Nou moet je niet zo bijdehand gaat doen want je weet hartstikke goed dat die reacties niet komen als er een andere buitenlander wint. Dat is alleen bij deze Rusquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wint 's geen Nederlander en men doet weer zuur in dit topic
Iedereen heeft recht op een tweede kans. Het is niet dat je door een beetje methylhexanamine zoveel harder gaat schaatsen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo bijdehand gaat doen want je weet hartstikke goed dat die reacties niet komen als er een andere buitenlander wint. Dat is alleen bij deze Rus
Precies, als Ricco een tweede en derde kans mocht krijgen dan mag Kuli het zekerquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een tweede kans. Het is niet dat je door een beetje methylhexanamine zoveel harder gaat schaatsen.
Jij snapt toch ook wel dat dit zeer verdacht is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wint 's geen Nederlander en men doet weer zuur in dit topic
Dat is juist het probleem, z'n techniek is niet eens zo superquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Die Rus heeft een geweldige techniek
Ik vond het hele Nederlandse team in Sochi verdacht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En terecht...niemand die vragen stelt bij haar pieken...hoezo een dubbele moraal.
Waarom? Omdat hij 2 jaar geleden te veel methylhexanamine in zijn pis had?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt toch ook wel dat dit zeer verdacht is.
Juist wel, hij heeft een uitmuntende techniek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, z'n techniek is niet eens zo super![]()
Hij schaatst mooi in ieder geval, vind ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, z'n techniek is niet eens zo super![]()
Dat vind ik ook bij Bowe trouwens, als er een vrouw is die ik enigszins verdacht vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |