Nou moet je niet zo bijdehand gaat doen want je weet hartstikke goed dat die reacties niet komen als er een andere buitenlander wint. Dat is alleen bij deze Rusquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wint 's geen Nederlander en men doet weer zuur in dit topic

Iedereen heeft recht op een tweede kans. Het is niet dat je door een beetje methylhexanamine zoveel harder gaat schaatsen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo bijdehand gaat doen want je weet hartstikke goed dat die reacties niet komen als er een andere buitenlander wint. Dat is alleen bij deze Rus

Precies, als Ricco een tweede en derde kans mocht krijgen dan mag Kuli het zekerquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een tweede kans. Het is niet dat je door een beetje methylhexanamine zoveel harder gaat schaatsen.

Jij snapt toch ook wel dat dit zeer verdacht is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wint 's geen Nederlander en men doet weer zuur in dit topic

Dat is juist het probleem, z'n techniek is niet eens zo superquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Die Rus heeft een geweldige techniek

Ik vond het hele Nederlandse team in Sochi verdacht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...niemand die vragen stelt bij haar pieken...hoezo een dubbele moraal.

Waarom? Omdat hij 2 jaar geleden te veel methylhexanamine in zijn pis had?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt toch ook wel dat dit zeer verdacht is.

Juist wel, hij heeft een uitmuntende techniek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, z'n techniek is niet eens zo super

Hij schaatst mooi in ieder geval, vind ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, z'n techniek is niet eens zo super
Dat vind ik ook bij Bowe trouwens, als er een vrouw is die ik enigszins verdacht vind.

Yep, daar hoor je niemand over. Ons Dione durfde n.a.v. die ARD-reportage geen enkele kritische vraag aan Erben te stellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het hele Nederlandse team in Sochi verdacht.

Zijn techniek is degelijk, maar ik vind het niet super ogenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juist wel, hij heeft een uitmuntende techniek.
Maar er zijn uiteraard genoeg mensen met goede techniek die niet hard rijden en vice versa.

. Lijkt wel België in het veldrijden, anti buitenlanders terwijl dat juist de enige redding van de sport is
. Lijkt wel België in het veldrijden, anti buitenlanders terwijl dat juist de enige redding van de sport is

heywoodu

heywoodu

Vergeleken met de 34.31 van Mulder in Thialf vond ik Sochi nog meevallenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het hele Nederlandse team in Sochi verdacht.

quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wees blij dat er wat buitenlanders ook doping zijn gaan gebruiken. Lijkt wel België in het veldrijden, anti buitenlanders terwijl dat juist de enige redding van de sport is

quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wees blij dat er wat buitenlanders ook doping zijn gaan gebruiken. Lijkt wel België in het veldrijden, anti buitenlanders terwijl dat juist de enige redding van de sport is

Je geeft zelf aan dat je de hele Nederlandse Sochi-ploeg verdacht vindt, dus nogmaals, wat zeur je dan over deze Rus? Die overigens minder snel rijdt dan de Nederlanders vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is pas 5x gezegd dat we anderen die geen Kulishnikov heten zo niet zien.

Die Rus komt werkelijk vanuit het niets, na 2 jaar dopingschorsing, ineens als VERREWEG de allerbeste. Zet iedereen op 4 tienden op de 500 en op de 1000 kan alleen Nuis in de buurt komen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat je de hele Nederlandse Sochi-ploeg verdacht vindt, dus nogmaals, wat zeur je dan over deze Rus? Die overigens minder snel rijdt dan de Nederlanders vorig jaar.

1.08 hoog met lage luchtdruk is een goede tijd...niks meer niks minder. De rest heeft een post Olympisch seizoen. Beetje goedkoop om iedere ok-prestatie aan doping te relateren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Rus komt werkelijk vanuit het niets, na 2 jaar dopingschorsing, ineens als VERREWEG de allerbeste. Zet iedereen op 4 tienden op de 500 en op de 1000 kan alleen Nuis in de buurt komen.

Ok.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is pas 5x gezegd dat we anderen die geen Kulishnikov heten zo niet zien.
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kuzin? Wie?
Ik wist dat ie rondreed, maar, serieus, heeft ie ooit top 5 op een WB gehaald uberhaupt?
quote:

quote:

Op zich wel waar natuurlijk. Hij heeft natuurlijk gewoon de wind wat tegen zich, maar ja, als ie niet gepakt wordt dan wordt ie niet gepakt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.08 hoog met lage luchtdruk is een goede tijd...niks meer niks minder. De rest heeft een post Olympisch seizoen. Beetje goedkoop om iedere ok-prestatie aan doping te relateren.

Dat was vroeger een heel leuk verhaal inderdaad, dat atleten die enorme pieken hadden en/of heel snel opkwamen extra verdacht waren. Totdat bleek dat constant presterende atleten met een hele normale groeicurve net zo hard meededen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Rus komt werkelijk vanuit het niets, na 2 jaar dopingschorsing, ineens als VERREWEG de allerbeste. Zet iedereen op 4 tienden op de 500 en op de 1000 kan alleen Nuis in de buurt komen.

Die Rus ondergaat dezelfde dopingcontroles als de Kramers en de Wusts van deze wereld. Zolang hij clean is, dan is hij clean.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich wel waar natuurlijk. Hij heeft natuurlijk gewoon de wind wat tegen zich, maar ja, als ie niet gepakt wordt dan wordt ie niet gepakt.

Desalniettemin ben ik het alsnog niet eens met mensen die doen alsof de Nederlandse prestaties niet in twijfel getrokken worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Rus ondergaat dezelfde dopingcontroles als de Kramers en de Wusts van deze wereld. Zolang hij clean is, dan is hij clean.

Ondanks dat we het niet altijd met elkaar oneens zijn, zijn er weinig mensen die hier iets tegenin kunnen brengen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Desalniettemin ben ik het alsnog niet eens met mensen die doen alsof de Nederlandse prestaties niet in twijfel getrokken worden.
Om maar te zwijgen over hoe we laatst over Erben praatten.

heywoodu

heywoodu

Het wordt wel beetje schaatsen tussen de vakanties door op deze manierquote:Op zondag 14 december 2014 14:41 schreef Montov het volgende:
Goede analyse van Wust. Die moet nog een rustmoment hebben zodat ze in februari beter is.

7e plek, halve seconde achter nummer 2.quote:Op zondag 14 december 2014 15:28 schreef danos het volgende:
Arrogante Kramer ook.weer beetje op zijn plek gezet.

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Met Jillert als coach zie ik dat haar nog doen ookquote:Op zondag 14 december 2014 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu nog een goede 3km en ze kan ook op allround toernooien meedoen.

heywoodu

heywoodu

Over welk punt?quote:

Erik van Dijk dus. Bedankt jongens.quote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef Slobeend het volgende:
Hoe heet deze commentator ook alweer?

Heb het niet helemaal gevolgd, maar hij zei gewoon dat iedereen (?) niet genoeg traint, anders kan je makkelijk 1.44 halen. Zoiets, als je het precies wilt weten moet je maar even terugkijken.quote:

heywoodu

heywoodu

Ik heb het wel gevolgd en vond hem niks raars zeggen eigenlijkquote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd, maar hij zei gewoon dat iedereen (?) niet genoeg traint, anders kan je makkelijk 1.44 halen. Zoiets, als je het precies wilt weten moet je maar even terugkijken.

Jij bent dan ook Anemafan.quote:Op zondag 14 december 2014 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevolgd en vond hem niks raars zeggen eigenlijk

heywoodu

heywoodu

Hij praat als een baas.quote:

heywoodu

heywoodu

Beter dan zo'n lulhannes als Jac Oriequote:

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

Beetje verkeerd gepiekt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Amerikaanse dames hebben ook niet echt een post-olympische dip he. Als Bowe tegenwoordig 2e kan worden op de 500

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |