quote:Valt de HDD van de ps4 makkelijk te vervangen zonder garantiezegel te verbreken? Destijds ook hdd van mijn ps3 ylod (40gb) vervangen.
Was alleen PS3, ik was scheelquote:
Ik had er eigenlijk nog niet van gehoord maar damn dat ziet er leuk en veelbelovend uit!quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk btw dat ik wel even mijn bed uit kom voor No Man's Sky
Crap, om 00 uur dus ook gameplay... Wordt een zware nacht
Het enige waar ik bang voor ben is dat de gameplay niet voldoende is en het heelal niet interessant genoeg om te ontdekken. Ik hoop op die Journey ervaringquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:01 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk nog niet van gehoord maar damn dat ziet er leuk en veelbelovend uit!
Ik ga met mijn broek op mijn enkels, een pot glijmiddel en tissues klaarzitten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk btw dat ik wel even mijn bed uit kom voor No Man's Sky
Crap, om 00 uur dus ook gameplay... Wordt een zware nacht
Ja? wil je er een bak geld op zetten?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:15 schreef LeaderRoel het volgende:
DIE METAL GEAR ONLINE TRAILER![]()
![]()
![]()
Wordt sowieso beste game van 2015
leuk filmpjequote:
Volgens mij mag dat gewoon. Heb er zelf ook naar zitten kijken omdat ik er een 1TB SSHD in wil stoppen..quote:
Wordt dat pve of pvp?quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:15 schreef LeaderRoel het volgende:
![]()
![]()
Oh god please. Het kan alleen maar 1 grote teleurstelling worden na het zien van die trailer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:15 schreef LeaderRoel het volgende:
![]()
![]()
Thnxquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:14 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Vanaf 19 uur. http://www.gametrailers.c(...)e-keynote-watch-live
Ook helemaal gekeken! Die game lijkt echt heel tof te gaan worden.quote:
gewoon een eigen tv kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef RRuben het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vita te kopen omdat m'n ouders altijd TV willen kijken als ik eindelijk eens tijd heb om te gamen![]()
Maar werkt dat remote play enzo wel fijn? En zijn er ook nog leuke spellen of andere dingen?
Ik heb een maand terug een Vita gekocht, geen moment spijt van. Remote play werkt aardig als je goed wifi hebt, alleen zijn sommige games niet geschikt om ermee te spelen (bijv NHL 2015, gaat echt te snel). Echter, voor online gamen heb je toch al PS+ en heel veel van die titels zijn cross buy, dus alles wat je afgelopen maanden heb kunnen downloaden kan je op je Vita zetten. Denk aan Fez, Binding of Isaac, Don't Starve, Velocity 2x, Hotline Miami, Pix the Cat etc. Als dat games zijn die je tof vindt zou ik zeker een Vita kopen, want ze spelen simpelweg lekkerder weg op een handheld. Ik zou zelf geen supermooie 3d games op mijn Vita via remote play spelen, omdat het de game dan tekort doet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef RRuben het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vita te kopen omdat m'n ouders altijd TV willen kijken als ik eindelijk eens tijd heb om te gamen![]()
Maar werkt dat remote play enzo wel fijn? En zijn er ook nog leuke spellen of andere dingen?
Sluit je hem aan op een tft of iets van je PC...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef RRuben het volgende:
yupquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, waren ze weer vertraagd?
Dan kan ik toch mooi inschakelen vanaf het begin!
Neem aan van welquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Rogan het volgende:
Gaan we dingen zien die nog niet aangekondigd zijn?
oke mooi! Denk dat ik hem voor kerst ga kopen danquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb een maand terug een Vita gekocht, geen moment spijt van. Remote play werkt aardig als je goed wifi hebt, alleen zijn sommige games niet geschikt om ermee te spelen (bijv NHL 2015, gaat echt te snel). Echter, voor online gamen heb je toch al PS+ en heel veel van die titels zijn cross buy, dus alles wat je afgelopen maanden heb kunnen downloaden kan je op je Vita zetten. Denk aan Fez, Binding of Isaac, Don't Starve, Velocity 2x, Hotline Miami, Pix the Cat etc. Als dat games zijn die je tof vindt zou ik zeker een Vita kopen, want ze spelen simpelweg lekkerder weg op een handheld. Ik zou zelf geen supermooie 3d games op mijn Vita via remote play spelen, omdat het de game dan tekort doet.
heb ik al, alleen zit geen hdmi inquote:
quote:
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Buiten die bug niets dan lof, dit ziet er echt uit als een Uncharted zoals we die mogen verwachten op de PS4.
Sure, maar daarin is het gewoon een toffe game. Ik hou wel van het klimmen en dan wat schieten en dan wat cut scenes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.
Ik vind de setting zoals Uncharted vaak erg vet(beetje Indiana Jones gevoel).quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.
En bij Naughty Dog hoef je niet bang te zijn dat ze hun shit niet nakomen zoals EA/UbiCrapquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef CoExist het volgende:
Uncharted 4 gaf mij een harde pen0r.
Jezus wat ziet dat er gaaf uit.
Ja, maar uiteindelijk gaat het bij mij om gameplay + story. Als de story niet boeiend is, moet de gameplay heel boeiend zijn en dat is het gewoon nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind de setting zoals Uncharted vaak erg vet(beetje Indiana Jones gevoel).
Dit zag er ook wel ziek uit hoor
Meeste sport games doen me niet echt wat. Echt 1x in de 10 jaar ofzo koop ik er 1 of 2quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfoe, gelukkig kunnen ze niet veel laten zien van MLB. Wat een suf genre is dat toch
COME OOOOOOONquote:
Dat dus, voor mij was het altijd Indiana Jones - The game. En zeker in deel 2 vond ik het verhaal toch behoorlijk boeiend, en de gameplay klopt behoorlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind de setting zoals Uncharted vaak erg vet(beetje Indiana Jones gevoel).
Dit zag er ook wel ziek uit hoor
Dit word een game die ik koop op een leeg moment uit de budgetbak voor een tientjequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:39 schreef Cikx het volgende:
Vind Bloodborne er echt ontzettend statisch uitzien.
Er zijn een hele hoop mensen die dit en Dark Souls helemaal het einde vinden, maar ik ben toch nog steeds niet overtuigd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit word een game die ik koop op een leeg moment uit de budgetbak voor een tientje
Ik kan er ook helemaal niks mee. Ik vind de hitanimaties en de manier waarop de gevechten eruit zien niet echt heel tof. Verder is het een hele donkere game en vermoed ik ook niet al teveel verhaal. Meer rogue like ofzo...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:39 schreef Cikx het volgende:
Vind Bloodborne er echt ontzettend statisch uitzien.
Ik wil Dark Souls best een keer proberen als deze op de PS4 komt(of die clone die pas uit kwam)quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Er zijn een hele hoop mensen die dit en Dark Souls helemaal het einde vinden, maar ik ben toch nog steeds niet overtuigd.
Het enige wat ik er echt tof aan vind is het design van de monsters.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niks mee. Ik vind de hitanimaties en de manier waarop de gevechten eruit zien niet echt heel tof. Verder is het een hele donkere game en vermoed ik ook niet al teveel verhaal. Meer rogue like ofzo...
deel 2 komt uit met alle dlc en meer. Dat is al aangekondigdquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil Dark Souls best een keer proberen als deze op de PS4 komt(of die clone die pas uit kwam)
Alleen dit ziet er zo saai uit
Dat vind ik ook, maar daarvoor ga ik hem niet kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het enige wat ik er echt tof aan vind is het design van de monsters.
Ok top ga die denk ik wel proberen dan een keer! Al een release date bekend?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
deel 2 komt uit met alle dlc en meer. Dat is al aangekondigd
aprilquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok top ga die denk ik wel proberen dan een keer! Al een release date bekend?
Nee, nog een keer een SFIVquote:
Heb nergens last vanquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:52 schreef RRuben het volgende:
krijg nauwelijks wat mee door al dat gehaper
Helemaal mee eens. Ben ook echt geen liefhebber van Uncharted. Te Indiana Jones voor mij. 't Ziet er wel geil uit allemaal, moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je ouders pakken nu je wifi af?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:52 schreef RRuben het volgende:
krijg nauwelijks wat mee door al dat gehaper
nee mn laptop is denk ik te sloomquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je ouders pakken nu je wifi af?
op mobiel editen zou sneller moeten kunnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
haha nee een remastered versie van IV
inbel verbindingquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je ouders pakken nu je wifi af?
Tis bijna kerst, nieuwe laptop en een scherm...quote:
krijg nieuwe laptop als ik slaag, dus voor kerst een vita, en dan koop ik wel zelf een tv als ik ga studerenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis bijna kerst, nieuwe laptop en een scherm...
Dit! Bouwen en survivalquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
The forest ziet er wel cool uit moet ik zeggen
Ik zou het toch anders doen, een TV is handiger dan een vita. Je gaat toch niet gamen op die vita als je thuis bent?!?!?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
krijg nieuwe laptop als ik slaag, dus voor kerst een vita, en dan koop ik wel zelf een tv als ik ga studeren
Er is toch geen regio code?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:59 schreef maniack28 het volgende:
Ja hoor, Persona 5, exclusief op JP en USA markt
geen uitnodiging gehadquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor publiek zit daar eigenlijk? Gamers of 'journalisten'?
Gratis games en het zijn geen indies niet zeikenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef maniack28 het volgende:
NFS Most Wanted voor Vita
Mirrors Edge voor PS3
Plants vs Zombies voor PS4
Nou nou
Vandaag tm morgen als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar, vanaf wanneer dan? PvsZ staat er nog op voor 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |