Die gasten hebben nu wel onbeperkt 16-jarige meiden tot hun beschikking. Hmm.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:31 schreef hans1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, waar zijn de stoere rockers gebleven
Je zult je kind toch een jaar huisarrest geven als ze ook maar een keer naar die bagger luisterde.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Komt allemaal wel weer goed.Kijk maar naar onze eigen Uccster:
[..]
Doe Maar was nog extremer, alleen zijn daar de tweets niet bewaard van gebleven.
Lang leve het tweet- en internetloze tijdperk als het om "jeugdzondes" gaat.
Dit is heftiger dan ebola,quote:
Lijkt me een slecht plan, kan niemand er meer van genieten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
Kunnen ze dat hersenloze volk niet ergens op één of ander eiland hier ver vandaan dumpen? Zónder internetverbinding. Opgeruimd staat netjes.
Dit inderdaad, godverdomme hoe achterlijk kunnen mensen zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef Toto69 het volgende:
Kunnen ze dat hersenloze volk niet ergens op één of ander eiland hier ver vandaan dumpen? Zónder internetverbinding. Opgeruimd staat netjes.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is heftiger dan ebola,
De dood van Koningin Fabiola.
Was De Mol gisteren nog de man,
Dit wordt gewoon fitti met Tan.
Kom niet aan met vage grappen,
Wie denkt dat de jeugd het niet zal snappen.
Het was me alles waard,
Maar het is doorgestoken kaart.
Dit is wat mijn matti's en ik je willen zeggen,
Kom op nou, zwarte badmuts, dit valt niet uit te leggen.
Dus, Umberto, je moet nu weten,
Dat je in 4 directions zal worden gespleten.
Yoh! Peace brother!
Crossposten FTW!quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:40 schreef Uccie het volgende:
Ik weet toch zeker dat ik nooit in dit topic heb gepost, tot nu.
Nico Dijkshoorn ook op Fok! ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is heftiger dan ebola,
Of de dood van Fabiola.
Was De Mol gisteren nog de man,
Dit wordt gewoon fitti met Tan.
Kom niet aan met vage grappen,
Wie denkt dat de jeugd het niet zal snappen.
Het was me alles waard,
Maar het is doorgestoken kaart.
Dit is wat mijn matti's en ik je willen zeggen,
Kom op nou, zwarte badmuts, dit valt niet uit te leggen.
Dus, Umberto, je moet nu weten,
Dat je in 4 directions zal worden gespleten.
Yoh! Peace brother!
Ken uw klassiekers...quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn ook op Fok! ?
Tweet het maar even naar Emma. Zij is degene die haar spaarvarken kapot heeft geslagen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Jesus Christus.
Heb dan even geduld, volgend jaar hebben ze een Europese tour
twitter:mindyourlarry twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 16:46:20@HumbertoTan ik heb gister 100 euro verspild aan het bellen en sms'en, zegt dat niet genoeg? reageer retweet
Godverquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:43 schreef Kingstown het volgende:
Wait whut?twitter:CarlijnMirthe twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 15:40:25@HumbertoTan btw een meisje is dood bc of this shit reageer retweet
Koop dan gewoon een kaartje, volgend jaar touren ze in Europaquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tweet het maar even naar Emma. Zij is degene die haar spaarvarken kapot heeft geslagen.twitter:mindyourlarry twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 16:46:20@HumbertoTan ik heb gister 100 euro verspild aan het bellen en sms'en, zegt dat niet genoeg? reageer retweet
Dat als ik me zo zou hebben gedragen als die meiden nu, ik ongeveer nu de kelder uit zou mogen. Had er wel bij gemogen hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Crossposten FTW!![]()
Ik was nog wel zo netjes om de boze tweet van je moeder hier niet te plaatsen, hoewel mijn vingers jeukten.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/892quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Er kwam een tweet voorbij van een moeder die perfect aansloot bij jouw uitspraak over je ouders, maar dat was een paar honderd tweets geleden....niet meer terug te vinden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:53 schreef Uccie het volgende:
Dat als ik me zo zou hebben gedragen als die meiden nu, ik ongeveer nu de kelder uit zou mogen. Had er wel bij gemogen hoor
Kaartjes weggegooid...quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef raptorix het volgende:
LOL dat domme kind hapte op mijn tweet
EEN MEISJE IS DOODGEGAAN DOOR JOUW ACTIE. MOORDENAAR!quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:00 schreef raptorix het volgende:
LOL dat domme kind hapte op mijn tweet
quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
EEN MEISJE IS DOODGEGAAN DOOR JOUW ACTIE. MOORDENAAR!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |