SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GotC op 07-12-2014 20:15:05 ]![]()
Brrrr... Ik sta nu te vernikkelen op een industrieterrein in Nijkerk. Over een kwartiertje begint de Koude Polderloop, en dat is een hele passende naam...
Zin in![]()
![]()
Vandaag hét ideale hardloopweer! Gelukkig is de BGL morgen pas, anders zou het wel heel makkelijk worden.![]()
Maar goed dat ik dan vandaag ga lopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Vandaag hét ideale hardloopweer! Gelukkig is de BGL morgen pas, anders zou het wel heel makkelijk worden.Nog eventjes wachten op een PostNL pakketje en dan gaan met die banaan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Nou het weer was het enige makkelijke vandaag, het was ploeteren met de intervallen....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag mijn eerste 10 km ever gelopen (11 km eigenlijk). De bedoeling was 30 min nonstop ( training 9 van 5-10 km van runcoach met Renate wennemars) maar was zo mooi in t bos dat ik ben doorgelopen. Tijd was 1.03.42 maar daar was ik eigenlijk niet mee bezig. Ging best makkelijk, vreemd wel om zo'n ver doel nu al te hebben gehaald.![]()
Wow, dat is een hele sprong vooruit ineens, gefeliciteerd! Nu wel een paar daagjes rustig aan hequote:Op zaterdag 6 december 2014 11:20 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag mijn eerste 10 km ever gelopen (11 km eigenlijk). De bedoeling was 30 min nonstop ( training 9 van 5-10 km van runcoach met Renate wennemars) maar was zo mooi in t bos dat ik ben doorgelopen. Tijd was 1.03.42 maar daar was ik eigenlijk niet mee bezig. Ging best makkelijk, vreemd wel om zo'n ver doel nu al te hebben gehaald.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In het weekend (zeker met dit weer) vind ik het altijd bijna jammer dat ik maar 1x per dag mag hardlopenZeker als het lekker en moeiteloos ging zoals vanochtend. Morgen maar weer lekker kilometers happen. In het duingebied bij mijn ouders, super chill. Hats of FRSH nog zin om mee te doen toevallig?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik blijf er bij dat ze RD per direct moeten opsluiten en nooit meer loslaten. Dat is voor iedereen beter.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Het was niet echt koud (wat een lekker zonnetje!) en de route ging maar voor de helft door de polder, dus de naam bleek toch false advertising, maar wat heb ik lekker gelopen!quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:48 schreef pijll het volgende:
Brrrr... Ik sta nu te vernikkelen op een industrieterrein in Nijkerk. Over een kwartiertje begint de Koude Polderloop, en dat is een hele passende naam...
Zin in
Goed mijn best gedaan, een aanval gedaan op mijn pr, maar het zat er niet in. Dat had ik nog voor het keerpunt door. Toch door blijven lopen; gefinisht in 24:46 (5km), bijna dezelfde tijd als de Dobbeloop twee(?) weken geleden maar wel 150 meter langer.
https://www.endomondo.com/workouts/445094179/1318271![]()
Dat mag best hoor 2 keer per dag lopen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
In het weekend (zeker met dit weer) vind ik het altijd bijna jammer dat ik maar 1x per dag mag hardlopenZeker als het lekker en moeiteloos ging zoals vanochtend. Morgen maar weer lekker kilometers happen. In het duingebied bij mijn ouders, super chill. Hats of FRSH nog zin om mee te doen toevallig?
![]()
Ja het mag wel, maar het heeft niet zo veel zin denk ik, en dan kan ik de rest van de week niet meer trainen omdat ik alleen maar moet bijkomen van het weekendquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat mag best hoor 2 keer per dag lopen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Het was niet echt koud (wat een lekker zonnetje!) en de route ging maar voor de helft door de polder, dus de naam bleek toch false advertising, maar wat heb ik lekker gelopen!
Goed mijn best gedaan, een aanval gedaan op mijn pr, maar het zat er niet in. Dat had ik nog voor het keerpunt door. Toch door blijven lopen; gefinisht in 24:46 (5km), bijna dezelfde tijd als de Dobbeloop twee(?) weken geleden maar wel 150 meter langer.
https://www.endomondo.com/workouts/445094179/1318271
Sterk gelopen. Mooi om te zien dat je gewoon zo hard mogelijk begonnen bent om te zien waar het schip vervolgens strandt. 4:30 als eerste kilometer is een fanatiek begin.![]()
Zo, mag volgens mij wel een zonnebril opzetten tijdens het lopen. Zonnetje![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Donequote:Op zaterdag 6 december 2014 11:04 schreef Zwabberhark het volgende:
GotC, wil je mij toevoegen aan de CPC, HM?![]()
![]()
Holy Molyquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:42 schreef YUR het volgende:
Dag 16/41, wat een heerlijk weer om 21 kilometer door de duinen te struinenGa je over de 300km komen in december?
Euh...daar ga ik eigenlijk niet van uitquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Holy MolyGa je over de 300km komen in december?
F means you're fucked![]()
Oke, ik had het idee dat je de laatste tijd wel 10km per dag gemiddeld liepquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Euh...daar ga ik eigenlijk niet van uit
Ik vind dat juist helemaal geen goede indeling. Ik was weggegaan op 4.50 en dan elke km wat versnellen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sterk gelopen. Mooi om te zien dat je gewoon zo hard mogelijk begonnen bent om te zien waar het schip vervolgens strandt. 4:30 als eerste kilometer is een fanatiek begin.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Alsof dat wel makkelijk is na een 4:50 als opening.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind dat juist helemaal geen goede indeling. Ik was weggegaan op 4.50 en dan elke km wat versnellen.![]()
Jij bent echt niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:42 schreef YUR het volgende:
Dag 16/41, wat een heerlijk weer om 21 kilometer door de duinen te struinen
Ik zeg: opsluiten, samen met RD
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: