quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! 10/10 smoothness. Smooth like Toto
Nomnomnomnomquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Ik ben lief geweest dit jaar!! Pure chocoladeletter gehad in de letter Y
De S van Stanislav?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een melkchocoladeletter S gekregen.
Gooi 'm in kokende pek!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit mij dan uit mijn chocoladeletter. Het lef!!
In dat gevalquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit mij dan uit mijn chocoladeletter. Het lef!!
Oh, hopen moet je ook op het toilet doen, viespeuk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de grap achterwege zou blijven
Hmm... Olie dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kokende pek? Volgens mij heb ik dat net niet op staan
Zijn dat hopen bij jou?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hopen moet je ook op het toilet doen, viespeuk.
[..]
Hmm... Olie dan?
Ergens tussen vandaag en kerst jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Las dat je aankomende gf naar je toe komt met de kerst. Leuk
Logeert de bij jou?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en kerst ja
Tof manquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast nietquote:
Oh, nou had gekund toch. Zo'n raar iets zou het toch niet zijn (als je een logeerkamer zou hebben)quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast niet
Geen idee hoe of wat nog, de details heb ik nog niet..
Nee joh, vrouwen poepen niet.quote:
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatiequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow ik dacht alquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, vrouwen poepen niet.
[..]
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatie?
Gewoon naast je in bed tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast niet
Geen idee hoe of wat nog, de details heb ik nog niet..
Dan zal ik je de volgende keer wel onder het dekbed duwen als ik een scheetje laat.quote:
Bluf.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik je de volgende keer wel onder het dekbed duwen als ik een scheetje laat.
Nee, wel slaapbank in m'n kamer, maar ik vermoed dat ze met haar beste vriendin komt eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou had gekund toch. Zo'n raar iets zou het toch niet zijn (als je een logeerkamer zou hebben)
Deze is wel een heel stuk dichterbijquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, vrouwen poepen niet.
[..]
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatie?
Dutch Oven!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik je de volgende keer wel onder het dekbed duwen als ik een scheetje laat.
ohquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, wel slaapbank in m'n kamer, maar ik vermoed dat ze met haar beste vriendin komt eigenlijk
Truequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze is wel een heel stuk dichterbij6 uur met de auto ofzo inclusief overtoch met de boot..
Jammie! Altijd zo lekker warm.quote:
TRIO!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, wel slaapbank in m'n kamer, maar ik vermoed dat ze met haar beste vriendin komt eigenlijk
Ja, dat wel, maar beter te doen dan 14 uur vliegenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar alsnog lange afstand
.
[..]
Jammie! Altijd zo lekker warm..
Dat staat buiten kijfquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beter te doen dan 14 uur vliegen
Arme smurf, die verdwijnt gewoon tussen twee zwetende lichamen.quote:
Klinkt eerder als een zeer rijk man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arme smurf, die verdwijnt gewoon tussen twee zwetende lichamen.
Er was dan ook een hint van sarcasme in mijn post. Een lichte hint, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een zeer rijk man.
Eigenlijk ben je je al rijk aan het rekenen en heb je toch de hint over je 'logeerkamer' wel al gemaakt?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee of het wel zulke beste vriendinnen zijn
Maarja, Brits he, you never know..
ws overnachten ze in een hotel ofzo, zou een stuk makkelijker zijn, hoef ik ook niks aan ouders uit te leggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je je al rijk aan het rekenen en heb je toch de hint over je 'logeerkamer' wel al gemaakt?
Oh je woont nog thuis? Dan is de hoteloptie misschien wel verstandiger ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ws overnachten ze in een hotel ofzo, zou een stuk makkelijker zijn, hoef ik ook niks aan ouders uit te leggen
Ga er dan ook heenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ws overnachten ze in een hotel ofzo, zou een stuk makkelijker zijn, hoef ik ook niks aan ouders uit te leggen
Dit inderdaad. Andersom ben ik een rijke vrouw wanneer ik tussen twee zwetende mannenlichamen zou verdwijnenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een zeer rijk man.
Je hoofd hard op je bureau slaan en het kloontje verwijderen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb op mijn vrouwelijke kloontje een telefoonnummer ontvangen van een of ander wanhopig figuur dat volgens mij z'n vriendin gedumpt heeft voor mij terwijl ie nog niet eens foto's gezien heeft.
Wat zal ik er eens mee doen?
Zeg hem dat je een dude bent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb op mijn vrouwelijke kloontje een telefoonnummer ontvangen van een of ander wanhopig figuur dat volgens mij z'n vriendin gedumpt heeft voor mij terwijl ie nog niet eens foto's gezien heeft.
Vragen om dickpicks. Duh.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh je woont nog thuis? Dan is de hoteloptie misschien wel verstandiger ja.
Johquote:
Een account verwijderen kan niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hoofd hard op je bureau slaan en het kloontje verwijderen?
Neequote:
Kan.quote:
Dickpics vragenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Zeggen dat je een kloon van Samzz bent. Dan stuur ik je de dickpics wel. Wel jammer dat je hier moet verkondigen dat ik jouw kloon DM.quote:
Ik ben een kloon van Samzz. Stuur maarquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeggen dat je een kloon van Samzz bent. Dan stuur ik je de dickpics wel. Wel jammer dat je hier moet verkondigen dat ik jouw kloon DM.
Instant bonerquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat fijn voor jequote:
Inferno. En dan bedoel ik niet De Goddelijke Komedie, maar Inferno van Dan Brownquote:
Je hebt DM. Heb speciaal voor je op MijnAlbum.nl geuploadquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Samzz. Stuur maar
Neuh, komen toch geen leuke meiden. Alleen ouwe snobs.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk patroontje erop voor als je uit gaat straks?
Nog steeds cliffhangers op het eind van elk hoofdstuk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat fijn voor je.
[..]
Inferno. En dan bedoel ik niet De Goddelijke Komedie, maar Inferno van Dan Brown.
Op een oude fiets...quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, komen toch geen leuke meiden. Alleen ouwe snobs.
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een vrouw die ik zou daten.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds cliffhangers op het eind van elk hoofdstuk?![]()
Wel effectief....
Je weet dat een deel fictief is he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik vind gewoon de historie zo leuk. En het verhaal is lekker vlot geschreven.
Natuurlijk weet ik datquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet dat een deel fictief is he?![]()
Stom van me, tuurlijk weet je dat![]()
Ik ben weer met een serie bezig van James Clemens. Leest ook lekker weg
quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
Nog een half uur tot Fylax Friday, jullie luisteren toch ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #33 ACT Bedankt _O_
Geen gemaar!quote:
Neuk zequote:Op vrijdag 5 december 2014 20:34 schreef Faxie het volgende:
Even douchen en dan maar eens richting Antwerpen.
Tuurlijk liefje.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:32 schreef Fylax het volgende:
Nog een half uur tot Fylax Friday, jullie luisteren toch ook mee?
ONZ / [GUTTER-FM] #33 ACT Bedankt _O_
Doe complicate de groeten!quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:34 schreef Faxie het volgende:
Even douchen en dan maar eens richting Antwerpen.
Waar ken je haar van?Of heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee of het wel zulke beste vriendinnen zijn
Maarja, Brits he, you never know..
Autoclub, of iig het forum daarvan..quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:42 schreef yats het volgende:
[..]
Waar ken je haar van?Of heb ik dat gemist?
Ah leuk,wel jammer dat het weer iemand is die wat verder woont,maar als je maar gelukkig word maakt dat niet uit verder.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Autoclub, of iig het forum daarvan..
Eerst maar eens kijken waar het op uitdraaitquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Ah leuk,wel jammer dat het weer iemand is die wat verder woont,maar als je maar gelukkig word maakt dat niet uit verder.
Op in ieder geval een leuke kennismakingquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken waar het op uitdraait
Dat hopen we dan maarquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op in ieder geval een leuke kennismaking
Niets is ver in NL! © Reuracquote:
Hoop doet leven!quote:
quote:
Stoer ding maar ik zou er niet op rijden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
Zo jammer dat Sinterklaas deze niet kwam brengen...
[ afbeelding ]
Misschien bezorgt hij er nu alles mee en staat het vannacht voor de deur? Niet zo negatief!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef aeque het volgende:
Zo jammer dat Sinterklaas deze niet kwam brengen...
[ afbeelding ]
Misschien, als hij bij jou is geweest om al die chocolade af te leveren!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien bezorgt hij er nu alles mee en staat het vannacht voor de deur? Niet zo negatief!
Ik heb mijn chocoladeletter al gehadquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, als hij bij jou is geweest om al die chocolade af te leveren!
Ook niet als proefrit?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stoer ding maar ik zou er niet op rijden.
Net alsof ik überhaupt een kado krijg vandaag.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien bezorgt hij er nu alles mee en staat het vannacht voor de deur? Niet zo negatief!
Nederland stelt qua afstanden weinig voor inderdaad.Dat kan ik zelfs zonder uit een buitenlandse vriendin/scharrel gehad te hebben wel bevestigen.Alhoewel ik dec afstand naar Groningen niet ideaal vindquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets is ver in NL! © Reurac
Oh wacht..![]()
Europa dan maar?
Misschienquote:
Heb je de mijne ook gehad?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb mijn chocoladeletter al gehad
Het is wel zo, voor wat betreft Nederland.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niets is ver in NL! © Reurac
Oh wacht..![]()
Europa dan maar?
Ach ja, eigen keus héquote:
Nee, heb jij het verkeerde adres aan de Sint doorgegeven dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Heb je de mijne ook gehad?
We kunnen altijd nog een fundraiser voor je houden en een ticket naar Malta cadeau doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel zo, voor wat betreft Nederland.
[..]
Ach ja, eigen keus hé.
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog een fundraiser voor je houden en een ticket naar Malta cadeau doen.
Dat komt omdat Groningen, net als Friesland, gewoon kut is om naartoe te gaan, vooral met de autoquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Nederland stelt qua afstanden weinig voor inderdaad.Dat kan ik zelfs zonder uit een buitenlandse vriendin/scharrel gehad te hebben wel bevestigen.Alhoewel ik dec afstand naar Groningen niet ideaal vind
Dan koop je maar lekker zelf je ticket.quote:
True, maar ik wilde je een beetje opvrolijkenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel zo, voor wat betreft Nederland.
[..]
Ach ja, eigen keus hé.
Nee, de TomTomPiet wist het wel te vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, heb jij het verkeerde adres aan de Sint doorgegeven dan?
Halleequote:
Ik woonde ooit net zo ver weg (zuid Limburg) maar toch voelde de rit daarheen anders aan.Al is de date morgen in eerste instantie in Arnhemquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat Groningen, net als Friesland, gewoon kut is om naartoe te gaan, vooral met de auto.
Arnhemquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woonde ooit net zo ver weg (zuid Limburg) maar toch voelde de rit daarheen anders aan.Al is de date morgen in eerste instantie in Arnhem
Prima plaats om te wonen,lekker centraal ook.quote:
I knowquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar ik wilde je een beetje opvrolijken
[..]
Nee, de TomTomPiet wist het wel te vinden.
Ik heb ernaast gewoont, in Velpquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Prima plaats om te wonen,lekker centraal ook.
Superlekker!quote:
Dan zit de chocolade ook goed in je vel!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik zit best goed in m'n vel. Komt door de chocolade denk ik
.
Gelukkig is er Fok.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:17 schreef Koettie het volgende:
[..]
Superlekker!
Mn uitgaanplannen gaan niet door dus nu zit ik me een beetje verloren te vervelen
Awwquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:17 schreef Koettie het volgende:
[..]
Superlekker!
Mn uitgaanplannen gaan niet door dus nu zit ik me een beetje verloren te vervelen
Nog niet, kinderen liggen nog niet op bedquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lola
Geen infitnity aan het spelen?
Niet haten op Arnhem.quote:
Sinterklaas spanning?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet, kinderen liggen nog niet op bed
Best wel geniaal bedacht, infinity poppetjes kopen voor de kids en er zelf mee spelenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet, kinderen liggen nog niet op bed
Lolaquote:
Die is al voorbij...quote:
Dat ken ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:17 schreef Koettie het volgende:
[..]
Superlekker!
Ik geloof je welquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is al voorbij...
@jofu: de kinderen spelen er ook mee hoor
Infinity is er ook voor andere consoles?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geloof je wel![]()
Jammer dat het alleen voor de Wii is
Is er ook voor de xbox toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geloof je wel![]()
oh? Wij hebben het voor de xbox360quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik geloof je wel![]()
Oh wacht, ik zie net dat het ook voor de PS3 isquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh? Wij hebben het voor de xbox360
Wat is je sterkte?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een nieuwe bril en dacht, oke even paar uur wennen en het zal wel goed zitten. Maar voel me nog steeds een schele otter
Joh.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie net dat het ook voor de PS3 is
Awwwwquote:
Tijd voor seks singleplay?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:22 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha ja hm toch niet helemaal hetzelfde idee. En vriendje is er ook niet dus boringg
Euh.quote:
Meh, al gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awwww
[..]
Tijd voor seks singleplay?
Dat is zo naar.... heb het ook wel eens gehad, kon ik terug, stond het glass een mm teveel gedraaid ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:24 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een nieuwe bril en dacht, oke even paar uur wennen en het zal wel goed zitten. Maar voel me nog steeds een schele otter
Klinkt bijna net zo erg als het mijnequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:26 schreef Koettie het volgende:
[..]
Euh.
Rechts -3,00 en een cilinder van 0,50, links -4,00 en een cilinder van 0,50.
Ben bijna een punt achteruit gegaan dus logisch dat mn ogen moeten wennen maar heb echt koppijn en zie echt weird
Haha ja, ik moet morgenochtend meteen weg dus als het echt crap is kan ik pas maandag langs. Maar is ook een goedkoop boutding, misschien ligt het daaraan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is zo naar.... heb het ook wel eens gehad, kon ik terug, stond het glass een mm teveel gedraaid ofzoBizar joh. Maar zo gefixed.
Oef, dat is wel veel achteruitgang.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:26 schreef Koettie het volgende:
[..]
Euh.
Ben bijna een punt achteruit gegaan dus logisch dat mn ogen moeten wennen maar heb echt koppijn en zie echt weird
[..]
Meh, al gedaan vandaag.
geen idee, kan van alles zijn, ook de afstand van het glas vs oog..quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:29 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha ja, ik moet morgenochtend meteen weg dus als het echt crap is kan ik pas maandag langs. Maar is ook een goedkoop boutding, misschien ligt het daaraan.
Dat heb ik ook altijd als ik een nieuwe bril heb. Best hinderlijk.Al is het meestal na twee dagen voorbij.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:26 schreef Koettie het volgende:
[..]
Euh.
[..]
Meh, al gedaan vandaag.
daar heb ik ook een bril van, is best oke hoor, alleen ik zie de laatste tijd weinig leuke montuurtjesquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef Koettie het volgende:
Haha. Mijn is van de DA vandaans, Eyelovebrillen, 50 piek. dus misschien ligt het gewoon daaraan
Dat heb ik ook vaak.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar heb ik ook een bril van, is best oke hoor, alleen ik zie de laatste tijd weinig leuke montuurtjes
of het montuur is leuk maar de kleur niet
Ik word er altijd een beetje warm van, van die knuffelende dieren.quote:
Als het goed is, is de sterkte correct. Dus zal het wennen zijn aan dat hele punt achteruitgang.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef Koettie het volgende:
Haha. Mijn is van de DA vandaans, Eyelovebrillen, 50 piek. dus misschien ligt het gewoon daaraan
Gewoon zonder cilinder kopen zou ik zeggen. Hoe weet je welke richting je cilinder staat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:31 schreef Koettie het volgende:
Ja heb nu echt een standaard zwarte. Hopelijk nieuwe collectie weer nieuwe leuke!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar heb ik ook een bril van, is best oke hoor, alleen ik zie de laatste tijd weinig leuke montuurtjes
of het montuur is leuk maar de kleur niet
Geen idee? Dat zei die vrouw, ik heb alleen een bril uitgezocht :pquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon zonder cilinder kopen zou ik zeggen. Hoe weet je welke richting je cilinder staat?
lucky you. er zitten ALTIJD Vlekken op. verder geen moeite maar die vlekken grrquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:52 schreef aeque het volgende:
Ik kan er niet over meepraten, heb geen bril.
Morgen naar een vriend van me, ouwehoeren en al dat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:52 schreef Koettie het volgende:
Ajo ik heb gekke oogjes. Nouja. Hopelijk zie ik morgen weer normaal. ^^
Jullie nog plannen?
Gezelllig!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Morgen naar een vriend van me, ouwehoeren en al dat.
Voor vanavond alleen saai met een serie op de bank hangen helaas.Morgen word een drukkere dag met hopelijk een leuke date als afsluiting.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:52 schreef Koettie het volgende:
Ajo ik heb gekke oogjes. Nouja. Hopelijk zie ik morgen weer normaal. ^^
Jullie nog plannen?
Ik ook! Wat heb jij gegeten?quote:
Sinterklaasje kom maar binnen met jouw Ehhh...quote:
Die hebben we woensdag nog gezien he!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Sinterklaasje kom maar binnen met jouw Ehhh...
Derde date,al is er nog niet gezoendquote:
quote:
Zekerquote:
Haartje voor haartje?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:56 schreef Californium het volgende:
LAlaalalaalalalala Oja, benen epileren
Dat vind ik zo vies.quote:
Nee dus!quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Zeker
[..]
Haartje voor haartje?
Haha inderdaad.Zou hij naar binnen zijn gekomen als we buiten voor hem waren gaan zingen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die hebben we woensdag nog gezien he!
Komt er wel aan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Derde date,al is er nog niet gezoend
En waarom opgeven?
Weet ik niet. Ik dacht alleen maar: "omg omg, Sinterklaas!"quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Haha inderdaad.Zou hij naar binnen zijn gekomen als we buiten voor hem waren gaan zingen?
Scheren dan?quote:
Je hebt er maar geluk mee zogezegd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:58 schreef Koettie het volgende:
[..]
Komt er wel aan?
haha nou ik had een soort van date. Beetje ingewikkeld gedoe. Maar het gaat alweeerr niet door dus balen :p
Na morgen toch zeker wel of wa?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Derde date,al is er nog niet gezoend
En waarom opgeven?
"Dag Sinterklaasje, daahaag..."quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef Koettie het volgende:
Werd vanmorgen bijna aangereden door Sint en Piet in een cabrio. Was meteen wakker
epileerapparaatquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Scheren dan?
[..]
Je hebt er maar geluk mee zogezegd.
Geen idee,als het aan mij ligt wel.Al ben je meestal met zijn tweeën als je datequote:Op vrijdag 5 december 2014 21:58 schreef Koettie het volgende:
[..]
Komt er wel aan?
haha nou ik had een soort van date. Beetje ingewikkeld gedoe. Maar het gaat alweeerr niet door dus balen :p
Hahaha,dan valt het me nog mee dat je er niet op af stormde.Of ben je niet braaf geweest dit jaar?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik dacht alleen maar: "omg omg, Sinterklaas!"
Oh, die benen onder stroom zetten!quote:
Volgens mij stond ik bijna buiten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Hahaha,dan valt het me nog mee dat je er niet op af stormde.Of ben je niet braaf geweest dit jaar?
Die zat er doorheen denk ik.quote:
TMI.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
And I'm just sitting here masturbating.
Zo voel ik me ook. Zonder dat masturbating.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren hoe de Enigma machine werkte. Is leuker dan masturberen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook. Zonder dat masturbating.
Ja.quote:
Haha ja is gewoon beetje gekke situatie en klinkt meteen weer zo hardcorequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee,als het aan mij ligt wel.Al ben je meestal met zijn tweeën als je date
Wat was er ingewikkeld?
Nou niet door mijquote:
Ach,daten betekent niet automatisch ook seks hebben he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Volgens mij stond ik bijna buiten.
Maar de kans er op is wel groter.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,daten betekent niet automatisch ook seks hebben he?
[..]Het is dat je ze te laat zag
Sorry als ik het al heb gevraagd, maar waar woonde je ook alweer?quote:
Gewoon last minute een FOK!ker laten komen tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:07 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha ja is gewoon beetje gekke situatie en klinkt meteen weer zo hardcore![]()
Maar er was een leuk meisje die ik al een tijdje kende, was de vriendin van een vriend van me. Dat ging uit en toen waren we (ik en vriend) van de zomer op een festivalletje, dronken een paar flessen wijn en ze ging mee naar huis, gewoon heel chill. En daarna ook gewoon vrienden geworden enzo, vriend heeft nog eens met haar alleen afgesproken (open relatie) en het is gewoon een vet chill meisje. Maar nu probeer ik echt al weken en weken met haar af te spreken, gewoon voor de gezelligheid en maybe more maar het gaat steeds niet door.
[..]
Nou niet door mij
Welke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
And I'm just sitting here playing my racing game
With a stick?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
And I'm just sitting here playing my racing game
Klinkt prima toch? Alleen wel zonde dat het steeds niet door gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:07 schreef Koettie het volgende:
[..]
Maar er was een leuk meisje die ik al een tijdje kende, was de vriendin van een vriend van me. Dat ging uit en toen waren we (ik en vriend) van de zomer op een festivalletje, dronken een paar flessen wijn en ze ging mee naar huis, gewoon heel chill. En daarna ook gewoon vrienden geworden enzo, vriend heeft nog eens met haar alleen afgesproken (open relatie) en het is gewoon een vet chill meisje. Maar nu probeer ik echt al weken en weken met haar af te spreken, gewoon voor de gezelligheid en maybe more maar het gaat steeds niet door.
[..]
Nou niet door mij
Zou je denken? Dan doe ik toch iets verkeerdquote:
Ja wat je verkeerd doet is dat je niks doet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt prima toch? Alleen wel zonde dat het steeds niet door gaat.
[..]
Zou je denken? Dan doe ik toch iets verkeerd
Haha. Ik heb al Tinder en dat vind ik al moeite. Ik zie het wel weer, ga gewoon terug naar eerst. Als ik een leuk iemand zie dan leuk, zo niet dan niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry als ik het al heb gevraagd, maar waar woonde je ook alweer?
[..]
Gewoon last minute een FOK!ker laten komen toch
Wat chill dat mensen er hier chill over doen. Als ik dit ergens vertel slaan mensen echt steeds steil achterover en dat wordt soms vermoeiendquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt prima toch? Alleen wel zonde dat het steeds niet door gaat.
[..]
Zou je denken? Dan doe ik toch iets verkeerd
Wij zijn hier erg ruimdenkend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:11 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha. Ik heb al Tinder en dat vind ik al moeite. Ik zie het wel weer, ga gewoon terug naar eerst. Als ik een leuk iemand zie dan leuk, zo niet dan niet.
[..]
Wat chill dat mensen er hier chill over doen. Als ik dit ergens vertel slaan mensen echt steeds steil achterover en dat wordt soms vermoeiend
quote:
Ow,was dat het? Tja,ik ben denk ik iets te vaak op mijn bek gegaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja wat je verkeerd doet is dat je niks doet.
Waarom zou je daar moeilijk over doen? Wat mensen doen moeten ze toch gewoon zelf weten? Daar ga ik ze niet over veroordelen en ik hoop dat mensen dat andersom bij mij ook niet doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:11 schreef Koettie het volgende:
[..]
Haha. Ik heb al Tinder en dat vind ik al moeite. Ik zie het wel weer, ga gewoon terug naar eerst. Als ik een leuk iemand zie dan leuk, zo niet dan niet.
[..]
Wat chill dat mensen er hier chill over doen. Als ik dit ergens vertel slaan mensen echt steeds steil achterover en dat wordt soms vermoeiend
Royco is wel een leuke kerel hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:11 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als je mij zou veroordelen om mijn relationele keuzes.quote:Wat chill dat mensen er hier chill over doen. Als ik dit ergens vertel slaan mensen echt steeds steil achterover en dat wordt soms vermoeiend
Over je open relatie of over je sexleven? Ik praat met mijn vrienden ook regelmatig over seksquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:11 schreef Koettie het volgende:
[..]
[..]
Misschien eens een Need for Speed versie opsnorkelen morgen.. Al weet ik niet of de nieuwere versies net zo vermakelijk zijn..quote:
Met vrienden kan het wel, maar op school wordt het toch allemaal vreemd bekeken. Maar goed, ook door de leeftijd. Vrienden vinden het al normaal inmiddels. En echt? Ken dus echt níemand die dat ook heeft, zo zonde. Is best een leuk onderwerp.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Over je open relatie of over je sexleven? Ik praat met mijn vrienden ook regelmatig over seksen over het feit dat ik te lang droog stond
en ik ken meerdere mensen met een open relatie….
Op dit moment praat ik niet met mijn vrienden over mijn date though
Ik zou het zelf ook niet kunnen denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef Koettie het volgende:
Nou niet iedereen oordeelt perse maar meer van "Wow zou het nooit kunnen!!" *insert 1000 keer dezelfde vragen*, Is meestal wel gewoon interesse maar wel allemaal vanuit puur ongeloof.
De beste NFS is eigenlijk nog steeds de hele oude Hot Pursuit 2. De remake gemaakt door Criterion zou nog best cool kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien eens een Need for Speed versie opsnorkelen morgen.. Al weet ik niet of de nieuwere versies net zo vermakelijk zijn..
Ja, ik zou het zelf ook niet kunnen, maar ik vermoedde dat je dat al te vaak had gehoordquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef Koettie het volgende:
Nou niet iedereen oordeelt perse maar meer van "Wow zou het nooit kunnen!!" *insert 1000 keer dezelfde vragen*, Is meestal wel gewoon interesse maar wel allemaal vanuit puur ongeloof.
IK vind het ook wel vermakelijk om met hen erover te praten!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Met vrienden kan het wel, maar op school wordt het toch allemaal vreemd bekeken. Maar goed, ook door de leeftijd. Vrienden vinden het al normaal inmiddels. En echt? Ken dus echt níemand die dat ook heeft, zo zonde. Is best een leuk onderwerp.
Waarom praat je niet over je date?
En dat zul je nog wel vaker gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ow,was dat het? Tja,ik ben denk ik iets te vaak op mijn bek gegaan de laatste tijd.
[..]
Waarom zou je daar moeilijk over doen? Wat mensen doen moeten ze toch gewoon zelf weten? Daar ga ik ze niet over veroordelen en ik hoop dat mensen dat andersom bij mij ook niet doen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ach,daten betekent niet automatisch ook seks hebben he?
[..]Het is dat je ze te laat zag
Noem je mij nou saai? Ik wacht al twee weken op een uitnodiging voor een macdate.quote:
omgeving Tilburg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry als ik het al heb gevraagd, maar waar woonde je ook alweer?
[..]
Gewoon last minute een FOK!ker laten komen toch
Ik seks nooit tijdens het praten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:15 schreef aeque het volgende:
Ik praat nou nooit over mijn seksleven. O wacht...
Onwetendheid vooral denk ik, daarom kijken ze raar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Met vrienden kan het wel, maar op school wordt het toch allemaal vreemd bekeken. Maar goed, ook door de leeftijd. Vrienden vinden het al normaal inmiddels. En echt? Ken dus echt níemand die dat ook heeft, zo zonde. Is best een leuk onderwerp.
Waarom praat je niet over je date?
Dat dus...Ik kreeg regelmatig flauwe grappen te horen over dat ik bijna twee jaar droog stond.Maar toen ik als eerste uit mijn vriendengroep een trio had kreeg ik daar weer leuke opmerkingen over en leverde het me zelfs een (foute) bijnaam op.Dat moet onderling als vrienden gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Over je open relatie of over je sexleven? Ik praat met mijn vrienden ook regelmatig over seksen over het feit dat ik te lang droog stond
en ik ken meerdere mensen met een open relatie….
Op dit moment praat ik niet met mijn vrienden over mijn date though
Dank je Kaneel. Ik vind jou ook tof.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Royco is wel een leuke kerel hoor.
[..]
Ik zou het ook niet leuk vinden als je mij zou veroordelen om mijn relationele keuzes.
En wat zegt 'ie tegen mij?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zul je nog wel vaker gaan.
But whenever you get hurt, and you feel like you getting down.
This little angel is gonna whisper in ya ear, he's gonna whisper.
GET UP YA SON OF A BITCH, CAUSE MICKEY LOVES YA
HHaha ja, dan zou ik ook nog eventjes stil zijn tot je iig zelf weet hoe en wat. Wel zo fijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
IK vind het ook wel vermakelijk om met hen erover te praten!
En mijn date is een bekende van de vriendengroep en ik heb nog geen zin in de:" hoe zit dat nu tussen jou en X" of "oh, jij en X, vertel!"
Nog geen antwoorden op de vragen die je gaat krijgen
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Ik kreeg regelmatig flauwe grappen te horen over dat ik bijna twee jaar droog stond.Maar toen ik als eerste uit mijn vriendengroep een trio had kreeg ik daar weer leuke opmerkingen over en leverde het me zelfs een (foute) bijnaam op.Dat moet onderling als vrienden gewoon kunnen.
Ik twijfel tussen Rivals of Gran Turismo 6..quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De beste NFS is eigenlijk nog steeds de hele oude Hot Pursuit 2. De remake gemaakt door Criterion zou nog best cool kunnen zijn.
Helemaal geen 2 weken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Noem je mij nou saai? Ik wacht al twee weken op een uitnodiging voor een macdate.
[..]
omgeving Tilburg.
Precies! Ik zal niet liegen, maar ik zal verzwijgenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:17 schreef Koettie het volgende:
[..]
HHaha ja, dan zou ik ook nog eventjes stil zijn tot je iig zelf weet hoe en wat. Wel zo fijn.
Waar zit de mac in Tilburg?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Noem je mij nou saai? Ik wacht al twee weken op een uitnodiging voor een macdate.
[..]
omgeving Tilburg.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zul je nog wel vaker gaan.
But whenever you get hurt, and you feel like you getting down.
This little angel is gonna whisper in ya ear, he's gonna whisper.
GET UP YA SON OF A BITCH, CAUSE MICKEY LOVES YA
Dat zo'n mooie meid als jij veel beter kunt krijgen en dat die loser je sowieso niet waard was.quote:
Huh. Jij bent toch vrouw? Ben jij lesbisch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:07 schreef Koettie het volgende:
[..]
[..]
Nou niet door mij
Rivals schijnt te zuigen. GT6 ken ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Rivals of Gran Turismo 6..
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb je rug, Roy.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je Kaneel. Ik vind jou ook tof.
We hebben er 3quote:
En de arrowquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je rug, Roy.
Net zoals de Flash de rug heeft van Green Lantern.
Nee, hetero maar soms deeltijd bi in het weekend als ze echt hot is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Huh. Jij bent toch vrouw? Ben jij lesbisch?
Zo lief dat jullie mannen dat altijd zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zo'n mooie meid als jij veel beter kunt krijgen en dat die loser je sowieso niet waard was.
Als we allemaal hetzelfde waren, was het maar een saaie bendequote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Koettie het volgende:
Moet wel vaak lachen om het contrast tussen mijn beste vrienden. Vriend 1 is eeuwig maagd en beetje preuts, vriendin 2 is echt een losgeslagen nymfo die inmiddels alles schriftelijk moet bijhouden anders vergeet ze de helft. Mensen zijn zo leuk als ze anders zijn
Je hoeft niet lesbisch te zijn om eens sex te willen met een vrouw. Yes please!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Huh. Jij bent toch vrouw? Ben jij lesbisch?
Het is gecompliceerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]Jij date ook iedereen en dan boos worden als ik begin over een open-relatie.
En ben jij hot?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee, hetero maar soms deeltijd bi in het weekend als ze echt hot is.
Hoe oud en welke omgeving?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee, hetero maar soms deeltijd bi in het weekend als ze echt hot is.
Meerdere reacties binnen 3.... 2.... 1....quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Inolvidable het volgende:
Zo lief dat jullie mannen dat altijd zeggen.![]()
MAAR WIE NEEMT ME NOU EENS EEN KEER?!
Yats afgelopen week nog.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
MAAR WIE NEEMT ME NOU EENS EEN KEER MEE OP DATE?!
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Faxie wil welquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van die jaren 70 comics gelezen, Green Lantern/Green Arrow.quote:
Morgen maar even bij m'n gamesstore navragenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rivals schijnt te zuigen. GT6 ken ik niet.
JA WANNEER KUN JE VERDOMME!quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Inolv is de vrouwelijke versie van yats en fax.quote:
Haha. Ik ben gemiddeld maar ik heb een fantastische persoonlijkheid. En tieten, dat moet ik er verplicht bijzeggen van vriend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is gecompliceerd.
[..]
En ben jij hot?
Haha. 23 en Haarlem.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere reacties binnen 3.... 2.... 1....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |