Het wordt wel beetje schaatsen tussen de vakanties door op deze manierquote:Op zondag 14 december 2014 14:41 schreef Montov het volgende:
Goede analyse van Wust. Die moet nog een rustmoment hebben zodat ze in februari beter is.
7e plek, halve seconde achter nummer 2.quote:Op zondag 14 december 2014 15:28 schreef danos het volgende:
Arrogante Kramer ook.weer beetje op zijn plek gezet.
Met Jillert als coach zie ik dat haar nog doen ookquote:Op zondag 14 december 2014 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu nog een goede 3km en ze kan ook op allround toernooien meedoen.
Over welk punt?quote:
Erik van Dijk dus. Bedankt jongens.quote:Op zondag 14 december 2014 15:27 schreef Slobeend het volgende:
Hoe heet deze commentator ook alweer?
Heb het niet helemaal gevolgd, maar hij zei gewoon dat iedereen (?) niet genoeg traint, anders kan je makkelijk 1.44 halen. Zoiets, als je het precies wilt weten moet je maar even terugkijken.quote:
Ik heb het wel gevolgd en vond hem niks raars zeggen eigenlijkquote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd, maar hij zei gewoon dat iedereen (?) niet genoeg traint, anders kan je makkelijk 1.44 halen. Zoiets, als je het precies wilt weten moet je maar even terugkijken.
Jij bent dan ook Anemafan.quote:Op zondag 14 december 2014 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevolgd en vond hem niks raars zeggen eigenlijk
Hij praat als een baas.quote:
Beter dan zo'n lulhannes als Jac Oriequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |