SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 07-12-2014 20:15:05 ]![]()
Brrrr... Ik sta nu te vernikkelen op een industrieterrein in Nijkerk. Over een kwartiertje begint de Koude Polderloop, en dat is een hele passende naam...
Zin in![]()
![]()
Vandaag hét ideale hardloopweer! Gelukkig is de BGL morgen pas, anders zou het wel heel makkelijk worden.![]()
Maar goed dat ik dan vandaag ga lopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Vandaag hét ideale hardloopweer! Gelukkig is de BGL morgen pas, anders zou het wel heel makkelijk worden.Nog eventjes wachten op een PostNL pakketje en dan gaan met die banaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nou het weer was het enige makkelijke vandaag, het was ploeteren met de intervallen....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag mijn eerste 10 km ever gelopen (11 km eigenlijk). De bedoeling was 30 min nonstop ( training 9 van 5-10 km van runcoach met Renate wennemars) maar was zo mooi in t bos dat ik ben doorgelopen. Tijd was 1.03.42 maar daar was ik eigenlijk niet mee bezig. Ging best makkelijk, vreemd wel om zo'n ver doel nu al te hebben gehaald.![]()
Wow, dat is een hele sprong vooruit ineens, gefeliciteerd! Nu wel een paar daagjes rustig aan hequote:Op zaterdag 6 december 2014 11:20 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag mijn eerste 10 km ever gelopen (11 km eigenlijk). De bedoeling was 30 min nonstop ( training 9 van 5-10 km van runcoach met Renate wennemars) maar was zo mooi in t bos dat ik ben doorgelopen. Tijd was 1.03.42 maar daar was ik eigenlijk niet mee bezig. Ging best makkelijk, vreemd wel om zo'n ver doel nu al te hebben gehaald.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In het weekend (zeker met dit weer) vind ik het altijd bijna jammer dat ik maar 1x per dag mag hardlopenZeker als het lekker en moeiteloos ging zoals vanochtend. Morgen maar weer lekker kilometers happen. In het duingebied bij mijn ouders, super chill. Hats of FRSH nog zin om mee te doen toevallig?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik blijf er bij dat ze RD per direct moeten opsluiten en nooit meer loslaten. Dat is voor iedereen beter.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Het was niet echt koud (wat een lekker zonnetje!) en de route ging maar voor de helft door de polder, dus de naam bleek toch false advertising, maar wat heb ik lekker gelopen!quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:48 schreef pijll het volgende:
Brrrr... Ik sta nu te vernikkelen op een industrieterrein in Nijkerk. Over een kwartiertje begint de Koude Polderloop, en dat is een hele passende naam...
Zin in
Goed mijn best gedaan, een aanval gedaan op mijn pr, maar het zat er niet in. Dat had ik nog voor het keerpunt door. Toch door blijven lopen; gefinisht in 24:46 (5km), bijna dezelfde tijd als de Dobbeloop twee(?) weken geleden maar wel 150 meter langer.
https://www.endomondo.com/workouts/445094179/1318271![]()
Dat mag best hoor 2 keer per dag lopen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
In het weekend (zeker met dit weer) vind ik het altijd bijna jammer dat ik maar 1x per dag mag hardlopenZeker als het lekker en moeiteloos ging zoals vanochtend. Morgen maar weer lekker kilometers happen. In het duingebied bij mijn ouders, super chill. Hats of FRSH nog zin om mee te doen toevallig?
![]()
Ja het mag wel, maar het heeft niet zo veel zin denk ik, en dan kan ik de rest van de week niet meer trainen omdat ik alleen maar moet bijkomen van het weekendquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat mag best hoor 2 keer per dag lopen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Het was niet echt koud (wat een lekker zonnetje!) en de route ging maar voor de helft door de polder, dus de naam bleek toch false advertising, maar wat heb ik lekker gelopen!
Goed mijn best gedaan, een aanval gedaan op mijn pr, maar het zat er niet in. Dat had ik nog voor het keerpunt door. Toch door blijven lopen; gefinisht in 24:46 (5km), bijna dezelfde tijd als de Dobbeloop twee(?) weken geleden maar wel 150 meter langer.
https://www.endomondo.com/workouts/445094179/1318271
Sterk gelopen. Mooi om te zien dat je gewoon zo hard mogelijk begonnen bent om te zien waar het schip vervolgens strandt. 4:30 als eerste kilometer is een fanatiek begin.![]()
Zo, mag volgens mij wel een zonnebril opzetten tijdens het lopen. Zonnetje![]()
Donequote:Op zaterdag 6 december 2014 11:04 schreef Zwabberhark het volgende:
GotC, wil je mij toevoegen aan de CPC, HM?![]()
![]()
Holy Molyquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:42 schreef YUR het volgende:
Dag 16/41, wat een heerlijk weer om 21 kilometer door de duinen te struinenGa je over de 300km komen in december?
Euh...daar ga ik eigenlijk niet van uitquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Holy MolyGa je over de 300km komen in december?
F means you're fucked![]()
Oke, ik had het idee dat je de laatste tijd wel 10km per dag gemiddeld liepquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Euh...daar ga ik eigenlijk niet van uit
Ik vind dat juist helemaal geen goede indeling. Ik was weggegaan op 4.50 en dan elke km wat versnellen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sterk gelopen. Mooi om te zien dat je gewoon zo hard mogelijk begonnen bent om te zien waar het schip vervolgens strandt. 4:30 als eerste kilometer is een fanatiek begin.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Alsof dat wel makkelijk is na een 4:50 als opening.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal geen goede indeling. Ik was weggegaan op 4.50 en dan elke km wat versnellen.![]()
Jij bent echt niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:42 schreef YUR het volgende:
Dag 16/41, wat een heerlijk weer om 21 kilometer door de duinen te struinen
Ik zeg: opsluiten, samen met RD
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, maar wel te doen. Denk ik. Maar ik loop uberhaupt niet zo snel als pijll dus voor mij is t niet te doenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Alsof dat wel makkelijk is na een 4:50 als opening.
Edit: neemt niet weg dat ik t wel knap vind hoor, zeker vergeleken met nootdorp 2 weken terug.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
12/06/2014? Ben je naar de VS geemigreerd?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Het was niet echt koud (wat een lekker zonnetje!) en de route ging maar voor de helft door de polder, dus de naam bleek toch false advertising, maar wat heb ik lekker gelopen!
https://www.endomondo.com/workouts/445094179/1318271
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Een 5km moet je kamikaze ingaanAls niet na 2km alles roept 'stop hiermee!' ben je te langzaam begonnen
Ik red de 70km per week net nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, ik had het idee dat je de laatste tijd wel 10km per dag gemiddeld liep
Ja, maar als je té hard begint, dan verlies je de kilometers daarna ook weer te veel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Een 5km moet je kamikaze ingaanAls niet na 2km alles roept 'stop hiermee!' ben je te langzaam begonnen
Het is een lastige afstand. Te langzaam beginnen en je verliest zoveel dat je dat niet meer kan inhalen, te snel beginnen, en je blaast op en je loopt te vroeg leeg.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat was ik ook van plan. Maar de benen wilden niet meewerken...quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal geen goede indeling. Ik was weggegaan op 4.50 en dan elke km wat versnellen.
Met dat schema had ik het ook niet gered, trouwens.![]()
Ok, dan doe ik t niet goed. Mijn 1e km is vaak nog best rustig. Mijn snelste 5 km waren rondjes van:quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:19 schreef La_Tramposa het volgende:
5.32
5.17
5.05
5.11
4.47
Vandaar...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat weet ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Thanks.
P.S. jouw vent is een beetje gek.![]()
![]()
Volende keer dan gewoon op 5.05-5.10 weggaan en kijken of je dat dan 3km vol kunt houden. Een beetje verval daarna is niet heel ergquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ok, dan doe ik t niet goed. Mijn 1e km is vaak nog best rustig. Mijn snelste 5 km waren rondjes van:
5.32
5.17
5.05
5.11
4.47
Vandaar...
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan. Maar de benen wilden niet meewerken...
Met dat schema had ik het ook niet gered, trouwens.
4.50
4.40
4.40
4.30
4.30
Dan zit je ruim onder de 24 min?
Maar ik snap dat het heel leuk uit te denken is, maar op het moment zelf gaat het hoe t gaat.
Back on track it is
Liever op 5.15 danquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volende keer dan gewoon op 5.05-5.10 weggaan en kijken of je dat dan 3km vol kunt houden. Een beetje verval daarna is niet heel ergmaar ik zal t eens proberen. Al denk ik dat ik gewoon ga zitten op een gegeven moment.
Toen ik hiermee klaar was liep ik piepend over straat te zwalken (was geen wedstrijd)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Over PR's gesproken. Heb een bekertje in Endomondo. Heb mijn record uit 2012 verbroken.. en dat was 5km aan 1 stuk. Nu heb ik 4 minuten zitten wandelen
Evenals mijn ongeldige wedstrijdjes en trainingsloopjes.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Inderdaad. Al die praatjes leveren geen PR's op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Still going strong!quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:29 schreef Maraca het volgende:
Over PR's gesproken. Heb een bekertje in Endomondo. Heb mijn record uit 2012 verbroken.. en dat was 5km aan 1 stuk. Nu heb ik 4 minuten zitten wandelen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Zitten wandelenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:29 schreef Maraca het volgende:
Ik bedoelde, als ik 4:50 begonnen was, dan kan ik echt niet meer versnellen naar 4:30...quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoezo niet?
4.50
4.40
4.40
4.30
4.30
Dan zit je ruim onder de 24 min?
Maar ik snap dat het heel leuk uit te denken is, maar op het moment zelf gaat het hoe t gaat.
Back on track it is
Ja, het gaat weer lekker met mij
Nu jij nog een mooie race lopen morgen![]()
![]()
Mijn 5k pr was iets van 4.17, 4.25, 4.36, 4.44, 4.33quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Liever op 5.15 danmaar ik zal t eens proberen. Al denk ik dat ik gewoon ga zitten op een gegeven moment.
Toen ik hiermee klaar was liep ik piepend over straat te zwalken (was geen wedstrijd)
Misschien had ik iets harder kunnen gaan als ik hem vlak op 4.31 was begonnen, maar waarschijnlijk had ik dan alsnog verval gehad aan het eind omdat het gewoon een mentaal moeilijke afstand is met veel verzuring. En ik wist ook niet echt hoe hard ik precies kon op die afstand. Ik kom zelf ook wel makkelijker in een 5k ritme als ik fel start.
Maar mijn punt wordt wel een beetje onderuit geveegd door de WR splits van Bekele:
2:33.2, 2:32.2, 2:31.8, 2:30.5, 2:29.4.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De 10k loopt hij wel met wat verval, grappig;
1000m 2:39.85 ---> 2:39.85
2000m 5:15.63 ---> 2:35.78
3000m 7:53.02 ---> 2:37.59
4000m 10:29.98 ---> 2:36.96
5000m 13:09.19 ---> 2:39.21
6000m 15:44.66 ---> 2:35.47
7000m 18:23.98 ---> 2:39.32
8000m 21:04.63 ---> 2:40.67
9000m 23:45.09 ---> 2:40.46
10000 26:17.53 ---> 2:32.44Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mag deze in de OP? Ik wil in 2016 een hele doen dus ik kan alvast een beetje oefenen. En de finish is ook nog eens op het Museumplein
.
1
2[b]28 juni 2015 - [url=http://www.icantriathlon.com/internas/internas_eng/ican_amsterdam.php]HALF & OLYMPIC ICAN Amsterdam (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Devv - HALF ICAN![]()
Ja, maar die is te goed, dat telt niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mijn 5k pr was iets van 4.17, 4.25, 4.36, 4.44, 4.33
Misschien had ik iets harder kunnen gaan als ik hem vlak op 4.31 was begonnen, maar waarschijnlijk had ik dan alsnog verval gehad aan het eind omdat het gewoon een mentaal moeilijke afstand is met veel verzuring. En ik wist ook niet echt hoe hard ik precies kon op die afstand. Ik kom zelf ook wel makkelijker in een 5k ritme als ik fel start.
Maar mijn punt wordt wel een beetje onderuit geveegd door de WR splits van Bekele:
2:33.2, 2:32.2, 2:31.8, 2:30.5, 2:29.4.
Ik ga t eens proberen. Toch een leuk experiment. Kijken of ik dan ook onder de 26 min kom
Ah ok!quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:43 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als ik 4:50 begonnen was, dan kan ik echt niet meer versnellen naar 4:30...
Ja, het gaat weer lekker met mij
Nu jij nog een mooie race lopen morgenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
We mochten weer eens zonder clubshirt rennen!
[ afbeelding ]
wraaahhhhh
En je oefent nog niet genoeg in 2015?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:59 schreef Devv het volgende:
Mag deze in de OP? Ik wil in 2016 een hele doen dus ik kan alvast een beetje oefenen. En de finish is ook nog eens op het Museumplein
.
[ code verwijderd ]
Juli, augustus en december zijn nog leeg trouwens![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
We mochten weer eens zonder clubshirt rennen!
[ afbeelding ]
Net nieuwe schoenen gekocht. Dat was hard nodig, want mijn schoenen waren na 1100 km echt vreselijk versleten. Ik loop er morgen voor het laatst op tijdens de BGL.
Zoals altijd ben ik naar het Voet Medisch Adviescentrum gegaan, dat in dezelfde wijk als mijn huis woont. Ik kom er nu al een aantal jaren en vind het uitgebreide advies dat ik er krijg prettig. Ze nemen uitgebreid de tijd en dat betekent op zaterdagmiddag trouwens dat je lang moet wachten. Echt niet normaal hoeveel mensen er hardlopen tegenwoordig.
Na de Saucony Guide 5, 6 en 7 is het nu dan de 8 geworden. Die schijnt wel heel anders te zijn dan de vorige uitvoeringen, maar ze liepen goed. Ik heb ook nog zo'n Mizuno Wave 10 getest, die zat heel ruim en loopt gevoelsmatig ontzetten plat.
Het scheelde niet heel veel, maar de SG8 gaf net dat beetje meer stabiliteit. Overigens is de 8 blijkbaar zoveel steviger dat ik voor het eerst geen zooltjes nodig had. Verder is er iets raars aan de hand: ik ben geen haklander meer. Dat was me al duidelijk aan de slijtagepatronen die veranderd zijn t.o.v. vroeger, maar het was nu ook zichtbaar in de slowmo's. Hoe dat kan weet ik niet, maar het zal vermoedelijk te maken hebben met het feit dat ik veel extensief intervalwerk volgens de souplessemethode doe. Wat ik eraan heb weet ik overigens óók niet.
Verder heb ik het nog even gehad over de exorotatie, maar daar is echt niets aan te doen. Dat moet je ook helemaal niet willen. Dus de kans dat ik ooit mijn nickname kan veranderen is hierbij tot nul gereduceerd.![]()
Ik heb net mijn nieuwe fiets opgehaald, en daar ben ik geholpen door jouw dubbelganger. Niet alle qua voorkomen, maar ook qua praten en gebaren. Ben benieuwd of ie ook hardloopt, want dan weet ik t pas zeker...quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Net nieuwe schoenen gekocht. Dat was hard nodig, want mijn schoenen waren na 1100 km echt vreselijk versleten. Ik loop er morgen voor het laatst op tijdens de BGL.
Zoals altijd ben ik naar het Voet Medisch Adviescentrum gegaan, dat in dezelfde wijk als mijn huis woont. Ik kom er nu al een aantal jaren en vind het uitgebreide advies dat ik er krijg prettig. Ze nemen uitgebreid de tijd en dat betekent op zaterdagmiddag trouwens dat je lang moet wachten. Echt niet normaal hoeveel mensen er hardlopen tegenwoordig.
Na de Saucony Guide 5, 6 en 7 is het nu dan de 8 geworden. Die schijnt wel heel anders te zijn dan de vorige uitvoeringen, maar ze liepen goed. Ik heb ook nog zo'n Mizuno Wave 10 getest, die zat heel ruim en loopt gevoelsmatig ontzetten plat.
Het scheelde niet heel veel, maar de SG8 gaf net dat beetje meer stabiliteit. Overigens is de 8 blijkbaar zoveel steviger dat ik voor het eerst geen zooltjes nodig had. Verder is er iets raars aan de hand: ik ben geen haklander meer. Dat was me al duidelijk aan de slijtagepatronen die veranderd zijn t.o.v. vroeger, maar het was nu ook zichtbaar in de slowmo's. Hoe dat kan weet ik niet, maar het zal vermoedelijk te maken hebben met het feit dat ik veel extensief intervalwerk volgens de souplessemethode doe. Wat ik eraan heb weet ik overigens óók niet.
Verder heb ik het nog even gehad over de exorotatie, maar daar is echt niets aan te doen. Dat moet je ook helemaal niet willen. Dus de kans dat ik ooit mijn nickname kan veranderen is hierbij tot nul gereduceerd.F means you're fucked![]()
Dat dagelijks hardlopen is duidelijk niet goed voor je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb net mijn nieuwe fiets opgehaald, en daar ben ik geholpen door jouw dubbelganger. Niet alle qua voorkomen, maar ook qua praten en gebaren. Ben benieuwd of ie ook hardloopt, want dan weet ik t pas zeker...![]()
Jawel hoor, mijn waarnemingsvermogen is een stuk beterquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat dagelijks hardlopen is duidelijk niet goed voor je.
Donequote:Op zaterdag 6 december 2014 13:59 schreef Devv het volgende:
.
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Ik heb nog een zo goed als ongebruikt paar fivefingers voor een zacht prijsjequote:Op zaterdag 6 december 2014 16:05 schreef cafca het volgende:
Mochten er hier nog mensen Fivefingers of Innovs willen kopen:
http://link.marktplaats.nl/865493628F means you're fucked![]()
Ik heb net via die advertentie 2 paar gekocht. 30 euro per paar, geen geld.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb nog een zo goed als ongebruikt paar fivefingers voor een zacht prijsje![]()
Erm.. en hoe komt Henk aan die schoenen? Ik vertrouw het zaakje nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb net via die advertentie 2 paar gekocht. 30 euro per paar, geen geld.
Die van mij zijn goedkoper, maar ik heb niet zo veel keuze qua maatquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb net via die advertentie 2 paar gekocht. 30 euro per paar, geen geld.
Opgekocht bij een veiling van de boedel van een zaak, is een legitieme mogelijkheid.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Erm.. en hoe komt Henk aan die schoenen? Ik vertrouw het zaakje niet
Maar je zat te denken dat ze wel eens van de vrachtwagen zouden zijn kunnen gevallen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Opgekocht bij een veiling van de boedel van een zaak, is een legitieme mogelijkheid.
Maar je zat te denken dat ze wel eens van de vrachtwagen zouden zijn kunnen gevallen?![]()
Maar ik wantrouw Marktplaats sowiesoHet zegt meer over mij dan over die verkopers
Wat houdt dit eigenlijk in?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:57 schreef Zwabberhark het volgende:
extensief intervalwerk volgens de souplessemethode doe.![]()
Die hele hype van natural running is over z'n hoogtepunt heen. En dat gecombineerd met wellicht wat verouderde modellen en die dingen kelderen in prijs. Ik vind het zo gek niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
Ik heb ook een zweeffoto
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
@Flipsen:Op zich knap om twee honden zwevend te fotograferen. Wat een vrolijkerds!
Extra windje tegen voor degene achter jequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:28 schreef mosselmossel het volgende:
Morgen Bruggenloop.
Nu eerst chilli con carne. Holla!![]()
![]()
buiten het feit om dat ik op dit moment als een penguin loop is het lichaam redelijk herstelt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
RD!quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
buiten het feit om dat ik op dit moment als een penguin loop is het lichaam redelijk herstelt![]()
![]()
heldquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
buiten het feit om dat ik op dit moment als een penguin loop is het lichaam redelijk herstelt![]()
Staat er ook gewoon bij, omdat ze er mee stoppen. Op de foto's zie je dat het van barefootrunner.nl komt. De site ligt er al uit. Winkel staat nog wel bij KvK ingeschreven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Maar ik wantrouw Marktplaats sowiesoHet zegt meer over mij dan over die verkopers
http://drimble.nl/bedrijf/lemmer/25324942/barefoot-runner.html
Het is dat ik al 4 paar VFF heb en er de laatste tijd wat minder op loop. Anders was het inderdaad een erg mooie prijs geweest voor nieuwe schoenen.
![]()
Welke maat ook alweer?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Die van mij zijn goedkoper, maar ik heb niet zo veel keuze qua maatSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm toch interessant danquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Staat er ook gewoon bij, omdat ze er mee stoppen. Op de foto's zie je dat het van barefootrunner.nl komt. De site ligt er al uit. Winkel staat nog wel bij KvK ingeschreven.
http://drimble.nl/bedrijf/lemmer/25324942/barefoot-runner.html
Het is dat ik al 4 paar VFF heb en er de laatste tijd wat minder op loop. Anders was het inderdaad een erg mooie prijs geweest voor nieuwe schoenen.
Vandaag heerlijk rustig dagje gehad, lekker de stad in geweest en gewinkeld. Omdat de brug open stond maar even bij de Run2day binnen gelopen voor een longsleeve, en erg goed geslaagd! Zat lekker en was maar 50 euro.En bij Loperscompany trouwens een heel tof jasje van Pearl Izumi gezien. Denk dat die er na de kerst komt.
SPOILER: fotootjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:54 schreef Quoi het volgende:
Ik hád mooie spulletjes aangeschaft voor morgen![]()
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Gelukkig verschillen de meningen daaroverquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:54 schreef Quoi het volgende:
Ik hád mooie spulletjes aangeschaft voor morgen![]()
[ link | afbeelding ]
Mr Y weet nog niet dat er eentje bij mijn startnummer hoortquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Gelukkig verschillen de meningen daarover![]()
![]()
Uh-ohhh...quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Mr Y weet nog niet dat er eentje bij mijn startnummer hoortF means you're fucked![]()
Op zich wordt dit wantrouwen met de jaren steeds realistischer.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Maar dit is een plausibel verhaal, advertentie staat er al een tijdje, aantal is na mijn bestelling ook netjes met 2 verminderd, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het met deze verkoper goed zit![]()
![]()
Uhuh, blij mee!quote:Over longsleeves gesproken, weet écht niet wat ik morgen aan moet. Kutweer zou normaal betekenen niet al te veel kleren aan, want wat ik niet aan heb kan ook niet nat worden. Maar ik moet het er wel bijna twee uur in volhouden, wil het ook niet al te koud krijgen... Heeft iemand tips of nuttige ideeën?
![]()
Lange thermo met een kort shirt er overheen vind ik altijd wel een fijne combiquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:20 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Uhuh, blij mee!Over longsleeves gesproken, weet écht niet wat ik morgen aan moet. Kutweer zou normaal betekenen niet al te veel kleren aan, want wat ik niet aan heb kan ook niet nat worden. Maar ik moet het er wel bijna twee uur in volhouden, wil het ook niet al te koud krijgen... Heeft iemand tips of nuttige ideeën?
Heb geen thermo, alleen gewone longsleeves. Kan wellicht ook wel..quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Lange thermo met een kort shirt er overheen vind ik altijd wel een fijne combi![]()
Dan zou ik een gewone longsleeve aandoenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Heb geen thermo, alleen gewone longsleeves. Kan wellicht ook wel..
Je hebt een mooie gekocht btw!![]()
Dat kan wel...maar dan zou ik voor een dunne onderlaag kiezen en dan gewoon een longsleeve er overheenquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Heb geen thermo, alleen gewone longsleeves. Kan wellicht ook wel..F means you're fucked![]()
Klinkt als een goed plan, doe ik dat! Thanks voor het meedenken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan wel...maar dan zou ik voor een dunne onderlaag kiezen en dan gewoon een longsleeve er overheen![]()
![]()
Gezien de verwachte regen en wind ga ik me warm kleden morgen. Lange tight. Thermoshirt. Jasje. Muts. Handschoenen voor de eerste 3 km.![]()
Precies. Stel je voor dat je smelt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Gezien de verwachte regen en wind ga ik me warm kleden morgen. Lange tight. Thermoshirt. Jasje. Muts. Handschoenen voor de eerste 3 km.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Me dunkt dat de kans daarop met mijn kledingkeuze een stuk groter is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Precies. Stel je voor dat je smelt.![]()
Vind ik ook. Zit daarom op Wiggle te kijken.quote:
Normaal zou ik ook kort-kort gaan, maar ik ga heel rustig lopen. Twijfel nog over kort (met jasje voor het geval ik moet wandelen) of longsleeve.![]()
Welk type? Met sokken erin kan ik maat 42 wel hebben nl.quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vibram Fivefingers Seeya LSquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welk type? Met sokken erin kan ik maat 42 wel hebben nl.
25 euro
Nee hoor, dat vind ik helemaal niet jammerquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Ziet er leuk uit! Jammer dat het altijd tegelijk valt met de BGL.
Ik kan ze wel n keer passen. Maar kans is groot dat ze toch te groot zijn. Hoorde net dat herenmaten groter vallenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Vibram Fivefingers Seeya LS
[ afbeelding ]
25 euro
Weeronline zegt:
Regen en windkracht 5 uit ZW.
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen. Anders morgen beuken tegen de wind in, brug op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Pas maar op dat je niet in de Maas waait.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Weeronline zegt:
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen. Anders morgen beuken tegen de wind in, brug op.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heerlijk juist!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Weeronline zegt:
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen. Anders morgen beuken tegen de wind in, brug op.
ZW is geen heel ongunstige windrichting, omdat je over de oostzijde van de brug loopt en dus deels beschut loopt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef Murmeli het volgende:
Weeronline zegt:
Ik hoop dat dit nog gaat veranderen. Anders morgen beuken tegen de wind in, brug op.![]()
Nog best een gecompliceerd weertype morgen in Rotterdam. Het lijkt erop dat de wind van ZW naar WNW gaat draaien rond 16:00 en dan iets afneemt. Met heel veel mazzel wordt het dan ook droger.
Temperatuur rond 7 a 8 graden, maar gevoelstemperatuur tijdens de loop in het eerste uur rond 2 graden, daarna iets oplopend.
Hebben we héél veel mazzel dan loopt het allemaal een uurtje sneller.![]()
Bedankt Jan Pelleboerquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog best een gecompliceerd weertype morgen in Rotterdam. Het lijkt erop dat de wind van ZW naar WNW gaat draaien rond 16:00 en dan iets afneemt. Met heel veel mazzel wordt het dan ook droger.
Temperatuur rond 7 a 8 graden, maar gevoelstemperatuur tijdens de loop in het eerste uur rond 2 graden, daarna iets oplopend.
Hebben we héél veel mazzel dan loopt het allemaal een uurtje sneller.
Nog een weerberichtje: Leens Loopweersverwachting
http://losseveter.nl/2014(...)chting-natte-zondag/![]()
We zouden ook geen echte Nederlanders zijn als we niet zouden kunnen zeuren over het weer hè?
Alle lopers voor morgen heel veel succes!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
met half het topic in Rotterdam zouden we haast vergeten dat er ergens anders nog gelopen wordt.
Dus iedereen die vandaag aan de start verschijnt en gaat crossen, pud'den of een rondje op de weg doet, veel succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iedereen in het gezin want papa gaat hardlopen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Iedereen die vandaag ergens aan een start verschijnt; veel succes! Het is mooi hardloopweer![]()
![]()
Ik ga vandaag ergens een laatste 10km lopen in aanloop naar Ameland volgende week zaterdag
Succes alle lopers vandaag!
Wij zitten er ook weer klaar voor. Veel te vroeg voor een zondagochtend...
De site van de Bruggenloop heeft het over drie lagen kleding (thermo-ondergoed) en vaseline op het gezicht bij lopers die er langer dan 70 minuten over doen.
Ik heb nooit drie lagen aan, en ik verwacht eigenlijk niet dat het zó erg koud wordt.Of wel?
![]()
Dat zin leuke tips als het 10 graden vriest. Zo erg is het toch ook weer niet?
Zit nog te twijfelen wat ik ga aan doen. Shirt of hemd en daar een dunne longsleeve over en dan misschien mijn fiets hesje tegen de regen.![]()
Inderdaad. 'Algemene tips voor lopers in koud weer'. Dat stukje heeft volgens mij geen betrekking op het huidig voorspelde weer. De inhoud is in ieder geval gedurende de week niet aangepast. Enkel voor de start even opletten dat je niet te veel afkoelt als je in het vak staat te wachten. Dan hoef je daarna echt niet drie lagen aan vandaag.Get stoned![]()
Iedereen heel veel succes vandaag!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Het is mooi cross weer vandaag![]()
Regen, wind, zand, modder en de allerhoogste berg van Zuid-Holland beklimmen. 4x! Dat wordt weer lekker afzien...
Iedereen die vandaag in Rotterdam en elders gaat lopen: veel succes!![]()
Veel succes daar! En lachen naar Tibbequote:Op zondag 7 december 2014 09:39 schreef Mr.B. het volgende:
Regen, wind, zand, modder en de allerhoogste berg van Zuid-Holland beklimmen. 4x! Dat wordt weer lekker afzien...
![]()
Woot!quote:Op zondag 7 december 2014 10:00 schreef Quoi het volgende:
Eerste koortsvrije dag én een nachtje doorgeslapen: hoezee![]()
![]()
Straks eens kijken of ik Kimetto kan bij houden op de Montferlandse heuvels. Wat een toffe sport is het toch ook, dat je tegen de wereldrecordhouder op de Marathon kan lopen, gewoon hier in de Achterhoek![]()
![]()
Goede nacht rust: check.
Zin in de BGL: check.
Pijntjes: plenty, vanuit het niets, ook op plaatsen die verontrustend zijn
Hoestje: hinderlijk.
Enfin, gewoon maar starten, kijken wat er nog gelopen kan worden en dan die medaille aannemen voor in de la.![]()
Leuk zwab, dat je er ook zo'n zin in hebtquote:Op zondag 7 december 2014 10:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Goede nacht rust: check.
Zin in de BGL: check.
Pijntjes: plenty, vanuit het niets, ook op plaatsen die verontrustend zijn
Hoestje: hinderlijk.
Enfin, gewoon sub 1.20 lopen en dan die medaille aannemen om in te lijsten.
Hier:
Goede nachtrust: check
Zin in BGL: check
Pijntjes: nee
Straks pannenkoeken eten: check
Het leven is mooi: check
Nog ff wat aanrommelen in huis, dan lekker douchen en omkleden en eens kijken wat ik voor mooie tijd kan lopen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Veel succes en plezier allemaal
Als het een beetje goed gaat dan heb ik geen puf voor een lach of een duim. Dus ik hoop het nietquote:Op zondag 7 december 2014 09:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Veel succes daar! En lachen naar Tibbe![]()
![]()
De beste foto'squote:Op zondag 7 december 2014 10:48 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Als het een beetje goed gaat dan heb ik geen puf voor een lach of een duim. Dus ik hoop het nietAls je nog beter je best doet, lukt het 'm niet eens om je vast te leggen.
![]()
Goede nacht rust: mwah.
Zin in de BGL: mwah.
Pijntjes: in m'n hoofd, onverklaarbaar, maar niks ernstigs
Hoestje: nee.
Straks uitsmijter ham-kaas eten: check
Mijn vriendinnetje die koffie zet: checkZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zin in BGL: mwah, ik ben bang allerlaatste te worden dus overweeg om bij mossel in het startvak te starten (en voor de snellies hier: ik beloof heeeeel goed rechts te houden mocht ik dat inderdaad doen)
Pijntjes: Ja, m'n enkel en m'n grote-teen-knobbel doen pijn
Straks boterhammen eten: check
Het leven is mooi: check, check, dubbelcheck![]()
Goede nacht rust: mwah
Zin in de BGL: mwah
Pijntjes: bekken zitten wat vast, voor de rest niet
Hoestje: nope
Straks uitsmijter ham-kaas eten: nope
Mijn vriendinnetje die koffie zet: nope, ze rijdt me nu wel naar huis omdat ik mijn schoenen vergeten was in te pakken. Dus lief is ze welTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Goede nachtrust: mwah
Zin in de BGL: mwah
Pijntjes: uitsluitend in m'n buik, dus angst voor yurkak
M'n vriendje is de liefste: check, want hij loopt als Quoi met me mee straks♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Veel plezier allemaal! Ik heb gewoon weer rustig m'n zondagochtendhobbel gedaan. Op de planning stond 10-12km. Het werd 11,5.![]()
Vorig jaar waren er talloze deelnemers met een nettotijd boven de limiet van 2 uur. Die zijn gewoon netjes in de uitslagen opgenomen. Maak je dus geen zorgen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:14 schreef Gogo83 het volgende:
Zin in BGL: mwah, ik ben bang allerlaatste te worden dus overweeg om bij mossel in het startvak te starten (en voor de snellies hier: ik beloof heeeeel goed rechts te houden mocht ik dat inderdaad doen)![]()
Goede ervaringen met jouw vriendje als meeloop. Vanuit het niets kan hij ineens gaan rappen, dat helpt je vaak over moeilijke momenten heen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:18 schreef Yuki het volgende:
M'n vriendje is de liefste: check, want hij loopt als Quoi met me mee straks![]()
Dan máák je maar zinquote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dan ga je nietquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Alle lopers veel plezier vandaag!
Ik heb mijn duurloopje er weer op zitten, eerste keer dat ik de hele tijd muts+handschoenen heb aangehouden.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 11:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn credo is: miepen én lopen.
Miep miep![]()
iedereen veel succes!
Heb gisteren gelopen, dus mag ik niet van mezelf (rustdag) maar ik wil wel... nou ja, morgen maar weer.![]()
Jij wordt echt geen laatste! Ook als je 1.45 niet haalt wordt je geen laatste.quote:Op zondag 7 december 2014 11:14 schreef Gogo83 het volgende:
Zin in BGL: mwah, ik ben bang allerlaatste te worden dus overweeg om bij mossel in het startvak te starten (en voor de snellies hier: ik beloof heeeeel goed rechts te houden mocht ik dat inderdaad doen)
Pijntjes: Ja, m'n enkel en m'n grote-teen-knobbel doen pijn
Straks boterhammen eten: check
Het leven is mooi: check, check, dubbelcheck
Gaat goedkomen
Mijn haas start in vak H en ik in vak E.
Ik denk dat ik hem misschien de laatste km wel ga zien
(Snelle haas, loopt als training een M in 3.45)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je 'moet' niks, dan gaat de lol er vanzelf af. Ik heb ook al een week niet gelopen na mijn 30km van vorig weekendquote:Op zondag 7 december 2014 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was m'n eerste wedstrijd ooit, dus hij 'moet'
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zeur!quote:Op zondag 7 december 2014 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was m'n eerste wedstrijd ooit, dus hij 'moet'Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Misschien kunnen we samen finishen.quote:Op zondag 7 december 2014 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was m'n eerste wedstrijd ooit, dus hij 'moet'![]()
Iemand trouwens enig idee wat de beste parkeeroptie is daar? Ik ga voor het eerst niet met het OV vanaf CS.![]()
Ik sla mijn LDL over. Knie voelt wat vreemd nog en heb ook nog een beetje trekkende schenen.
Even wat rust gunnen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heerlijk gelopen op de Montferland run!![]()
Gewoon korte broek, tshirt en een dun jasje waar ik toch maar de mouwen van moest opstropen.
Echt genoten van de omgeving, lekkere klimmetjes en de laatste kilometer vol gas naar beneden!
Net niet onder de 50 minuten gefinisht maar hier ook blij mee als eerste wedstrijd na de blessure. YES gevoelletje!
Guppy
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hier ook knie sinds de 't Is voor niksquote:Op zondag 7 december 2014 11:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik sla mijn LDL over. Knie voelt wat vreemd nog en heb ook nog een beetje trekkende schenen.
Even wat rust gunnen.
Wij zetten 'm altijd bij de parkeerplaats bij McDonalds neer. Dichtbij de Kuipquote:Op zondag 7 december 2014 11:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat de beste parkeeroptie is daar? Ik ga voor het eerst niet met het OV vanaf CS.![]()
Noorderhelling heet het daar geloof ik.![]()
Als ik alleen ga als ik er zin in heb had ik ondertussen alweer 140 kilo gewogen en nooit verder gekomen dan 3KMquote:Op zondag 7 december 2014 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je 'moet' niks, dan gaat de lol er vanzelf af. Ik heb ook al een week niet gelopen na mijn 30km van vorig weekend
Nee wordt wel leuk, maar weer werkt niet echt mee en ik ga er geen 'eer' behalen. Wordt dus gewoon een veredelde trainingsloop.![]()
Stonden wij vorig jaar ook. Was alleen lastig weg komen na afloop.quote:Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wij zetten 'm altijd bij de parkeerplaats bij McDonalds neer. Dichtbij de Kuip![]()
Noorderhelling heet het daar geloof ik.![]()
Goed nieuwsquote:Op zondag 7 december 2014 11:58 schreef De_kluizenaar het volgende:
Heerlijk gelopen op de Montferland run!![]()
Gewoon korte broek, tshirt en een dun jasje waar ik toch maar de mouwen van moest opstropen.
Echt genoten van de omgeving, lekkere klimmetjes en de laatste kilometer vol gas naar beneden!
Net niet onder de 50 minuten gefinisht maar hier ook blij mee als eerste wedstrijd na de blessure. YES gevoelletje!
Guppy![]()
![]()
sJa ik ook na tisvoorniks. Links onder de knie aan de binnenkant. Na 2 dagen is het wel redelijk weg, maar dan na een km of 7/8 speelt het weer op.quote:Op zondag 7 december 2014 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hier ook knie sinds de 't Is voor niksJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Same herequote:Op zondag 7 december 2014 12:13 schreef Daywalk3r het volgende:
s
[..]
Ja ik ook na tisvoorniks. Links onder de knie aan de binnenkant. Na 2 dagen is het wel redelijk weg, maar dan na een km of 7/8 speelt het weer op.Zal wel door het hobbelige parcours komen
quote:Op zondag 7 december 2014 12:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wij zetten 'm altijd bij de parkeerplaats bij McDonalds neer. Dichtbij de Kuip![]()
Noorderhelling heet het daar geloof ik.Thanks, dat is nuttige informatie. Wegkomen zal geen probleem zijn, want ik ga eerst nog eten aan de overkant van De Kuip. Ze sluiten de Noorderhelling toch niet af na de BGL?quote:Op zondag 7 december 2014 12:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Stonden wij vorig jaar ook. Was alleen lastig weg komen na afloop.![]()
Dat zal het zijnquote:Op zondag 7 december 2014 12:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Same hereZal wel door het hobbelige parcours komen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
24 u pd open want P+Rquote:Op zondag 7 december 2014 12:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
Thanks, dat is nuttige informatie. Wegkomen zal geen probleem zijn, want ik ga eerst nog eten aan de overkant van De Kuip. Ze sluiten de Noorderhelling toch niet af na de BGL?
Tot uw dienst.![]()
Voor mij een halfuur rijden. En ik wil ook een klein beetje warmlopen. Ik start ook in de eerste startgolf om 15:30, dus mijn startvak gaat om 15:30 dicht.quote:Op zondag 7 december 2014 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu al Zwabber? Ik ga over een uurtje.
Tot straks!![]()
Ik ga ook rond 13.45.
Nu nog ff eten.
Mocht iemand mij willen zien/ontlopen: blauwe lange tight, groenig lange mouwen shirt met pauwenveren en nucleair geel mouwloos jasje. Nummer 12631.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ga zo ook ri. Rotterdam, incl. aardige verkoudheid.Al de hele week niet echt fit, eigenlijk na de Meijendelloop verkouden geworden. Maar vanmiddag gewoon lekker rondje over de bruggen lopen, misschien gewoon samen in het tempo van een paar vrienden, even zien waar die op willen lopen.
Succes iedereen!
Jack does it in real time...![]()
Vak A tm C welquote:Op zondag 7 december 2014 12:57 schreef mosselmossel het volgende:
Startgolf? Ik start dus niet gewoon om 15.30?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Staat op je nummer. Tenzij bedrijvenloop, dan start je gewoon vooraanquote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, dat was me het loopje wel: de Percy Pud 10km.
Vanochtend veel te vroeg op pad. Maar daardoor mooi op tijd aangekomen. Toen we de auto uitstapten was het meteen genieten: koud en een stevige wind! Dat beloofde nog wat... Nog even in de rij gestaan voor de dixies, wat niet al te hard opschoot, maar een paar minuten voor de start waren we daar doorheen.
Vlak voor de start nog net een paar clubgenoten gevonden in de mensenmassa en toen moesten we op pad. Het begin was een beetje rommelig. Langzamere mensen voor ons, snellere mensen achter ons. Dus er werd aanvankelijk wel het een en ander gezigzagd. Maar na anderhalve kilometer begon het wat uit te dunnen. Nadeel alleen was dat we begonnen met wind tegen, dus was het ook zaak om geen echte gaten te laten vallen, maar hier en daar wat uit de wind proberen te blijven.
Na bijna 4 kilometer had ik eindelijk een clubgenote ingehaald die niet ver voor me liep, maar een tussensprintje leek me niet zo'n goed idee. Vanaf dat punt een eind samen gelopen. Na het keerpunt kregen we de wind in de rug. Dat was wel even anders. Eerst leek het wel erg warm, maar daarna werd het lekker om dat kleine steuntje te hebben.
Op kilometer 8 zat er een gemeen bultje, maar daar wierp de heuveltraining zijn vruchten af. Niet te veel verloren, en daarna bultaf lekker pushen om de secondes terug te pakken. Bij het bultaf gaan zei de clubgenote me gedag en moest ik het weer alleen doen. Ben blijven pushen, wat goed ging, want het ging voornamelijk naar beneden. De finish was een klein beetje bult op, maar het was te doen.
Maar ik merkte wel dat ik alles gegeven had, ik had de eerste minuten na de finish last van "wiebelbenen".
Hoe dan ook, bijzonder tevreden met m'n eindtijd: 48:48!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De Crystal Ball van de loopvereniging geeft 12sec/km meer aan... Ik ga het proberenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Omdat het een trend is om jezelf van tevoren in te dekken of wedstrijden zelfs als trainingsrondje te benaderen, wil ik die trend graag doorbreken en de bruggenlopers een realistische streeftijd opleggen:
• Yuki - 1:32
• Arquero - 1:23
• Swetsenegger - 1:22
• Gogo83 - 1:45
• ET - 1:45
• Quoi - 1:32
• te-brengla - 1:29
• mosselmossel - 1:16
• Murmeli - 1:26
• Hinder - 1:09
Een aantal deelnemers staat er niet in, maar dat komt omdat ik bij hun echt geen idee had over het niveau.
Succes allemaal!![]()
Maar ook hier weinig zin
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wolve![]()
![]()
Baas.
Ik heb niet zo lekker gelopen en ben een beetje in dubio wat ik er nou van vind.
Ik vond de race niet zo heel geweldig. Ik kwam maar niet in m'n ritme. Veel mensen voor me die heel langzaam waren en met z'n drieën de hele weg in beslag namen, mensen die zomaar midden op de weg stil gingen staan, andere véél snellere (en dus écht veel sneller) die verder naar voren hadden moeten staan die zich al elbogend door je heen wilden wurmen.
Het was koud en m'n rug had een slechte dag, dus ging rustig aan lopen. Beetje vlak proberen te lopen ondanks de heuvels, op techniek letten en een beetje genieten was het hoogste doel, maar ook geen compleet belabberde tijd neerzetten. Want dat zou toch weer zonde zijn van zo vroeg opstaan.
Toen we na 5km eindelijk wat uitdunden (ik zat in het drukste gedeelte, veel mensen lopen tussen de 50 en de 60 minuten op een 10K) en ik een spetter water in m'n gezicht duwde bij de drinkpost ging het even wat beter, maar de blaar begon wat pijn te doen wat mijn zorgvuldige techniekfocus wat deed verdwijnen. Toch tempo weten te houden en uiteindelijk met een kleine eindsprint in 55.02 garmin tijd (kan dus nét onder de 55 zijn op de mat, we hopen het maar) over de streep.
Vorig jaar zou ik echt helemaal lyrisch geweest zijn over deze tijd. 55 minuten op een 10k! Ik! Wie had dat durven denken!
Nu, een jaar later, voelt het niet heel goed, óndanks het feit dat het geen push-loop was en geen gooi naar een PB (54.09). Ik liep niet lekker en had, als ik wél lekker had gelopen, écht veel sneller kunnen lopen ondanks het niet te pushen. En met die wetenschap is het ergens ook wel tof dat een jaar later iets dus 'niet zo'n mooie tijd is', wat laat zien dat ik best wel wat verbeterd ben het afgelopen jaar.
Nu ja, we kregen een christmas pudding. En nu is er thee
Ja doei.![]()
Als Mo dat al loopt als ze een slechte dag heeft en het rustig aan doet...![]()
![]()
Goed gelopen overburenWolve, wat word jij snel
![]()
Ik zit even bij te komen van mijn inspanning: douchen. Dat wordt nog wat, hardlopen![]()
![]()
Dag 17/41: De Duinrellcross was weer supertof. Bijna 5 minuten sneller dan vorig jaar
Zo, nu maar hopen dat ik de goede kleding keuze heb gemaakt. Oud trainingspak erover om warm te blijven. Blijft achter in de kleedkamer... als dat Hummel ding gejat wordt...![]()
Wordt een tikje gespannen ...![]()
![]()
Succes!quote:Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Enfin, ik ga zo meteen eens die kant op rijden.
Misschien tot straks allemaal. Succes iedereen.
Jullie moeten nog starten! Wow!
Ja doei.![]()
Voel je je al wat beter?quote:Op zondag 7 december 2014 13:29 schreef Quoi het volgende:
Goed gelopen overburenWolve, wat word jij snel
![]()
Ik zit even bij te komen van mijn inspanning: douchen. Dat wordt nog wat, hardlopen![]()
Ja doei.![]()
Ik heb m'n LDL er voor vandaag ook weer op zitten. Ditmaal was de LDL ook écht een LDL. Samen met m'n zus een 10km rondje gelopen, aangezien ook zij komende zaterdag aan de start staat op Ameland voor de 10 en nog vrij weinig heeft getraind. Ze loopt dan ook niet voor een tijd maar gewoon omdat Ameland en parcours =![]()
Dus ik bood me aan als stok achter de deur voor haar om er vandaag op uit te gaan voor een 10km en dat vond ze wel prettig, fijn en lief tegelijkertijdHet enige waar ze minder gelukkig mee was, en ikzelf overigens ook, is dat we geen rekening hebben gehouden met de wind en dus het open stuk van zo'n 2,5km vies wind tegen hadden (langs een open meer
) en dat we die 2,5km waar we de wind in de rug hadden beschut door het dorp liepen.
Zoals ik al zei voor de rest heerlijk gelopen. Geen regen, niet koud. Niks niet. Ik heb zelfs het gevoel dat ik vanmiddag nog wel een rondje van 5 kan doen, dat heb ik nog niet eerder gehad na een 10kmMaar goed, er moet zaterdag dan ook minstens een kwartier van de tijd van vandaag af
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/445491208/18161294'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Wolve000 het volgende:
Vanochtend veel te vroeg op pad. Maar daardoor mooi op tijd aangekomen. Toen we de auto uitstapten was het meteen genieten: koud en een stevige wind! Dat beloofde nog wat... Nog even in de rij gestaan voor de dixies, wat niet al te hard opschoot, maar een paar minuten voor de start waren we daar doorheen.
Vlak voor de start nog net een paar clubgenoten gevonden in de mensenmassa en toen moesten we op pad. Het begin was een beetje rommelig. Langzamere mensen voor ons, snellere mensen achter ons. Dus er werd aanvankelijk wel het een en ander gezigzagd. Maar na anderhalve kilometer begon het wat uit te dunnen. Nadeel alleen was dat we begonnen met wind tegen, dus was het ook zaak om geen echte gaten te laten vallen, maar hier en daar wat uit de wind proberen te blijven.
Na bijna 4 kilometer had ik eindelijk een clubgenote ingehaald die niet ver voor me liep, maar een tussensprintje leek me niet zo'n goed idee. Vanaf dat punt een eind samen gelopen. Na het keerpunt kregen we de wind in de rug. Dat was wel even anders. Eerst leek het wel erg warm, maar daarna werd het lekker om dat kleine steuntje te hebben.
Op kilometer 8 zat er een gemeen bultje, maar daar wierp de heuveltraining zijn vruchten af. Niet te veel verloren, en daarna bultaf lekker pushen om de secondes terug te pakken. Bij het bultaf gaan zei de clubgenote me gedag en moest ik het weer alleen doen. Ben blijven pushen, wat goed ging, want het ging voornamelijk naar beneden. De finish was een klein beetje bult op, maar het was te doen.
Maar ik merkte wel dat ik alles gegeven had, ik had de eerste minuten na de finish last van "wiebelbenen".
Mooie tijd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Begin nu ook nerveuzig te worden.
Heb alles al aan en op, wat zit zo'n startnr klote.
Moet over een kwartier in de metro zitten dus huphup!
Iedereen succes he.
Mo, wolve: jullie verslagen lees ik later
Iedereen daar nog succes, wij kunnen nu lekker met de benen omhoog!
En verdiend! Goed gelopen! Allebei!quote:Op zondag 7 december 2014 13:50 schreef Wolve000 het volgende:
Iedereen daar nog succes, wij kunnen nu lekker met de benen omhoog!![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef Wolve000 het volgende:
Das een verdomd mooie tijd, well done!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Godsamme Mo, das toch dichtbij een PB op een dag dat het maar meh ging, good things to comequote:Op zondag 7 december 2014 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve![]()
![]()
Baas.
Ik heb niet zo lekker gelopen en ben een beetje in dubio wat ik er nou van vind.
Ik vond de race niet zo heel geweldig. Ik kwam maar niet in m'n ritme. Veel mensen voor me die heel langzaam waren en met z'n drieën de hele weg in beslag namen, mensen die zomaar midden op de weg stil gingen staan, andere véél snellere (en dus écht veel sneller) die verder naar voren hadden moeten staan die zich al elbogend door je heen wilden wurmen.
Het was koud en m'n rug had een slechte dag, dus ging rustig aan lopen. Beetje vlak proberen te lopen ondanks de heuvels, op techniek letten en een beetje genieten was het hoogste doel, maar ook geen compleet belabberde tijd neerzetten. Want dat zou toch weer zonde zijn van zo vroeg opstaan.
Toen we na 5km eindelijk wat uitdunden (ik zat in het drukste gedeelte, veel mensen lopen tussen de 50 en de 60 minuten op een 10K) en ik een spetter water in m'n gezicht duwde bij de drinkpost ging het even wat beter, maar de blaar begon wat pijn te doen wat mijn zorgvuldige techniekfocus wat deed verdwijnen. Toch tempo weten te houden en uiteindelijk met een kleine eindsprint in 55.02 garmin tijd (kan dus nét onder de 55 zijn op de mat, we hopen het maar) over de streep.
Vorig jaar zou ik echt helemaal lyrisch geweest zijn over deze tijd. 55 minuten op een 10k! Ik! Wie had dat durven denken!
Nu, een jaar later, voelt het niet heel goed, óndanks het feit dat het geen push-loop was en geen gooi naar een PB (54.09). Ik liep niet lekker en had, als ik wél lekker had gelopen, écht veel sneller kunnen lopen ondanks het niet te pushen. En met die wetenschap is het ergens ook wel tof dat een jaar later iets dus 'niet zo'n mooie tijd is', wat laat zien dat ik best wel wat verbeterd ben het afgelopen jaar.
Nu ja, we kregen een christmas pudding. En nu is er thee
Wolve en Moblo super goed gelopen zeg!![]()
Puike rijden .uk
Ik twijfel over een lange of korte broekTrek eens aan mijn vinger?
quote:Op zondag 7 december 2014 14:16 schreef YUR het volgende:
Shit...de Duinrellcross was 400 meter te kort...nu is mijn weektotaal 69,6km![]()
hup naar buitenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hele week slecht geslapen ivm ziekig kind, gare poten door een of ander Advent Running dingetje, volgevroten met Sinterklaasmeuk, windkracht 5. Kortom ik had geen hoge verwachtingen van de Montferlandrun![]()
Hoe kan een mens zich vergissenHet ging super. Eerste twee km slalommen tussen de huisvrouwen die zich een eindtijd van < 1 uur hadden voorgesteld. Waarom ga je voorin het startvak staan?
Wat heuveltjes op en neer en daar was de finish alweer (heb m'n rijmpet nog op). 1:03:00 volgens het garminapparaat. Erg blij mee![]()
Het garminapparaat is nu nog 3 uur bezig om te synchroniseren (z'n maandelijkse zeikmomentje), dus een logje moet ik jullie nog even schuldig blijven.![]()
Ik heb een stukje strand geoefend vandaag.. Ik hoop voor de egmondgangers echt dat ze niet deze wind tegen hebben tijdens de wedstrijdwind tegen was echt niet vooruit te komen, moest hard mijn best doen om tijden van rond de 7.00 per km te halen, en mee konden mijn benen het tempo bijna niet bijhouden, KMS van in de 4.40 op D2/d3 hartslag haha. Was wel echt lachen, leuke omgeving om in te trainen en daarna een heerlijk warm bad. Jammer dat ik dat niet vaker kan doen.
Bruggenlopers succes!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moblo en Wolve netjes gelopen![]()
Bruggenlopers succes!
Ik vrees dat ik voorlopig even niet ga lopen, ik ging vanmorgen nl. door mijn rug
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Sodeknetter de 10 EM in het Twiske was wel erg pittig met dit stevige briesje.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
nee hoop dat t snel beter gaatquote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef Nanook24 het volgende:
Bruggenlopers succes!
Ik vrees dat ik voorlopig even niet ga lopen, ik ging vanmorgen nl. door mijn rug
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
jquote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Godsamme Mo, das toch dichtbij een PB op een dag dat het maar meh ging, good things to come
Ja, daarom is het ook wat dubbel. Ik baal dat ik op allerlei vlakken niet lekker liep, maar ben en de wetenschap dat als wel dat het dan op dit relatief niet-pushen niveau wel echt gewoon PR materiaal was geweest. Maar aan de andere kant is het ook goed nieuws... Ach ja. Niet elke race kan lekker gaan of een PR opleveren! En als er iemand is die dat weet ben ik het, want ik loop ook niet alles, en dit ook niet, voor een PR, maar het is altijd jammer als je gewoon niet lekker looptofzo!
Ja doei.![]()
![]()
Pet af voor Wolve en zeker ook voor Moblo
Ook de Montforters mooi gelopen, zeker TaradingestAlle BGL´ers: have fun, vooral Swets
Zelf 3km gehobbeld, eerste rustig, 2e iets sneller en laatste daar ergens tussenin. Toch wel wat last van benen, maar heb maar besloten me daar voorlopig even niets meer van aan te trekken, anders loop ik nooit meer. Alweer in korte broek trouwens (en korte mouwen), misschien wen ik daar ooit nog aanWas ook mijn vroegste loopje ooit denk ik, om half 9 terwijl het nog rond de 10 graden was. Toch niet koud gehad gelukkig.
awh, kut.quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef Nanook24 het volgende:
Bruggenlopers succes!
Ik vrees dat ik voorlopig even niet ga lopen, ik ging vanmorgen nl. door mijn rugEn dankje!
Ja doei.![]()
Was het wel een leuke loop? Ik heb mijn startbewijs voor de halve marathon naar maart over laten zetten vanwege mijn knie. Een snelle tijd had er zo te horen sowieso niet ingezeten.quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Ajaxfan het volgende:
Sodeknetter de 10 EM in het Twiske was wel erg pittig met dit stevige briesje.![]()
Neuh...ik ben nu wel klaar voor deze weekquote:
Maar serieus, ik wil iedereen in de buurt de Duinrellcross aanraden. Wat een tof parcours
Kleine opkomst maar wel erg uitdagend.quote:Op zondag 7 december 2014 15:07 schreef Devv het volgende:
[..]
Was het wel een leuke loop? Ik heb mijn startbewijs voor de halve marathon naar maart over laten zetten vanwege mijn knie. Een snelle tijd had er zo te horen sowieso niet ingezeten.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
De 3 uurs trainingen op de zondagochtend zijn echt heel leuk, enig jammere is dat ik er de hele rest van de zondag zo moe van ben
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dat heb je he, op jouw leeftijd...quote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef Cynic het volgende:
De 3 uurs trainingen op de zondagochtend zijn echt heel leuk, enig jammere is dat ik er de hele rest van de zondag zo moe van ben
Droog, geen wind daar en maar drie rondjes, was dus een eitjequote:Op zondag 7 december 2014 09:39 schreef Mr.B. het volgende:
Regen, wind, zand, modder en de allerhoogste berg van Zuid-Holland beklimmen. 4x3x Dat wordt weer lekker afzien...
Drie keer die helling op was al zwaar genoeg. Het was een zwaar, maar erg leuk, afwisselend parcours. Klimmen is niet echt mijn sterkste kant, maar als een idioot van een stijle helling naar beneden storten kan ik dan weer als de beste.Dit dus. Ik kan me nou ook iets meer voorstellen bij de lol van een trailrun. Iets dan.quote:Op zondag 7 december 2014 15:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Neuh...ik ben nu wel klaar voor deze week
Maar serieus, ik wil iedereen in de buurt de Duinrellcross aanraden. Wat een tof parcours
Kwam je met inlopen erbij niet boven de 70 dan? Inlopen telt ook he![]()
![]()
Ik heb het inlopen niet gelogd...quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Droog, geen wind daar en maar drie rondjes, was dus een eitje![]()
Drie keer die helling op was al zwaar genoeg. Het was een zwaar, maar erg leuk, afwisselend parcours. Klimmen is niet echt mijn sterkste kant, maar als een idioot van een stijle helling naar beneden storten kan ik dan weer als de beste.
[..]
Dit dus. Ik kan me nou ook iets meer voorstellen bij de lol van een trailrun. Iets dan.
Kwam je met inlopen erbij niet boven de 70 dan? Inlopen telt ook heF means you're fucked![]()
heb je 't nog gered?quote:vast wel, anders hadden we dat wel gelezen... Maargoed, hopelijk ruim, en niet net aan!
Ja doei.![]()
lekker gelopen man! Mooie tijd!quote:Op zondag 7 december 2014 14:21 schreef Tarahumara het volgende:
Hele week slecht geslapen ivm ziekig kind, gare poten door een of ander Advent Running dingetje, volgevroten met Sinterklaasmeuk, windkracht 5. Kortom ik had geen hoge verwachtingen van de Montferlandrun![]()
Hoe kan een mens zich vergissenHet ging super. Eerste twee km slalommen tussen de huisvrouwen die zich een eindtijd van < 1 uur hadden voorgesteld. Waarom ga je voorin het startvak staan?
Wat heuveltjes op en neer en daar was de finish alweer (heb m'n rijmpet nog op). 1:03:00 volgens het garminapparaat. Erg blij mee![]()
Het garminapparaat is nu nog 3 uur bezig om te synchroniseren (z'n maandelijkse zeikmomentje), dus een logje moet ik jullie nog even schuldig blijven.Ja doei.![]()
Da's een prachtige tijd!quote:Op zondag 7 december 2014 14:21 schreef Tarahumara het volgende:
Het garminapparaat is nu nog 3 uur bezig om te synchroniseren (z'n maandelijkse zeikmomentje), dus een logje moet ik jullie nog even schuldig blijven.![]()
quote:![]()
Wolve gefeliciteerd met het doorbreken van de magische 50 minutengrensDe stap naar sub40 is dan niet zo groot meer
![]()
![]()
Sub-40...quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Mr.B. het volgende:
[..]![]()
Wolve gefeliciteerd met het doorbreken van de magische 50 minutengrensDe stap naar sub40 is dan niet zo groot meer
Daar denk ik voorlopig nog maar even niet aan.
Jawel joh, juist wel aan denkenquote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Sub-40...
Daar denk ik voorlopig nog maar even niet aan.
Elke dag lopen en dan nog even zo'n wedstrijd er tussendoor doenquote:Op zondag 7 december 2014 14:21 schreef Tarahumara het volgende:
Het garminapparaat is nu nog 3 uur bezig om te synchroniseren (z'n maandelijkse zeikmomentje), dus een logje moet ik jullie nog even schuldig blijven.Mooie tijd ook!
En Moblo als elke wedstrijd leuk was, lekker zou gaan en een PR zou opleveren zou het ook maar saai worden. Soms moet het gewoon (...) gaan. Iets met pieken en dalen en zo..![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Sub-40...
Daar denk ik voorlopig nog maar even niet aan.Precies, visualiseren is al het halve werk. De rest train je er even bij.quote:![]()
Klopt hoor!quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Elke dag lopen en dan nog even zo'n wedstrijd er tussendoor doenMooie tijd ook!
En Moblo als elke wedstrijd leuk was, lekker zou gaan en een PR zou opleveren zou het ook maar saai worden. Soms moet het gewoon (...) gaan. Iets met pieken en dalen en zo..En ergens ben ik ook wel blij, diep van binnen. Dit is ook mijn 7e dag lopen achtereen, ben stiekem toch heel rustig aan het kijken of ik met wat korte loopjes op rustdagen mijn marcothon kan doen waarbij ik op de 'rustdagen' vooral op techniek en vorm let, dus ik had ook zeker niet meer moeten verwachten. Dit is ook de eerste keer dat ik überhaupt 7 dagen achter elkaar heb gelopen OOIT, dus dat speelt denk ik óók wel een beetje mee
maargoed
ook na 7 dagen dit nog neerzetten is stiekem best netjes voor een rennende blob als ik, besef ik me, dus... morgen weer naar m'n fysio, die 6e is geworden vandaag! Zag 'm voorbij sprinten (het was een out and back route)
Wat een held. Ik ga 'm mooi gebruiken voor ren-tips
Ja doei.![]()
Oh, gatverquote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef RunnerAdd het volgende:
Lekker gelopen allemaal!
Hier last van buikgriepdus even niet lopen.
beterschap!
Ja doei.![]()
quote:Ja, jullie hebben wel gelijk dat het mentale aspect belangrijk is. Maar dan moet het nog wel een beetje realistisch zijn. Maar een sprong van een minuut per kilometer gaat me nog net even te ver. Ik gok dat het in iets kleinere stappen zal gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Precies, visualiseren is al het halve werk. De rest train je er even bij.
Eerst genieten, en dan maar eens bedenken wat m'n nieuwe doelen worden.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mr B en Yur
Thanks for askingquote:![]()
Gelukkig wat progressie vandaag. Geen koorts meerSlijm hoest wat makkelijker op
Paps en mams kwamen zojuist even polshoogte nemen en ik heb zelfs een slokje bier gedronken!
![]()
Fijn Quoi!
Bier drinken is een stap in de goede richting!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Christus. PoolshoogteHet is ook weer zo'n woord dat ik nooit gebruik.
Gelukkig gaan al mijn tekstjes eerst langs de spellingnazi's![]()
![]()
Het is er zo één die je moet weten, maar vervolgens (als het goed is) ook niet meer vergeet.
Ja doei.![]()
Dat zeker!
Grappig, via Google + zie ik dat mijn Meneer nu op de olympiaweg loopt, bijna bij de finish aka het stadion![]()
![]()
Hoop dat ik morgen bij de fysio een vervangende opdracht/oefening ga krijgen. Een van de oefeningen deze week lukte maar niet om constant goed uit te voeren met dus goede vorm, waardoor ik er maar mee gestopt ben: heb het idee dat je het beter niet dan verkeerd kunt doen, dus dan maar focussen op de andere oefeningen die ik mee had gekregen die wel goed gingen. Wel frappant om te zien hoe duidelijk je juist met de oefeningen die ik heb gekregen waar de pijn vandaan komt/wat er fout zit.
Gaat iig alweer een stuk beter inmiddels met de rug dan vanochtend.
Ja doei.![]()
Doet ie t een beetje goed?quote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef Quoi het volgende:
Dat zeker!
Grappig, via Google + zie ik dat mijn Meneer nu op de olympiaweg loopt, bijna bij de finish aka het stadionZo lang er maar vooruitgang in zit!quote:Op zondag 7 december 2014 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ik morgen bij de fysio een vervangende opdracht/oefening ga krijgen. Een van de oefeningen deze week lukte maar niet om constant goed uit te voeren met dus goede vorm, waardoor ik er maar mee gestopt ben: heb het idee dat je het beter niet dan verkeerd kunt doen, dus dan maar focussen op de andere oefeningen die ik mee had gekregen die wel goed gingen. Wel frappant om te zien hoe duidelijk je juist met de oefeningen die ik heb gekregen waar de pijn vandaan komt/wat er fout zit.
Gaat iig alweer een stuk beter inmiddels met de rug dan vanochtend.F means you're fucked![]()
Geen idee. Die locatie refresht om de paar minuten, dus heel betrouwbaar is dat niet. Zal wel weer rond de 1.10-1.15 uitkomen, verwacht ik.quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Doet ie t een beetje goed?
[..]
Zo lang er maar vooruitgang in zit!
Dus: hij loopt daar nu nog![]()
![]()
![]()
De Montferlandrun was leuk!![]()
Vanmorgen was het alleen wel laat, en dus moesten we een beetje haasten. Daar houd ik niet zo van. Maar hop, snel de auto in en naar 's-Heerenberg. Vanaf de afrit in Duitsland was de route naar de parkeerplaatsen goed aangegeven, en dat ging dus vlot. Maar de auto begon wel te piepen over lage bandenspanning (fuck!), dus dat helpt ook al niet.
En dan moest ik ook nog schrijven, betalen, m'n nummer ophalen en alles, gedoe! Natuurlijk was ik gewoon goed op tijd, maar van al dat gehaast, start ik nooit zo lekker. Maar, op tijd en dus snel het startvak in.
De 7.5km is recreatief. Niks te winnen, geen klassement, geen winnaar. Wel tijdsregistratie, maar verder niks. Dat was niet bij iedereen doorgedrongen, kennelijk. Ik start altijd rechts van de weg, omdat ik weet dat ik niet zo snel ben. Links is voor de snellies, rechts is voor de minder-snellen, zoals ik. Maar die regel is nog geen gemeengoed in de Achterhoek geloof ik. Ondanks dat ik keurig rechts hield, werd ik regelmatig rechts ingehaald, door mensen die zich er gewoon tussendoor worstelde. Soms niet zachtzinnig, en van een flink langere kerel kreeg ik een mooie elleboog op m'n oogkasgreat...
Onrustige start dus, maar na 2km werd het wat rustiger op het parcours. Dus kon ik een beetje een plek op de weg kiezen die ik fijn vond, en m'n eigen tempo lekker kon kiezen. Na nog 2km doorhobbelen hoorde ik ineens m'n naam en werd ik ingehaald door De_Kluizenaar, die volle bak aan het genieten was. Ik wat minder, maar onderweg vind ik het nooit zo leukIk heb hem wel nog een hele tijd in het oog kunnen houden, maar bijhouden lukte niet. Geeft niks, gewoon verder gaan.
De laatste km is bijna helemaal naar beneden, dus dat is gewoon jezelf naar beneden laten vallen. Op dat moment begon het ook nog een beetje te druppelen, maar dat zette niet door. Ik spotte Tarahumara nog langs de kanten toen was de finish daar alweer!
Medaille gekregen, een flesje drinken en een goodiebag. Nog even snel gehoord hoe het met De_Kluizenaar was gegaan en daarna heb ik Mr. Guppy opgezocht. We zijn helaas niet meer gebleven om ook de 15km te kijken, want als je dan zo'n tijdje stilstaat, wordt het snel koud. En we hadden afgesproken om na het rennen naar m'n schoonouders te gaan, die wonen in de buurt (handig te combineren!). Dus zo gezegd, zogedaan. Geslaagde dag weer![]()
Trouwens, het is ècht een mooie medaille weer! Ik vind m heel cool!
[ Bericht 2% gewijzigd door Guppy op 07-12-2014 17:57:36 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Die langswurmende mensen is wel minder, maar gelukkig klinkt het algemene verhaal positief!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Tof Gup! Hoe is het met je oog?quote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanmorgen was het alleen wel laat, en dus moesten we een beetje haasten. Daar houd ik niet zo van. Maar hop, snel de auto in en naar 's-Heerenberg. Vanaf de afrit in Duitsland was de route naar de parkeerplaatsen goed aangegeven, en dat ging dus vlot. Maar de auto begon wel te piepen over lage bandenspanning (fuck!), dus dat helpt ook al niet.
En dan moest ik ook nog schrijven, betalen, m'n nummer ophalen en alles, gedoe! Natuurlijk was ik gewoon goed op tijd, maar van al dat gehaast, start ik nooit zo lekker. Maar, op tijd en dus snel het startvak in.
De 7.5km is recreatief. Niks te winnen, geen klassement, geen winnaar. Wel tijdsregistratie, maar verder niks. Dat was niet bij iedereen doorgedrongen, kennelijk. Ik start altijd rechts van de weg, omdat ik weet dat ik niet zo snel ben. Links is voor de snellies, rechts is voor de minder-snellen, zoals ik. Maar die regel is nog geen gemeengoed in de Achterhoek geloof ik. Ondanks dat ik keurig rechts hield, werd ik regelmatig rechts ingehaald, door mensen die zich er gewoon tussendoor worstelde. Soms niet zachtzinnig, en van een flink langere kerel kreeg ik een mooie elleboog op m'n oogkasgreat...
Onrustige start dus, maar na 2km werd het wat rustiger op het parcours. Dus kon ik een beetje een plek op de weg kiezen die ik fijn vond, en m'n eigen tempo lekker kon kiezen. Na nog 2km doorhobbelen hoorde ik ineens m'n naam en werd ik ingehaald door De_Kluizenaar, die volle bak aan het genieten was. Ik wat minder, maar onderweg vind ik het nooit zo leukIk heb hem wel nog een hele tijd in het oog kunnen houden, maar bijhouden lukte niet. Geeft niks, gewoon verder gaan.
De laatste km is bijna helemaal naar beneden, dus dat is gewoon jezelf naar beneden laten vallen. Op dat moment begon het ook nog een beetje te druppelen, maar dat zette niet door. Ik spotte Tarahumara nog langs de kanten toen was de finish daar alweer!
Medaille gekregen, een flesje drinken en een goodiebag. Nog even snel gehoord hoe het met De_Kluizenaar was gegaan en daarna heb ik Mr. Guppy opgezocht. We zijn helaas niet meer gebleven om ook de 15km te kijken, want als je dan zo'n tijdje stilstaat, wordt het snel koud. En we hadden afgesproken om na het rennen naar m'n schoonouders te gaan, die wonen in de buurt (handig te combineren!). Dus zo gezegd, zogedaan. Geslaagde dag weer![]()
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Het doet zeer als ik erop duw, dus dat moet ik maar niet doenquote:er is gelukkig niks aan te zien, dus het zal wel meevallen. Ik ben allang blij dat m'n bril nog recht is!
Maar, de Montferlandrun gaat wel een vast plekje op m'n agenda krijgen! Wat een mooie omgeving
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pff nat in Rotterdam![]()
Wel weer lekker gelopen, goed op schema voor Rotterdam marathon volgend jaar
The line is a dot to you!![]()
Jouw meneer wordt ook echt supersnel zeg!quote:Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef Quoi het volgende:
Oeps, hij is nu wel binnenDat betekent ruim onder de 1 uur 10, nl 1 uur en 6 a 7 minuten...
Gups![]()
Net als soberso en chanant?quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Het is er zo één die je moet weten, maar vervolgens (als het goed is) ook niet meer vergeet.
Mooie medaille inderdaad GupEn volgende keer gewoon jouw elleboog iets lager bij hem planten
Dat is maar liefst 1,5 minuut ONDER de Zwabbertijdquote:
Mooie bling!quote:Op zondag 7 december 2014 17:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja! En nu ook met scherpe fotoquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat is dit nou weer, denk alleen voor voorvoetlanders
http://running.competitor(...)e-breaks-mold_118688![]()
![]()
Zal wel niet mogen in IAAF wedstrijden. Grote kans dat ze dat aanmerken als een veersysteem.quote:Op zondag 7 december 2014 18:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Wat is dit nou weer, denk alleen voor voorvoetlanders
http://running.competitor(...)e-breaks-mold_118688
[ afbeelding ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Netjes aan de zwabbertijd gehoudenquote:
En ja murmeli, heel nette tijd natuurlijk! Netjes teruggebounced van je blessure en ziekigheid!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
1:24:11
Of er later meer komt weet ik nog niet. Dat zou alleen geklaag worden.Trek eens aan mijn vinger?
Ik heb geen drinken gekregen op Montferland .. Toen ik weer bij kwam had ik al een medaille om mn nek. Die laatste km ging ver buiten comfortabel met de zwaartekracht mee. Laatste 500 mtr in 5.15
Wow! Dat is echt naar beneden vallen 2.0quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb geen drinken gekregen op Montferland .. Toen ik weer bij kwam had ik al een medaille om mn nek. Die laatste km ging ver buiten comfortabel met de zwaartekracht mee. Laatste 500 mtr in 5.15![]()
En jij ging ook te vroeg door de hekken heen! Het drinken was nog iets verder lopen
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 07-12-2014 18:41:09 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik liep eigenlijk de hele tijd iets voorbij cruise snelheid en dat ik dacht "hee guppy loopt hier ook ergens" zag ik je 10mtr voor me lopenquote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wow! Dat is echt naar beneden vallen 2.0![]()
En jij ging ook te vroeg door de hekken heen! Het drinken was nog iets verder lopen. Daarna liep ik achter 2 bejaarde dames aan op 6.30 heuvel op en dacht fuck are you serious? Keek nog even achterom of ik je zag en daarna heuvel af, gewicht mee doorlopen.
Heb echt super genoten volgend jaar wil ik weer!
Mijn vrouw en kinderen stonden bij de finish dus vandaar weer snel terug.
Ik vond het ook superleuk! Naderhand dan toch, onderweg vind ik het altijd kutquote:Op zondag 7 december 2014 18:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik liep eigenlijk de hele tijd iets voorbij cruise snelheid en dat ik dacht "hee guppy loopt hier ook ergens" zag ik je 10mtr voor me lopen. Daarna liep ik achter 2 bejaarde dames aan op 6.30 heuvel op en dacht fuck are you serious? Keek nog even achterom of ik je zag en daarna heuvel af, gewicht mee doorlopen.
Heb echt super genoten volgend jaar wil ik weer!
Mijn vrouw en kinderen stonden bij de finish dus vandaar weer snel terug.er liepen aardig wat kwieke bejaarden mee he! Flink wat gezien!
Ik heb bij de start gekeken of ik je zag, maar dat was niet te doen. Maar zo kwam het ook goed!
Ik wilde ook weten hoe mijn laatste 500m ging, maar stomme kut-Garmin!! M'n loop van vandaag staat keurig op m'n horloge, Garmin Express zegt dat alles gesynchroniseerd is, maar Garmin Connect ontkent alles![]()
Dus maar op het horloge opgezocht, en mijn laatste 500m ging in 6:02min/kmtoch cool. En op het 7km punt was ik 2min sneller als tijdens de 7^^-nacht.
Hier! Toch eigenlijk ondanks de beste klimmetjes wel een snel parcours dan?!quote:Op zondag 7 december 2014 18:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond het ook superleuk! Naderhand dan toch, onderweg vind ik het altijd kuter liepen aardig wat kwieke bejaarden mee he! Flink wat gezien!
Ik heb bij de start gekeken of ik je zag, maar dat was niet te doen. Maar zo kwam het ook goed!
Ik wilde ook weten hoe mijn laatste 500m ging, maar stomme kut-Garmin!! M'n loop van vandaag staat keurig op m'n horloge, Garmin Express zegt dat alles gesynchroniseerd is, maar Garmin Connect ontkent alles![]()
Dus maar op het horloge opgezocht, en mijn laatste 500m ging in 6:02min/kmtoch cool. En op het 7km punt was ik 2min sneller als tijdens de 7^^-nacht.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik doorgaans er onderweg niks aan vind want vermoeid maar viel nu erg mee. Liep heerlijk en vlot door. Beetje sparen heuvelop en los naar beneden.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het scheelt ook dat ik tijdens de 7^^-nacht net ziek was geweest en nog antibiotica slikte. Maar toch! Viel mij ook niet tegenquote:Op zondag 7 december 2014 18:50 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hier! Toch eigenlijk ondanks de beste klimmetjes wel een snel parcours dan?!
Moet ook eerlijk zeggen dat ik doorgaans er onderweg niks aan vind want vermoeid maar viel nu erg mee. Liep heerlijk en vlot door. Beetje sparen heuvelop en los naar beneden.![]()
Die laatste klim, die ik wist dat zou komen, viel me toch wel tegen hoor! Pfff. En dan gaat Mylaps daar ook nog staan filmenik vrees voor de beelden.
Ja die worden leuk!quote:Op zondag 7 december 2014 18:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat ik tijdens de 7^^-nacht net ziek was geweest en nog antibiotica slikte. Maar toch! Viel mij ook niet tegen![]()
Die laatste klim, die ik wist dat zou komen, viel me toch wel tegen hoor! Pfff. En dan gaat Mylaps daar ook nog staan filmenik vrees voor de beelden.
Leek geen eind aan te komen.
Je hebt wel nog mooi naar Eric Béatse gezwaaid! Dat worden wèl leuke foto'squote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja die worden leuk!Leek geen eind aan te komen.
Wie ?quote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt wel nog mooi naar Eric Béatse gezwaaid! Dat worden wèl leuke foto'sik liep achter die bejaarden en dacht dit is een leuk moment. Die fotograaf moest er zelf om lachen
Die fotograaf dusquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wie ?ik liep achter die bejaarden en dacht dit is een leuk moment. Die fotograaf moest er zelf om lachen
is een lokale, die veel sportevenementen in de regio fotografeert. Je foto's kun je over een dag of wat hier terugvinden, als het goed is: http://www.viagladiola.tk
Thanks, in de gaten houden :pquote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die fotograaf dusis een lokale, die veel sportevenementen in de regio fotografeert. Je foto's kun je over een dag of wat hier terugvinden, als het goed is: http://www.viagladiola.tk
Ga ik ook doen!quote:Op zondag 7 december 2014 19:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks, in de gaten houden :p
Ik snap alleen nog steeds niet waarom Garmin Connect m'n data niet laat zien
Wow wat een tijden zeg, zal zeker ook met de temperatuur te maken hebben. Je blijft maar verbazen Wolve met je pr's.
Zat te twijfelen of ik wel zou gaan vanmiddag, maar in het weekend helemaal niet sporten vond ik ook zo wat. Sommige stukken met regen en wind tegen waren wel behoorlijk fris, maar zonder de regen en wind kreeg ik het weer warm. Schenen klein beetje gevoelig, maar verder lekker gelopen. Erg tevreden met m'n weektotaal![]()
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/445612345/11367364
Haha, mijn wind mee/tegen grafiekje(even bij de lap times kijken)
Zo, inmiddels weer een beetje opgewarmd en thuis. Ik vond de Bruggenloop prima georganiseerd tot de finish. Ze hadden zich volledig verkeken op het aantal deelnemers. Ik stond 150m voor de finish stil...![]()
Het was een enorme fuik waar geen doorkomen was en waar je behoorlijk afkoelde.
Maar goed , de eerste medaille is binnen met een tijd van 1u30'48". Als ik naar mijn Garmin kijk dan geeft die voor 15,17km een tijd van 1u28'39". Blijkbaar heb ik m precies voordat ik tot stilstand kwam stil gezet...al met al moet ik er blij mee zijn want met dit weer en de drukte zat er niet meer in. Toch blij![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/445612345/11367364
Haha, mijn wind mee/tegen grafiekje(even bij de lap times kijken)
Ik moest van Zwabber 1.16 lopen op de Bruggenloop en dat heb ik dus maar gedaan. 10 minuten sneller dan vorig jaar en ook dik 3 minuten sneller dan mijn PR op de Zevenheuvelenloop drie weken geleden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nice!quote:Op zondag 7 december 2014 20:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik moest van Zwabber 1.16 lopen op de Bruggenloop en dat heb ik dus maar gedaan. 10 minuten sneller dan vorig jaar en ook dik 3 minuten sneller dan mijn PR op de Zevenheuvelenloop drie weken geleden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Zwabber moet bookmaker worden volgens mij.
Maar de hamvraag is, heeft hij zijn eigen streeftijd ook gehaald?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hij had in elk geval tijd gewonnen op die tijd. Na 7km haalde ik hem in en klaagde hij dat hij te hard van start ging. Hopelijk heeft hij zich kunnen herpakken.quote:Op zondag 7 december 2014 20:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar de hamvraag is, heeft hij zijn eigen streeftijd ook gehaald?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Waren jullie nog op tijd? Ik zag jullie over het viaduct over het spoor lopen toen ik daar na de start al overheen liepquote:.
Anders was ik niet meer welkom geweest, natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 18:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Netjes aan de zwabbertijd gehoudenGet stoned![]()
herinnert mij om mijn hogtepunt van het weekend te melden....quote:Op zondag 7 december 2014 20:21 schreef YUR het volgende:
Kanjers
Hoogtepuntje van de dag: Ik sta op de foto met Mr.B.
Ik zat in de bus naar start naast Ruby Muir
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's geen Mr.B.quote:Op zondag 7 december 2014 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
herinnert mij om mijn hogtepunt van het weekend te melden....
quote:Op zondag 7 december 2014 20:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zat in de bus naar start naast Ruby MuirRuby
[..]
Ja doei.![]()
als Mr.B naast me zou zitten zou ik niet de puberale drang hebben om hem stiekum aan te raken...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zeg je nou wel...quote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als Mr.B naast me zou zitten zou ik niet de puberale drang hebben om hem stiekum aan te raken...F means you're fucked![]()
You has a jealous?quote:
Ruby
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
alleen als Mr.B ook een skort zou dragen misschien...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[..]
Nog mee gepraat?![]()
Wil je mij aanraken?quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen als Mr.B ook een skort zou dragen misschien...![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 20:21 schreef YUR het volgende:
Kanjers
Hoogtepuntje van de dag: Ik sta op de foto met Mr.B.![]()
Foto's?quote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als Mr.B naast me zou zitten zou ik niet de puberale drang hebben om hem stiekum aan te raken...quote:![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: