Ah, dank jequote:
Die hoeft de komende jaren niet op werk te rekenen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, dank je
Zie niet helemaal in hoe hij met deze actie daar precies profijt van kan hebben, maar daar heeft hij denk ik een beter beeld bij.
Behalve als hij al bij Powned heeft getekend voor een baantje.quote:Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Die hoeft de komende jaren niet op werk te rekenen.
quote:Maastricht wacht in spanning af in kwestie Hoes
Heel Maastricht houdt de adem in over wat de fractievoorzitters van de gemeenteraad vanavond gaan beslissen over Onno Hoes. Hoes is in opspraak geraakt nadat er vorige week beelden en berichtjes openbaar werden van een date die hij had. Om zes uur vanavond zijn de fractieleiders in beraad gegaan over de kwestie op het gemeentehuis.
Hoes raakte wederom in opspraak nadat er priveberichten van hem met de twintigjarige Robbie Hasselt uit Almere, waarover De Telegraaf al uitvoerig berichtte, naar buiten kwamen. De verschillende fracties van de in totaal elf partijen vergaderden in de afgelopen dagen eerste apart om hun standpunt in deze kwestie te bepalen.
Kitty Nuijts, fractievoorzitster van de Liberale Maastricht, voegde zich later bij de bijeenkomst. Vlak daarvoor liet ze weten dat Hoes wat haar betreft moet opstappen als burgemeester. "Dat vonden wij vorig jaar al, toen er ook een affaire rond hem aan het licht kwam."
Nuijts: „Zijn gedragingen passen niet bij zo'n politiek ambt.” Maar ze weet niet hoe de andere fracties daarover denken. „Ik weet niet of we hier vanavond uitkomen.”
Gouverneur Theo Bovens van Limburg wil volgens Nuijts als klankbord optreden, maar dat is een beslissing die de gemeenteraad moet nemen, zei Nuyts. De woordvoerster van Bovens zei maandagavond dat de gouverneur zich door alle betrokken partijen laat informeren. Of Onno Hoes bij hem langs is geweest, kon ze niet zeggen.
Bron: Telegraaf
quote:'Vertrek Hoes zeker, onderhandelingen over hoe en wanneer'
Welk scenario uiteindelijk wordt gekozen voor het vertrek van burgemeester Hoes van Maastricht is punt van onderhandeling, maar dat hij gaat lijkt zeker. Dat zegt journalist Stefan Gybels van De Limburger.
Volgens Gybels is er gisteren volop onderhandeld en gaan die onderhandelingen vandaag door. "Onderdeel van die onderhandelingen is in ieder geval de termijn waarop hij vertrekt." Daarmee lijkt het vertrek zeker. Het gaat nu alleen nog over de manier waarop.
Eerder werd duidelijk dat een aantal fracties in Maastricht een relatief galant voorstel aan de burgemeester had gedaan. Daarbij zou Hoes pas vertrekken als hij ander werk had. Of dat voorstel nog ter tafel ligt en welke aanvullende voorwaarden daar aan verbonden zijn, is niet duidelijk.
http://www.gemeentemaastr(...)gemeester-onno-hoes/quote:Op woensdag 10 december 2014 17:15 schreef computergirl het volgende:
Teletekst weet nog van niks, wat is de bron?
Die gaan er nog wel wat van horen. Juridisch gezien. En maar goed ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:14 schreef Smallish het volgende:
Robbie en kornuiten zullen trots zijn op zichzelf.
Yep, Onno laat het er niet bij zitten. Al maakt-ie volgens mij geen enkele kans. We kunnen alleen maar hopen dat Robbie zelf nog eens een lesje leert...quote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gaan er nog wel wat van horen. Juridisch gezien. En maar goed ook.
quote:Vorige week is een deel van mijn privé leven tot mijn grote ontsteltenis moedwillig en schaamteloos publiek geworden. Ik bereid dan ook met mijn raadsman zorgvuldige juridische stappen voor tegen degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Ten eerste had hij beter moeten weten in zijn functie, echter heeft hij ten tweede wel gelijk dat zoiets natuurlijk erg laag is, dus ik vind het wel goed dat hij die stappen nu neemt.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, Onno laat het er niet bij zitten. Al maakt-ie volgens mij geen enkele kans. We kunnen alleen maar hopen dat Robbie zelf nog eens een lesje leert...
[..]
Er zit ook wel enige ironie in, dat de ex van de grootste roddelnicht van Nederland aan zo'n gebeurtenis ten onder gaat. Zal Albert hier een lesje van leren?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, Onno laat het er niet bij zitten. Al maakt-ie volgens mij geen enkele kans. We kunnen alleen maar hopen dat Robbie zelf nog eens een lesje leert...
[..]
Ik denk dat er bij Robbie weinig te halen valt, dus ik vermoed dat hij PowNews voor de rechter gaat slepen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is de zaak exact hetzelfde als destijds met BNN en de "gewonnen prijs". Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[..]
Hij maakt natuurlijk geen schijn van kans.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:24 schreef Samson het volgende:
Ten eerste had hij beter moeten weten in zijn functie, echter heeft hij ten tweede wel gelijk dat zoiets natuurlijk erg laag is, dus ik vind het wel goed dat hij die stappen nu neemt.
Welke rekening had pownews of Robbie te vereffenen, dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij maakt natuurlijk geen schijn van kans.
Probleem is dat zulke mensen te veel van de publiciteit houden en vroeg of laat keert zich dat tegen je. Net als bij Moskowicz. Genoeg mensen die dan een rekening willen vereffenen.
hij zocht juist nauwelijks de publiciteit opquote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Probleem is dat zulke mensen te veel van de publiciteit houden en vroeg of laat keert zich dat tegen je. Net als bij Moskowicz. Genoeg mensen die dan een rekening willen vereffenen.
Geen idee. Dat zal vast nog wel een keer naar buiten komen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:35 schreef Smallish het volgende:
Welke rekening had pownews of Robbie te vereffenen, dan?
Ik weet niet hoe een kwestie als dit officieel beoordeeld wordt. Ik zou het ook niet kunnen waarderen als ik in een date zit, dat die vervolgens wordt opgenomen en ik het later op internet terug zie. Maar ja, is vandaag de dag een lastige kwestie natuurlijk omdat er zoveel ongewild op het internet wordt gegooid dat je wel aan de lopende band rechtszaken zou kunnen gaan houden....quote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heeft niks met Albert te makenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef rubbereend het volgende:
Arme Onno, als hij nooit wat met Albert Verlinde had gekregen had hem dit allemaal bespaard gebleven
Onno maakt een rechtszaak van tegen Pownews en die Robbie Hasseltquote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nah, ik vrees dat het pownews met name gaat om het rellen. Daar zitten volgens mij weinig diepere gedachten achter.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen idee. Dat zal vast nog wel een keer naar buiten komen.
Hoeft ook niet persé Pownews/Robbie te zijn, maar iemand anders die er belang bij heeft en dan wat zaken in gang zet.
Het klopt idd niet dat dit openbaar wordt gemaakt, maar ik vind wel dat je in bepaalde functies gewoon bepaalde dingen beter kunt laten, of er iig dan heel veel moeite voor doen om iets uit de publiciteit te houden. Dit is natuurlijk nogal dom van Onno. Los van het feit dat ik dit soort acties van Pownews en van die puberhoertjes ook niet kan waarderen....quote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef Andromache het volgende:
walgelijk wat hier is gebeurd. Ja, Onno was tamelijk naïef, maar de Maastrichtse raad is ook een stel kinderachtige huppelkutten dat ze hier 'niet van houden' . ja wat dan helemaal? alsof de rest van het college van B&W niet eens een slippertje maakt dan wel eens foetert op de raad in het openbaar. het is de schuld van de raad dat Onno zichzelf genoodzaakt ziet op te stappen. de honden roken weer bloed, hoor.
Dit is allemaal gaan rollen omdat de Patty en Evert nog een rekening te vereffenen hadden met Albert. Als Onno een willekeurige burgemeester was geweest was een kus in openbare gelegenheid nooit zulk nieuws gewordenquote:Op woensdag 10 december 2014 17:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft niks met Albert te maken
Denk je dat nu echt? Los van dat vind ik zo'n reactie van die Andre Willems ook nogal vreemd. 2 zinnen, geen commentaar. Het is niet dat dit toch niet verder naar buiten wordt gebracht of zo, dan mag hij in zn functie toch gewoon wel eea tegen de media zeggen lijkt me?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dit is allemaal gaan rollen omdat de Patty en Evert nog een rekening te vereffenen hadden met Albert. Als Onno een willekeurige burgemeester was geweest was een kus in openbare gelegenheid nooit zulk nieuws geworden
rutger zal wel trots rondlopen met een strakke plasserquote:Op woensdag 10 december 2014 17:14 schreef Smallish het volgende:
Robbie en kornuiten zullen trots zijn op zichzelf.
Ik heb het over de start van dit hele circusquote:Op woensdag 10 december 2014 18:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Denk je dat nu echt? Los van dat vind ik zo'n reactie van die Andre Willems ook nogal vreemd. 2 zinnen, geen commentaar. Het is niet dat dit toch niet verder naar buiten wordt gebracht of zo, dan mag hij in zn functie toch gewoon wel eea tegen de media zeggen lijkt me?
is dat niet een mooi klusje voor bram om daar eens in te duiken en het dan in hapklare brokken over te dragen aan Spong of Hammerstein ?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin, tuurlijk heeft dit er ook aan toe bijgedragen maar uiteindelijk was er meer...en heb het gevoel dat de gemeenteraad ook een beetje op hun pik is getrapt over de manier hoe Onno Hoes schijnbaar sprak en dacht over hun, toch wel een beetje minachtend en laatdunkend.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dit is allemaal gaan rollen omdat de Patty en Evert nog een rekening te vereffenen hadden met Albert. Als Onno een willekeurige burgemeester was geweest was een kus in openbare gelegenheid nooit zulk nieuws geworden
tuurlijk niet, de gaat gewoon weer het volgende filmpje laten zien zoals toendertijds Georgina en Pieter of Yolanthe en Wesleyquote:Op woensdag 10 december 2014 17:28 schreef Smallish het volgende:
[..]
Er zit ook wel enige ironie in, dat de ex van de grootste roddelnicht van Nederland aan zo'n gebeurtenis ten onder gaat. Zal Albert hier een lesje van leren?
Ben benieuwd of Albert vanavond bij Boulevard te zien isquote:Op woensdag 10 december 2014 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk niet, de gaat gewoon weer het volgende filmpje laten zien zoals toendertijds Georgina en Pieter of Yolanthe en Wesley
op diepere gedachten is bij powned toch nog nooit iemand betrapt ?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef Smallish het volgende:
[..]
Nah, ik vrees dat het pownews met name gaat om het rellen. Daar zitten volgens mij weinig diepere gedachten achter.
nee geen onzin, als het vorig jaar over de burgemeester van pak hem beet venlo was gegaan, en die was getrouwd met een vrouw hadden boulevard of prive er niets mee gedaan. Vast wel 1 of 2 dagen stukkies in de televaag maar daarna was het klaar geweestquote:Op woensdag 10 december 2014 18:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin, tuurlijk heeft dit er ook aan toe bijgedragen maar uiteindelijk was er meer...en heb het gevoel dat de gemeenteraad ook een beetje op hun pik is getrapt over de manier hoe Onno Hoes schijnbaar sprak en dacht over hun, toch wel een beetje minachtend en laatdunkend.
Hij had gewoon minder aan zijn penis moeten denken, of anders wat discreter daar mee om moeten gaan.
Precies, het feit dat hij de echtgenoot van Albert was maakt het shownieuwswaardig, want anders was het het lokale dagblad echt niet ontstegenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en albert gaat zo direct in boulevard vast wijzen met zijn vinger dat het nu de schuld is van de publieke omroep die dit met ons belastingcenten op hun geweten hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het feit dat hij de echtgenoot van Albert was maakt het shownieuwswaardig, want anders was het het lokale dagblad echt niet ontstegen
Ja, 't is een grote schande!!quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en albert gaat zo direct in boulevard vast wijzen met zijn vinger dat het nu de schuld is van de publieke omroep die dit met ons belastingcenten op hun geweten hebben
Vast, maar daar heeft hij wel een terecht punt. Als ze nou wilden aantonen dat hij totaal corrupt was dan had het een maatschappelijk doel. Ze hebben nu alleen maar bewust willen ontmantelen als de vreemdgaande echtgenoot van 's lands roddelkoningin, totaal geen relevantie om belastinggeld aan te spenderen...quote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en albert gaat zo direct in boulevard vast wijzen met zijn vinger dat het nu de schuld is van de publieke omroep die dit met ons belastingcenten op hun geweten hebben
http://www.geenstijl.nl/m(...)es_opgestapt_om.htmlquote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rutger zal wel trots rondlopen met een strakke plasser
quote:Ha! Deze is voor de hat0rs, de Volkskranten, de Villamediaas, de Bas Heijnes, de JP Geelens en de Hans Beerenkampen. Voor de vingerwappende goegemeente die vond dat er weer eens grenzen werden overschreden. Voor de brug te fur jankers en voor de FatsoensKloof Fappers met hun opgezwollen moraalklabanii. De aller aller allerlaatste omstreden primeur (vrijgezelle meneer op leeftijd neuksekst erop los met frisse jongens) van het "irrelevant geworden relrubriekje" PowNews heeft toch nog behoorlijk relevante consequenties. Burgemeester Onno Hoes van Maastricht stapt op. POWNED.
Update: In een verklaring op de website van de gemeente Maastricht kondigt Hoes juridische stappen aan tegen PowNed. "Vorige week is een deel van mijn privéleven tot mijn grote ontsteltenis moedwillig en schaamteloos publiek geworden. Ik bereid dan ook met mijn raadsman zorgvuldige juridische stappen voor tegen degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn."
Oh my, de kneuzerigheid is ongekend.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef Greys het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)es_opgestapt_om.html
[..]![]()
ik hoop op een strafproces, en dan geen geldboete maar gewoon opheffen die clubquote:Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vast, maar daar heeft hij wel een terecht punt. Als ze nou wilden aantonen dat hij totaal corrupt was dan had het een maatschappelijk doel. Ze hebben nu alleen maar bewust willen ontmantelen als de vreemdgaande echtgenoot van 's lands roddelkoningin, totaal geen relevantie om belastinggeld aan te spenderen...
Dat is allemaal pas later gekomen. Er zullen genoeg burgemeesters zijn die iemand een kusje geven zonder dat het wordt opgeblazen tot landelijke proportiesquote:Op woensdag 10 december 2014 18:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin, tuurlijk heeft dit er ook aan toe bijgedragen maar uiteindelijk was er meer...en heb het gevoel dat de gemeenteraad ook een beetje op hun pik is getrapt over de manier hoe Onno Hoes schijnbaar sprak en dacht over hun, toch wel een beetje minachtend en laatdunkend.
Hij had gewoon minder aan zijn penis moeten denken, of anders wat discreter daar mee om moeten gaan.
Ik wist niet of het nou agressie of verdriet was dat ik voelde tijdens het lezen van dat hoogstandje. Om te kótsen. De heksenjacht is geslaagd, de brandstapel laait op, de vlaggen gaan uit.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh my, de kneuzerigheid is ongekend.
Albert rep geen woord over Onno staat in mediacourant.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:13 schreef hunter2011 het volgende:
Ben benieuwd of Albert vanavond bij Boulevard te zien is
Issue is wel besproken bij Boulevardquote:Op woensdag 10 december 2014 18:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert rep geen woord over Onno staat in mediacourant.
Ik kijk nu B&Bquote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef computergirl het volgende:
Issue is wel besproken bij Boulevard
Staat nu op nu.nlquote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Issue is wel besproken bij Boulevard
Hij schijnt ook geen denderende burgemeester te zijn geweest, heeft heel veel tegenstanders in Maastricht.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:23 schreef quirina het volgende:
Waarom mag Onno niet zelf weten wat hij in z'n privéleven doet?
Hij doet z'n werk toch normaal?
het is geen frauderende crimineel ofzo.
Dan ben ik weer een aasgier en een mediahoer.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:12 schreef Copycat het volgende:
Als ik Ruud was, maakte ik haast met mijn boek. Over een halfjaartje is ook de aanleiding in de vergetelheid geraakt.
Waarom schrijf je er uberhaupt nog een boek over eigenlijk, wat voegt het toe?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:31 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Dan ben ik weer een aasgier en een mediahoer.![]()
De datum staat al een tijdje vast trouwens. En dan is dit hopelijk allemaal een beetje voorbij.
Prettiger voor iedereen.
Vooral tegenstanders van zijn drugsbeleid. Onno sloot de shops voor toeristen om minder drugstoerisme te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook geen denderende burgemeester te zijn geweest, heeft heel veel tegenstanders in Maastricht.
Veel mensen proberen er een soort `hetze tegen homo´s` van te maken wat echt niet het geval is.
Maastricht is echt niet anti/homo.
Omdat het een heel goed verhaal is. Maar dat heb ik hier al eens eerder uitgelegd. Het gaat ook niet over Onno, zijn naam komt er niet eens in voor. Boek begint ook pas op de dag dat ik in bed lag en mezelf opeens op televisie zag verschijnen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom schrijf je er uberhaupt nog een boek over eigenlijk, wat voegt het toe?
Hij lijkt me erg naïef, als ik dat mag zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Omdat het een heel goed verhaal is. Maar dat heb ik hier al eens eerder uitgelegd. Het gaat ook niet over Onno, zijn naam komt er niet eens in voor. Boek begint ook pas op de dag dat ik in bed lag en mezelf opeens op televisie zag verschijnen.
Ik ben nooit negatief over Onno geweest en zal dat nooit zijn. Hij is een hele goede man, een leider, een beetje naïef, maar echt iemand die iedere dag keihard voor Maastricht heeft gewerkt.
Krijgen we die discussie weerquote:Op woensdag 10 december 2014 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom schrijf je er uberhaupt nog een boek over eigenlijk, wat voegt het toe?
Ruud, ik moet het even kwijt, ik vind het chique dat je het voor hem blijft opnemen. Toch ook wel benieuwd naar je boek, hopelijk heeft het een flinke bizarkomische noot.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Omdat het een heel goed verhaal is. Maar dat heb ik hier al eens eerder uitgelegd. Het gaat ook niet over Onno, zijn naam komt er niet eens in voor. Boek begint ook pas op de dag dat ik in bed lag en mezelf opeens op televisie zag verschijnen.
Ik ben nooit negatief over Onno geweest en zal dat nooit zijn. Hij is een hele goede man, een leider, een beetje naïef, maar echt iemand die iedere dag keihard voor Maastricht heeft gewerkt.
Ruud houdt volgens mij nog van Onno Hoes.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ruud, ik moet het even kwijt, ik vind het chique dat je het voor hem blijft opnemen. Toch ook wel benieuwd naar je boek, hopelijk heeft het een flinke bizarkomische noot.
Excuus dat ik niet alles terugleesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie weer
Ok ben benieuwdquote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |