Lekker, denk dat ik dat dinsdag ga maken, heb net weer 2 hele struiken van schoonpa mee gekregen pokkenwerk om schoon te maken )quote:Op zondag 7 december 2014 15:28 schreef golfer het volgende:
Vanavond: ouderwetse boerenkoolstamppot met worst en spekjes.
Hmmmm! Klonk ook al zo lekker, een vriendinnetje van me was ook al enthousiastquote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef minilot het volgende:
Voor het eerst een recept gemaakt uit de nieuwe Ottolenghi (Plenty More) en jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig wat is het lekker!![]()
![]()
Rijst, misogroenten en een zuur/pittige dressing met zwarte sesam en pinda. Het klinkt misschien als niet veel soeps, maar jeumig, wat wat dat smullen zeg!
[ afbeelding ]
Dikke aanrader dus, voor wie het boek heeft.
Alleerst: Het ziet er er prima & lekker uit!quote:Op zondag 7 december 2014 15:52 schreef minilot het volgende:
Voor het eerst een recept gemaakt uit de nieuwe Ottolenghi (Plenty More) en jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig wat is het lekker!![]()
![]()
Rijst, misogroenten en een zuur/pittige dressing met zwarte sesam en pinda. Het klinkt misschien als niet veel soeps, maar jeumig, wat wat dat smullen zeg!
Dikke aanrader dus, voor wie het boek heeft.
Veel simpeler dan je denkt. Het is: bimi, wortel, bundelzwam, peultjes en komkommer, één voor één gekookt in wat dashi met miso, mirin, suiker en sojasaus. Daarna dat vocht op hoog vuur gereduceerd tot een paar eetlepels en daarmee de groenten weer omgeschept.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Alleerst: Het ziet er er prima & lekker uit!(ook je rijstkorrel)
Ten tweede: Miso groenten? Wat moet ik daaronder verstaan want als ik zo een eerst blik werp dan lijkt het erg op mijn geliefde Choi sam of misschien zelfs een andere favoriet van mij Kai Lan getuige de steeltjes.
Mooi!quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Veel simpeler dan je denkt. Het is: bimi, wortel, bundelzwam, peultjes en komkommer, één voor één gekookt in wat dashi met miso, mirin, suiker en sojasaus. Daarna dat vocht op hoog vuur gereduceerd tot een paar eetlepels en daarmee de groenten weer omgeschept.
'Dressing' erover is rijstazijn, geroosterde pinda, veel zwarte sesam, beetje ahornsiroop, chilipeper en pindaolie.
Wat de rijst betreft: mijn sushirijst bleek op! Ik heb dus maar dezelfde behandeling gegeven aan de 'spaanse' kortkorrelrijst van de Lidl die ik nog wél had liggen: paar keer wassen, half uur drogen, uurtje weken in koud water, koken en stomen. Ging prima! Bijna net echt!
Haha, hier precies hetzelfde!quote:Op zondag 7 december 2014 17:48 schreef foodlover het volgende:
[..]
Mooi!
Toevallig pas die rijst gekocht bij de Lidl, was goedkoop, overschot van de Spaanse week en extra afgeprijsd.
Je dacht ik maak even vlug een snelle hap klaar?quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanavond niet grote honger
Dus het werd een gemengde groene salade met gebakken geitenkaas, vijgen, pijnboompitten, walnoten, sterappels, gerookte gans en eend, honing, driehoekje toast, kappertjes met een klassieke vinaigrette.
Oh, gewoon even een niemendalletje tussendoor?quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Had vanavond niet grote honger
Dus het werd een gemengde groene salade met gebakken geitenkaas, vijgen, pijnboompitten, walnoten, sterappels, gerookte gans en eend, honing, driehoekje toast, kappertjes met een klassieke vinaigrette.
En dat noem je simpel?quote:Op zondag 7 december 2014 17:16 schreef minilot het volgende:
Veel simpeler dan je denkt. Het is: bimi, wortel, bundelzwam, peultjes en komkommer, één voor één gekookt in wat dashi met miso, mirin, suiker en sojasaus. Daarna dat vocht op hoog vuur gereduceerd tot een paar eetlepels en daarmee de groenten weer omgeschept.
'Dressing' erover is rijstazijn, geroosterde pinda, veel zwarte sesam, beetje ahornsiroop, chilipeper en pindaolie.
misselijk geworden van de fondant?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:59 schreef computergirl het volgende:
Hele zak musketkransje opgevreten vandaag![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er echt heerlijk uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:
Maar weer eens de Hindoestaanse (Surinaamse) toer(ga die keuken steeds lekkerder vinden)
[ afbeelding ] Heerlijk weer want...tis dinsdag tenslotte.
Beetje, en ik vrees voor mijn alvleesklierquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misselijk geworden van de fondant?
Ben je gek, die kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Beetje, en ik vrees voor mijn alvleesklier
Lekker! (Mits zonder kruidnagelquote:Op woensdag 10 december 2014 18:41 schreef Karzai het volgende:
Gister ook heerlijk gegeten, de franse bloedworst in bladerdeeg sprong er wel uit lekker met appel
Ditte! en nog wat stukjes rookworst erdoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Boerenkool met spekjes, braadworst en jus
Ik las wasbeer. Maar dat leek me al stugquote:Op donderdag 11 december 2014 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond: viskoekje gemaakt door de Filipijnse vrouw van de visboer, gebakken sliptongen en gekookte waspeen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik las wasbeer. Maar dat leek me al stug
Lekker weekend!quote:Op donderdag 11 december 2014 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een dropje en een blokje pure chocolade (en een Jagermeister omdat weekend!)
Vanavond: gestoofde sperziebonen, gebakken aardappelen, zelfgemaakte kipshoarma met champ/ui/knoflook, salade
Lekker! Dat moet ik ook weer eens makenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:32 schreef Dragonberry het volgende:
Avondeten was Chili con carne
Nu warme chocolademelk met een scheutje Baileys en schuimkransjes erbij
Nee, sperziebonen en gebakken aardappelen. . Daar had ik gisteren al zin in.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker weekend!
Maar ging jij niet uit eten vanavond?
Wat had je dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik had als avondeten Macdonalds op en nu spijt van want mijn buik maakt vreemde geluiden
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond verlaat Sinterklaas gevierd
Heb voor 7 personen gekookt
Vooraf: zelf gemaakte gravad lax van een hele zalmzijde met mierikswortel room, venkelsalade en voor de liefhebbers mosterd dille sausje
Hoofd: runder daube met appeltjes van oranje ter ere van de Sint, aardappel knolselderij puree, spinazie, sperzieboontjes met spekjes en een salade
Toe: tiramisu bavaroise
Oeee, zelfgemaakte?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:23 schreef MutedFaith het volgende:
Eet nu spiced and sugared cranberries
Jaaa, die uit het kerstdiner topic.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeee, zelfgemaakte?
(Die waren vorig jaar kerst nogal een hit hier)
Ik ben saus-achtig aangelegd. Die droge rijst met kip en Chinese champignons die je weleens post lijkt me ook saai, zonder saus. Ben t gewend. Spaghetti met alleen groenten en vlees en een drupje olie vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:09 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag voor de verandering een typisch Cantonees gerecht gegeten dat niet veel mensen zullen kennen,laat staan kunnen bestellen mochten ze zich in een vd betere HK restaurants begeven. Het is doodsimpel om te bereiden, maar je moet er van houden als je normaliter erg 'saus-achtig'bent aangelegd.
Linzenburger? Zelf gemaakt of ergens gekocht? Is dat lekker? Klinkt namelijk wel interessant.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:19 schreef Selestha het volgende:
Linzenburger, uienjus, boontjes, gekookte aardappel
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:38 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Linzenburger? Zelf gemaakt of ergens gekocht? Is dat lekker? Klinkt namelijk wel interessant.
En nog stoofpeertjes. Was heerlijk!quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond lekker bord boerenkoolstamppot met spek, jus en een halve slagersrookworst. Paar augurken erbij![]()
Patat zonder saus isquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Patat pindasaus zonder pindasaus want dat is die klapjosti vergeten en ik heb geen zin om terug te gaan
Jawel, maar wilde flip....nu idd mayo en ketchup erbij gehad, maar had zo'n trek in flip...quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Patat zonder saus is![]()
Geen mayo ofzo in huis?
Snap ik, flip is the best!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Jawel, maar wilde flip....nu idd mayo en ketchup erbij gehad, maar had zo'n trek in flip...
quote:
Uhmzz in de telefoon stond die wel recht op najaquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mond eronder open houden en het valt er zo in
Hmmm....ik houd ook van 'nattigheid'als ik het zo mag noemen alleen in deze is dit gerecht vrij gezond en ook nog lekker en dat komt met name door de toevoeging van de choi sam groente en de gember bovenop de kip die je kunt zien als je goed naar de foto kijkt. Zo zie je het hele plaatje van vanmiddag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben saus-achtig aangelegd. Die droge rijst met kip en Chinese champignons die je weleens post lijkt me ook saai, zonder saus. Ben t gewend. Spaghetti met alleen groenten en vlees en een drupje olie vind ik ook niks.
Ja joh heb nog niet helemaal door hoe het werkt hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Geerd, the sunnyside down
Nu een bak vla met een stoofpeer en slagroom
Met rozijnen en of slagroomquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Advokaat dat had mijn oma altijd
andijvie stamppot met spekjes
Dat ziet er ranzig uit, heel ranzigquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:55 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag eerst van de welbekende lunchbowl genoten en aansluitend voor het 'toetje'
[ afbeelding ]
Uit deze recensie.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:55 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag eerst van de welbekende lunchbowl genoten en aansluitend voor het 'toetje'
[ afbeelding ]
Uit deze recensie.
Weet je wat pas ranzig is? Wanneer je die dingen los draait en ziet dat er die zooi al 1 jaar niet schoongemaakt is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ziet er ranzig uit, heel ranzig
Zo ziet het er ook uitquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je wat pas ranzig is? Wanneer je die dingen los draait en ziet dat er die zooi al 1 jaar niet schoongemaakt is.
Even snel geteld 4 verbindingen, die niet dagelijks worden schoongemaakt.quote:
Iewwwwwquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat ziet er ranzig uit, heel ranzig
Als je het goed doet is het erg lekker, ook met oestersaus en gemberquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo ik heb vandaag geleerd om geen groenten te fruiten met Sojasaus, althans ik heb iets goed fout gedaan want de groente smaakte voor geen meter.
Ik laat het maar aan mijn Aziatische vriendin over, die kan dat vast beter dan mij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het goed doet is het erg lekker, ook met oestersaus en gember
Je hebt een vriendin zekerquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:06 schreef niels0 het volgende:
Champignon stoofpot aan het maken. Vegetarische. Met paprika, ui, kaneel, honing, balsamico en rode wijn. Ik neem er rijst bij, staat nu te wellen.
Over 3 kwartier.![]()
![]()
Maar waarom doe je het dan? Bedoel als ik naar je nick kijk dan lijkt het mij dat je wel met lekker eten bereiden bent groot gebracht en dus zou moeten weten dat deze actie van jou gewoon een domme was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zo ik heb vandaag geleerd om geen groenten te fruiten met Sojasaus, althans ik heb iets goed fout gedaan want de groente smaakte voor geen meter.
schattig omdat echt nederlandsquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar waarom doe je het dan? Bedoel als ik naar je nick kijk dan lijkt het mij dat je wel met lekker eten bereiden bent groot gebracht en dus zou moeten weten dat deze actie van jou gewoon een domme was.
On topic.
Deze avondhap genuttigd en genoten.
Omdat ik geen Chinees benquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar waarom doe je het dan? Bedoel als ik naar je nick kijk dan lijkt het mij dat je wel met lekker eten bereiden bent groot gebracht en dus zou moeten weten dat deze actie van jou gewoon een domme was.
On topic.
Deze avondhap genuttigd en genoten.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:41 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
En ja dat zijn sloffen van mijn oma, en niet mijn worst vriend!
2 worsten hey ! Van de Jumbo tering, niks van te zeggen.quote:
Goulash?quote:Op zondag 14 december 2014 14:37 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar wat ga ik maken vanmiddag!!
Haha, bedankt voor het aanbod maar ik heb een heerlijke bak zoervleisj van mijn moeder gekregen om op te peuzelen met fritesquote:
Oehh, lekker!! Dat mes heb ik ook, wereldmes voor 2.79quote:Op zondag 14 december 2014 14:37 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar wat ga ik maken vanmiddag!!
Van de Action als die bot worden gooi ik hem weg en haal ik een nieuwequote:Op zondag 14 december 2014 14:51 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Oehh, lekker!! Dat mes heb ik ook, wereldmes voor 2.79![]()
ot; verse boterham met kaas, vanavond iets van de bezorgsite
Ik slijp hem met de achterkant van de vleesvorkquote:Op zondag 14 december 2014 15:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van de Action als die bot worden gooi ik hem weg en haal ik een nieuwe![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 15:07 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik slijp hem met de achterkant van de vleesvork![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 15:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een dakpan geslepen, helpt wel maar niet zo goed als nieuw daarom maar nieuwe kopen
Echt messen set vind ik zonde echt koken doe ik nooit.
Geen verstand van kruidenquote:Op zondag 14 december 2014 15:13 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe al twee jaar met dit mes.
Volgende week vakantie, ook maar weer eens een stoofpotje maken, met veul knoflook
Veel (pittige) paprikapoeder en knoflook.quote:Op zondag 14 december 2014 15:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen verstand van kruidenEerst de sjampieons en uien even bakken, dan het vlees 2/3 uur stoven laatste half uur de groenten erbij, anders word het zo een pap.
Kan der wel wat zout en peper in gooien.
Verhip dat heb ik nog wel staan !!quote:Op zondag 14 december 2014 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel (pittige) paprikapoeder en knoflook.
Was net bij de Hoogvliet en daar haalden ze net warme appelbeignets uit de oven.... net eentje van gesmuld
Jouw plaatjes staan bij mij op de kopquote:Op zondag 14 december 2014 15:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verhip dat heb ik nog wel staan !!
[ afbeelding ]
Als ik ze via de mobiel uplload, staan ze bij mij op de kop, dus de laatste 3 heb ik via paint rechtop gezet en toen gepost.quote:Op zondag 14 december 2014 15:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jou plaatjes staan bij mij op de kop
Deksel schuin, lekker laten verdampen. Groenten doe ik vanaf het begin er altijd bij...quote:Op zondag 14 december 2014 16:23 schreef Geerd het volgende:
Beetje lauw water bij het vlees gedaan, zal ik straks wat af gieten? En dan de groenten erbij, om geen soep te krijgen?
Aaah heerlijk !!! Pics??quote:Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef quirina het volgende:
Hachee met rodekool/appeltjes en aardappelpuree.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Zoervleisj, boontjes, aardappelen
Ik moet echt weer een oven hebben !!quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Yummmmmmmmy![]()
Ik gooi straks lekker makkelijk een kippetje in de oven in de braadzak.
Met kruiden, uiteraard
Ik moet nog motivatie hebben om op te staan. van 14:00 tot 18:00 buiten gestaan. Even lekker opwarmen allereerstquote:Op zondag 14 december 2014 18:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik moet echt weer een oven hebben !!
Pfff tering wat heb je gedaan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet nog motivatie hebben om op te staan. van 14:00 tot 18:00 buiten gestaan. Even lekker opwarmen allereerst
Parkeerbeheer @ Kerstmarkt in Fort Kijkduin Den Helder.quote:
Was het wel droog?quote:Op zondag 14 december 2014 18:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Parkeerbeheer @ Kerstmarkt in Fort Kijkduin Den Helder.
Ook daar was er goed te eten. Om het maar CUl-waardig te houden
Ja hoor dat wel. En we hebben capuchons dus dat is ook weer geen probleem. Ik had wel koude handenquote:
Advocaat (Advokatenborrel) is dat.quote:Op zondag 14 december 2014 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Uit zo'n fles de zwarte kip geloof ik
Happy End??quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Zo! na de mooie thuisoverwinning van ons aller Ajax hedenmiddag op de terugweg mij weer op de Thaise manier laten verwennen. Hele tijd geleden dat ik gefrituurde redsnapper op deze wijze at.Top traktatie al zeg ik het zelf, gewoon omdat het zondag is.
Als in Car van Sevitan ?quote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
1000 dagen gerijpte kaas en limonade
Staat nog op, ik dacht die groenten slinken wel snel in.quote:
Tering wat een visquote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Skeletor. het volgende:
Vandaag feestdag gehad, mijn moeder was jarig.
Als grote lunch gevulde tomaten met garnalen, gevulde eieren, aardappel/haringsalade, gerookte pangasiusfilet, breekbrood en kastanjepuree als toetje. Er was ook champignon/zalmsalade en champignons gevuld met parmaggianokaas, maar ik lust geen paddenstoelen.
's Avonds uit eten geweest bij de Italiaan, daar zeetong in gorgonzolasaus gehad met courgette, paprika, ui en sugarsnaps als groente. Erbij gemengde salade.
Nu gezellig de nachthap, knäckebröd met pittige peperkaas, een appel en een peer.
Lekker dagje.
Alleen die afwas!!quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vandaag een feestje gegevenheb voor onze gasten een buffet gemaakt, foto's in t foodgawker topic. Alles midden oosters, heerlijk! Van hummus tot granaatappel zeg maar
Nu een kopje thee op de bank
Rijst in de vriezer vind ik echt vies.quote:Op zondag 14 december 2014 23:39 schreef Geerd het volgende:
3 kwart ik krijg dat bord geens op,Dat vlees is echt machtig
Af laten koelen en dan in een bakje de vriezer in ??
Heb de rijst er nog niet door gedaan, dus rijst gaat in de kliko rest in de vriezer!quote:Op maandag 15 december 2014 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Rijst in de vriezer vind ik echt vies.
Lekker morgen als lunch eten, veel lekkerder
Geheel offtopic maar waar haal jij je sigaren?quote:Op maandag 15 december 2014 15:43 schreef Iwanius het volgende:
Omdat het maandag isen begin van de week wederom deze welbekende lunchbowl en aansluitend met een paffert en dit biertje opnieuw relaxen tijdens die droge momenten buiten.
Ik weet het, stomme phone, maar bij computergirl staan ze wel recht op. Ik denk op de telefoon ook.quote:Op maandag 15 december 2014 16:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Al je eten en drinken valt van tafel
Lekker !! Manquote:Op maandag 15 december 2014 16:55 schreef Thezappa het volgende:
rode bietjes en aardappels gehaktbal
Nope. Hier niet.quote:Op maandag 15 december 2014 16:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik weet het, stomme phone, maar bij computergirl staan ze wel recht op. Ik denk op de telefoon ook.
Whahaha niet eens neequote:Op maandag 15 december 2014 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope. Hier niet.
Zit je niet toevallig hier?
[ afbeelding ]
Android 5.0 op Nexus 5 hier en je foto staat gewoon op zijn kopquote:Op maandag 15 december 2014 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whahaha niet eens nee
Samsung s4 active ofzo? Leuk speelgoed.
iPhone hier en gewoon recht opquote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Android 5.0 op Nexus 5 hier en je foto staat gewoon op zijn kop
Speciaal voor jou, en ja veul kaas...i love kaasquote:Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet eens een mooie foto!! Witlof uit de oven![]()
![]()
Lekkah!!!quote:Op maandag 15 december 2014 20:33 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, en ja veul kaas...i love kaas![]()
[ afbeelding ]
Veldsla met vijgen balsamicoazijn dressing en Parmezaanse kaasquote:Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Molo het volgende:
Vage shizzle met die foto
Hier trouwens quiche met asperges, artisjokken, dille en zalm en erbij brood en veldsla denk ik.
Kijk ziet er goed uit!! Mooie pic thanks!!quote:Op maandag 15 december 2014 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Veldsla met vijgen balsamicoazijn dressing en Parmezaanse kaas
Speciaal voor Geerd een fotootje erbij
[ afbeelding ]
Proost!!quote:Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef Zo-is-dat het volgende:
De laatste stukjes appel kruimel koekkruiden cake en wortel pecan cake met een glaasje rode wijn
Het is je vergeven !!quote:Op maandag 15 december 2014 21:18 schreef minilot het volgende:
Ik had gratin van heeeeel veel venkel en prei met burrata en korstje van panko, parmezaan en tijm. Opgegeten met brood erbij en verse, jonge olijfolie
Edit: sorry Geerd, foto vergeten
Hier.quote:Op maandag 15 december 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
Geheel offtopic maar waar haal jij je sigaren?
Runder vinken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hier.![]()
On topic.
Als avondhap dit weer eens genuttigd..
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:46 schreef Iwanius het volgende:
Is dit een voorbeeld of een zelfgeschoten foto van je wat je gegeten hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |