Ah, dank jequote:
Die hoeft de komende jaren niet op werk te rekenen.quote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, dank je
Zie niet helemaal in hoe hij met deze actie daar precies profijt van kan hebben, maar daar heeft hij denk ik een beter beeld bij.
Behalve als hij al bij Powned heeft getekend voor een baantje.quote:Op zondag 7 december 2014 19:32 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Die hoeft de komende jaren niet op werk te rekenen.
quote:Maastricht wacht in spanning af in kwestie Hoes
Heel Maastricht houdt de adem in over wat de fractievoorzitters van de gemeenteraad vanavond gaan beslissen over Onno Hoes. Hoes is in opspraak geraakt nadat er vorige week beelden en berichtjes openbaar werden van een date die hij had. Om zes uur vanavond zijn de fractieleiders in beraad gegaan over de kwestie op het gemeentehuis.
Hoes raakte wederom in opspraak nadat er priveberichten van hem met de twintigjarige Robbie Hasselt uit Almere, waarover De Telegraaf al uitvoerig berichtte, naar buiten kwamen. De verschillende fracties van de in totaal elf partijen vergaderden in de afgelopen dagen eerste apart om hun standpunt in deze kwestie te bepalen.
Kitty Nuijts, fractievoorzitster van de Liberale Maastricht, voegde zich later bij de bijeenkomst. Vlak daarvoor liet ze weten dat Hoes wat haar betreft moet opstappen als burgemeester. "Dat vonden wij vorig jaar al, toen er ook een affaire rond hem aan het licht kwam."
Nuijts: „Zijn gedragingen passen niet bij zo'n politiek ambt.” Maar ze weet niet hoe de andere fracties daarover denken. „Ik weet niet of we hier vanavond uitkomen.”
Gouverneur Theo Bovens van Limburg wil volgens Nuijts als klankbord optreden, maar dat is een beslissing die de gemeenteraad moet nemen, zei Nuyts. De woordvoerster van Bovens zei maandagavond dat de gouverneur zich door alle betrokken partijen laat informeren. Of Onno Hoes bij hem langs is geweest, kon ze niet zeggen.
Bron: Telegraaf
quote:'Vertrek Hoes zeker, onderhandelingen over hoe en wanneer'
Welk scenario uiteindelijk wordt gekozen voor het vertrek van burgemeester Hoes van Maastricht is punt van onderhandeling, maar dat hij gaat lijkt zeker. Dat zegt journalist Stefan Gybels van De Limburger.
Volgens Gybels is er gisteren volop onderhandeld en gaan die onderhandelingen vandaag door. "Onderdeel van die onderhandelingen is in ieder geval de termijn waarop hij vertrekt." Daarmee lijkt het vertrek zeker. Het gaat nu alleen nog over de manier waarop.
Eerder werd duidelijk dat een aantal fracties in Maastricht een relatief galant voorstel aan de burgemeester had gedaan. Daarbij zou Hoes pas vertrekken als hij ander werk had. Of dat voorstel nog ter tafel ligt en welke aanvullende voorwaarden daar aan verbonden zijn, is niet duidelijk.
http://www.gemeentemaastr(...)gemeester-onno-hoes/quote:Op woensdag 10 december 2014 17:15 schreef computergirl het volgende:
Teletekst weet nog van niks, wat is de bron?
Die gaan er nog wel wat van horen. Juridisch gezien. En maar goed ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:14 schreef Smallish het volgende:
Robbie en kornuiten zullen trots zijn op zichzelf.
Yep, Onno laat het er niet bij zitten. Al maakt-ie volgens mij geen enkele kans. We kunnen alleen maar hopen dat Robbie zelf nog eens een lesje leert...quote:Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gaan er nog wel wat van horen. Juridisch gezien. En maar goed ook.
quote:Vorige week is een deel van mijn privé leven tot mijn grote ontsteltenis moedwillig en schaamteloos publiek geworden. Ik bereid dan ook met mijn raadsman zorgvuldige juridische stappen voor tegen degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Ten eerste had hij beter moeten weten in zijn functie, echter heeft hij ten tweede wel gelijk dat zoiets natuurlijk erg laag is, dus ik vind het wel goed dat hij die stappen nu neemt.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, Onno laat het er niet bij zitten. Al maakt-ie volgens mij geen enkele kans. We kunnen alleen maar hopen dat Robbie zelf nog eens een lesje leert...
[..]
Er zit ook wel enige ironie in, dat de ex van de grootste roddelnicht van Nederland aan zo'n gebeurtenis ten onder gaat. Zal Albert hier een lesje van leren?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, Onno laat het er niet bij zitten. Al maakt-ie volgens mij geen enkele kans. We kunnen alleen maar hopen dat Robbie zelf nog eens een lesje leert...
[..]
Ik denk dat er bij Robbie weinig te halen valt, dus ik vermoed dat hij PowNews voor de rechter gaat slepen.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is de zaak exact hetzelfde als destijds met BNN en de "gewonnen prijs". Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |