liep altijd aan haar te kleven
Tja, valt niet mee hè, door het leven gaan als Isabella nummer 2.![]()
![]()
![]()
Vijf minuten en gaat weer uit. Kippenhok vol met zwakbegaafden.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Zie is met een Z, wigger. Niet sie. Ik sie ik sie flikker toch op kut.FHRITP
Ach ze is dronken en wil graag meedoen, niks onmenselijks.quote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nicole heeft nu ook afgedaan voor mij, wat een kutwijf ........![]()
![]()
![]()
totdat ze een keer gigantisch op d'r bek gaat gaat dat niet gebeurenquote:It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Als die overloopmentaliteit symbool staat voor ons Nederlands leger, hoop ik dat we nooit oorlog krijgen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die overloopmentaliteit symbool staat voor ons Nederlands leger, hoop ik dat we nooit oorlog krijgen.![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die overloopmentaliteit symbool staat voor ons Nederlands leger, hoop ik dat we nooit oorlog krijgen.scherp
![]()
alsof isabella niet meelulde met lot en lau wanneer ze konquote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
TEAM TAFEL![]()
Dat is als je een leeg condoom afrolt en in je doos probeert te stoppen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
'Strobbelde' Lau met zichzelf? Wat is dat??![]()
Dat jaquote:Op maandag 8 december 2014 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Nicole is gewoon een zwakkeling die zich loopt te verdedigen tegen wijven die het niet waard zijn
zegt ook genoeg over NicoleMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze is blank geboren. Verschrikkelijk lot in haar hood.quote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef truushangmat het volgende:
Wat heeft Lautje eigenlijk meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is?FHRITP
voel je de stemmen aan gio en nico al gaan naar de groene kamerquote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die overloopmentaliteit symbool staat voor ons Nederlands leger, hoop ik dat we nooit oorlog krijgen.![]()
![]()
Niet geslaagd bij Ajax, toen moest ze naar AZ.quote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef truushangmat het volgende:
Wat heeft Lautje eigenlijk meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is?![]()
![]()
Als ze mensenkennis had was ze ver uit de buurt van die valse krengen gebleven. Nou ja, ze is vaak genoeg gewaarschuwd.quote:Op maandag 8 december 2014 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze doet het zelf,
en ze zet zich wederom voor schut doordat ze zich verdedigt met allerlei geneuzel over zichzelf
jammer dat ze nu de boel aan het overschreeuwen is door zich te verdedigen op een best agressieve manier tegenover die wijven
Nicole is gewoon een laf wijf die zich laat kennen door in te gaan op Lot en laaf
Mensen kennis heeft ze niet echtDon't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
vlak voor een tat had iemand gezegtquote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef truushangmat het volgende:
Wat heeft Lautje eigenlijk meegemaakt waardoor ze zo getraumatiseerd is?
neeee joh dat doet geen pijnIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Nicole hoort nu ook bij groen. LauB deed stiekem mee. Chris werd vanavond nog door Lot 'bewerkt'. Ik ben zo klaar met deze showquote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als die overloopmentaliteit symbool staat voor ons Nederlands leger, hoop ik dat we nooit oorlog krijgen.
hele roze kamer wordt 'bewerkt'![]()
Ze heeft voor mij al veel langer afgedaanquote:Op maandag 8 december 2014 01:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
en precies om wat ze nu laat zien van zichzelfMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Poeh... vandaar dat ze zichzelf laat beschilderen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze is blank geboren. Verschrikkelijk lot in haar hood.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:21 schreef rowan634 het volgende:
wat is nicole vreselijk irritant als ze dronken is zeg![]()
![]()
Als je 32 jaar bent en mee wil doen met een paar inhoudsloze kleuters dan zegt dat wel veelquote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ach ze is dronken en wil graag meedoen, niks onmenselijks.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
deed ze ook , vond ik ook onbegrijpelijkquote:Op maandag 8 december 2014 01:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
alsof isabella niet meelulde met lot en lau wanneer ze konMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou jah het is niet Nicole op haar best, maar ik val er niet zo over. Als ik daar had gezeten en dronken was geworden had ik wel ergere dingen gedaan.quote:Op maandag 8 december 2014 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je 32 jaar bent en mee wil doen met een paar inhoudsloze kleuters dan zegt dat wel veel![]()
Jammer, ik dacht echt dat ze haar eigen identiteit kon vasthouden...quote:Op maandag 8 december 2014 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je 32 jaar bent en mee wil doen met een paar inhoudsloze kleuters dan zegt dat wel veel![]()
![]()
Maar die heeft nooit afstand genomen van Aike of Nicoline.quote:Op maandag 8 december 2014 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
deed ze ook , vond ik ook onbegrijpelijkTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 8 december 2014 01:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou jah het is niet Nicole op haar best, maar ik val er niet zo over. Als ik daar had gezeten en dronken was geworden had ik wel ergere dingen gedaan.![]()
![]()
Oh, vertel !quote:Op maandag 8 december 2014 01:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou jah het is niet Nicole op haar best, maar ik val er niet zo over. Als ik daar had gezeten en dronken was geworden had ik wel ergere dingen gedaan.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze mensenkennis had was ze ver uit de buurt van die valse krengen gebleven. Nou ja, ze is vaak genoeg gewaarschuwd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, die is weer teruggegaan naar die slangen.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
isa heeft echt wel over nico zitten lullen hoor met die meiden. zelfs toen nog met billy over dat nico in haar atelier kwam.quote:Op maandag 8 december 2014 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar die heeft nooit afstand genomen van Aike of Nicoline.TEAM TAFEL![]()
Ach jee, ik heb niet voor niets (...) werd. Aan de andere kant, zo misselijk als Lot kan zijn ben ik gelukkig nooit geweest.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Raskolnikow op 08-12-2014 01:38:58 ]![]()
Tja, alles voor het stemmen hèquote:Op maandag 8 december 2014 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, die is weer teruggegaan naar die slangen.![]()
![]()
Dat is wat anders dan openlijk afstand nemen van iemand.quote:Op maandag 8 december 2014 01:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
isa heeft echt wel over nico zitten lullen hoor met die meiden. zelfs toen nog met billy over dat nico in haar atelier kwam.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 8 december 2014 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan openlijk afstand nemen van iemand.![]()
![]()
Die zet zichzelf voortdurend voor paal als ze dronken is. Je zou denken leer ervan. Dat had Isa toch beter begrepen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ach ze is dronken en wil graag meedoen, niks onmenselijks.![]()
volgens mij heeft niemand van de meiden daar mensenkennis, zelfs isa en nico bleven zich inlikken bij lot, lau en vanes.quote:Op maandag 8 december 2014 01:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze mensenkennis had was ze ver uit de buurt van die valse krengen gebleven. Nou ja, ze is vaak genoeg gewaarschuwd.TEAM TAFEL![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:25 schreef truushangmat het volgende:
Mooie tijd om er een einde aan te breien... Trusten Allen![]()
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 8 december 2014 01:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar die heeft nooit afstand genomen van Aike of Nicoline.![]()
Ik snap het ook wel een beetje, je wil gewoon leuk met iedereen om kunnen gaan
Dat getreiter en geziek tegenover Isa vond ik schandaligMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand van de meiden daar mensenkennis, zelfs isa en nico bleven zich inlikken bij lot, lau en vanes.![]()
Onvoorstelbaar vind ik dat
Van Isa kon ik me er nog wel iets bij voorstellen, die stond wat dat betreft altijd alleen als ze die meiden weer tegen zich had. Dus tja, als je daar opgesloten zit, je kunt geen kant op, wat zou je dan zelf doen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:26 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand van de meiden daar mensenkennis, zelfs isa en nico bleven zich inlikken bij lot, lau en vanes.![]()
Net als Naomiquote:Op maandag 8 december 2014 01:25 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft het zelfs thuis kunnen zien![]()
Dus zegt genoeg als je zoveel moeite doet om je uit te leggen tegenover die nare wijvenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Precies, als ze alle COSsers een week lang zouden opsluiten in een darkroom zouden er ook bizarre dingen gebeuren.quote:Op maandag 8 december 2014 01:28 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Van Isa kon ik me er nog wel iets bij voorstellen, die stond wat dat betreft altijd alleen als ze die meiden weer tegen zich had. Dus tja, als je daar opgesloten zit, je kunt geen kant op, wat zou je dan zelf doen.![]()
Ze halen nu net het geluid af van de 360 cam buiten
Grrr...quote:Op maandag 8 december 2014 01:29 schreef Zeyina het volgende:
Ze halen nu net het geluid af van de 360 cam buiten![]()
Ow ,het lag dus niet aan mijquote:Op maandag 8 december 2014 01:29 schreef Zeyina het volgende:
Ze halen nu net het geluid af van de 360 cam buiten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dark room nog welquote:Op maandag 8 december 2014 01:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Precies, als ze alle COSsers een week lang zouden opsluiten in een darkroom zouden er ook bizarre dingen gebeuren.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik wilde net neerzetten inderdaad, zie ik ineens darkroom staan.quote:Op maandag 8 december 2014 01:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Precies, als ze alle COSsers een week lang zouden opsluiten in een darkroom zouden er ook bizarre dingen gebeuren.![]()
![]()
![]()
ik ga mijn eigen dark room opzoekenquote:Op maandag 8 december 2014 01:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Precies, als ze alle COSsers een week lang zouden opsluiten in een darkroom zouden er ook bizarre dingen gebeuren.![]()
![]()
Lot en Lau zijn enorm manipulatief. Dat is wat ze doen en al hun aandacht naar uitgaat. Ze mogen tegen het zwakbegaafde aanzitten en verder geen kennis of intresses hebben, hier zijn ze goed in geoefend.quote:Op maandag 8 december 2014 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je 32 jaar bent en mee wil doen met een paar inhoudsloze kleuters dan zegt dat wel veel
Op stream krijg je dat goed mee maar als je daar zit, het lijdend voorwerp bent, en even niet scherp bent dan heb je een grote kans om ingepakt te worden.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Precies, als ze alle COSsers een week lang zouden opsluiten in een darkroom zouden er ook bizarre dingen gebeuren.
Zoiets?
Truste!quote:Op maandag 8 december 2014 01:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga wat anders doen.
Tot morgen en truste alvast voor straks![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 01:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga wat anders doen.
Tot morgen en truste alvast voor straks![]()
![]()
Hetzelfde hier. Trusten allemaal----------------------------
Jaaa dat denk ik ook ....quote:Op maandag 8 december 2014 01:29 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, voor je het weet ben je het zwarte schaap en is iedereen tegen jequote:Op maandag 8 december 2014 01:32 schreef Rica het volgende:
[..]
Lot en Lau zijn enorm manipulatief. Dat is wat ze doen en al hun aandacht naar uitgaat. Ze mogen tegen het zwakbegaafde aanzitten en verder geen kennis of intresses hebben, hier zijn ze goed in geoeffend.
Op stream krijg je dat goed mee maar als je daar zit, het lijdend voorwerp bent, en even niet scherp bent dan heb je een goed kans om ingepakt te worden.
dat is wat ik echt heel naar vond hoe ze dat bij Isa deden
de manier waarop ze iedereen wisten te manipuleren zodat zij zich nog meer alleen zou voelen, en ook stond uiteindelijk vond ik heel heftig om naar te kijkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Trustequote:Op maandag 8 december 2014 01:36 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou het is mooi geweest, met een mooie herinnering van vanavond doe ik mijn oogjes toe!
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Nog even deze dan.
Nicole moet enorm plassen overigens, maar weet je wat ze doet. Ze gaat gewoon douchen en dan zeiken onder de douche. Dat u het even weet
Zijn ze nog wakker na 2 slopende marktdagen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Vond ik ook heel triest. En Nico kan dan een vriendin zijn, maar is echt nooit voor haar opgekomen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, voor je het weet ben je het zwarte schaap en is iedereen tegen je
de manier waarop ze iedereen wisten te manipuleren zodat zij zich nog meer alleen zou voelen, en ook stond uiteindelijk vond ik heel heftig om naar te kijken![]()
![]()
Yep, de vrouwen hadden een feestje op kantoor.quote:Op maandag 8 december 2014 01:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn ze nog wakker na 2 slopende marktdagen?
Net afgelopen.![]()
Ja...want er is geen pleepapier meer ...iets wat Chris voor de markt al aangaf en alles wat er nog was netjes in de dixies dropte...quote:Op maandag 8 december 2014 01:37 schreef Zeyina het volgende:
Nog even deze dan.
Nicole moet enorm plassen overigens, maar weet je wat ze doet. Ze gaat gewoon douchen en dan zeiken onder de douche. Dat u het even weet
[ afbeelding ]
Fijn om te weten, wat een viespuk.quote:Op maandag 8 december 2014 01:37 schreef Zeyina het volgende:
Nog even deze dan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klopt, vond ik ook vreemd om te zienquote:Op maandag 8 december 2014 01:38 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Vond ik ook heel triest. En Nico kan dan een vriendin zijn, maar is echt nooit voor haar opgekomen.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Waar liggen Porno pat en sletje collie?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Wat had Nico moeten doen dan? Een laaf voor Isa zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt, vond ik ook vreemd om te zienWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Het ene rampetampstel is weg en het volgende staat alweer te trappelen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op het bed van Nico ?quote:Op maandag 8 december 2014 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Waar liggen Porno pat en sletje collie?
Die ligt in de B&B.![]()
Dat had Ivan goed gezien dat hij die twee niet naast zich wilde.quote:Op maandag 8 december 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op het bed van Nico ?
Die ligt in de B&B.![]()
Dat hebben we gezien ja hoe zij Ivan de waarheid durft te vertellen...quote:Op maandag 8 december 2014 00:51 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
nicole: ik schop hem in z'n klote. ik ben gewoon een nederlandse vrouw.. dat zeg je niet tegen mij![]()
![]()
Ze liggen op matrassen naast een bank, het zal de woonkamer wel zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als je een keer voor een vriendin op komt ben je dan tegelijk een laaf???quote:Op maandag 8 december 2014 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat had Nico moeten doen dan? Een laaf voor Isa zijn?![]()
![]()
Als je Laura heet wel jaquote:Op maandag 8 december 2014 01:47 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als je een keer voor een vriendin op komt ben je dan tegelijk een laaf???
Nico ligt met matras in de gymquote:Op maandag 8 december 2014 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel op de matras van Nico.![]()
![]()
inderdaadquote:Op maandag 8 december 2014 01:46 schreef voederbak het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien ja hoe zij Ivan de waarheid durft te vertellen...lelijk wel dat ze zoiets zegt, vooral tegen lot en lau
TEAM TAFEL![]()
Nee, Nico heeft haar matras meegenomen, die ligt in de gym.quote:Op maandag 8 december 2014 01:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel op de matras van Nico.![]()
Waarom slaapt iedereen elders?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat heeft ze gezegd?quote:Op maandag 8 december 2014 01:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
inderdaadlelijk wel dat ze zoiets zegt, vooral tegen lot en lau
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 8 december 2014 01:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, voor je het weet ben je het zwarte schaap en is iedereen tegen je
de manier waarop ze iedereen wisten te manipuleren zodat zij zich nog meer alleen zou voelen, en ook stond uiteindelijk vond ik heel heftig om naar te kijken
Die krengen gaan over lijken en zijn er nog trots op ook.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Nico is daar gaan liggen omdat ze vroeg wilde gaan slapen en er was teveel lawaai.quote:Op maandag 8 december 2014 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom slaapt iedereen elders?![]()
Nico wou na de koeien, zonder te eten gelijk naar bed, ze was moe en er zou nog een feestje komenquote:Op maandag 8 december 2014 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom slaapt iedereen elders?En PPPP en Col hebben een "hotel geboekt" in de woonkamer, doen ze wel vaker
![]()
![]()
Nico wou vroeg slapen, die was moe.quote:Op maandag 8 december 2014 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom slaapt iedereen elders?
Is vanwege het lawaai daar gaan slapen.![]()
Aanstelster. Ze heeft nooit iets gedaan om goede slaapplekken te realiseren dus moet ze ook niet zeuren.quote:Op maandag 8 december 2014 01:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nico wou vroeg slapen, de was moe.
Is vanwege het lawaai daar gaan slapen.![]()
Dat is niet vreemd. Ze hebben zelfs Isa er uit weten te werken. Is een prestatiequote:Op maandag 8 december 2014 01:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Die krengen gaan over lijken en zijn er nog trots op ook.![]()
Alleen jammer dat ze zelf ook niets presteren.![]()
Ze zeurt ook niet, ze is daar gewoon gaan slapen.quote:Op maandag 8 december 2014 01:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Aanstelster. Ze heeft nooit iets gedaan om goede slaapplekken te realiseren dus moet ze ook niet zeuren.![]()
![]()
Je hebt heel wat gemist.quote:Op maandag 8 december 2014 01:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom slaapt iedereen elders?
Lot was boos op Mark, die durfde Lot Isa 2 te noemen.![]()
![]()
![]()
Weer dat individuele. Ze heeft nooit iets gedaan om huisjes te realiseren of afspraken t.a.v. lawaai 's avonds laat. Wel de meest onzinnige projecten er doorheen drukken, maar je niet inzetten voor dingen die echt belangrijk zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 01:56 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ze zeurt ook niet, ze is daar gewoon gaan slapen.![]()
Ja dat hebben zij beslist idd.quote:Op maandag 8 december 2014 01:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd. Ze hebben zelfs Isa er uit weten te werken. Is een prestatie![]()
Alleen jammer dat ze zelf ook niets presteren.!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Ohw gut ja ... Die Mark ... Hoe gaat dat morgen aflopenquote:Op maandag 8 december 2014 01:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je hebt heel wat gemist.
Lot was boos op Mark, die durfde Lot Isa 2 te noemen.![]()
Zal die nog woorden met de fles krijgen ?quote:Op maandag 8 december 2014 01:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ohw gut ja ... Die Mark ... Hoe gaat dat morgen aflopen![]()
Wat een judasquote:Op maandag 8 december 2014 01:15 schreef lorrie03 het volgende:
nicole had moeite met isabella... het had een reden dat ze er mee omging... kan ze niet uitspreken![]()
En sinterklaas bestaat echt.quote:Op maandag 8 december 2014 01:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wel aan bijgedragen met stemmen en lobbyen. Top-actie.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Is ook fakking moeilijk om elke avond naast iemand te liggen die het constant over Isa heeftquote:
De dingen die jij belangrijk vindt. Niet de dingen die echt belangrijk zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 01:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Weer dat individuele. Ze heeft nooit iets gedaan om huisjes te realiseren of afspraken t.a.v. lawaai 's avonds laat. Wel de meest onzinnige projecten er doorheen drukken, maar je niet inzetten voor dingen die echt belangrijk zijn.FHRITP
quote:Op maandag 8 december 2014 02:36 schreef Flow3r het volgende:
Kijk kinders, pa en ma liggen te neuken![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Het eerste wat ons Lotje gaat doen na 31 december is meewerken in het programma: dames in de dop en daarna heeft ze vast een contract in Meisjes in de Jungle en als het goed zit dan ook nog een fort Boyard.
Dat wordt allemaal geregeld voor haar
Alles wordt tussen de regels bepaald.![]()
![]()
FB-reactie van Diana:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op maandag 8 december 2014 06:46 schreef Pearlbitch het volgende:
FB-reactie van Diana:Tja dan heeft ze wel gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
GM
Hopen dat Gio vanaf vandaag genoeg steun krijgt van zijn vrienden en niet ten onder gaat aan alle smerige spelletjes vanuit de ZK zijn mede utopianen.. aanvallen fles en big, doorzichtige opgelegde geflirt van dat nieuwe grietje![]()
FB-reactie van Diana:Ze heeft gelijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ze moeten dat worstenwijf er een maandje in gooien die past er precies tussen
Wat een wijf
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dit beweegt nog het meest
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Het is wel zuur dat ze zo fout neergezet wordt terwijl ze zich alleen maar aan de regels houdt. Ik zou daar ook een heel vervelend gevoel van krijgen.quote:Op maandag 8 december 2014 07:47 schreef pullup het volgende:
Ze moeten dat worstenwijf er een maandje in gooien die past er precies tussen
Wat een wijf
Dus ik hoop dat ze dit ook even in de loods aan de bewoners laat horen![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 8 december 2014 07:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat ze zo fout neergezet wordt terwijl ze zich alleen maar aan de regels houdt. Ik zou daar ook een heel vervelend gevoel van krijgen.
Dus ik hoop dat ze dit ook even in de loods aan de bewoners laat horen
Mooi !quote:Op maandag 8 december 2014 07:48 schreef pullup het volgende:
Dit beweegt nog het meest
[ afbeelding ]![]()
Ga je hier nu als kut noob een beetje een bijdehante tt maken ?quote:It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim![]()
ow en iemand post hier plaatjes met spywareIt is not down on any map; true places never are.
quote:Op maandag 8 december 2014 08:08 schreef Pavement het volgende:
ow en iemand post hier plaatjes met spyware
ja zegt mn alert, krijg m nooit in de cos, hoeft niet bewust te zijn hoor kan ik via de host gaan ipv de posterquote:It is not down on any map; true places never are.
Wie is iemand?quote:Op maandag 8 december 2014 08:08 schreef Pavement het volgende:
ow en iemand post hier plaatjes met spywareMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Okquote:Op maandag 8 december 2014 08:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja zegt mn alert, krijg m nooit in de cos, hoeft niet bewust te zijn hoor kan ik via de host gaan ipv de posterIk krijg daar niets van mee maar ben benieuwd.
FB-reactie van Diana:Heeft alles te maken met dat zij Isa leuk vonden. Als ze idolaat van Lot of Fles waren geweest hadden we niks dan lovende woorden gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: