SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Maar ze wil wel een restaurant gaan openen na utopia.
Denk dat daar zelfs nog geen dakloze wil komen eten.mooi plan
geld om de boel op poten te zetten heeft ze ,omdat hem Utopia gaat winnen
win win situatie voor iedereen ,loopt als een pipTiet![]()
![]()
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannes?
Die andere donkerharige dame van gisteren
Die Gio zo fijn onderuit haalde.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@ goldencharly
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.![]()
Eenschquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef IsitHeaven het volgende:
@ goldencharley
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.![]()
![]()
Mijn geld staat op dat jochiequote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Huub staat hem al op te wachten bij de poort met de mattenklopper![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@ TT Jahoor Cir, waar wil je em?
Op je COS handtekeningenkaart? Kost 2 euro, maar is voor goeie doel!![]()
![]()
Ja diequote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannes?
Die andere donkerharige dame van gisteren
Die Gio zo fijn onderuit haalde.![]()
![]()
En Rienk heeft weer gesprokentwitter:RienkDeZwerver twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:48:43Geen zwarte piet, geen vuurwerk, waarom schaffen we de kerstboom niet af? Denk even na mensen! Prioriteiten! Plezier moet je niet afschaffen reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef Urb het volgende:
@ TT Jahoor Cir, waar wil je em?
Op je COS handtekeningenkaart? Kost 2 euro, maar is voor goeie doel!![]()
![]()
![]()
goed![]()
![]()
Zeer wijze woordenquote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef Odaiba het volgende:
En Rienk heeft weer gesprokentwitter:RienkDeZwerver twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:48:43Geen zwarte piet, geen vuurwerk, waarom schaffen we de kerstboom niet af? Denk even na mensen! Prioriteiten! Plezier moet je niet afschaffen reageer retweet
![]()
![]()
Lot staat ook op dit plaatjequote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat er iemand stond met de daklozenkrant
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze zou zwaaien.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij voor kerstbomen is, dat schijnt een 'heidens' gebruik te zijn. Hij verwisselt net zo makkelijk van mening, als ik van onderbroekquote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geen idee wie het is, is de 2 uur shift al binnen dan?![]()
![]()
![]()
grijs wit hondekindje
zou dat Blanket zijn![]()
Hoezo? ze past prima tussen die stokers in de gif kamerquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef IsitHeaven het volgende:
@ goldencharly
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eindelijk zijn l en l achter hun kraam vandaan......foto's maken met fans kan ze er maar ééntje maken . Sorry moet ze eerst afdrukken, terwijl ze het wist want dat zei ze al toen ze de foto's met Chris maakte. Wat een dom gedoe.![]()
![]()
Enorm succes vandaag!
Ze hebben vast weer een duizendje of tien verdiend vanavond
Dat nare mens is zo labiel als de netenquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef RobbieRonald het volgende:
Die stem van LauB word je toch compleet gestoord van?! Zo hoog vals en overslaandMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Deze shift.quote:
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
grijs wit hondekindje
zou dat Blanket zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Rioolkreeft : jongens voor wie den eigeh vervelen he die kunnen achter dan opdrukken he
de wachtende gasten barsten massaal in lachen uit , hylarische dijenkletser
zakdoekjes worden uitgedeel onderelkaar de tranen lopen over de wangen
Nicolien : half DeCemBeRRRR kirr kirr , dan is er een ballet uitvoering
Niemand reageerd![]()
![]()
Yep.14:00 uur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:18 schreef Cir het volgende:
Rioolkreeft : jongens voor wie den eigeh vervelen he die kunnen achter kan opdrukken he
de wachtende gasten barsten massaal in lachen uit , hylarische dijenkletser
zakdoekjes worden uitgedeel onderelkaar de tranen lopen over de wangen
Nicolien : half DeCemBeRRRR kirr kirr , dan is er een ballet uitvoering
Niemand reageerd![]()
![]()
Vrouw: Krijg je veel scheve blikken?
Naomi: hihihihihihi valt best wel mee..hihhiihihihi.. ik krijg zelfs positieve opmerkingen..hihiihihihihiIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Je zou het in extase in je bed hebben liggenquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef RobbieRonald het volgende:
Die stem van LauB word je toch compleet gestoord van?! Zo hoog vals en overslaand![]()
![]()
Heb je al afgerekend? Nee,nou top.
De buren zouden direct 144 bellenquote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Je zou het in extase in je bed hebben liggen![]()
![]()
Denkt iedereen in de buurt dat het luchtalarm afgaat.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Je zou het in extase in je bed hebben liggen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |