Jep,snel typen dus!quote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie dat je net te laat was en dat aeque niet lief was. Nu deze maar snel weer vol typen?
Oeh dat is iig al ietsquote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jep,snel typen dus!
Positief punt van vandaag is dat ik een stippellijntje krijg in het schema van Kaneel.
Nog niet. En ik kan niet slapen.quote:
Cola'tje dan maar bij de mac?quote:
Idem...quote:
Helaas, ik heb al behoorlijk wat achter de kiezenquote:
Ik gaap wat af maar de slaap is op vakantie.quote:
Wacht, die lijntjes werden toch niet altijd als iets positiefs beschouwd? Of is dit een ander schema? En bestaat er wellicht een onderscheid tussen een stippellijn en een doorgetrokken lijn?quote:
Was wel aardig, maar op tijd weggegaan vanwege een niet boeiend optreden, en de volgende leek me ook niet zo boeiend na YT'en, en om dan meer dan een uur te wachten op 1 act die nog wel de moeite was? ... Nah.quote:Op zondag 7 december 2014 01:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was Tilburg?
[..]
Nee, dat ook weer niet.
Nou als je die als newbie zo snel scoort is toch wel indrukwekkend toch?quote:Op zondag 7 december 2014 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wacht, die lijntjes werden toch niet altijd als iets positiefs beschouwd? Of is dit een ander schema? En bestaat er wellicht een onderscheid tussen een stippellijn en een doorgetrokken lijn?
Niet als vrouw hoorquote:Op zondag 7 december 2014 01:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou als je die als newbie zo snel scoort is toch wel indrukwekkend toch?
*knuffel tegen het kutleven*quote:
Wat is er?quote:
Welterusten yatsquote:
Sjonge, jij/jullie altijd met die man-vrouw ongelijkheidquote:
Goede instelling welquote:Op zondag 7 december 2014 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedroevend
Maar uiteindelijk komt het wel weer goed.
Het is indrukwekkender om geen lijntjes te hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 01:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sjonge, jij/jullie altijd met die man-vrouw ongelijkheid
[..]
Goede instelling welAlles komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |