quote:
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Buiten die bug niets dan lof, dit ziet er echt uit als een Uncharted zoals we die mogen verwachten op de PS4.
Sure, maar daarin is het gewoon een toffe game. Ik hou wel van het klimmen en dan wat schieten en dan wat cut scenes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.
Ik vind de setting zoals Uncharted vaak erg vet(beetje Indiana Jones gevoel).quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het grijpt mij niet aan, ik heb me nooit kunnen inleven in het verhaal. Ik bedoel, The Last of Us gaat over mensen die er niet zelf voor kiezen dat dit hun overkomt en heeft tevens een hele sterke band tussen Ellie en Joel. Nathan heeft (vind ik) weinig persoonlijkheid en heeft ook geen goede sidekick. Dan is het verder dus just another story met schiet en klim elementen.
En bij Naughty Dog hoef je niet bang te zijn dat ze hun shit niet nakomen zoals EA/UbiCrapquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef CoExist het volgende:
Uncharted 4 gaf mij een harde pen0r.
Jezus wat ziet dat er gaaf uit.
Ja, maar uiteindelijk gaat het bij mij om gameplay + story. Als de story niet boeiend is, moet de gameplay heel boeiend zijn en dat is het gewoon nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind de setting zoals Uncharted vaak erg vet(beetje Indiana Jones gevoel).
Dit zag er ook wel ziek uit hoor
Meeste sport games doen me niet echt wat. Echt 1x in de 10 jaar ofzo koop ik er 1 of 2quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfoe, gelukkig kunnen ze niet veel laten zien van MLB. Wat een suf genre is dat toch
COME OOOOOOONquote:
Dat dus, voor mij was het altijd Indiana Jones - The game. En zeker in deel 2 vond ik het verhaal toch behoorlijk boeiend, en de gameplay klopt behoorlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind de setting zoals Uncharted vaak erg vet(beetje Indiana Jones gevoel).
Dit zag er ook wel ziek uit hoor
Dit word een game die ik koop op een leeg moment uit de budgetbak voor een tientjequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:39 schreef Cikx het volgende:
Vind Bloodborne er echt ontzettend statisch uitzien.
Er zijn een hele hoop mensen die dit en Dark Souls helemaal het einde vinden, maar ik ben toch nog steeds niet overtuigd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit word een game die ik koop op een leeg moment uit de budgetbak voor een tientje
Ik kan er ook helemaal niks mee. Ik vind de hitanimaties en de manier waarop de gevechten eruit zien niet echt heel tof. Verder is het een hele donkere game en vermoed ik ook niet al teveel verhaal. Meer rogue like ofzo...quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:39 schreef Cikx het volgende:
Vind Bloodborne er echt ontzettend statisch uitzien.
Ik wil Dark Souls best een keer proberen als deze op de PS4 komt(of die clone die pas uit kwam)quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Er zijn een hele hoop mensen die dit en Dark Souls helemaal het einde vinden, maar ik ben toch nog steeds niet overtuigd.
Het enige wat ik er echt tof aan vind is het design van de monsters.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niks mee. Ik vind de hitanimaties en de manier waarop de gevechten eruit zien niet echt heel tof. Verder is het een hele donkere game en vermoed ik ook niet al teveel verhaal. Meer rogue like ofzo...
deel 2 komt uit met alle dlc en meer. Dat is al aangekondigdquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil Dark Souls best een keer proberen als deze op de PS4 komt(of die clone die pas uit kwam)
Alleen dit ziet er zo saai uit
Dat vind ik ook, maar daarvoor ga ik hem niet kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het enige wat ik er echt tof aan vind is het design van de monsters.
Ok top ga die denk ik wel proberen dan een keer! Al een release date bekend?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
deel 2 komt uit met alle dlc en meer. Dat is al aangekondigd
aprilquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok top ga die denk ik wel proberen dan een keer! Al een release date bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |