Nee, nog een keer een SFIVquote:
Heb nergens last vanquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:52 schreef RRuben het volgende:
krijg nauwelijks wat mee door al dat gehaper
Helemaal mee eens. Ben ook echt geen liefhebber van Uncharted. Te Indiana Jones voor mij. 't Ziet er wel geil uit allemaal, moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.
Je ouders pakken nu je wifi af?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:52 schreef RRuben het volgende:
krijg nauwelijks wat mee door al dat gehaper
nee mn laptop is denk ik te sloomquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je ouders pakken nu je wifi af?
op mobiel editen zou sneller moeten kunnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
haha nee een remastered versie van IV
inbel verbindingquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je ouders pakken nu je wifi af?
Tis bijna kerst, nieuwe laptop en een scherm...quote:
krijg nieuwe laptop als ik slaag, dus voor kerst een vita, en dan koop ik wel zelf een tv als ik ga studerenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tis bijna kerst, nieuwe laptop en een scherm...
Dit! Bouwen en survivalquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
The forest ziet er wel cool uit moet ik zeggen
Ik zou het toch anders doen, een TV is handiger dan een vita. Je gaat toch niet gamen op die vita als je thuis bent?!?!?!quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:57 schreef RRuben het volgende:
[..]
krijg nieuwe laptop als ik slaag, dus voor kerst een vita, en dan koop ik wel zelf een tv als ik ga studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |