Die kan morgen gerust dood gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 00:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heeft ze in het begin ook gezegd
KutjeB zal der poes wel gaan wassenquote:Op maandag 8 december 2014 00:57 schreef ledn81 het volgende:
De Toekan heeft het nest verlaten.. maar vast alleen voor toilet bezoek. Jopie blijft op de andere helft van het bed liggen
Das best vroeg dood gaan danquote:Op maandag 8 december 2014 00:58 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Die kan morgen gerust dood gaan.
Alles al gedaan en meegemaakt.
Niks is nog nieuw
Die donkere vent? is geen lelijkerd dacht ikquote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef lorrie03 het volgende:
de ex van nicole komt... de meiden bereiden haar er op voor dat dat kut gaat worden met ivan
Ze zit in het donker. En ze onderbreekt niet steeds iedereen, maar ik zag ineens voortdurend daar een glas richting een mond gaanquote:
ja die donkere vent....niet mijn typequote:Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die donkere vent? is geen lelijkerd dacht ik
Want ze kennen de ex van Nicole?quote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef lorrie03 het volgende:
de ex van nicole komt... de meiden bereiden haar er op voor dat dat kut gaat worden met ivan
Ex? Meestal heeft het een reden dat iemand een ex is.quote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef lorrie03 het volgende:
Die heeft een flinke plas of een flinke poes om te wassenquote:Op maandag 8 december 2014 00:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KutjeB zal der poes wel gaan wassen
Die gaan vast weer neuken
is nu haar beste vriendquote:Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ex? Meestal heeft het een reden dat iemand een ex is.
Gezellig.
Ze kunnen nog steeds goed met elkaar overweg, is niet raar toch?quote:Op maandag 8 december 2014 01:00 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ex? Meestal heeft het een reden dat iemand een ex is.
Gezellig.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds goed met elkaar overweg, is niet raar toch?
Ja dat had ik ooit ook een ex waarmee ik nog dikke maatjes was.quote:
Het zou een wonder zijn als die in haar eigen bed ging liggen,quote:Op maandag 8 december 2014 01:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die heeft een flinke plas of een flinke poes om te wassen
Van binnen nou denk dat de meeste kerels niet verder dan de gang zijn geweestquote:Op maandag 8 december 2014 01:01 schreef Raskolnikow het volgende:
Bij defensie kennen ze Nicole van binnen en van buiten.
Nicole vertelt net dat hij al een nieuwe vriendin heeft. maar die heeft er moeite mee, omdat Nicole en ex nog zo'n goede band hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 01:02 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ooit ook een ex waarmee ik nog dikke maatjes was.![]()
Tot hij een ander kreeg haha was het ineens voorbij.
Ja die van mij werd onder druk gezet zech maar.quote:Op maandag 8 december 2014 01:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nicole vertelt net dat hij al een nieuwe vriendin heeft. maar die heeft er moeite mee, omdat Nicole en ex nog zo'n goede band hebben
dat was denk ik toen ze een keer niet a la minuut een barbie kreeg van haar vader..... jeugdtraumaquote:Op maandag 8 december 2014 01:04 schreef Zeyina het volgende:
Ohh daar is Lot. De shit van Charlot is net zo erg als kinderen die vermoord worden in Afghanistan of verkracht worden
Vergeet niet die lolliequote:Op maandag 8 december 2014 01:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat was denk ik toen ze een keer niet a la minuut een barbie kreeg van haar vader..... jeugdtrauma
ja of een donker roze fiets in plaats van een licht rozequote:Op maandag 8 december 2014 01:05 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat was denk ik toen ze een keer niet a la minuut een barbie kreeg van haar vader..... jeugdtrauma
quote:
Ja maarja die zien toch alles verkeerdquote:Op maandag 8 december 2014 01:08 schreef truushangmat het volgende:
Naomi probeert iets over de livestreams te vertellen..![]()
![]()
Wat ze eigenlijk?quote:Op maandag 8 december 2014 01:10 schreef Raskolnikow het volgende:
Weer een poging van Naomi. En eindelijk!
Daarom ga ik ook maar slapen. Zeyina neemt waar en die kan heel goed opnemen!quote:Op maandag 8 december 2014 01:11 schreef kaya39 het volgende:
Die streamers die filmpjes maken plkken alles verkeerd in elkaar. Klopt niks van vraag maar aan fles
quote:Op maandag 8 december 2014 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar slapen. Zeyina neemt waar en die kan heel goed opnemen!![]()
![]()
Slaap lekker Cossertjes
quote:Op maandag 8 december 2014 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar slapen. Zeyina neemt waar en die kan heel goed opnemen!![]()
![]()
Slaap lekker Cossertjes
Lauwtje kan dat weer niet hebben en gelijk mannen afzeiken.quote:
Ik zit me rot te piekeren.quote:
Momenteel staat hij op 3. Maar kan zo maar switchen naar 1quote:Op maandag 8 december 2014 01:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welke stream neem jij op nu ? Ook stream 1 denk ik ?
Ze doet het zelf,quote:Op maandag 8 december 2014 01:07 schreef Rica het volgende:
Waaaif aangeschoten bij de groene heksen, kan nooit goed voor dr aflopen.
quote:Op maandag 8 december 2014 01:15 schreef Punkman het volgende:
Jezus, zelfs nu Isa weg is krijgt ze nog de schuld.
En Lotje doet alles goed.
THNX voor de tipquote:Op maandag 8 december 2014 01:15 schreef rico80 het volgende:
Bij alles wat Lot zegt moet je exact het omgekeerde horen. Dan klopt het precies wat ze zegt.
om een reden die ze niet kan uitsprekenquote:Op maandag 8 december 2014 01:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu had Nicole ineens een heleboel moeite met Isabella. Ze liep altijd aan haar te kleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |