Rotterdam beste stad die er is.quote:Op zondag 7 december 2014 02:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind rotterdam bijvoorbeeld ook een stuk beter, maar prima stadje hoor. Ben er verder niet uitgeweest ofzo
In Nederland sowieso. Tevens check dit:quote:
kutpopoquote:Op zondag 7 december 2014 02:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik was de kroeg uit gegaan en had in een parkje even jointje gedraaid. Ineens komt politie aan zetten, we mogen niet in het park zitten. Ik had jointje al in bakje met vloei/tip/grinder etc gesmeten en in mijn tas gedumpt. Ze wilden mijn tas controleren. Ze zien dus niet dat er wiet is. Ik maak ze gewoon wijs dat er alleen maar randspul in zit
Zo fouilleren me verder, ik haal mijn zakken leeg en ze controleren met mijn ID of ik nog boetes open heb staan.
Natuurlijk niks
Na even een grap gemaakt te hebben over wijkagenten vervolgden wij onze weg.
Als ik zwart was hadden ze me gepakt
Den Bosch, Breda... dat zijn mooie steden.quote:Op zondag 7 december 2014 02:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind rotterdam bijvoorbeeld ook een stuk beter, maar prima stadje hoor. Ben er verder niet uitgeweest ofzo
Met een poolse achternaam hadden ze je opgepakt (srs)quote:Op zondag 7 december 2014 02:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In Nederland sowieso. Tevens check dit:
[..]
kutpopo
Nog nooit geweest maar het ziet er mooi uit.quote:Op zondag 7 december 2014 02:38 schreef Barbusse het volgende:
Maar Malta is ook mooi hoor, ik klaag niet
[ afbeelding ]
Is het zekerquote:Op zondag 7 december 2014 02:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nog nooit geweest maar het ziet er mooi uit.
Ben ik serieus nog nooit geweestquote:Op zondag 7 december 2014 02:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Den Bosch, Breda... dat zijn mooie steden.
Mis je niets aanquote:Op zondag 7 december 2014 02:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik serieus nog nooit geweest
Vooral het weer en de sfeer he.quote:Op zondag 7 december 2014 02:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het zekerEn dan te bedenken dat ik bijna mijn leven zou leiden/lijden in een of andere vinexwijk
SEX SC was tijdje gesloten, meeste hier een gestroomd. Net als dat half JNG in GRTD zitquote:Op zondag 7 december 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor SC is dit eigenlijk
Een soort SEX SC mild?
Neuqen?quote:Op zondag 7 december 2014 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat voor SC is dit eigenlijk
Een soort SEX SC mild?
Het gaat hier zo lekker ongedwongen altijdquote:Op zondag 7 december 2014 02:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Vooral het weer en de sfeer he.![]()
In de zomervakantie twee weken in Barcelona geweest voor een cursus Spaans, zag mezelf er al helemaal wonen maar ik moest helaas weer naar huis na twee weken.
Bent zelf vies.quote:
Hopelijk sluiten ze SEX SC permanentquote:Op zondag 7 december 2014 02:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SEX SC was tijdje gesloten, meeste hier een gestroomd. Net als dat half JNG in GRTD zit
Inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 02:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat hier zo lekker ongedwongen altijdVergeleken met hier is het afspreken met vrienden in Nederland al een opgave
En:
[ afbeelding ]
Gewoon ervoor gaan dan! Barcelona
Waarom dan. Autisme?quote:
Absoluut niet.quote:
Maar wel elke dag fappen.quote:Op zondag 7 december 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Gewoon geen slaaf van m'n eigen libido.
Nee, de keren dat ik heb gefapt is op 1 hand te tellenquote:
Druk leven?quote:Op zondag 7 december 2014 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, de keren dat ik heb gefapt is op 1 hand te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |