quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! 10/10 smoothness. Smooth like Toto
Nomnomnomnomquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:35 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Ik ben lief geweest dit jaar!! Pure chocoladeletter gehad in de letter Y
De S van Stanislav?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een melkchocoladeletter S gekregen.
Gooi 'm in kokende pek!quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit mij dan uit mijn chocoladeletter. Het lef!!
In dat gevalquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Liever uit mij dan uit mijn chocoladeletter. Het lef!!
Oh, hopen moet je ook op het toilet doen, viespeuk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat de grap achterwege zou blijven
Hmm... Olie dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kokende pek? Volgens mij heb ik dat net niet op staan
Zijn dat hopen bij jou?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hopen moet je ook op het toilet doen, viespeuk.
[..]
Hmm... Olie dan?
Ergens tussen vandaag en kerst jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Las dat je aankomende gf naar je toe komt met de kerst. Leuk
Logeert de bij jou?quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens tussen vandaag en kerst ja
Tof manquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast nietquote:
Oh, nou had gekund toch. Zo'n raar iets zou het toch niet zijn (als je een logeerkamer zou hebben)quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast niet
Geen idee hoe of wat nog, de details heb ik nog niet..
Nee joh, vrouwen poepen niet.quote:
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatiequote:Op vrijdag 5 december 2014 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ow ik dacht alquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh, vrouwen poepen niet.
[..]
Ga je toch weer voor de langeafstandrelatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |