Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelf gaan is natuurlijk anders dan meegenomen worden door Royco, snap dat dan.
Nee, ik ben niet zo dol op de Macquote:
Misschien als je het hem lief vraagt zoals Inolvi deed?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.
Royco en ik hebben nou eenmaal een gedeelde passie: de Mac. Dat schept een band he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.
Royco is een fijne kerel, maar ik neem dan liever een vrouw mee uit eten, Mac of iets anders.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dol op de Mac
[..]
Misschien als je het hem lief vraagt zoals Inolvi deed?
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Royco en ik hebben nou eenmaal een gedeelde passie: de Mac. Dat schept een band he.
Al maanden niet naar de mac geweestquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenAlleen niet te vaak
Ze schieten als paddenstoelen uit de grond somsquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog, in Breukelen, geen idee waar die ineens vandaan kwam, kan me niet herinneren die de vorige keer te hebben gezien
Die is ook vrij nieuw geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog, in Breukelen, geen idee waar die ineens vandaan kwam, kan me niet herinneren die de vorige keer te hebben gezien
Hier ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al maanden niet naar de mac geweest
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenAlleen niet te vaak
'Moet ik linksom of rechtsom voor de parkeerplaats?' Nou ja, vijftig procent kans, dus ik reed verkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is ook vrij nieuw geloof ik
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Moet ik linksom of rechtsom voor de parkeerplaats?' Nou ja, vijftig procent kans, dus ik reed verkeerd.
En erg gezond is het ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.
Ik vind het niet zo lekker en ook nog een teringduur voor dat kleine beetje dat je krijgt, dat ook niet vult.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Ja maar je moet er ook geen hamburgers eten he. Kipnuggets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker en ook nog een teringduur voor dat kleine beetje dat je krijgt, dat ook niet vult.
Ik snap niet dat er mensen heen gaan
Prima, wil ik ook wel heen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.
Zoals de wok?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.quote:
noem jij eens iets dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.
Dat maakt niet uit, je kunt er eten dus ik vind het een restaurant. Lopend buffet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.
Hoezo? Zou graag best gaan eten en kan ook zeker erg lekker zijnquote:
"Kip"nuggets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar je moet er ook geen hamburgers eten he. Kipnuggets.
Raspatatquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kip"nuggets.
Ik heb liever een snackje van de snackbar. Vind ik lekkerder en meer vullend.
Kaassouffleequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kip"nuggets.
ik bedoelde een restaurant of gerechten die jij waardeert.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Zou graag best gaan eten en kan ook zeker erg lekker zijn![]()
Maar dat is niet echt een restaurant, toch?
Bijvoorbeeld, dat is meer iets voor een groep.quote:
quote:
Ik heb niet echt restaurants die ik speciaal waardeer. Kook over het algemeen liever zelf als ik de tijd ervoor heb. En gerechten die ik waardeer ik restaurants omdat ik ze thuis minder goed kan maken zijn oa: roti, nasi, moussaka.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoelde een restaurant of gerechten die jij waardeert.
kun je goed koken dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb niet echt restaurants die ik speciaal waardeer. Kook over het algemeen liever zelf als ik de tijd ervoor heb. En gerechten die ik waardeer ik restaurants omdat ik ze thuis minder goed kan maken zijn oa: roti, nasi, moussaka.
Snackbar is ook lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kip"nuggets.
Deze man weet!quote:
In Eindhoven laatst geweest. 400 gram was dat ding. Maar lékker! Teringquote:
Die zit hier twee huizen verder, al kom ik er zelden (vanavond toevallig welquote:
Soms het 't gewoon waard om aan het eind van de maaltijd het idee te hebben dat je ontploftquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Eindhoven laatst geweest. 400 gram was dat ding. Maar lékker! Tering
quote:
quote:
quote:
Ik kwam vroeger vier keer per week bij de friettent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Die zit hier twee huizen verder, al kom ik er zelden (vanavond toevallig wel)
Snoeperd.quote:
Dat idee had ik welquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms het 't gewoon waard om aan het eind van de maaltijd het idee te hebben dat je ontploft
Inderdaad, gelukkig liggen hier nog wat pepernoten.quote:
Vandaar dat je ook enkel gezichtsfoto's in je FoBo hebt?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam vroeger vier keer per week bij de friettent.
Die zijn ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig liggen hier nog wat pepernoten.
Zo, hoe bedoel je lulligquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook enkel gezichtsfoto's in je FoBo hebt?
Onze keuken wordt geschilderd, krijg tegenwoordig dus geen eten meer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig liggen hier nog wat pepernoten.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik photoshop over mijn foto gehaald heb.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
Sint en pieten zijn langs geweest, hele pand ligt vol pepernoten, etc overalquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Inolvidable het volgende:
Onze keuken wordt geschilderd, krijg tegenwoordig dus geen eten meer.
quote:
Snelle stofwisselingquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Nee, ik heb wel een normaal gewicht hoor. Snap ook niet hoe dat kan.
Behoorlijk. Ik maar onder de indruk zijn. Nu enkel nog maar onder drukquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik photoshop over mijn foto gehaald heb.
Ik krijg helemaal niets van Sinterklaas...quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Sint en pieten zijn langs geweest, hele pand ligt vol pepernoten, etc overal
Ja, ik denk het.quote:
Ik twee keer per maand denk ik, al kom ik wel vaker bij de macquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam vroeger vier keer per week bij de friettent.
Dan mag je lekker Maccenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets van Sinterklaas...
[..]
Ja, ik denk het.
Dat is echt weinig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik twee keer per maand denk ik, al kom ik wel vaker bij de mac
Het is nu toch winter dus fuck it als ik aankom, trek ik gewoon een slobbertrui aan.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik denk het.
Het blijft je eigen keusquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik maar onder de indruk zijn. Nu enkel nog maar onder druk
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Het blijft je eigen keus
[..]
[ afbeelding ]
Extra vet is ook goed tegen de kou!quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is nu toch winter dus fuck it als ik aankom, trek ik gewoon een slobbertrui aan.
Dat welquote:
Daarom heb ik het nooit koudquote:
Winterklaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Extra vet is ook goed tegen de kou!
[..]
Dat wel
Ik vind koken leuk om te doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is echt weinig.![]()
Ik moet me echt inhouden en dan kom ik er een keer per week.
[..]
Het is nu toch winter dus fuck it als ik aankom, trek ik gewoon een slobbertrui aan.
Of mijn ouders moeten toch een playstation 4 voor me gekocht hebben.quote:
Ik ook nietquote:
And lookin' the part tooquote:
Ah ja, de NES. Met Mario en Duck Huntquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of mijn ouders moeten toch een playstation 4 voor me gekocht hebben.
Dan ga ik weer net zo'n blije kleine Royco zijn als toen ik een nes kreeg.
Volgens mijn ouders hebben ze me nooit meer zo blij gezien.
Ja, dat zeggen ze allemaal tot ze me ontmoeten.quote:
Ik ook. Alleen maak ik dan weer kruidenboter en allemaal vette dingen enzo.quote:
Ik kreeg de oude van een neef van me.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah ja, de NES. Met Mario en Duck Hunt
Ik zie het gewoon voor me.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit op dat moment, een kinderhand is gauw gevuld en je was er blij mee toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg de oude van een neef van me.
Ik vond het wel toevallig dat sinterklaas precies dezelfde spellen er bij gekocht had.
Hoezo, heb jij er dibs op?quote:
quote:
Die ik heb maar alvast voor mijzelf gekocht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Doen meerdere meiden tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inolvi wilde me opsluiten in haar kelder.
Aparte meid wel.
Zo ging het niet!quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inolvi wilde me opsluiten in haar kelder.
Aparte meid wel.
Op dat moment was mijn leven compleet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakt niet uit op dat moment, een kinderhand is gauw gevuld en je was er blij mee toch?
Daar komen we maar op 1 manier achter hequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal tot ze me ontmoeten.![]()
Nee, dankje.
[..]
Ik ook. Alleen maak ik dan weer kruidenboter en allemaal vette dingen enzo.
Yep, ask Yats.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar komen we maar op 1 manier achter he
Ik ken ze allemaal. En de meesten ook uitgespeeld. Toen had je nog skills nodig. Toen was je een echte gamer als je Ninja Gaiden wist uit te spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dat moment was mijn leven compleet.
De hele wereld mocht instorten, zolang de tv en mijn Nes het nog maar deden.
Het was het begin van mijn gameverslaving. Toen begon ik mijn opmars die me in 1995 uiteindelijk de 4e plaats zou opleveren op de Nintendo Power Series.
Wat een tijden Thijs. Elk vrij uurtje werd besteed aan klassiekers zoals Mario 1, 2 en 3, Solstice, Shadow Warrior (ninja gaiden), Zelda, Turtles en noem ze allemaal maar op.
En ik heb hem nog steeds.
Ik ga hem nu even knuffelen.
Ik ga eerst voor XB1quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Die ik heb maar alvast voor mijzelf gekocht.
Je kunt zoveel foute opmerkingen maken met jou Username.quote:
quote:
Ja inderdaad, ik denk dat veel van de hedendaagse gamers na een half uur afhaken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal. En de meesten ook uitgespeeld. Toen had je nog skills nodig. Toen was je een echte gamer als je Ninja Gaiden wist uit te spelen.
[..]
Ik ga eerst voor XB1
Zoals?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kunt zoveel foute opmerkingen maken met jou Username.
Dat is ook lekker om te maken, en nog lekkerder om te eten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal tot ze me ontmoeten.![]()
Nee, dankje.
[..]
Ik ook. Alleen maak ik dan weer kruidenboter en allemaal vette dingen enzo.
Laat je fantasie de vrije loop.quote:
Ja inderdaad. Ik heb Ninja Gaiden uitgespeeld op een emulator. Geen savestates, niks. Gewoon zoals het op de NES ging. Wat een gevoel heb je dan als het einde ziet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk dat veel van de hedendaagse gamers na een half uur afhaken.
Savegames? Continues? Game over is opnieuw beginnen baklap.
Ik vond destijds als kleine royco die tussenfilmpjes echt geweldigquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb Ninja Gaiden uitgespeeld op een emulator. Geen savestates, niks. Gewoon zoals het op de NES ging. Wat een gevoel heb je dan als het einde ziet.
Mijn kruidenboter is van grootmoeders recept he. Ik durf te wedden dat de kruidenboter nergens anders lekkerder is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is ook lekker om te maken, en nog lekkerder om te eten.
quote:
Zal wel iets met een kleine bruine piemel zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Laat je fantasie de vrije loop.
Ja inderdaad. Die waren vet. Net als in Batman van Sunsoft toen. Heerlijke game en een fokking goede soundtrack.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond destijds als kleine royco die tussenfilmpjes echt geweldig
Ik ga eerst voor de XB1. Want Killer Instinctquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:05 schreef Royco1 het volgende:
Mijn broertje heeft wel een playstation 4 gekregen hoor ik net.
Ik moet me inhouden om geen weddenschappen (meer) aan te gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn kruidenboter is van grootmoeders recept he. Ik durf te wedden dat de kruidenboter nergens anders lekkerder is.
En het brokkelt nog ook!quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal wel iets met een kleine bruine piemel zijn?
Die ziet er leuk uit ja, ik volg gameplay filmpjes op Youtube ^^quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor de XB1. Want Killer Instinct
Ben jij niet lief geweest dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:05 schreef Royco1 het volgende:
Mijn broertje heeft wel een playstation 4 gekregen hoor ik net.
Misschien moet je een keer een actie doen. Vier voor de prijs van drie. Doen ze op de kermis ook altijd.quote:
4 cm voor de prijs van 3?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer een actie doen. Vier voor de prijs van drie. Doen ze op de kermis ook altijd.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4 cm voor de prijs van 3?
4 orgasmes voor de prijs van 3? Hoe moet ik dit zien?
Ja ik ook. Volgende character is Riptorquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit ja, ik volg gameplay filmpjes op Youtube ^^
Ik wacht op Cynder eigenlijkquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ik ook. Volgende character is Riptor
Maar Fulgore blijft mijn favoriet
Als mensen niet van kaneelstokjes houden, wil ik ze ook niet daten denk ik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien moet je in een bad van chocolademelk gaan liggen,
dan wordt je iig lekker gevonden
Hehe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:09 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Vier kaneelstokjes voor de prijs van drie.
Verschrikkelijk is het eerste woord dat in me op komtquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus Yats, is het ook een leuke dame?
Lies, je wilt haar gewoon zelf 't hof makenquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is het eerste woord dat in me op komt
Ik hou wel van kaneelstokjes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als mensen niet van kaneelstokjes houden, wil ik ze ook niet daten denk ik.
[..]
Hehe.
Ik nam ze vroeger wel eens mee naar meets.
Kaneelstokjes knabbelen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gezellig, verschrikkelijk aardig, verschrikkelijk lief, verschrikkelijk aantrekkelijk. Ja, ik heb je wel door hoor!quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Die is de laatste van Season 2. Eerst komt nog Shadow Jago (volgens mij) en nog een paar andere.quote:
En daar ging je kans op intimiteit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:11 schreef yats het volgende:
[..]
Zei ik dat hardop?Oopsquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hou wel van kaneelstokjes.
[..]
Maakt niet uit ik heb Fax nog.quote:
Daar doe ik niet aan,dat is toch algemeen bekend?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lies, je wilt haar gewoon zelf 't hof maken
Nog even volhouden dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is de laatste van Season 2. Eerst komt nog Shadow Jago (volgens mij) en nog een paar andere.
[..]
En daar ging je kans op intimiteit.
quote:
Alleen soms dan moet ik er een beetje van hoesten.quote:
Je moet het ook niet te diep ste...quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Alleen soms dan moet ik er een beetje van hoesten.
lol, heerlijk, nog meer zinloze informatiequote:Op vrijdag 5 december 2014 17:20 schreef Arcee het volgende:
#951 was het snelste topic uit deze reeks ooit.
Wat een eerquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:20 schreef Arcee het volgende:
#951 was het snelste topic uit deze reeks ooit.
8626 posts.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
lol, heerlijk, nog meer zinloze informatie
Awww gelukkig heb je South Park nogquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee blijkbaar vind zijn vriendin van niet.
Ik ga straks even kijken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Awww gelukkig heb je South Park nog
Pal voor je deur?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:23 schreef Inolvidable het volgende:
Ze hebben een bord voor m'n deur gezet: "Pas op voor inbrekers, bel 112!"
Awesomequote:
Nee, mocht ook zonder toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga straks even kijken.
Heb je je jurk al klaar liggen?
Nee langs de weg.quote:
Ik snap je niet. Wat doe ik?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:28 schreef artelligence het volgende:
Zie Kaneel eens smooth zijn zonder smooth te zijn. Master
Qua coolheid ben ik natuurlijk wel de Samuel L. Jackson van dit topic.quote:
Niks juist! En dat vind ik smooth! Ik zie een aantal 'voorzichtige' hosselpogingen maar jij beent gewoon jij en krijgt daardoor de leukste feedback in mijn ogenquote:
Knabbeltjes gehaald bij de super?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
Ging dus net naar buiten (WTFFFFF) en als je je dik aankleedt met muts, handschoenen en sjaal, is het best te doen qua kou.
Altijd exact het tegenovergestelde doen van wat men op FOK! adviseertquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niks juist! En dat vind ik smooth! Ik zie een aantal 'voorzichtige' hosselpogingen maar jij beent gewoon jij en krijgt daardoor de leukste feedback in mijn ogen
Nee, gefietst om niet dicht te groeien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knabbeltjes gehaald bij de super?
neger wat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Qua coolheid ben ik natuurlijk wel de Samuel L. Jackson van dit topic.
RACIST.quote:
Jij bent toch geen fatty?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, gefietst om niet dicht te groeien.
Roy, pls. Jij bent de Vanilla Ice van coolheid.quote:
word to your motherquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent toch geen fatty?
[..]
Roy, pls. Jij bent de Vanilla Ice van coolheid.
Ik vond het zowaar meevallen net.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
Ging dus net naar buiten (WTFFFFF) en als je je dik aankleedt met muts, handschoenen en sjaal, is het best te doen qua kou.
Hiquote:
Als je speeltjes zijn nu gewassen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
De woonkamer, badkamer en keuken is tot daar aan toe, maar het enige plekje dat echt privé is, mén.
Dat is niet het punt dat ik wil maken, hé. Toen ik weg was zijn onbekenden in mijn slaapkamer geweest om alles schoon te maken, mensen die IK niet heb gevraagd dat te doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je speeltjes zijn nu gewassen?
Dat is klote.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi.
Dus, ik kom net thuis in België, zijn er schoonmaaksters geweest, ze hebben het hele huis en heel m'n slaapkamer gedaan![]()
.
getver, leuk om dat van tevoren te wetenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi.
Dus, ik kom net thuis in België, zijn er schoonmaaksters geweest, ze hebben het hele huis en heel m'n slaapkamer gedaan![]()
.
Voortaan maar op slot doen als je niemand kunt vertrouwen dus..quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet het punt dat ik wil maken, hé. Toen ik weg was zijn onbekenden in mijn slaapkamer geweest om alles schoon te maken, mensen die IK niet heb gevraagd dat te doen.
Ja... Ik vind het helemaal niet erg dat er schoongemaakt wordt, hoef ik het niet te doen en het kost me ook niks. Maar ik vind het wel heel naar dat ze ook op mijn slaapkamer zijn geweest. Dat hoort imo niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is klote.
Sommige dingen horen prive te blijven
Ja, mensen willen die graag vergeten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Woah.. er is ooit een Super Mario Bros. film gemaakt
Niemand vertrouwen is ook wel een groot woord. Mijn huisgenoot komt niet op mijn kamer. En ik niet in de hare. Tenzij met toestemming.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voortaan maar op slot doen als je niemand kunt vertrouwen dus..
Hangslot makenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand vertrouwen is ook wel een groot woord. Mijn huisgenoot komt niet op mijn kamer. En ik niet in de hare. Tenzij met toestemming.
Daarnaast, ik heb geen sleutel van de slaapkamerdeur.
Ze wil je piemeltje in haar grotje voelenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohh Engelse chick komt kerstshoppen in NL![]()
Had ik gisteren toch de goeie vermoedens
Omdat ze mij komt ontmoetenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou je in godsnaam gaan Kerstshoppen in NL wanneer je naar Londen kunt?
Dan zeg je Engels chick komt hier heen om 'mij te ontmoeten'.quote:
Maar dat is bijzaakquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zeg je Engels chick komt hier heen om 'mij te ontmoeten'.
Hehehequote:Op vrijdag 5 december 2014 17:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om geen weddenschappen (meer) aan te gaan.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
Toto denkt dat ik 40-45 jaar ouder ben dan hij is. Dat kan maar één ding betekenen, Toto is nog spermatozoïde
.
Wat?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
Toto denkt dat ik 40-45 jaar ouder ben dan hij is. Dat kan maar één ding betekenen, Toto is nog spermatozoïde
.
Of jij bent goed geconserveerdquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
.
Bah Kaneel wat ben jij oversekst.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wil je piemeltje in haar grotje voelen
Een spermatozoïde. Als ik 40 tot 45 jaar ouder ben dan hij is, dan is dat de enige optie. Dan is hij een spermatozoïde die ooit nog ontwikkeld moet wordenquote:
Ja dank je, ik voel me al zo oudquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
.
Troost je, ik ben ouderquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dank je, ik voel me al zo oud. Dit helpt echt.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bah Kaneel wat ben jij oversekst.
En hoe maakt dat dat ik me jonger voel? Héquote:
Ook gewoon 40 tot 45 jaar ouder he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een spermatozoïde. Als ik 40 tot 45 jaar ouder ben dan hij is, dan is dat de enige optie. Dan is hij een spermatozoïde die ooit nog ontwikkeld moet worden.
Je weet toch wel wat spermatozoa zijn, hé?
Iets minder oud is toch een goed iets?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe maakt dat dat ik me jonger voel? Hé?
Toto denkt kennelijk dat ik ergens in de 60, begin 70 jaar benquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook gewoon 40 tot 45 jaar ouder he?
Dat ligt eraan. Als ik 60 ben en jij 70 dan ben jij wel ouder, maar dat maakt het feit dat ik minder oud ben niet dat ik niet oud ben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets minder oud is toch een goed iets?
Gewoon met je hak op zijn oogkas gaan staan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toto denkt kennelijk dat ik ergens in de 60, begin 70 jaar ben. Echt zo aardig.
Ik had je nooit ouder dan 40-45 geschat hoorquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toto denkt kennelijk dat ik ergens in de 60, begin 70 jaar ben. Echt zo aardig.
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutje
Maar weer even de felle anti-seksuser uithangen dan.
Nee, dat is niet aardig. Toto is al zwaargewond.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon met je hak op zijn oogkas gaan staan.
Dank jequote:Op vrijdag 5 december 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had je nooit ouder dan 40-45 geschat hoor
That's not how it works. That's not how any of this works.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets minder oud is toch een goed iets?
Not helping dudequote:Op vrijdag 5 december 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had je nooit ouder dan 40-45 geschat hoor
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon met je hak op zijn oogkas gaan staan.
Had gekund.quote:
Sorry Kaneel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto met zijn 40-45 grappen ook altijd
Dat is zooooo 40-45quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto met zijn 40-45 grappen ook altijd
Nou, ik zou echt echt echt geen kat willen zijn, hoor.quote:
Ook niet de mijne?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zou echt echt echt geen kat willen zijn, hoor.
Hè?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak je nou een grap over mijn kaalheid?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die arme jongen kan ook niets goeds zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je je reflectie ziet zeker hmmm?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet niet eens hoe je eruitziet jij vlegel
Ik zie eruit zoals de man in mijn UI. Kaneel kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je je reflectie ziet zeker hmmm?
"vlegel"quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet niet eens hoe je eruitziet jij vlegel
Ik kan dit bevestigen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie eruit zoals de man in mijn UI. Kaneel kan dit bevestigen.