SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Maar ze wil wel een restaurant gaan openen na utopia.
Denk dat daar zelfs nog geen dakloze wil komen eten.mooi plan
geld om de boel op poten te zetten heeft ze ,omdat hem Utopia gaat winnen
win win situatie voor iedereen ,loopt als een pipTiet![]()
![]()
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannes?
Die andere donkerharige dame van gisteren
Die Gio zo fijn onderuit haalde.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@ goldencharly
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.![]()
Eenschquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef IsitHeaven het volgende:
@ goldencharley
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.![]()
![]()
Mijn geld staat op dat jochiequote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Huub staat hem al op te wachten bij de poort met de mattenklopper![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@ TT Jahoor Cir, waar wil je em?
Op je COS handtekeningenkaart? Kost 2 euro, maar is voor goeie doel!![]()
![]()
Ja diequote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannes?
Die andere donkerharige dame van gisteren
Die Gio zo fijn onderuit haalde.![]()
![]()
En Rienk heeft weer gesprokentwitter:RienkDeZwerver twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:48:43Geen zwarte piet, geen vuurwerk, waarom schaffen we de kerstboom niet af? Denk even na mensen! Prioriteiten! Plezier moet je niet afschaffen reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef Urb het volgende:
@ TT Jahoor Cir, waar wil je em?
Op je COS handtekeningenkaart? Kost 2 euro, maar is voor goeie doel!![]()
![]()
![]()
goed![]()
![]()
Zeer wijze woordenquote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef Odaiba het volgende:
En Rienk heeft weer gesprokentwitter:RienkDeZwerver twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:48:43Geen zwarte piet, geen vuurwerk, waarom schaffen we de kerstboom niet af? Denk even na mensen! Prioriteiten! Plezier moet je niet afschaffen reageer retweet
![]()
![]()
Lot staat ook op dit plaatjequote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat er iemand stond met de daklozenkrant
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze zou zwaaien.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij voor kerstbomen is, dat schijnt een 'heidens' gebruik te zijn. Hij verwisselt net zo makkelijk van mening, als ik van onderbroekquote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geen idee wie het is, is de 2 uur shift al binnen dan?![]()
![]()
![]()
grijs wit hondekindje
zou dat Blanket zijn![]()
Hoezo? ze past prima tussen die stokers in de gif kamerquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef IsitHeaven het volgende:
@ goldencharly
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eindelijk zijn l en l achter hun kraam vandaan......foto's maken met fans kan ze er maar ééntje maken . Sorry moet ze eerst afdrukken, terwijl ze het wist want dat zei ze al toen ze de foto's met Chris maakte. Wat een dom gedoe.![]()
![]()
Enorm succes vandaag!
Ze hebben vast weer een duizendje of tien verdiend vanavond
Dat nare mens is zo labiel als de netenquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef RobbieRonald het volgende:
Die stem van LauB word je toch compleet gestoord van?! Zo hoog vals en overslaandMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Deze shift.quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
grijs wit hondekindje
zou dat Blanket zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Rioolkreeft : jongens voor wie den eigeh vervelen he die kunnen achter dan opdrukken he
de wachtende gasten barsten massaal in lachen uit , hylarische dijenkletser
zakdoekjes worden uitgedeel onderelkaar de tranen lopen over de wangen
Nicolien : half DeCemBeRRRR kirr kirr , dan is er een ballet uitvoering
Niemand reageerd![]()
![]()
Yep.14:00 uur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:18 schreef Cir het volgende:
Rioolkreeft : jongens voor wie den eigeh vervelen he die kunnen achter kan opdrukken he
de wachtende gasten barsten massaal in lachen uit , hylarische dijenkletser
zakdoekjes worden uitgedeel onderelkaar de tranen lopen over de wangen
Nicolien : half DeCemBeRRRR kirr kirr , dan is er een ballet uitvoering
Niemand reageerd![]()
![]()
Vrouw: Krijg je veel scheve blikken?
Naomi: hihihihihihi valt best wel mee..hihhiihihihi.. ik krijg zelfs positieve opmerkingen..hihiihihihihiIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je zou het in extase in je bed hebben liggenquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef RobbieRonald het volgende:
Die stem van LauB word je toch compleet gestoord van?! Zo hoog vals en overslaand![]()
![]()
Heb je al afgerekend? Nee,nou top.
De buren zouden direct 144 bellenquote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Je zou het in extase in je bed hebben liggen![]()
![]()
Denkt iedereen in de buurt dat het luchtalarm afgaat.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Je zou het in extase in je bed hebben liggen
quote:Op zondag 7 december 2014 14:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Blanket ziet er zo uit volgens mij:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mark legt uit: "Soms mis je je vrienden wel."
Wat weet hij daar nou van?![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Mark legt uit: "Soms mis je je vrienden wel."
Wat weet hij daar nou van?![]()
Ik denk dat dat meeloop gedrag is, ze lijkt me een gevoelig meisje.quote:Op zondag 7 december 2014 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo? ze past prima tussen die stokers in de gif kamer![]()
![]()
Ze zijn erg lekker aan het bijsnabbelen.
"billy en ik zijn zondag 7 december aanwezig bij het rundveemuseum. Een museum dat gerund wordt door tien mensen met een verstandelijke beperking, die door dat werk een zo gewoon mogelijk maatschappelijk bestaan zullen leiden. de witte utopia koe is hier ook naartoe gegaan. en die wil ik natuurlijk zien! wij zijn aanwezig van 12:00 tot 14:00. voor een knuffel van de koe, een babbeltje, of een foto kan je gezellig langskomen en daarmee steun je het rundveemuseum.
Stichting Rundveemuseum Aat Grootes
Schoolstraat 43
1719 AT Aartswoud"![]()
En gezellig dat het daar is!! Lekker kerstmuziekjes op de achtergrond ...![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Doen ze ook een douche scene?quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
"billy en ik zijn zondag 7 december aanwezig bij het rundveemuseum. Een museum dat gerund wordt door tien mensen met een verstandelijke beperking, die door dat werk een zo gewoon mogelijk maatschappelijk bestaan zullen leiden. de witte utopia koe is hier ook naartoe gegaan. en die wil ik natuurlijk zien! wij zijn aanwezig van 12:00 tot 14:00. voor een knuffel van de koe, een babbeltje, of een foto kan je gezellig langskomen en daarmee steun je het rundveemuseum.
Schoolstraat 43
1719 AT Aartswoud"
Anders ga ik niet!![]()
Mark zit nu met zijn vriendjes op de bank.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef snetje het volgende:
En gezellig dat het daar is!! Lekker kerstmuziekjes op de achtergrond ...![]()
[ afbeelding ]![]()
is gezellig inderdaad🐱![]()
Ik zag kazen bij vanessa in de keuken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef Cir het volgende:
Nicole zou toch vandaag Kaas gaan verkopen
kan zaai zaai niet vinden ?![]()
Neem olijfolie mee.quote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef Zelus het volgende:
[..]
Doen ze ook een douche scene?
Anders ga ik niet!
Grappig dat het kind dat nu al weet danquote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef mazaru het volgende:
Vrouw: Krijg je veel scheve blikken?
Naomi: hihihihihihi valt best wel mee..hihhiihihihi.. ik krijg zelfs positieve opmerkingen..hihiihihihihi
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bezoekster krijgt een ibuprofen van Mark.
Mark: "Genoeg water bij drinken hè!"
Bezoekster: "Je bent Isabella toch niet?"
Dat zou-ie wel willen, die Shylock.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lijkt Danny wel. Je gooit er wat kreten in die nergens anders op gebaseerd dan op een onderbuikgevoelquote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef Odaiba het volgende:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef mazaru het volgende:
Even 'cool' voorbij de camera lopen
[ afbeelding ]
🐱![]()
je bedoel de scene waar Marjet aan het kipkluiven is ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef Zelus het volgende:
[..]
Doen ze ook een douche scene?
Anders ga ik niet!
dat kost extra, maar dan steun je wel het rundvee museum![]()
Ze moeten hem gewoon naar die meet en greet met R en B sturenquote:Op zondag 7 december 2014 14:27 schreef Raskolnikow het volgende:
Meneer vraagt waar zijn koeknuffels blijven.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Oeps,meneer heeft de Knuffels niet ontvangen.
een Maneer heeft in aug betaald voor de koeienknuffels
nog helemaal niks nada
Marky: ik kom er zo op terug heb er wat achter gehouden ,ga even kijken![]()
Joh, ...... ze heeft bijna een jaar streams kunnen kijken, en reken maar dat ze dat heeft gedaanquote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meeloop gedrag is, ze lijkt me een gevoelig meisje.
daarnaast koos ze heel bewust om mee te doen aan deze soap, en wist ze waar ze aan begon
Het kind heeft best een leuk koppie, maar achterlijk is ze nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach, wat leuk, 5 euro entree voor Ruud en Billy die niks om geld geven en de rest mag je storten voor het goede doelquote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Schoolstraat 43
1719 AT Aartswoud"![]()
![]()
Er zal vanavond wel op geproost gaan worden.
Op de geweldige markt die Isabella en Nicoline hebben neergezet.
Dat is wel een: "Lang zullen ze leven" waard.![]()
Zijweggetje: Iemand de Margiet nr 50 van deze week gelezen?Stond een mooi stuk in over Aike.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
he wat jammer gemiste kans, kaasmeisjes dr plannenquote:Op zondag 7 december 2014 14:25 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik zag kazen bij vanessa in de keuken.
ut wil maar nie lukken nie![]()
Dat "bekend van tv" doet het em welquote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Schoolstraat 43
1719 AT Aartswoud"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:27 schreef Cir het volgende:
[..]
je bedoel de scene waar Marjet aan het kipkluiven is ?
dat kost extra, maar dan steun je wel het rundvee museum![]()
![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat ze achterlijk is.quote:Op zondag 7 december 2014 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh, ...... ze heeft bijna een jaar streams kunnen kijken, en reken maar dat ze dat heeft gedaan
daarnaast koos ze heel bewust om mee te doen aan deze soap, en ze wist waar ze aan begon
Het kind heeft best een leuk koppie, maar achterlijk is ze niet![]()
Blanket!!quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef mazaru het volgende:
Even 'cool' voorbij de camera lopen
[ afbeelding ]Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
PB.quote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef Aggie46 het volgende:
Zijweggetje: Iemand de Margiet nr 50 van deze week gelezen?Stond een mooi stuk in over Aike.
Ze heeft een leuk koppie en lichaam, maar of ze nou echt slim is???quote:Op zondag 7 december 2014 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Joh, ...... ze heeft bijna een jaar streams kunnen kijken, en reken maar dat ze dat heeft gedaan
daarnaast koos ze heel bewust om mee te doen aan deze soap, en ze wist waar ze aan begon
Het kind heeft best een leuk koppie, maar achterlijk is ze niet
Deelnemen aan utopia, moet je echt niks meer te verliezen hebben, volgens mj![]()
![]()
Worden Nicolien en Gio geboycot of zo? Nog helemaal niet gezienquote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is wel een: "Lang zullen ze leven" waard.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Mag lijden dat ze morgen al naar huis wil, maar om wille van haar borg nog 11 maanden moet zitten, het loeder..quote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef IsitHeaven het volgende:
@ goldencharly
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Idd. Ik heb tot nu toe ook alleen de valse gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 14:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Worden Nicolien en Gio geboycot of zo? Nog helemaal niet gezien![]()
Ontvangen de gasten.En Ivan zie je ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 14:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Worden Nicolien en Gio geboycot of zo? Nog helemaal niet gezien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ze nog BFF met LoLa? Of zien ze haar al niet meer te staan?quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag lijden dat ze morgen al naar huis wil, maar om wille van haar borg nog 11 maanden moet zitten, het loeder..![]()
Vliegtuigje voor Lotje al gesignaleerd?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
PB heeft het hier gepostquote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef Aggie46 het volgende:
Zijweggetje: Iemand de Margiet nr 50 van deze week gelezen?Stond een mooi stuk in over Aike.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haar borg ben ik, en ze blijft totdat jij je therapie succesvol afgerond hebt.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag lijden dat ze morgen al naar huis wil, maar om wille van haar borg nog 11 maanden moet zitten, het loeder..![]()
![]()
Nee weet ik, is ook niet naar jou,quote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze achterlijk is.
maar ze wist waar ze aan begon
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zal 'm ook nog even in het Aike-topic zetten.quote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ok, hoef ik het niet te kopieren dus .Thanks.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
je hebt slim en slim, en ze was slim genoeg om met die Gif kamer in zee te willenquote:Op zondag 7 december 2014 14:30 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ze heeft een leuk koppie en lichaam, maar of ze nou echt slim is???
Deelnemen aan utopia, moet je echt niks meer te verliezen hebben, volgens mj
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Klasse.Ik lees me hier wezenloos en sla weleens wat over.Dank aan PB dusquote:
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.![]()
komt er een vliegtuig voor lot?quote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Vliegtuigje voor Lotje al gesignaleerd?![]()
Zou me niet eens verbazenquote:Op zondag 7 december 2014 14:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Worden Nicolien en Gio geboycot of zo? Nog helemaal niet gezienMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo weinig te zien en dan nog een SL
Ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag lijden dat ze morgen al naar huis wil, maar om wille van haar borg nog 11 maanden moet zitten, het loeder..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is niet slim, maar sluwquote:Op zondag 7 december 2014 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
je hebt slim en slim, en ze was slim genoeg om met die Gif kamer in zee te willen![]()
![]()
http://www.utopiagekte.nl(...)ienen-veel-geld.html
Je zou haast gaan denken de de bezoekers bij de ingang ¤ 2.00 krijgen om de kaart te kopen .![]()
Man bij La Cerda met een fotokaart: "Heb je ook een schaar?"
La Cerda: "Nee, wel een stift."
Man: "Ik wil je handtekening niet, ik wil je eraf knippen...."
La Cerda op toontje van TerrorJaap: "BEVEILIGING!!!!!! BEVEILIGING!!!!!"![]()
Damnedquote:![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zoiets werd gesuggereerd.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Verzin je dit zelf?quote:Op zondag 7 december 2014 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb helemaal niks met Col.....maar wat een verademing even na constant Laub gehoord te hebben. Even een diepe stem alhoewel ik het niet kan verstaan,![]()
Komt er echt een vliegtuig voor Lot???quote:
omg wat triest
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik moet soms erg lachen om die advertentieboeren van Google hier op FOK!.quote:
Onder een posting die ik over Lot plaatste kwam deze banner te staan
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Das het voordeel van Collie, je verstaat er niks van, kan dus niet boos op haar wordenquote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef zodeju het volgende:
Heb helemaal niks met Col.....maar wat een verademing even na constant Laub gehoord te hebben. Even een diepe stem alhoewel ik het niet kan verstaan,![]()
![]()
Giorgio verdient ook wel wat credits. Nicoline en Giorgio doen eht immers nu samen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is wel een: "Lang zullen ze leven" waard.![]()
Als het zo zou zijn dan is het wel een zwaktebod idd. Verzin dan iets origineelsquote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt er echt een vliegtuig voor Lot???
omg wat triest“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Eensquote:Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef miertje36 het volgende:
[..]
oh dan komt er geen want er word zoveel gezegdBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Een verrassing rond 15:00 uur stond er,over een vliegtuig is niets gezegd.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik moet soms erg lachen om die advertentieboeren van Google hier op FOK!.
Onder een posting die ik over Lot plaatste kwam deze banner te staan
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
![]()
knip knip knip knip .... oh zou wat zijn
prachtig haar heeft ze
datdanweerwel![]()
Dat jaquote:Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als het zo zou zijn dan is het wel een zwaktebod idd. Verzin dan iets origineels![]()
Hoe triest is het als jij ook een vliegtuigje krijgt omdat Isa en Gio![]()
Zegt ook veelMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
die vrouw die bij colinda was die haar zo aan het knuffelen was heeft flink veel info in haar oor gefluisterd![]()
La Cerda op toontje van TerrorJaap: "BEVEILIGING!!!!!! BEVEILIGING!!!!!"... en huiver mee![]()
Wel vreemd dat er bij NIco steeds een soundlock is.
En ze is weinig te zien op de stream.
Heeft ze straf gehad van ZK?![]()
als ze echt een vliegtuig krijgt zal het ook wel eerder zijn geregeld dan vandaag lijkt mequote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Hoe triest is het als jij ook een vliegtuigje krijgt omdat Isa en Gio![]()
Zegt ook veel![]()
Moo zo. Ze zullen wel blij zijn dat ze niet meer in de groene kamer slaapt. Dat zal ze genoeg gehoord hebben vandaag.quote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef miertje36 het volgende:
die vrouw die bij colinda was die haar zo aan het knuffelen was heeft flink veel info in haar oor gefluisterd![]()
de klep gaat open ,en er komen biefstukjes kerstkransjes schoenen en kleding uitquote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt er echt een vliegtuig voor Lot???
omg wat triest
kind wil ook wel eens wat![]()
Ja ik zag hem ....................en toen werd ik wakkerquote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Vliegtuigje voor Lotje al gesignaleerd?![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Kan met een uurtje geregeld zijn hoorquote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef miertje36 het volgende:
[..]
als ze echt een vliegtuig krijgt zal het ook wel eerder zijn geregeld dan vandaag lijkt me![]()
weet je wat het is de roze kamer krijgt steeds info dat de groene kamer niks is enz. en andersom krijgt de groene kamer weer te horen dat zei zo geweldig zijn en dat die andere niks is. dus het werkt twee kanten op lekker opstoken die boel zorgt voor lekkere tvquote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Moo zo. Ze zullen wel blij zijn dat ze niet meer in de groene kamer slaapt. Dat zal ze genoeg gehoord hebben vandaag.![]()
Sloffen sigaretten en flessen wodka.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef Cir het volgende:
[..]
de klep gaat open ,en er komen biefstukjes kerstkransjes schoenen en kleding uit
kind wil ook wel eens wat
quote:Op zondag 7 december 2014 14:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sloffen sigaretten en flessen wodka.![]()
![]()
![]()
![]()
Valt mij ook op. Je ziet Pat en Col..LaB en Naomi, Vanessa, Lot en Lau...Mark. Precies de mensen die ik niet wil zien en horen..quote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ontvangen de gasten.En Ivan zie je ook niet.
No mercy for animal abusers![]()
La Cerda op toontje van TerrorJaap: "BEVEILIGING!!!!!! BEVEILIGING!!!!!"
No mercy for animal abusers![]()
Nico heel even in beeld maar alleen maar omdat de camera Mark volgt
![]()
![]()
![]()
volgens mij zijn gister de fans van isa gio en nico naar binnen gelaten. en vandaag van lot en lau want bij die kraam van lot en lau is het gigantisch druk nu en bij nico is niks te doen![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag lijden dat ze morgen al naar huis wil, maar om wille van haar borg nog 11 maanden moet zitten, het loeder..ja om isa, ze was mij net een beetje teveel overstuur, nadat ze haar naar huis moest sturen.
![]()
Wilco is Sprechhund nietquote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef danaqui het volgende:
Volgens Wilco .gaat Mark zijn 24 uur aanvragen morgen![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hubb is er ook weer....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gister ook een dame die oa Mark en Naomi veren in de reet propte, toevallig weerquote:Op zondag 7 december 2014 14:33 schreef GekkePoes het volgende:
Sommige bezoekers hebben een zender om![]()
![]()
Lijkt mij meer toeval, ze zullen toch niet vragen voor wie je komt?quote:Op zondag 7 december 2014 14:46 schreef miertje36 het volgende:
volgens mij zijn gister de fans van isa gio en nico naar binnen gelaten. en vandaag van lot en lau want bij die kraam van lot en lau is het gigantisch druk nu en bij nico is niks te doen![]()
OMGquote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hubb is er ook weer....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
alsof de febo daar rekening mee houdt...quote:Op zondag 7 december 2014 14:46 schreef miertje36 het volgende:
Gevolgd door een SLquote:Op zondag 7 december 2014 14:49 schreef Cir het volgende:
op tv is het allemaal grauwer kwakkelt corry![]()
nee joh was ook maar een geintje maar viel gewoon op gister was het bij nico verschrikkelijk druk en nu heel de dag al bij lot en lauquote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Lijkt mij meer toeval, ze zullen toch niet vragen voor wie je komt?![]()
Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Lijkt mij meer toeval, ze zullen toch niet vragen voor wie je komt?
Ja hoor, moet niet gekker worden.quote:Op zondag 7 december 2014 14:46 schreef miertje36 het volgende:
![]()
Mss wel het bestequote:
Wilco is net zo betrouwbaar als die spraakhondquote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef danaqui het volgende:
Volgens Wilco .gaat Mark zijn 24 uur aanvragen morgen
Edit: Ah Goldencharity GMTA, ik was nog aant bijlezen![]()
![]()
Al weer.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:49 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nee joh was ook maar een geintje maar viel gewoon op gister was het bij nico verschrikkelijk druk en nu heel de dag al bij lot en lau![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Wat wordt isa lelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Zeyina het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee,ze gaat ze echt allemaal af hè.quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Emilquote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vond haar een paar weken geleden er stukken beter uitzien.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef miertje36 het volgende:
[..]
word lelijk die is altijd al zo lelijk geweest
Veel neuken maakt je blijkbaar niet jonger!!![]()
Run Emilquote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Of ze komen naar haar toe !quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ze gaat ze echt allemaal af hè.![]()
Mooi toch.quote:Op zondag 7 december 2014 14:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ze gaat ze echt allemaal af hè.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Flashback momentje dan maar team Isa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zonder Isa is het wel gezelliger, moet ik zeggen. Geen kissesinne, gewoon leuk, talentlozen - waaronder veel uitkeringstrekkers - onder elkaar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat die Isaschuimpjes hier nog feller zijn dan toen ze er nog in zat
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
nee blanket heeft zwarte jas en zwarte bril en een roze gekleed kindquote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mevrouw in rode broek..
Is dit Blanket???
[ afbeelding ]![]()
Flits recht op je bakkes wordt je ook niet jonger vanquote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ik vond haar een paar weken geleden er stukken beter uitzien.
Veel neuken maakt je blijkbaar niet jonger!!![]()
![]()
Ik hoor boer Sjon roepen om Nicolien![]()
![]()
Ach weer stream wissel
kwamen klachtenquote:Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Goldencharly het volgende:
Waarom roept iedereen in die grafloods top! Ja das top zeg! Er is niks top in de loods
kindjes riepen allemaal de tyfes foking geweldig voor je
is nu top geworden
topperdepop![]()
Gewoon saai dusquote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef Mirjam152 het volgende:
Zonder Isa is het wel gezelliger, moet ik zeggen. Geen kissesinne, gewoon leuk, talentlozen - waaronder veel uitkeringstrekkers - onder elkaar.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dusquote:Op zondag 7 december 2014 14:56 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Flits recht op je bakkes wordt je ook niet jonger van![]()
![]()
Staat dat op hun voorhoofd ofzo?quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor.quote:
kanquote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mevrouw in rode broek..
Is dit Blanket???
[ afbeelding ]![]()
OEF !! ENG !!!!!quote:Op zondag 7 december 2014 14:57 schreef Mirjam152 het volgende:
Zwarte Lola op links. Ongetwijfeld Brabant.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:57 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Staat dat op hun voorhoofd ofzo?![]()
![]()
Bij shownieuws zag ze er stralend uit.quote:Op zondag 7 december 2014 14:56 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Flits recht op je bakkes wordt je ook niet jonger van
Nomi is kort voor Nomi-neer-mequote:Op zondag 7 december 2014 14:58 schreef Goldencharly het volgende:
Nomi blijft maar sorry Ies roepen,verder was het echt haar eigen keuze hoor![]()
![]()
Dame koopt een kalender. Naomi moet "Sorry, Ies" bij de foto van Isa zetten
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gast.quote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef RobbieRonald het volgende:
Even eten, even string uit de naad trekken, even in de koelkast zonder handen te wassen,
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ach ja dat is natuurlijk veel te kort door de bocht.quote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Ja en dus? Omdat ze er zo uitziet heeft ze een uitkering?![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Vond ik ook, ze zal het wel druk hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij shownieuws zag ze er stralend uit.![]()
Echt wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Man man man, daar word je toch nie vrolijk van.quote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef RobbieRonald het volgende:
Even eten, even string uit de naad trekken, even in de koelkast zonder handen te wassen,
[ afbeelding ]![]()
Poederloeder werkt daar misschien ookquote:Op zondag 7 december 2014 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
![]()
Dus dat, walgelijk....quote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ach ja dat is natuurlijk veel te kort door de bocht.![]()
![]()
Vanessa: Ik ben van 17 mei.
Bezoekster: uhhh 19 .. 18 ?![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Gatverquote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef RobbieRonald het volgende:
[ afbeelding ]er ontgaat jullie ook niets he
![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Jaquote:Op zondag 7 december 2014 15:03 schreef Urb het volgende:
Nog steeds uitsluitend die groene kamer lui in beeld he?![]()
![]()
Regent het al daar?![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 15:03 schreef Urb het volgende:
Nog steeds uitsluitend die groene kamer lui in beeld he?![]()
![]()
![]()
En roken achter het schijthok
Noompje achter het raam.quote:
Ik moest denken aan een filmpje van ZeyinaYar. Je valt in de ene verbazing na de anderquote:Op zondag 7 december 2014 15:02 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Gatverer ontgaat jullie ook niets he
![]()
![]()
Is dit Blanket ?quote:Op zondag 7 december 2014 15:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee blanket heeft zwarte jas en zwarte bril en een roze gekleed kind![]()
![]()
Ik ga het niet eens bekijken. Geloof het zo. Smetvrees had ze toch?quote:Op zondag 7 december 2014 15:05 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een filmpje van ZeyinaYar. Je valt in de ene verbazing na de ander![]()
![]()
De verwachting voor vandaag waren 750 bezoekers. Dat halen ze toch nooit?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Nog niet gezien, wat leukquote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt Mark nou dat hij wel eens ging 'stappen' in Schipluiden?!!![]()
Als je met de auto door Schipluiden rijdt dan ben je er weer uit voordat je 'Schipluiden' heb kunnen zeggen
Lot en Lau roken zeker? Wilco achter hun kraampje.
Wilco meent niet te weten waar ze zijn als fan om ze vragen, hij grapt maar dat ze aan het uithuilen zijn.![]()
Nee maar ze hebben straks vast voor duizenden in de pot en 31 dec zal het bijna 100.000 zijnquote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef beequeen het volgende:
De verwachting voor vandaag waren 750 bezoekers. Dat halen ze toch nooit?![]()
Dat kan zijn, het is en blijft na-aperijquote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef miertje36 het volgende:
[..]
als ze echt een vliegtuig krijgt zal het ook wel eerder zijn geregeld dan vandaag lijkt me
Maar ook dat klopt eigenlijk wel precies bij Lot,.... alles wat anderen hebben moet zij ook
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ook bij mij in de buurt. Kom je alleen doorheen op de schaats of op weg naar het strandquote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef mazaru het volgende:
Zegt Mark nou dat hij wel een ging 'stappen' in Schipluiden?!!![]()
Als je met de auto door Schipluiden rijdt dan ben je er weer uit voordat je 'Schipluiden' heb kunnen zeggen
Ja, vast en zeker een mega-omzet.quote:Op zondag 7 december 2014 15:09 schreef gereed het volgende:
Nee maar ze hebben straks vast voor duizenden in de pot en 31 dec zal het bijna 100.000 zijn“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Te wachten op klanten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:09 schreef RobbieRonald het volgende:
Sta je dan te blauwbekken...
[ afbeelding ]
Ik fiets er wel eens doorheen, lijkt het groterquote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ook bij mij in de buurt. Kom je alleen doorheen op de schaats of op weg naar het strand
'k Kwam er op ook per ongeluk achter dat het bestond toen ik er een keer met de bus doorheen reedquote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ook bij mij in de buurt. Kom je alleen doorheen op de schaats of op weg naar het strand![]()
![]()
Gokje.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast een gokje? of weet je het zeker?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Beetje doorheen gekeken. Maar is idd te erg voor woordenquote:Op zondag 7 december 2014 15:05 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een filmpje van ZeyinaYar. Je valt in de ene verbazing na de ander![]()
![]()
![]()
Niemand achter de bar ,de markt is aardig klaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Vuurwerk lijkt me ook niet Rienk z`n ding .quote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij voor kerstbomen is, dat schijnt een 'heidens' gebruik te zijn. Hij verwisselt net zo makkelijk van mening, als ik van onderbroek![]()
Het is ook echt pokkeweer.quote:Op zondag 7 december 2014 15:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Niemand achter de bar ,de markt is aardig klaar.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef RobbieRonald het volgende:
Aargh geen HD op de gratis stream ;[ afbeelding ]
🐱![]()
Ze had toch geen beslag meer?quote:Op zondag 7 december 2014 15:16 schreef renevanlaaren het volgende:
vieze purk weer aan gezicht en haren zitten en dan verder met eten maken“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Was gokje. Op wat Sjampoeh schreef.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast een gokje? of weet je het zeker?
Dan kan dit haar ook zijn.
Kind heeft ook roze trui aan en zij zwarte jas en zwarte bril....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |