SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Maar ze wil wel een restaurant gaan openen na utopia.
Denk dat daar zelfs nog geen dakloze wil komen eten.mooi plan
geld om de boel op poten te zetten heeft ze ,omdat hem Utopia gaat winnen
win win situatie voor iedereen ,loopt als een pipTiet![]()
![]()
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannes?
Die andere donkerharige dame van gisteren
Die Gio zo fijn onderuit haalde.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@ goldencharly
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.![]()
Eenschquote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef IsitHeaven het volgende:
@ goldencharley
Naomi is volgens mij best een lieverd, vind het nog zo'n kind. Zij is thuis ook beter af, dan tussen die haaibaaien.![]()
![]()
Mijn geld staat op dat jochiequote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Huub staat hem al op te wachten bij de poort met de mattenklopper![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@ TT Jahoor Cir, waar wil je em?
Op je COS handtekeningenkaart? Kost 2 euro, maar is voor goeie doel!![]()
![]()
Ja diequote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vannes?
Die andere donkerharige dame van gisteren
Die Gio zo fijn onderuit haalde.![]()
![]()
En Rienk heeft weer gesprokentwitter:RienkDeZwerver twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:48:43Geen zwarte piet, geen vuurwerk, waarom schaffen we de kerstboom niet af? Denk even na mensen! Prioriteiten! Plezier moet je niet afschaffen reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef Urb het volgende:
@ TT Jahoor Cir, waar wil je em?
Op je COS handtekeningenkaart? Kost 2 euro, maar is voor goeie doel!![]()
![]()
![]()
goed![]()
![]()
Zeer wijze woordenquote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef Odaiba het volgende:
En Rienk heeft weer gesprokentwitter:RienkDeZwerver twitterde op zondag 07-12-2014 om 12:48:43Geen zwarte piet, geen vuurwerk, waarom schaffen we de kerstboom niet af? Denk even na mensen! Prioriteiten! Plezier moet je niet afschaffen reageer retweet
![]()
![]()
Lot staat ook op dit plaatjequote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef mazaru het volgende:
Ik dacht even dat er iemand stond met de daklozenkrant
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |