Ook helemaal gekeken! Die game lijkt echt heel tof te gaan worden.quote:
gewoon een eigen tv kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef RRuben het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vita te kopen omdat m'n ouders altijd TV willen kijken als ik eindelijk eens tijd heb om te gamen![]()
Maar werkt dat remote play enzo wel fijn? En zijn er ook nog leuke spellen of andere dingen?
Ik heb een maand terug een Vita gekocht, geen moment spijt van. Remote play werkt aardig als je goed wifi hebt, alleen zijn sommige games niet geschikt om ermee te spelen (bijv NHL 2015, gaat echt te snel). Echter, voor online gamen heb je toch al PS+ en heel veel van die titels zijn cross buy, dus alles wat je afgelopen maanden heb kunnen downloaden kan je op je Vita zetten. Denk aan Fez, Binding of Isaac, Don't Starve, Velocity 2x, Hotline Miami, Pix the Cat etc. Als dat games zijn die je tof vindt zou ik zeker een Vita kopen, want ze spelen simpelweg lekkerder weg op een handheld. Ik zou zelf geen supermooie 3d games op mijn Vita via remote play spelen, omdat het de game dan tekort doet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef RRuben het volgende:
Ik zit er aan te denken om een vita te kopen omdat m'n ouders altijd TV willen kijken als ik eindelijk eens tijd heb om te gamen![]()
Maar werkt dat remote play enzo wel fijn? En zijn er ook nog leuke spellen of andere dingen?
Sluit je hem aan op een tft of iets van je PC...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef RRuben het volgende:
yupquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, waren ze weer vertraagd?
Dan kan ik toch mooi inschakelen vanaf het begin!
Neem aan van welquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Rogan het volgende:
Gaan we dingen zien die nog niet aangekondigd zijn?
oke mooi! Denk dat ik hem voor kerst ga kopen danquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb een maand terug een Vita gekocht, geen moment spijt van. Remote play werkt aardig als je goed wifi hebt, alleen zijn sommige games niet geschikt om ermee te spelen (bijv NHL 2015, gaat echt te snel). Echter, voor online gamen heb je toch al PS+ en heel veel van die titels zijn cross buy, dus alles wat je afgelopen maanden heb kunnen downloaden kan je op je Vita zetten. Denk aan Fez, Binding of Isaac, Don't Starve, Velocity 2x, Hotline Miami, Pix the Cat etc. Als dat games zijn die je tof vindt zou ik zeker een Vita kopen, want ze spelen simpelweg lekkerder weg op een handheld. Ik zou zelf geen supermooie 3d games op mijn Vita via remote play spelen, omdat het de game dan tekort doet.
heb ik al, alleen zit geen hdmi inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |