SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 8 december 2014 06:46 schreef Pearlbitch het volgende:
FB-reactie van Diana:Tja dan heeft ze wel gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FB-reactie van Diana:Ze heeft gelijk !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Het is wel zuur dat ze zo fout neergezet wordt terwijl ze zich alleen maar aan de regels houdt. Ik zou daar ook een heel vervelend gevoel van krijgen.quote:Op maandag 8 december 2014 07:47 schreef pullup het volgende:
Ze moeten dat worstenwijf er een maandje in gooien die past er precies tussen
Wat een wijf
Preciesquote:Op maandag 8 december 2014 07:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het is wel zuur dat ze zo fout neergezet wordt terwijl ze zich alleen maar aan de regels houdt. Ik zou daar ook een heel vervelend gevoel van krijgen.
Dus ik hoop dat ze dit ook even in de loods aan de bewoners laat horen
Mooi !quote:Op maandag 8 december 2014 07:48 schreef pullup het volgende:
Dit beweegt nog het meest
[ afbeelding ]
Ga je hier nu als kut noob een beetje een bijdehante tt maken ?quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 08:08 schreef Pavement het volgende:
ow en iemand post hier plaatjes met spyware
ja zegt mn alert, krijg m nooit in de cos, hoeft niet bewust te zijn hoor kan ik via de host gaan ipv de posterquote:
Wie is iemand?quote:Op maandag 8 december 2014 08:08 schreef Pavement het volgende:
ow en iemand post hier plaatjes met spyware
Okquote:Op maandag 8 december 2014 08:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja zegt mn alert, krijg m nooit in de cos, hoeft niet bewust te zijn hoor kan ik via de host gaan ipv de poster
FB-reactie van Diana:Heeft alles te maken met dat zij Isa leuk vonden. Als ze idolaat van Lot of Fles waren geweest hadden we niks dan lovende woorden gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |