Yep, daar hoor je niemand over. Ons Dione durfde n.a.v. die ARD-reportage geen enkele kritische vraag aan Erben te stellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het hele Nederlandse team in Sochi verdacht.
Zijn techniek is degelijk, maar ik vind het niet super ogenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juist wel, hij heeft een uitmuntende techniek.
Maar er zijn uiteraard genoeg mensen met goede techniek die niet hard rijden en vice versa.
Vergeleken met de 34.31 van Mulder in Thialf vond ik Sochi nog meevallenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het hele Nederlandse team in Sochi verdacht.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wees blij dat er wat buitenlanders ook doping zijn gaan gebruiken. Lijkt wel België in het veldrijden, anti buitenlanders terwijl dat juist de enige redding van de sport is
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wees blij dat er wat buitenlanders ook doping zijn gaan gebruiken. Lijkt wel België in het veldrijden, anti buitenlanders terwijl dat juist de enige redding van de sport is
Je geeft zelf aan dat je de hele Nederlandse Sochi-ploeg verdacht vindt, dus nogmaals, wat zeur je dan over deze Rus? Die overigens minder snel rijdt dan de Nederlanders vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is pas 5x gezegd dat we anderen die geen Kulishnikov heten zo niet zien.
Die Rus komt werkelijk vanuit het niets, na 2 jaar dopingschorsing, ineens als VERREWEG de allerbeste. Zet iedereen op 4 tienden op de 500 en op de 1000 kan alleen Nuis in de buurt komen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat je de hele Nederlandse Sochi-ploeg verdacht vindt, dus nogmaals, wat zeur je dan over deze Rus? Die overigens minder snel rijdt dan de Nederlanders vorig jaar.
1.08 hoog met lage luchtdruk is een goede tijd...niks meer niks minder. De rest heeft een post Olympisch seizoen. Beetje goedkoop om iedere ok-prestatie aan doping te relateren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Rus komt werkelijk vanuit het niets, na 2 jaar dopingschorsing, ineens als VERREWEG de allerbeste. Zet iedereen op 4 tienden op de 500 en op de 1000 kan alleen Nuis in de buurt komen.
Ok.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is pas 5x gezegd dat we anderen die geen Kulishnikov heten zo niet zien.
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kuzin? Wie?
Ik wist dat ie rondreed, maar, serieus, heeft ie ooit top 5 op een WB gehaald uberhaupt?
quote:
quote:
Op zich wel waar natuurlijk. Hij heeft natuurlijk gewoon de wind wat tegen zich, maar ja, als ie niet gepakt wordt dan wordt ie niet gepakt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1.08 hoog met lage luchtdruk is een goede tijd...niks meer niks minder. De rest heeft een post Olympisch seizoen. Beetje goedkoop om iedere ok-prestatie aan doping te relateren.
Dat was vroeger een heel leuk verhaal inderdaad, dat atleten die enorme pieken hadden en/of heel snel opkwamen extra verdacht waren. Totdat bleek dat constant presterende atleten met een hele normale groeicurve net zo hard meededen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Rus komt werkelijk vanuit het niets, na 2 jaar dopingschorsing, ineens als VERREWEG de allerbeste. Zet iedereen op 4 tienden op de 500 en op de 1000 kan alleen Nuis in de buurt komen.
Die Rus ondergaat dezelfde dopingcontroles als de Kramers en de Wusts van deze wereld. Zolang hij clean is, dan is hij clean.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich wel waar natuurlijk. Hij heeft natuurlijk gewoon de wind wat tegen zich, maar ja, als ie niet gepakt wordt dan wordt ie niet gepakt.
Desalniettemin ben ik het alsnog niet eens met mensen die doen alsof de Nederlandse prestaties niet in twijfel getrokken worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Rus ondergaat dezelfde dopingcontroles als de Kramers en de Wusts van deze wereld. Zolang hij clean is, dan is hij clean.
Ondanks dat we het niet altijd met elkaar oneens zijn, zijn er weinig mensen die hier iets tegenin kunnen brengen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Desalniettemin ben ik het alsnog niet eens met mensen die doen alsof de Nederlandse prestaties niet in twijfel getrokken worden.
Om maar te zwijgen over hoe we laatst over Erben praatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |