Een selectie:quote:De boys van One Direction schuiven aan bij Humberto Tan en daar gaan vele tienerhartjes sneller van kloppen. Er is dan ook een heel systeem bedacht om kids kaartjes te laten winnen zodat ze erbij kunnen zijn.
Leuk en aardig, maar meisjes die geen kaartje hebben gewonnen zijn woedend. Of beter gezegd: ze zijn WOEST. Ook Humberto Tan weet dat inmiddels, hij werd vanochtend massaal uitgekafferd door tienermeisjes op Twitter.
bron
twitter:pizzaqueeniall twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 10:03:24@watchmeniaII @HumbertoTan wow wat lul jij allemaal zeg weet jij hoe moeilijk het is voor ons dat deze jongens eindelijk dichtbij zijn maar+ reageer retweet
twitter:ifratboyniaIl twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 11:06:30@HumbertoTan LMAO JE ZOEKT RUZIE? HAHAH GA ERGENS ANDERS RUZIE ZOEKEN NIEMAND MAG JOU 👋 👋👋 reageer retweet
twitter:
twitter:xAleynaaaa twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:16:21@HumbertoTan ✋ http://t.co/WjTmciC2VA reageer retweet
twitter:Pieter___ twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:12:52@ILYLuke @HumbertoTan ik bedoelde dat ik jou en je moeder een mogool vind.... ga naar school reageer retweet
Ik zie ook een hoop tienerjongens voorbij komen, maar afgezien daarvan is een bash richting Humberto Tan natuurlijk altijd terecht. Wereldkampioen nietszeggendheid. Geen idee wat een 1 directie is, maar vast weol iemand die me dat met veel plezier uit kan gaan leggen. #TeamBozetienermeisjestwitter:ziallslaugh twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:12:39Jullie zijn serieus mensen aan het binnen laten? Walgelijk. Geen woorden voor jullie meer. @RTLLateNight @luubreeze @HumbertoTan reageer retweet
Dat andere mensen wel een kaartje hebbne gewonnnen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:28 schreef Fylax het volgende:
Jullie zijn serieus mensen aan het binnen laten?
Wat bedoelen ze hiermee?
Ze veronderstellen dat er serieus mensen worden binnengelaten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:28 schreef Fylax het volgende:
Jullie zijn serieus mensen aan het binnen laten?
Wat bedoelen ze hiermee?
Zelf geschreven?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Doe nou eens volwassen:
[ afbeelding ]
twitter:DarknessFood twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:34:37"@crazymofox: @HumbertoTan rtlln: 1. oneerlijk 2. heel oneerlijk 3. oneerlijk"// 1. butthurt 2. butthurt 3. heel erg butthurt reageer retweet
twitter:1drtlln twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:33:46@HumbertoTan @luuk @RTLLateNight stick those tickets up yo asses reageer retweet
twitter:Francis_Hazes twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:35:02@HumbertoTan ik heb begrepen dat ze waarheen waarvoor gaan zingen!! Ze stoppen ermee! Ze zijn klaar met jullie! reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:40 schreef ReplaR het volgende:
Dit soort fans moeten opgesloten worden...
twitter:CarlijnMirthe twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:40:25@HumbertoTan btw een meisje is dood bc of this shit reageer retweet
Wat?twitter:MYMOMENTSx twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 10:00:38@robingta5 @HumbertoTan 5 mensen die ons leven veranderd hebben, idiolen zijn dat, maar dat zullen jullie nooit snappen. reageer retweet
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH WATquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
Wait whut?twitter:CarlijnMirthe twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:40:25@HumbertoTan btw een meisje is dood bc of this shit reageer retweet
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 10:15:01Stel je voor dat 1d ineens zou afzeggen en niet meer zou komen...Dat zou pas echt een wereldramp zijn...
reageer retweet
Door mams en paps in de watten gelegd, altijd hun zin gekregen/door kunnen drijven. Nu komen ze in de echte wereld...quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:45 schreef karr-1 het volgende:
Hebben die dozen geen leven of zo? Waar je je al niet druk over kunt maken zeg.
Omdat het echt te triest voor woorden isquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Waarom wordt hier (meer) aandacht aan besteed..?
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 09:58:011d fans: 1. wat zijn het er veel 2. wat klagen jullie veel 3. het aantal fans die er bij mogen zijn wordt door 1d bepaald 4 Maandag beelden! reageer retweet
Tja het zal je zoon/dochter maar wezen zeg.....quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Door mams en paps in de watten gelegd, altijd hun zin gekregen/door kunnen drijven. Nu komen ze in de echte wereld...
twitter:aboshuis twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:42:37#rtlln one direction 2 bussen bellers, sms'ers zoal wat ze er voor deden. Bussen hysterica met dank aan @HumbertoTan http://t.co/k0Q5mXquVE reageer retweet
Romy please.twitter:90skidnialIjh twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 10:11:17@HumbertoTan DS OMDAT HET DOOR THE BOYS WORD BEPAALD DENKEN JULLIE OH DAN LATEN ZE ONS MET RUST KRIJG DE SCHIJT AUB DOEI reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Veel van deze fans zijn getrouwd of hebben al kinderen, like wtf.
Beetje hetzelfde als dat JB ook vrouwen van 30 nat krijgt.
![]()
![]()
Of tweeten dat er gratis kaartjes midden op de snelweg liggen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg zin om te tweeten dat ik gewoon gratis binnen kon wandelen toen ik toevallig mijn hond aan het uitlaten was. Leuk feitje dat mijn hond ook een eigen stoel kreeg!
1D is schijnbaar R&P-therapeut.quote:
twitter:curiousxcameron twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:53:00@pizzaqueeniall @HumbertoTan @watchmeniaII NOU WEET JE ALS JE JEZELF SNEED VOOR EEN FUCKING JAAR EN 1D HIELPJE DAARMEE OP TE HOUDEN DAN STFU reageer retweet
Die vrouw is echt helemaal gek, maar dat wisten we al.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Tienerpuisten, (tiener)homo's en moeders, dat zijn de fans van dit soort boygroepjes.
Je komt best nog watquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1D is schijnbaar R&P-therapeut.
twitter:curiousxcameron twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:53:00@pizzaqueeniall @HumbertoTan @watchmeniaII NOU WEET JE ALS JE JEZELF SNEED VOOR EEN FUCKING JAAR EN 1D HIELPJE DAARMEE OP TE HOUDEN DAN STFU reageer retweet
Zouden die meiden zich nou helemaal kapotschamen als ze later terugdenken aan hoe ze waren tijdens hun jeugd, of gaat dit gewoon nooit meer goedkomen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1D is schijnbaar R&P-therapeut.
Zo achterlijk en zielig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
https://twitter.com/hashtag/BOWLENMETHUMBERTOSKOP?src=hash
Komt allemaal wel weer goed.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:08 schreef Me_Wesley het volgende:
Zouden die meiden zich nou helemaal kapotschamen als ze later terugdenken aan hoe ze waren tijdens hun jeugd, of gaat dit gewoon nooit meer goedkomen?
Doe Maar was nog extremer, alleen zijn daar de tweets niet bewaard van gebleven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:03 schreef Uccie het volgende:
Ik schaam mij ooit een 16-jarige Take That fan geweest te zijn...
Dat sowieso. Geniale actie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
RTL zal wel lekker zijn binnengelopen met die bel- en sms-acties.
Als ik dit zo lees hebben die meiden sowieso een paar keer hun bundel erdoorheen gejaagd
Iemand had 70 euro er aan besteed.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:13 schreef Me_Wesley het volgende:
RTL zal wel lekker zijn binnengelopen met die bel- en sms-acties.
Als ik dit zo lees hebben die meiden sowieso een paar keer hun bundel erdoorheen gejaagd
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:14 schreef Syntos het volgende:
[..]
Iemand had 70 euro er aan besteed.
70 zei je?quote:
twitter:MelanieHelene_ twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 16:14:12@HumbertoTan Ik ben het helemaal met je eens Humberto! Was een zeikwijven zeg!! Als ze 100 euro verbeld hebben is het hun eigen schuld! #DOM reageer retweet
Jesus Christus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
70 zei je?twitter:MelanieHelene_ twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 16:14:12@HumbertoTan Ik ben het helemaal met je eens Humberto! Was een zeikwijven zeg!! Als ze 100 euro verbeld hebben is het hun eigen schuld! #DOM reageer retweet
Humberto schrijft z'n teksten voor tijdens de uitzending kennelijk niet zelf...quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:47 schreef Amarantha het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 09:58:011d fans: 1. wat zijn het er veel 2. wat klagen jullie veel 3. het aantal fans die er bij mogen zijn wordt door 1d bepaald 4 Maandag beelden! reageer retweet
Kennelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:27 schreef Jigzoz het volgende:
Ik snap 'm niet. Er zijn meisjes boos op Humberto Tan omdat ze geen kaartjes hebben?
TTK-er gespot.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Humberto schrijft z'n teksten voor tijdens de uitzending kennelijk niet zelf...
twitter:orchydis twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 16:20:49@HumbertoTan "het aantal" is enkelvoud Humberto, het aantal DAT er bij MAG zijn.Groetjes, een niet 1 Direction fan, maar een taalpurist. reageer retweet
Schijnbaar kon je bellen/sms-en voor kaartjes en nu denkt men dat er mensen gratis toegang gekregen hebben die bekenden zijn van RTL/Tan en dus voelt men zich genaaid.quote:
Die gasten hebben nu wel onbeperkt 16-jarige meiden tot hun beschikking. Hmm.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:31 schreef hans1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, waar zijn de stoere rockers gebleven
Je zult je kind toch een jaar huisarrest geven als ze ook maar een keer naar die bagger luisterde.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt allemaal wel weer goed.Kijk maar naar onze eigen Uccster:
[..]
Doe Maar was nog extremer, alleen zijn daar de tweets niet bewaard van gebleven.
Lang leve het tweet- en internetloze tijdperk als het om "jeugdzondes" gaat.
Dit is heftiger dan ebola,quote:
Lijkt me een slecht plan, kan niemand er meer van genieten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
Kunnen ze dat hersenloze volk niet ergens op één of ander eiland hier ver vandaan dumpen? Zónder internetverbinding. Opgeruimd staat netjes.
Dit inderdaad, godverdomme hoe achterlijk kunnen mensen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
Kunnen ze dat hersenloze volk niet ergens op één of ander eiland hier ver vandaan dumpen? Zónder internetverbinding. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is heftiger dan ebola,
De dood van Koningin Fabiola.
Was De Mol gisteren nog de man,
Dit wordt gewoon fitti met Tan.
Kom niet aan met vage grappen,
Wie denkt dat de jeugd het niet zal snappen.
Het was me alles waard,
Maar het is doorgestoken kaart.
Dit is wat mijn matti's en ik je willen zeggen,
Kom op nou, zwarte badmuts, dit valt niet uit te leggen.
Dus, Umberto, je moet nu weten,
Dat je in 4 directions zal worden gespleten.
Yoh! Peace brother!
Crossposten FTW!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:40 schreef Uccie het volgende:
Ik weet toch zeker dat ik nooit in dit topic heb gepost, tot nu.
Nico Dijkshoorn ook op Fok! ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is heftiger dan ebola,
Of de dood van Fabiola.
Was De Mol gisteren nog de man,
Dit wordt gewoon fitti met Tan.
Kom niet aan met vage grappen,
Wie denkt dat de jeugd het niet zal snappen.
Het was me alles waard,
Maar het is doorgestoken kaart.
Dit is wat mijn matti's en ik je willen zeggen,
Kom op nou, zwarte badmuts, dit valt niet uit te leggen.
Dus, Umberto, je moet nu weten,
Dat je in 4 directions zal worden gespleten.
Yoh! Peace brother!
Ken uw klassiekers...quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn ook op Fok! ?
Tweet het maar even naar Emma. Zij is degene die haar spaarvarken kapot heeft geslagen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Jesus Christus.
Heb dan even geduld, volgend jaar hebben ze een Europese tour
twitter:mindyourlarry twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 16:46:20@HumbertoTan ik heb gister 100 euro verspild aan het bellen en sms'en, zegt dat niet genoeg? reageer retweet
Godverquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
Wait whut?twitter:CarlijnMirthe twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:40:25@HumbertoTan btw een meisje is dood bc of this shit reageer retweet
Koop dan gewoon een kaartje, volgend jaar touren ze in Europaquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tweet het maar even naar Emma. Zij is degene die haar spaarvarken kapot heeft geslagen.twitter:mindyourlarry twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 16:46:20@HumbertoTan ik heb gister 100 euro verspild aan het bellen en sms'en, zegt dat niet genoeg? reageer retweet
Dat als ik me zo zou hebben gedragen als die meiden nu, ik ongeveer nu de kelder uit zou mogen. Had er wel bij gemogen hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Crossposten FTW!![]()
Ik was nog wel zo netjes om de boze tweet van je moeder hier niet te plaatsen, hoewel mijn vingers jeukten.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/892quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Er kwam een tweet voorbij van een moeder die perfect aansloot bij jouw uitspraak over je ouders, maar dat was een paar honderd tweets geleden....niet meer terug te vinden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:53 schreef Uccie het volgende:
Dat als ik me zo zou hebben gedragen als die meiden nu, ik ongeveer nu de kelder uit zou mogen. Had er wel bij gemogen hoor
Kaartjes weggegooid...quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef raptorix het volgende:
LOL dat domme kind hapte op mijn tweet
EEN MEISJE IS DOODGEGAAN DOOR JOUW ACTIE. MOORDENAAR!quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef raptorix het volgende:
LOL dat domme kind hapte op mijn tweet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
EEN MEISJE IS DOODGEGAAN DOOR JOUW ACTIE. MOORDENAAR!
Zo'n lelijk wijf die gaat janken om dit hoef ik sowieso niet te hosselen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo lukt dat hosselen natuurlijk nooit.
Gewoon gratis 1D kaartjes achter het station beloven. Zo makkelijk komt ze wel over.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
29 mei 2015 topic over fans die niet bij Ariane naar binnen konden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:17 schreef Specularium het volgende:
AF_jequote:Op zaterdag 6 december 2014 17:19 schreef Fylax het volgende:
[twitter]https://twitter.com/calumgvd/status/541265488110952448?s=09[/twitter]
Juist
Oe nu kan ik Fylax gaan stalken op twitterquote:
Tweets plaatsen doe je zo:quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:19 schreef Fylax het volgende:
https://twitter.com/calumgvd/status/541265488110952448?s=09
Juist
twitter:calumgvd twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:18:43@NickArianaaa @mindyourlarry @HumbertoTan tering hou je bek is en kruip maar terug in je moeders kut met die tering kop van je reageer retweet
Zit op mobielquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tweets plaatsen doe je zo:twitter:calumgvd twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:18:43@NickArianaaa @mindyourlarry @HumbertoTan tering hou je bek is en kruip maar terug in je moeders kut met die tering kop van je reageer retweet
Is niet mijn hoofdaccount.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oe nu kan ik Fylax gaan stalken op twitter
Al gedaan, graag niet meer hosselen graag, BEZETquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:18 schreef Syntos het volgende:
[..]
Gewoon gratis 1D kaartjes achter het station beloven. Zo makkelijk komt ze wel over.
3000!twitter:JuuldeToeret twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:19:25@HumbertoTan GODVERDOMME, IK ZIT HIER HELEMAAL TE SHAKEN, MIJN VRIEND @RAMSTERDAM HEEFT 3000 SMSJES GESTUURD EN MAG NIET MEE :-( reageer retweet
Dat is 1350 euro.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:23 schreef Kingstown het volgende:
3000!twitter:JuuldeToeret twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:19:25@HumbertoTan GODVERDOMME, IK ZIT HIER HELEMAAL TE SHAKEN, MIJN VRIEND @RAMSTERDAM HEEFT 3000 SMSJES GESTUURD EN MAG NIET MEE :-( reageer retweet
![]()
Zoveel heb ik in mijn hele leven nog niet verstuurd.....
Ik mag hopen dat dat een hyperbool is, want het kost 45 cent per smsjequote:Op zaterdag 6 december 2014 17:23 schreef Kingstown het volgende:
![]()
Zoveel heb ik in mijn hele leven nog niet verstuurd.....
WTF daar kun je een privé concert voor boeken...van no direction, maar goed dat merken ze pas als het te laat isquote:
Ja inderdaad. Het is zo ondoordacht.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
WTF daar kun je een privé concert voor boeken...van no direction, maar goed dat merken ze pas als het te laat is
Jij denkt dat dit soort types geen kaartje voor concerten kopen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is zo ondoordacht.
Kijk, het kan zo zijn dat die muziek zo belangrijk is dat je er 1000 euro voor over hebt.
Maar koop dan godver gewoon een kaartje voor de tour!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |