Je weet dat Fas nu een lijntje zet he.quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je ziet er goed uit kan ook vriendschappelijk.
[..]
Ik ook van jou Royke
Dat vind ik wel uitmaken, je kunt dan niet spreken van fokkers die elkaar daten.quote:Op zondag 7 december 2014 23:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit
[..]
Jij hebt die gedachte wel altijd?
Hm, ik voel me vereerdquote:
Ja maar jij hebt bruine ogen/ Bruine ogen zijn altijdquote:
Oh ik dacht ik zeg iets liefs dan levert het vast geen vinkje opquote:Op zondag 7 december 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat Fas nu een lijntje zet he.
En dat die Royke weer een vinkje oplevert
Weet je mijn oogkleur wel?quote:Op zondag 7 december 2014 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar iemands ogen, weet ook van vrijwel niemand de oogkleur eigenlijk
Ik hoor net dat dat niet kan.quote:Op zondag 7 december 2014 23:05 schreef Moppert het volgende:
Ik heb heel veel fokkers ontmoetzonder te daten
Moet ik elke FOK'ker en FOK'kster bespringen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar desondanks wel willen meeten. Ik vind dat apart.Ligt vast aan mij hoor.
Maar dat was dus niet vriendschappelijk?quote:Op zondag 7 december 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt bruine ogen/ Bruine ogen zijn altijd
[..]
Oh ik dacht ik zeg iets liefs dan levert het vast geen vinkje open Samzz mag het wel
Ja, deal with itquote:Op zondag 7 december 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt bruine ogen/ Bruine ogen zijn altijd
[..]
Oh ik dacht ik zeg iets liefs dan levert het vast geen vinkje open Samzz mag het wel
quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Moppert het volgende:
oh shit.. dan heb ik dus zonder het te weten al die dames gemeet als een date?
Je ziet toch dat ik dan niet kan!quote:
Dat was gewoon bewondering. En nee.quote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dat was dus niet vriendschappelijk?
Zullen we daten?
En waar is dat mijn probleem?quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik dan niet kan!
[..]
Dat was gewoon bewondering. En nee.
Ik wist wel dat we de regels overtreden hebben woensdagquote:Op zondag 7 december 2014 23:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Moet ik elke FOK'ker en FOK'kster bespringen?
quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Moppert het volgende:
oh shit.. dan heb ik dus zonder het te weten al die dames gemeet als een date?
Nee, ben ook nooit zo bezig met oogkleur.quote:Op zondag 7 december 2014 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar iemands ogen, weet ook van vrijwel niemand de oogkleur eigenlijk
Je wisselt berichten uit en hebt dus blijkbaar iets van een klik, anders spreek je niet af, en je bent beide single... tja.quote:Op zondag 7 december 2014 23:02 schreef aeque het volgende:
Waarom is dat apart? Is toch niet raar dat ik niet met die gedachte deze ontmoeting aanging? Waarom zou ik dat tijdens de ontmoeting dan alsnog wel doen?
Natuurlijk kijk je altijd hoe iemand is en eruit ziet maar dat wil nog niet zeggen dat die gedachte dan direct bovenkomt.
je bent een schatjequote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nergens? Jij bent nog jarig, vandaag mag alles. Zal morgen wel weer verder klagen.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was gewoon bewondering. En nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |