Zelfde reden als dat jullie pics willen van die wiebelende tetten. Ik wil weleens een leuke toyboy zien. Bijvoorbeeld die van Njo.quote:
Staat hij nog on jouw geheugen gegraveerd?quote:Op maandag 8 december 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij had toch je pener gepost in dat hete mannen topic?
Alleen de username.quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Staat hij nog on jouw geheugen gegraveerd?
Beetje trekken met vrienden, niks mis mee, toch?quote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Specularium draait zijn hand niet om voor een stevige puddingbuks.
Mani heeft de .rar.quote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk, meer dan een half jaar later.
Ik wilde vragen om het linkje, maar laat maarquote:Op maandag 8 december 2014 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje trekken met vrienden, niks mis mee, toch?
No homo.
Ben je tegen trekken met vrienden ofzo? Sjonge jonge jonge.quote:Op maandag 8 december 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wilde vragen om het linkje, maar laat maar
quote:Op maandag 8 december 2014 21:02 schreef sp3c het volgende:
mensen die hallon zeggen kunnen gelijk rechtsomkeert
Gadverdamme man. Dat je hallon zegt is nog tot daar aan toe, maar nu ga je je mond spoelen. Met water....quote:Op maandag 8 december 2014 21:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je tegen trekken met vrienden ofzo? Sjonge jonge jonge.
Mijn oprechte excuses. Laten we opnieuw beginnen:quote:Op maandag 8 december 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Gadverdamme man. Dat je hallon zegt is nog tot daar aan toe, maar nu ga je je mond spoelen. Met water....
Nou vooruit dan maar weerquote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses. Laten we opnieuw beginnen:
Gegroet, geachte NWS SC'ers,
Ik zag de mooie gifjes, en ik dacht: hier word ik wel blij van.
En dat ik wou even laten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |