Beiden.quote:
Allebei. Aan de ene kant zie je duidelijk dat hij op zoek gaat naar die mannen, maar aan de andere kant zal hij denk ik door zijn functie wel wat aandacht krijgen.quote:
Waar komt dat flutstuk uit? Laagdunkendquote:
Ik Ben niet thuis homo aangelegenheden, maar is dit zo uitzonderlijk? Gaan cruisende heren tegenwoordig eerst een goed gesprek aan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bron: AD
Hoeveel krediet heeft Onno Hoes nog eigenlijk?
mediacourantquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar komt dat flutstuk uit? Laagdunkend.
Heel eerlijk. Dit is zwaar overdreven en mensen die Onno ooit een keer ontmoet hebben weten dat hij misschien naďef, los en lollig is. Maar om te beweren dat hij jongens in de kroeg bij hun kruis grijpt.. dat is echt onzin.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Bron: AD
Hoeveel krediet heeft Onno Hoes nog eigenlijk?
Shownieuws belde gisteren om een reactie. Ze wilde ook weten of ik met Onno in Dubai zat, nee dus. Nog voordat bekend was (bij hen) dat hij met Albert in New York zat.quote:
Snuift ie weleens?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef RuudS89 het volgende:
Die zogenaamde bronnen zullen mensen zijn die Onno maar wat graag zien gaan. Mede door zijn drugsbeleid. Dan is dit natuurlijk een mooie manier om hem zwart te maken.
Dit, Onno is nu vogelvrij en iedereen kan schieten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:59 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Dit is zwaar overdreven en mensen die Onno ooit een keer ontmoet hebben weten dat hij misschien naďef, los en lollig is. Maar om te beweren dat hij jongens in de kroeg bij hun kruis grijpt.. dat is echt onzin.
Die zogenaamde bronnen zullen mensen zijn die Onno maar wat graag zien gaan. Mede door zijn drugsbeleid. Dan is dit natuurlijk een mooie manier om hem zwart te maken.
Dat van dat geld is helemaal waar. Ik heb twee vriendinnen gehad, meiden die ik al jaren kende, die mijn foto's voor 150 euro per stuk aanboden aan de bladen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, Onno is nu vogelvrij en iedereen kan schieten.
Er is altijd wel een blad dat het wil publiceren in het geval dat het waar is, dus sommige mensen ruiken geld, al is het maar een paar tientjes.
Het enige positieve daaraan is, dat je nu precies weet wie nu echt je vrienden zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:05 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Dat van dat geld is helemaal waar. Ik heb twee vriendinnen gehad, meiden die ik al jaren kende, die mijn foto's voor 150 euro per stuk aanboden aan de bladen.
Ja, ik ben toch wel benieuwd wat hij er voor denkt terug te krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het enige positieve daaraan is, dat je nu precies weet wie nu echt je vrienden zijn.
En dat Powned-kereltje komt ook echt als een geniepig smerig ventje over, die wil dit gebruiken als opstapje de media in.
Naam en faam?quote:Op zondag 7 december 2014 12:05 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch wel benieuwd wat hij er voor denkt terug te krijgen.
Deed dat joch geen media-opleiding? Zou me niets verbazen als hij al stage loopt bij PowNews.quote:Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Naam en faam?
Misschien hoopte hij op een baan bij Powned of ergens anders.
Je doet dit niet als je een anoniem leven wil leiden.
Volgens mij iets achter de schermen, productie of regie of iets dergelijks.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deed dat joch geen media-opleiding? Zou me niets verbazen als hij al stage loopt bij PowNews.
junior producer, een mbo-opleidingquote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij iets achter de schermen, productie of regie of iets dergelijks.
Maar die heeft die actie in elk geval goed doordacht opgezet en daarvan hoopt hij zelf in elk geval beter te worden.
Geen idee wat dat inhoudquote:
quote:
quote:Ben je creatief, vind je het leuk om te plannen organiseren? Verzin jij voor ieder probleem een oplossing? Ben je praktisch ingesteld en kan je goed in teamverband werken? Als Junior Producer ben je de spin in het web bij de voorbereiding van (media) producties, campagnes of televisieprogramma's. Na het behalen van je diploma kan je gaan werken als productieassistent bij omroepen, facilitaire bedrijven, reclamebureaus of in de evenementensector.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |