Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zelf gaan is natuurlijk anders dan meegenomen worden door Royco, snap dat dan.
Nee, ik ben niet zo dol op de Macquote:
Misschien als je het hem lief vraagt zoals Inolvi deed?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.
Royco en ik hebben nou eenmaal een gedeelde passie: de Mac. Dat schept een band he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit meegenomen door Royco. Ik neem zelf altijd mensen mee.
Royco is een fijne kerel, maar ik neem dan liever een vrouw mee uit eten, Mac of iets anders.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dol op de Mac
[..]
Misschien als je het hem lief vraagt zoals Inolvi deed?
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Royco en ik hebben nou eenmaal een gedeelde passie: de Mac. Dat schept een band he.
Al maanden niet naar de mac geweestquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenAlleen niet te vaak
Ze schieten als paddenstoelen uit de grond somsquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog, in Breukelen, geen idee waar die ineens vandaan kwam, kan me niet herinneren die de vorige keer te hebben gezien
Die is ook vrij nieuw geloof ikquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Gister nog, in Breukelen, geen idee waar die ineens vandaan kwam, kan me niet herinneren die de vorige keer te hebben gezien
Hier ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al maanden niet naar de mac geweest
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind de Mac ook lekker, soms mag je best zondigenAlleen niet te vaak
'Moet ik linksom of rechtsom voor de parkeerplaats?' Nou ja, vijftig procent kans, dus ik reed verkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is ook vrij nieuw geloof ik
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Moet ik linksom of rechtsom voor de parkeerplaats?' Nou ja, vijftig procent kans, dus ik reed verkeerd.
En erg gezond is het ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.
Ik vind het niet zo lekker en ook nog een teringduur voor dat kleine beetje dat je krijgt, dat ook niet vult.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
De Mac is echt lekker. Alleen geef je heel veel geld uit en heb je daarna nog meer honger dan je daarvoor al had.
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:
Ja maar je moet er ook geen hamburgers eten he. Kipnuggets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker en ook nog een teringduur voor dat kleine beetje dat je krijgt, dat ook niet vult.
Ik snap niet dat er mensen heen gaan
Prima, wil ik ook wel heen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.
Zoals de wok?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:24 schreef Solique het volgende:
[..]
lekker? Stap ik liever een (echt) restaurant binnen.
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.quote:
noem jij eens iets dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.
Dat maakt niet uit, je kunt er eten dus ik vind het een restaurant. Lopend buffet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat telt ook niet echt als restaurant meer tegenwoordig. Aangezien je alles zelf op je bord brengt/mengt.
Hoezo? Zou graag best gaan eten en kan ook zeker erg lekker zijnquote:
"Kip"nuggets.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar je moet er ook geen hamburgers eten he. Kipnuggets.
Raspatatquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kip"nuggets.
Ik heb liever een snackje van de snackbar. Vind ik lekkerder en meer vullend.
Kaassouffleequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kip"nuggets.
ik bedoelde een restaurant of gerechten die jij waardeert.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo? Zou graag best gaan eten en kan ook zeker erg lekker zijn![]()
Maar dat is niet echt een restaurant, toch?
Bijvoorbeeld, dat is meer iets voor een groep.quote:
quote:
Ik heb niet echt restaurants die ik speciaal waardeer. Kook over het algemeen liever zelf als ik de tijd ervoor heb. En gerechten die ik waardeer ik restaurants omdat ik ze thuis minder goed kan maken zijn oa: roti, nasi, moussaka.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bedoelde een restaurant of gerechten die jij waardeert.
kun je goed koken dan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb niet echt restaurants die ik speciaal waardeer. Kook over het algemeen liever zelf als ik de tijd ervoor heb. En gerechten die ik waardeer ik restaurants omdat ik ze thuis minder goed kan maken zijn oa: roti, nasi, moussaka.
Snackbar is ook lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Kip"nuggets.
Deze man weet!quote:
In Eindhoven laatst geweest. 400 gram was dat ding. Maar lékker! Teringquote:
Die zit hier twee huizen verder, al kom ik er zelden (vanavond toevallig welquote:
Soms het 't gewoon waard om aan het eind van de maaltijd het idee te hebben dat je ontploftquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Eindhoven laatst geweest. 400 gram was dat ding. Maar lékker! Tering
quote:
quote:
quote:
Ik kwam vroeger vier keer per week bij de friettent.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Die zit hier twee huizen verder, al kom ik er zelden (vanavond toevallig wel)
Snoeperd.quote:
Dat idee had ik welquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soms het 't gewoon waard om aan het eind van de maaltijd het idee te hebben dat je ontploft
Inderdaad, gelukkig liggen hier nog wat pepernoten.quote:
Vandaar dat je ook enkel gezichtsfoto's in je FoBo hebt?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam vroeger vier keer per week bij de friettent.
Die zijn ookquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig liggen hier nog wat pepernoten.
Zo, hoe bedoel je lulligquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook enkel gezichtsfoto's in je FoBo hebt?
Onze keuken wordt geschilderd, krijg tegenwoordig dus geen eten meer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig liggen hier nog wat pepernoten.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik photoshop over mijn foto gehaald heb.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
Sint en pieten zijn langs geweest, hele pand ligt vol pepernoten, etc overalquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Inolvidable het volgende:
Onze keuken wordt geschilderd, krijg tegenwoordig dus geen eten meer.
quote:
Snelle stofwisselingquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]![]()
Nee, ik heb wel een normaal gewicht hoor. Snap ook niet hoe dat kan.
Behoorlijk. Ik maar onder de indruk zijn. Nu enkel nog maar onder drukquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik photoshop over mijn foto gehaald heb.
Ik krijg helemaal niets van Sinterklaas...quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Sint en pieten zijn langs geweest, hele pand ligt vol pepernoten, etc overal
Ja, ik denk het.quote:
Ik twee keer per maand denk ik, al kom ik wel vaker bij de macquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:41 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam vroeger vier keer per week bij de friettent.
Dan mag je lekker Maccenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets van Sinterklaas...
[..]
Ja, ik denk het.
Dat is echt weinig.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik twee keer per maand denk ik, al kom ik wel vaker bij de mac
Het is nu toch winter dus fuck it als ik aankom, trek ik gewoon een slobbertrui aan.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik denk het.
Het blijft je eigen keusquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Ik maar onder de indruk zijn. Nu enkel nog maar onder druk
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:44 schreef Inolvidable het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Het blijft je eigen keus
[..]
[ afbeelding ]
Extra vet is ook goed tegen de kou!quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is nu toch winter dus fuck it als ik aankom, trek ik gewoon een slobbertrui aan.
Dat welquote:
Daarom heb ik het nooit koudquote:
Winterklaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Extra vet is ook goed tegen de kou!
[..]
Dat wel
Ik vind koken leuk om te doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat is echt weinig.![]()
Ik moet me echt inhouden en dan kom ik er een keer per week.
[..]
Het is nu toch winter dus fuck it als ik aankom, trek ik gewoon een slobbertrui aan.
Of mijn ouders moeten toch een playstation 4 voor me gekocht hebben.quote:
Ik ook nietquote:
And lookin' the part tooquote:
Ah ja, de NES. Met Mario en Duck Huntquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of mijn ouders moeten toch een playstation 4 voor me gekocht hebben.
Dan ga ik weer net zo'n blije kleine Royco zijn als toen ik een nes kreeg.
Volgens mijn ouders hebben ze me nooit meer zo blij gezien.
Ja, dat zeggen ze allemaal tot ze me ontmoeten.quote:
Ik ook. Alleen maak ik dan weer kruidenboter en allemaal vette dingen enzo.quote:
Ik kreeg de oude van een neef van me.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah ja, de NES. Met Mario en Duck Hunt
Ik zie het gewoon voor me.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit op dat moment, een kinderhand is gauw gevuld en je was er blij mee toch?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg de oude van een neef van me.
Ik vond het wel toevallig dat sinterklaas precies dezelfde spellen er bij gekocht had.
Hoezo, heb jij er dibs op?quote:
quote:
Die ik heb maar alvast voor mijzelf gekocht.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Doen meerdere meiden tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inolvi wilde me opsluiten in haar kelder.
Aparte meid wel.
Zo ging het niet!quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inolvi wilde me opsluiten in haar kelder.
Aparte meid wel.
Op dat moment was mijn leven compleet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maakt niet uit op dat moment, een kinderhand is gauw gevuld en je was er blij mee toch?
Daar komen we maar op 1 manier achter hequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal tot ze me ontmoeten.![]()
Nee, dankje.
[..]
Ik ook. Alleen maak ik dan weer kruidenboter en allemaal vette dingen enzo.
Yep, ask Yats.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar komen we maar op 1 manier achter he
Ik ken ze allemaal. En de meesten ook uitgespeeld. Toen had je nog skills nodig. Toen was je een echte gamer als je Ninja Gaiden wist uit te spelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dat moment was mijn leven compleet.
De hele wereld mocht instorten, zolang de tv en mijn Nes het nog maar deden.
Het was het begin van mijn gameverslaving. Toen begon ik mijn opmars die me in 1995 uiteindelijk de 4e plaats zou opleveren op de Nintendo Power Series.
Wat een tijden Thijs. Elk vrij uurtje werd besteed aan klassiekers zoals Mario 1, 2 en 3, Solstice, Shadow Warrior (ninja gaiden), Zelda, Turtles en noem ze allemaal maar op.
En ik heb hem nog steeds.
Ik ga hem nu even knuffelen.
Ik ga eerst voor XB1quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Die ik heb maar alvast voor mijzelf gekocht.
Je kunt zoveel foute opmerkingen maken met jou Username.quote:
quote:
Ja inderdaad, ik denk dat veel van de hedendaagse gamers na een half uur afhaken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal. En de meesten ook uitgespeeld. Toen had je nog skills nodig. Toen was je een echte gamer als je Ninja Gaiden wist uit te spelen.
[..]
Ik ga eerst voor XB1
Zoals?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je kunt zoveel foute opmerkingen maken met jou Username.
Dat is ook lekker om te maken, en nog lekkerder om te eten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal tot ze me ontmoeten.![]()
Nee, dankje.
[..]
Ik ook. Alleen maak ik dan weer kruidenboter en allemaal vette dingen enzo.
Laat je fantasie de vrije loop.quote:
Ja inderdaad. Ik heb Ninja Gaiden uitgespeeld op een emulator. Geen savestates, niks. Gewoon zoals het op de NES ging. Wat een gevoel heb je dan als het einde ziet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk dat veel van de hedendaagse gamers na een half uur afhaken.
Savegames? Continues? Game over is opnieuw beginnen baklap.
Ik vond destijds als kleine royco die tussenfilmpjes echt geweldigquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb Ninja Gaiden uitgespeeld op een emulator. Geen savestates, niks. Gewoon zoals het op de NES ging. Wat een gevoel heb je dan als het einde ziet.
Mijn kruidenboter is van grootmoeders recept he. Ik durf te wedden dat de kruidenboter nergens anders lekkerder is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is ook lekker om te maken, en nog lekkerder om te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |