Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Slechte smoes.quote:Op zondag 7 december 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie en ik hielden al rekening met je literaire handicap.
Nee ik ben spontaan dyslectisch geworden.quote:
Dat was je al de hele week.quote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik ben spontaan dyslectisch geworden.
alzheimer ookquote:
Denk je dat alle plaatjes wel van internet zijn...vindt hij er toch nog eentje.quote:
Was deze in de kleedkamer bij Matthijs na DWDD?quote:Op zondag 7 december 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk je dat alle plaatjes wel van internet zijn...vindt hij er toch nog eentje.
Nee, ik mocht niet, Njos wel. Ik bleef achter met Peter Pannenkoek.quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Was deze in de kleedkamer bij Matthijs na DWDD?
Er is ook nog een videodownlink van de drone.quote:Op zondag 7 december 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denk je dat alle plaatjes wel van internet zijn...vindt hij er toch nog eentje.
In onderbroek met vuilniszak.quote:Op zondag 7 december 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is ook nog een videodownlink van de drone.
quote:
Niet jaloers worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet jaloers worden.Haringen spoelen ook weg, ben ik ook niet jaloers opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Goeie redding.quote:Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haringen spoelen ook weg, ben ik ook niet jaloers op
Met heel veel ui, is het nog wel te hachelen, maar ik eet het eigenlijk nooit meer.quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Specularium het volgende:
Haring is eigenlijk ook gewoon smerig.
Marianne vindt het wel hilarisch geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
Lubach is weer hilarisch met lachband.
Ik was uitquote:Op zondag 7 december 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Marianne vindt het wel hilarisch geloof ik.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
Waarom is dit een tettertopic aan het worden?
Uit op een zondagavond, boefje.quote:Op maandag 8 december 2014 01:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik was uit![]()
Later maar eens terugkijken.
De rest van het weekend was voor sinterklaasfeesten, alleen zondag bleef over voor het spannende werk.quote:
Heb je last van de stakingen?quote:Op maandag 8 december 2014 10:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De rest van het weekend was voor sinterklaasfeesten, alleen zondag bleef over voor het spannende werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |