Nou, better luck next time!quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef Inolvidable het volgende:
Godver Aeque ik was er nu echt klaar voor!
Zeg dat morgen maar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef Inolvidable het volgende:
Godver Aeque ik was er nu echt klaar voor!
Iedereen kaapt mijn topics weg.quote:
quote:
Niet voor het een of ander... maar Maasvlakte is niet zoveel verder...quote:Op zondag 7 december 2014 00:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Iedereen kaapt mijn topics weg.
Ach, wist toch geen TT.
[..]
Zitten jullie te sexcammen?quote:
Wie is Complicate?quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
Nou neem ik complicate wel een beetje in de zeik, maar als ze normaal had gedaan had ze een goede aanwinst kunnen zijn voor het topic.
Ik moest mijn lach wel inhouden bij het typen van de woorden 'normaal' en 'aanwinst'. Niemand is perfect.
Trio?quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander... maar Maasvlakte is niet zoveel verder...
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
Nou neem ik complicate wel een beetje in de zeik, maar als ze normaal had gedaan had ze een goede aanwinst kunnen zijn voor het topic.
Ik moest mijn lach wel inhouden bij het typen van de woorden 'normaal' en 'aanwinst'. Niemand is perfect.
Regel jij je eigen sexdates maar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander... maar Maasvlakte is niet zoveel verder...
Een user uit België die van haar spotlight beroofd werd toen de oude garde weer terugkeerde van een andere SC. Vond ze niet leuk, en ik snap nog steeds niet waarom niet.quote:
quote:
Haar benen welquote:
WAT!?quote:
Haar pohi is natuurlijk wel classic.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een user uit België die van haar spotlight beroofd werd toen de oude garde weer terugkeerde van een andere SC. Vond ze niet leuk, en ik snap nog steeds niet waarom niet.
Mooi, dan kan ze in 1 keer doorrijden naar de Slufterquote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
WAT!?
Eerst je nummer geven aan ze, dan met 1 afspreken en weer met hangende pootjes terug naar mij. En nu dit!?
Nou laat maar weer hoor.
Wat is er eigenlijk voorgevallen tussen jullie, Thijs? Toen ze hier nog postte deed je nog je best er dikke maatjes mee te zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
Precies. Ik ben een aanwinst pur sang.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een user uit België die van haar spotlight beroofd werd toen de oude garde weer terugkeerde van een andere SC. Vond ze niet leuk, en ik snap nog steeds niet waarom niet.
Vergeef haar, dat lag volledig aan mijquote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
WAT!?
Eerst je nummer geven aan ze, dan met 1 afspreken en weer met hangende pootjes terug naar mij. En nu dit!?
Nou laat maar weer hoor.
Waarom was de oude garde weg?quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten. Score je een jonge deerne, ga je alsnog lopen klagen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeef haar, dat lag volledig aan mij
Oke, ga ik wel naar Faxie morgen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
WAT!?
Nou laat maar weer hoor.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze in 1 keer doorrijden naar de Slufter
Ik schaam me diepquote:Op zondag 7 december 2014 00:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten. Score je een jonge deerne, ga je alsnog lopen klagen.
Die heb ik niet gelezen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haar pohi is natuurlijk wel classic.
Nou, ze kon het niet hebben dat ik ineens dikke maatjes was met de binnenstormende kudde die uit de andere SC kwam. Kwaaie DM's gehad en wat niet al.quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk voorgevallen tussen jullie, Thijs? Toen ze hier nog postte deed je nog je best er dikke maatjes mee te zijn.
Dank u Art. Ik ben een heer after all.quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is dat je geen puni zei. Dus nu geef ik je een 9,3/10
SEX SC ging dicht om wat voor reden dan ook. Meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom was de oude garde weg?
Ik vind FOK maar een ingewikkelde peuterspeelzaal, zal wel door een man gebouwd zijn hè, ben altijd de weg kwijt.
Oke.quote:Op zondag 7 december 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SEX SC ging dicht om wat voor reden dan ook. Meer weet ik ook niet.
Ik weet de reden ook niet meerquote:Op zondag 7 december 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SEX SC ging dicht om wat voor reden dan ook. Meer weet ik ook niet.
Have fun.quote:Op zondag 7 december 2014 00:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, ga ik wel naar Faxie morgen.
[..]
Met 1 user en 1 mod.quote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet de reden ook niet meerEr was altijd 'ruzie'.
Ah, daar kreeg ik inderdaad nog wat van mee ja. Kwam een beetje over dat ze pissig was omdat je om Samzz grapjes lachte en het niet vond kunnen dat je niet naar de fakkels en hooivorken greep zoals menig ander. Wenkbrauwen gefronst toen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Nou, ze kon het niet hebben dat ik ineens dikke maatjes was met de binnenstormende kudde die uit de andere SC kwam. Kwaaie DM's gehad en wat niet al.
Ben ik geen boefje?quote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef artelligence het volgende:
Ik ga slapenTrusten boefjes en Inolvidable
Zo noem ik je morgen wel hoor.quote:
Och och.quote:
Trustenquote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef artelligence het volgende:
Ik ga slapenTrusten boefjes en Inolvidable
En sex is viessssssssssssquote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet de reden ook niet meerEr was altijd 'ruzie'.
Hoiquote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef -Engel- het volgende:
ik ben weer van die rare pi af
en hoi allemaal!
Lichten uit en Spotlight aan!
Daarom. Ik zou ook niet inzien waarom ik dat zou doen. Heb haar nog geprobeerd duidelijk te maken dat de SC van iedereen en van niemand is, maar dat wilde er niet in hoeveel druk ik ook zette. En toen ging ze naar... geen idee.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah, daar kreeg ik inderdaad nog wat van mee ja. Kwam een beetje over dat ze pissig was omdat je om Samzz grapjes lachte en het niet vond kunnen dat je niet naar de fakkels en hooivorken greep zoals menig ander. Wenkbrauwen gefronst toen.
Ze stond graag in het middelpunt van de belangstelling. Reageerde op echt iedereen en alles die in de SC zat.quote:Op zondag 7 december 2014 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond complicate wel erg aanwezig altijd. Verder niks raars gezien, maar toen postte ik hier nog niet. Dat was voornamelijk in de versieren reeks.
Engeltje!quote:Op zondag 7 december 2014 00:45 schreef -Engel- het volgende:
ik ben weer van die rare pi af
en hoi allemaal!
Lichten uit en Spotlight aan!
Weg stomme sinten en pietjes.quote:Op zondag 7 december 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
ah, we kunnen weer makkelijker zien wie M is en wie V op Fok
yepquote:
hi Koeniequote:Op zondag 7 december 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
ah, we kunnen weer makkelijker zien wie M is en wie V op Fok
Ik moet altijd gniffelen als ik dat zie zoquote:
Per ongeluk veel mannen DMs gestuurd?quote:Op zondag 7 december 2014 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep
Had er minder moeite mee gehad als er een M en een V variant geweest was
sommige Fok dames zien er toch verdomde V uitquote:Op zondag 7 december 2014 00:51 schreef Moppert het volgende:
Iedere V is stiekem toch een M er zijn geen vrouwen op het internet
nogal ja, na een F5 was je weer een ander vaakquote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hi Koenie
Ja ik raak altijd in de war van sint en piet....
Ik wilde eigenlijk wel kunnen kiezen maar het was volgens mij nogal random
mehehe... maar ET klinkt nog meer like phone homequote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet altijd gniffelen als ik dat zie zo
Cap!quote:
Very nice.quote:
Slaap wel!quote:Op zondag 7 december 2014 00:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Very nice.
Goed, tijd voor bed denk ik. Welterusten allen
Insgelijks!quote:
quote:
Vroegquote:
Forum Opties | |