quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! 10/10 smoothness. Smooth like Toto
Nomnomnomnomquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Ik ben lief geweest dit jaar!! Pure chocoladeletter gehad in de letter Y
De S van Stanislav?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een melkchocoladeletter S gekregen.
Gooi 'm in kokende pek!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit mij dan uit mijn chocoladeletter. Het lef!!
In dat gevalquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit mij dan uit mijn chocoladeletter. Het lef!!
Oh, hopen moet je ook op het toilet doen, viespeuk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de grap achterwege zou blijven
Hmm... Olie dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kokende pek? Volgens mij heb ik dat net niet op staan
Zijn dat hopen bij jou?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hopen moet je ook op het toilet doen, viespeuk.
[..]
Hmm... Olie dan?
Ergens tussen vandaag en kerst jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Las dat je aankomende gf naar je toe komt met de kerst. Leuk
Logeert de bij jou?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en kerst ja
Tof manquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast nietquote:
Oh, nou had gekund toch. Zo'n raar iets zou het toch niet zijn (als je een logeerkamer zou hebben)quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast niet
Geen idee hoe of wat nog, de details heb ik nog niet..
Nee joh, vrouwen poepen niet.quote:
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatiequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow ik dacht alquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, vrouwen poepen niet.
[..]
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatie?
Gewoon naast je in bed tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast niet
Geen idee hoe of wat nog, de details heb ik nog niet..
Dan zal ik je de volgende keer wel onder het dekbed duwen als ik een scheetje laat.quote:
Bluf.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik je de volgende keer wel onder het dekbed duwen als ik een scheetje laat.
Nee, wel slaapbank in m'n kamer, maar ik vermoed dat ze met haar beste vriendin komt eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nou had gekund toch. Zo'n raar iets zou het toch niet zijn (als je een logeerkamer zou hebben)
Deze is wel een heel stuk dichterbijquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, vrouwen poepen niet.
[..]
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatie?
Dutch Oven!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zal ik je de volgende keer wel onder het dekbed duwen als ik een scheetje laat.
ohquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, wel slaapbank in m'n kamer, maar ik vermoed dat ze met haar beste vriendin komt eigenlijk
Truequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze is wel een heel stuk dichterbij6 uur met de auto ofzo inclusief overtoch met de boot..
Jammie! Altijd zo lekker warm.quote:
TRIO!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, wel slaapbank in m'n kamer, maar ik vermoed dat ze met haar beste vriendin komt eigenlijk
Ja, dat wel, maar beter te doen dan 14 uur vliegenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar alsnog lange afstand
.
[..]
Jammie! Altijd zo lekker warm..
Dat staat buiten kijfquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beter te doen dan 14 uur vliegen
Arme smurf, die verdwijnt gewoon tussen twee zwetende lichamen.quote:
Klinkt eerder als een zeer rijk man.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arme smurf, die verdwijnt gewoon tussen twee zwetende lichamen.
Er was dan ook een hint van sarcasme in mijn post. Een lichte hint, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een zeer rijk man.
Eigenlijk ben je je al rijk aan het rekenen en heb je toch de hint over je 'logeerkamer' wel al gemaakt?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee of het wel zulke beste vriendinnen zijn
Maarja, Brits he, you never know..
ws overnachten ze in een hotel ofzo, zou een stuk makkelijker zijn, hoef ik ook niks aan ouders uit te leggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je je al rijk aan het rekenen en heb je toch de hint over je 'logeerkamer' wel al gemaakt?
Oh je woont nog thuis? Dan is de hoteloptie misschien wel verstandiger ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ws overnachten ze in een hotel ofzo, zou een stuk makkelijker zijn, hoef ik ook niks aan ouders uit te leggen
Ga er dan ook heenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ws overnachten ze in een hotel ofzo, zou een stuk makkelijker zijn, hoef ik ook niks aan ouders uit te leggen
Dit inderdaad. Andersom ben ik een rijke vrouw wanneer ik tussen twee zwetende mannenlichamen zou verdwijnenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een zeer rijk man.
Je hoofd hard op je bureau slaan en het kloontje verwijderen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb op mijn vrouwelijke kloontje een telefoonnummer ontvangen van een of ander wanhopig figuur dat volgens mij z'n vriendin gedumpt heeft voor mij terwijl ie nog niet eens foto's gezien heeft.
Wat zal ik er eens mee doen?
Zeg hem dat je een dude bent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb op mijn vrouwelijke kloontje een telefoonnummer ontvangen van een of ander wanhopig figuur dat volgens mij z'n vriendin gedumpt heeft voor mij terwijl ie nog niet eens foto's gezien heeft.
Vragen om dickpicks. Duh.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh je woont nog thuis? Dan is de hoteloptie misschien wel verstandiger ja.
Johquote:
Een account verwijderen kan niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je hoofd hard op je bureau slaan en het kloontje verwijderen?
Neequote:
Kan.quote:
Dickpics vragenquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Toto69 het volgende:
Zeggen dat je een kloon van Samzz bent. Dan stuur ik je de dickpics wel. Wel jammer dat je hier moet verkondigen dat ik jouw kloon DM.quote:
Ik ben een kloon van Samzz. Stuur maarquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zeggen dat je een kloon van Samzz bent. Dan stuur ik je de dickpics wel. Wel jammer dat je hier moet verkondigen dat ik jouw kloon DM.
Instant bonerquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat fijn voor jequote:
Inferno. En dan bedoel ik niet De Goddelijke Komedie, maar Inferno van Dan Brownquote:
Je hebt DM. Heb speciaal voor je op MijnAlbum.nl geuploadquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Samzz. Stuur maar
Neuh, komen toch geen leuke meiden. Alleen ouwe snobs.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk patroontje erop voor als je uit gaat straks?
Nog steeds cliffhangers op het eind van elk hoofdstuk?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat fijn voor je.
[..]
Inferno. En dan bedoel ik niet De Goddelijke Komedie, maar Inferno van Dan Brown.
Op een oude fiets...quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh, komen toch geen leuke meiden. Alleen ouwe snobs.
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me een vrouw die ik zou daten.
Ja, dat welquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds cliffhangers op het eind van elk hoofdstuk?![]()
Wel effectief....
Je weet dat een deel fictief is he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik vind gewoon de historie zo leuk. En het verhaal is lekker vlot geschreven.
Natuurlijk weet ik datquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet dat een deel fictief is he?![]()
Stom van me, tuurlijk weet je dat![]()
Ik ben weer met een serie bezig van James Clemens. Leest ook lekker weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |